Volkswagen Jetta (2010)
18.4.2009Úvod: Mé předchozí auto byla Škoda Octavia 1.8 20V turbo ve výbavě Laurin-Klement r.v. 2000. Auto mělo sériový výkon 110kW/210Nm a předchozí majitel…
Volkswagen Jetta (Jetty)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Jetty 01.04.12 17:03
« Re: R-line volant
Tak ta moje cena byla i s airbagem, ale stejně bych za volant tolik nedal 8-s Sehnal jsem ho nakonec za mnohem lepší cenu, díky jednomu uživateli macz.
Jinak jak jsem psal, já neměl problém ani s původním tříramenným, koženým volantem. Jenže když je v nabídce tenhle výborný R-Line... :*) -
Nerez 29.03.12 12:33
« Re: Re: Re: Re: R-line volant
Cena za můj byla bez airbagu. Nevím ale, jestli oficiální cena v Oplu je s airbagem.
Opel taky volant slevnil, asi o 1000 >:D
[odkaz]
Zatím co jsem měl možnost držet volanty aut od koncernu, tak všechny volanty, pokud nepočítám sportovní, byly dost úzké. Tady se příplatek za lepší volant v mých očích rozhodně vyplatí.
-
Brandon Walsh 29.03.12 10:18
« Re: Re: Re: R-line volant
ja mám otázku k tým volantom, tie ceny sú aj s airbagom ? seat chce za to tiež cez 500 eur tak ak to má airbag prišlo by mi to logickejšie a k tomu úzkemu volantu nechápem prečo to koncern robí, ja som teraz zvyknutý na svoj po obšití kožou, ale keď som minule sadol v showroome do cupry, prišlo mi to ako držať šnúrku od topánky ;-\
edit: práve pozerám na seat stránke ten volant, zľava na 355 eur, je to aj tak podla mňa dosť, ale už by to za hriech stálo -
Nerez 27.03.12 21:08
« Re: Re: R-line volant
Vyčerpávající odpověď ;-)
Nemám možnost si R-line nikde osahat, možná v autosalonu VW by mohli mít něco s tímhle volantem, těžko říct. Já spíš jen tak ze zvědavosti :-)
Já jsem si pořídil taky sportovní volant z Astry OPC, nebyla to nutnost, protože i standartní volant byl příjemně tlustej a koženej, ale na OPC volant sem dostal parádní nabídku(cena v Oplu 19.700 kč, já jsem nezaplatil ani polovinu), která se prostě mezi nadšenci neodmítá. A teď je to opravdová slast :yes: >:-[] -
Jetty 27.03.12 18:43
« Re: R-line volant
Ahoj,
k tomu sploštění:
1) při parkování absolutně nevadí, ale jsem zvyklý točit jednou rukou přitlačením otevřené dlaně.
2) při jízdě mimo okresky se ke sploštění v podstatě nedostaneš.
3) při rychlé jízdě na okreskách jsem zvyklý volant v zatáčkách chytat rukou za sploštění, výborně se tak drží (přiznejme si na rovinu - kdo z nás má dlaň ve tvaru oblouku volantu...).
4) měl jsem z toho sploštění trochu strach před koupí volantu. Teď bych ten volant za nic nevyměnil. Může to být ale dáno třeba i přímo tímto typem, je opravdu skvěle tvarovaný.
5) v zúžené části je stejně tlustý jako byl originál po celém obvodě. Já jsem zvyklý volant držet jednou rukou, takže ho většinou držím v místě horního, nebo dolního rozšíření, anebo za příčku volantu... však to znáš ;-)
6) kůže po cca 40tis km nenese známky použití.
7) mě se díky tomu i lépe nastupuje (193cm, 105kg), ale to už je banalita...
8) dle mého je to celé o osobním názoru. Někomu to vyhovuje, jinému ne.
9) P.S. není nejlepším průzkumem si to fyzicky vyzkoušet? :-) -
Nerez 26.03.12 18:59
« R-line volant
Zdravím tě,
dělám si teď takový soukromý průzkum o volantech :-)
Jak se ti řídí s tím sploštěním u volantu, třeba při parkování nebo ručkování? O kolik je zúžená úchopová část R-line volantu tlustší než u standartního volantu? A neošoupává se ta měkčená kůže? Jinak spokojenost? Dík za odpověď ;-) -
Jetty 16.03.12 20:11
« Re: zadný podnaraznik
Díky moc za odpověď :yes:
Můj styl jízdy gumám asi moc neprospívá. Jezdím rychle, ale zase třeba nějaké hrabání u mě neexistuje a asi jim naopak prospívá to, že jezdím hlavně dlouhé trasy (60% silnice 1 třídy, 30% dálnice, 10% město). Určitě je něco jiného, když jedeš po dálnici ustálených 160-180, nebo když to trápíš na okresce pod plynem, pak brzdy a stále dokola.
Gumy měním taky zhruba na 2mm, pak se totiž rapidně zhoršují vlastnosti na mokru, což je na dálnici zvlášť nebezpečné.. ;-\
Ten nájezd je slušný, takže je určitě zkusím. Uvidím kolik na nich najedu ;-) Jsem zvědavý hlavně na ten akustický komfort, to si myslím je jediná slabší stránka mých Bridgestonů. -
white label 16.03.12 02:13
« Re: zadný podnaraznik
Zrovna z CSC5kama nemám zatím osobní praktickou zkušenost, mám je v plánu pořídit někdy letos v průběhu letní sezony, až sjedu aktuální a výborné CSC3. Ještě loni byly reálně CSC5 až od rozměru 235/40/18, letos už snad budou i v 225/40/18.
50 tis km je na sportovní pneu docela dost hodně, já jezdím na letní sadě jen něco přes 30 tis. km, když mají vzorek okolo 2 mm nemilosrdně měním za nové, ale samozřejmě velmi zásadně záleží na stylu jakým převážně jezdíš.
Co se týče jízdních vlastností (včetně tlumení akustického komfortu!) na suchu i mokru, tak CSC3 ti na Jettu můžu maximálně doporučit, když tak mrkni třeba i do posledního EVA, kde je větší test letních pneu a kde CSC3 zářivě vítězí. ;-) -
-
Jetty 14.03.12 06:02
« Re: zadný podnaraznik
WL - To mu nepomůže, páč nepasuje - leda by měl Golfa GTI >:-[]
Jinak mám na tebe (WL) dotaz: vypadá to letos, že mi letní Bridgestony na konci sezóny podají ruku. Píšu si v kolika km přehazuji letní kola za zimní, abych věděl kolik na nich najedu. Myslím, že Bridgestony udělají cca 50tis km. Přemýšlím o CSC5, ale zajímalo by mě, kolik Contíky vydrží - ptám se tebe, protože jsi přes ně místní guru ;-)
Díky za info.
Snad to přežiješ :-)