Diskuse

Wartburg 353 (1990)

13.12.2013

Wartburg je stejně jako Trabant moje srdcová záležitost. V Trabantu jsem vyrostl a Wartburg 1.3 bylo moje auto snů. Jako prcek si ho pamatuji z výletů…

 

Wartburg 353 (KubikCv)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto ras100a

    ras100a 13.12.2013  22:03

    Veterán.

    Ak je to 5 gang ,tak to má prevodovku z Favorita.
    Tetka ho mala ,ale origo s 4 gang.
    • 10 Reagovat !

      foto TS141

      TS141 13.12.2013  23:02

      « Re: Veterán.

      veterán smradlavec nic jiného mě nenapadá
      • 00 Reagovat !

        foto KubikCv

        KubikCv 14.12.2013  00:38

        « Re: Re: Veterán.

        souhlas...motory Volkswagen nevynikaly v tý době nejlepšíma emisema >:D
    • 00 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 14.12.2013  00:36

      « Re: Veterán.

      tak tak,převodovka je vyměněná...teď je tam pětikvalt Favorit
      • 10 Reagovat !

        foto ras100a

        ras100a 15.12.2013  13:10

        « Re: Re: Veterán.

        Pekná recenzia. :yes: Wartburg 1,3 aj s Trabntom 1,1 sa do Československa nestihli doviesť a to kvôli politickým zmenám tej doby. No v Maďarsku sa ich zopár predalo ,ale to už bola len labutia pieseň aut z DDR.
        Tetke doviezol Wartburg zo západného nemecka jej brat v roku 1990 v skoro novom stave. Po 30 000 km odišlo tesnenie pod hlavou,tak šla hlava na zrovnanie do Norimberga a oni ju tam zrovnali aj so sviečkami,proste precízna nemecká práca. >:-[]
        v 130 tis, sa poručila prevodovka.Kde jen soudruzi z NDR udelali chybu. >:D
        Hrozne sa mi páčili tie tetris (diodky) v prístrojovke.
        • 00 Reagovat !

          foto KubikCv

          KubikCv 15.12.2013  22:35

          « Re: Re: Re: Veterán.

          Díky...nebylo to tak úplně kvůli změnám,Dovoz se plánoval,byly hotové české prospekty a čtyřtakt byl dokonce hlavní cena ve státní loterii,ale konkuroval by Favoritu....v době kdy byl Favorit pouze jako 5dv hatch měl Wartburg kompletní modelovou řadu sedan,kombík,pick up
          • 00 Reagovat !

            foto ras100a

            ras100a 16.12.2013  20:42

            « Re: Re: Re: Re: Veterán.

            Vo Svete Motorú v roku 1990 sa Mototechna vyjadrila v tom zmysle ,že tie autá už nemajú dlhú budúcnosť a že by mohol nastať problém s náhradnými dielmi.Sa mi to číslo teraz nechce hľadať.V jedno čísle bol aj test Trabantu 1,1.
            • 00 Reagovat !

              foto KubikCv

              KubikCv 16.12.2013  22:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: Veterán.

              v tomhle případě bych dobovým médiím moc nevěřil.Všechno už bylo připravené na prodeje,ale nakonec se couvlo.V roce 88 už jela sériová výroba. V té době se Favorit dostal jen do podniků. Navíc byl Wartburg 1.3 de facto jen velký facelift,takže krom převodovky mělo celé auto vychytané "mouchy". A kompletní řadu karosářských variant.Pokud by se dovážel měl by minimálně problémy Forman
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 16.12.2013  00:54

    super kára

    ahoj, takovýhle auta mne baví, už jen kvůli tomu, že jsem sám měl Oltcita ;-). Takže super kára, dík za recenzi, je to špica... tak ať dělá pořád radost ;-)

    PS: jen mám takovou drobnost, co mne ruší... vím, že někdo šetří časem a ne-dělá za interpunkčníma znamínkama mezeru, ale mě to nějak chybí, špatně se text čte a v pravidlech českýho pravopisu se na to myslí... tak proto je recenze za 9/10, jinak by byla za plný koule ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 16.12.2013  11:26

      « Re: super kára

      Dík :-) Zkusím to opravit , recenzi jsem psal v pokročilejch nočních hodinách :-)
  • 00 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 16.12.2013  09:43

    tuning

    Ten tuning je fakt "dobry"...kozenne sedacky,dreveny volant,a samozrejme nesmu chybat denne ledky... :no:
    • 10 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 16.12.2013  11:25

      « Re: tuning

      Proto jsem nepsal tuning,ale zušlechtění.
      Sedačky byly nutnost.Jelikož s Waranem jezdím hodně a delší trasy.Původní jsou strašně měkký a člověk se v nich houpe jako na sedačce se vzduchovým pérováním.Bylo mi řečeno,že z Citröena sednou skoro na úchyty a shodou náhod jsem sehnal tenhle pár z GTička.Po 400km z nich vylezu naprosto fresh :yes:
      Ten volant byla náhoda za pár korun na aukru.Myslím si,že k tomu koženýmu předku se dřevo hodí líp jak nějakej F1 volant.
      A denní svícení bylo z čistě praktickýho důvodu.Jelikož Waran nemá spínání světel přes relé a do spínače jdou větší proudy,občas se rád vyhřeje a pak nepřepíná z parkovaček na potkávačky.Nehledě k tomu,že ty ledky mají odběr asi 3W,což se taky odrazí na spotřebě.Kdyby to šlo,udělám denní svícení z mlhovek,ale s tím mně na STK vyhodí :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto OnkelKonrad

        OnkelKonrad 19.12.2013  09:16

        « Re: Re: tuning

        tahle verze už se mi moc nelíbí. Já měl ještě echt klasiku někde z roku 1970, prostě dvoutakt a byl to tank vhodný na silnice od Košic na východ a já ho měl fakt rád. Houpalo se to jak koráb, nějaký výmol ho nerozhodil a jelo se dál jak s nějakým airmaticem >:D A nejlepší byl ten kufr, kam se vešly dva 50 litrový sudy piva a jelo se pařit. Joo,to byly časy. Ho.no to svítilo, do toho se brutálně mlžilo čelní sklo, ale já to auto miloval, až na tu spotřebu. Ale pro nevyježděnýho tydýta jako jsem byl já v 18, to bylo ideální auto.
        Takže oceňuju, že s tím ještě někdo jezdí, čili za mě palec nahoru :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto KubikCv

          KubikCv 19.12.2013  15:13

          « Re: Re: Re: tuning

          to mně se zase nikdy 353 moc nelíbila,ale 4takt se mi jako facelift líbíl už odmalička.I 4takt má měkčí pérování,jen tenhle můj kousek asi vinou tlumičů dnešní výroby je docela tvrdej.
          Díky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto baca42

    baca42 23.03.2014  21:48

    Most

    No to si ani neměl psát, že jsi jezdil na autodromu v Mostě s Warťasem. Když jsem to napsal já s Fábií tak mi bylo řečeno že Volný den na autodromu v Mostě slouží k poznání limitů sportovních aut, a tudíž tam nemám s Fábií co pohledávat. ;-)

    moje video z Mostu:[odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 24.03.2014  08:23

      « Most

      to je hloupost,že to je pro sportovní vozy.Jarní a podzimní jízdy jsou pro veřejnost.Letos k tomu byl zdarma i polygon.Já se byl jenom svýzt a vyzkoušet si auto v extrému.A taky trochu dokázat kámošům,že je to normálně ovladatelný auto,když mi tvrdili,že je nebezpečný >:D Sám jsem se divil co si nechá líbit a to mám už dvě sezóny jetý Barumky.Videa mám na youtube na profilu KubikCv.Byl jsem asi nejpomalejší,ale OpelGT mě na cílovce míjel docela pomalu a nebejt toho že jsem hodně uhejbal,tak jsem stíhal 1.6 octavii >:D Ale za ty úsměvy traťovejch ta sranda stála >:D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…