Wartburg 353 (1990)
13.12.2013Wartburg je stejně jako Trabant moje srdcová záležitost. V Trabantu jsem vyrostl a Wartburg 1.3 bylo moje auto snů. Jako prcek si ho pamatuji z výletů…
Wartburg 353 (KubikCv)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
-
-
ras100a 15.12.2013 13:10
« Re: Re: Veterán.
Pekná recenzia. :yes: Wartburg 1,3 aj s Trabntom 1,1 sa do Československa nestihli doviesť a to kvôli politickým zmenám tej doby. No v Maďarsku sa ich zopár predalo ,ale to už bola len labutia pieseň aut z DDR.
Tetke doviezol Wartburg zo západného nemecka jej brat v roku 1990 v skoro novom stave. Po 30 000 km odišlo tesnenie pod hlavou,tak šla hlava na zrovnanie do Norimberga a oni ju tam zrovnali aj so sviečkami,proste precízna nemecká práca. >:-[]
v 130 tis, sa poručila prevodovka.Kde jen soudruzi z NDR udelali chybu. >:D
Hrozne sa mi páčili tie tetris (diodky) v prístrojovke.-
KubikCv 15.12.2013 22:35
« Re: Re: Re: Veterán.
Díky...nebylo to tak úplně kvůli změnám,Dovoz se plánoval,byly hotové české prospekty a čtyřtakt byl dokonce hlavní cena ve státní loterii,ale konkuroval by Favoritu....v době kdy byl Favorit pouze jako 5dv hatch měl Wartburg kompletní modelovou řadu sedan,kombík,pick up-
-
KubikCv 16.12.2013 22:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Veterán.
v tomhle případě bych dobovým médiím moc nevěřil.Všechno už bylo připravené na prodeje,ale nakonec se couvlo.V roce 88 už jela sériová výroba. V té době se Favorit dostal jen do podniků. Navíc byl Wartburg 1.3 de facto jen velký facelift,takže krom převodovky mělo celé auto vychytané "mouchy". A kompletní řadu karosářských variant.Pokud by se dovážel měl by minimálně problémy Forman
-
-
-
-
-
-
roox 16.12.2013 00:54
super kára
ahoj, takovýhle auta mne baví, už jen kvůli tomu, že jsem sám měl Oltcita ;-). Takže super kára, dík za recenzi, je to špica... tak ať dělá pořád radost ;-)
PS: jen mám takovou drobnost, co mne ruší... vím, že někdo šetří časem a ne-dělá za interpunkčníma znamínkama mezeru, ale mě to nějak chybí, špatně se text čte a v pravidlech českýho pravopisu se na to myslí... tak proto je recenze za 9/10, jinak by byla za plný koule ;-) -
SCHROJF 16.12.2013 09:43
tuning
Ten tuning je fakt "dobry"...kozenne sedacky,dreveny volant,a samozrejme nesmu chybat denne ledky... :no:-
KubikCv 16.12.2013 11:25
« Re: tuning
Proto jsem nepsal tuning,ale zušlechtění.
Sedačky byly nutnost.Jelikož s Waranem jezdím hodně a delší trasy.Původní jsou strašně měkký a člověk se v nich houpe jako na sedačce se vzduchovým pérováním.Bylo mi řečeno,že z Citröena sednou skoro na úchyty a shodou náhod jsem sehnal tenhle pár z GTička.Po 400km z nich vylezu naprosto fresh :yes:
Ten volant byla náhoda za pár korun na aukru.Myslím si,že k tomu koženýmu předku se dřevo hodí líp jak nějakej F1 volant.
A denní svícení bylo z čistě praktickýho důvodu.Jelikož Waran nemá spínání světel přes relé a do spínače jdou větší proudy,občas se rád vyhřeje a pak nepřepíná z parkovaček na potkávačky.Nehledě k tomu,že ty ledky mají odběr asi 3W,což se taky odrazí na spotřebě.Kdyby to šlo,udělám denní svícení z mlhovek,ale s tím mně na STK vyhodí :yes:-
OnkelKonrad 19.12.2013 09:16
« Re: Re: tuning
tahle verze už se mi moc nelíbí. Já měl ještě echt klasiku někde z roku 1970, prostě dvoutakt a byl to tank vhodný na silnice od Košic na východ a já ho měl fakt rád. Houpalo se to jak koráb, nějaký výmol ho nerozhodil a jelo se dál jak s nějakým airmaticem >:D A nejlepší byl ten kufr, kam se vešly dva 50 litrový sudy piva a jelo se pařit. Joo,to byly časy. Ho.no to svítilo, do toho se brutálně mlžilo čelní sklo, ale já to auto miloval, až na tu spotřebu. Ale pro nevyježděnýho tydýta jako jsem byl já v 18, to bylo ideální auto.
Takže oceňuju, že s tím ještě někdo jezdí, čili za mě palec nahoru :yes: :yes:
-
-
-
-
KubikCv 24.03.2014 08:23
« Most
to je hloupost,že to je pro sportovní vozy.Jarní a podzimní jízdy jsou pro veřejnost.Letos k tomu byl zdarma i polygon.Já se byl jenom svýzt a vyzkoušet si auto v extrému.A taky trochu dokázat kámošům,že je to normálně ovladatelný auto,když mi tvrdili,že je nebezpečný >:D Sám jsem se divil co si nechá líbit a to mám už dvě sezóny jetý Barumky.Videa mám na youtube na profilu KubikCv.Byl jsem asi nejpomalejší,ale OpelGT mě na cílovce míjel docela pomalu a nebejt toho že jsem hodně uhejbal,tak jsem stíhal 1.6 octavii >:D Ale za ty úsměvy traťovejch ta sranda stála >:D
-
Tetka ho mala ,ale origo s 4 gang.