Mercedes-Benz C (2000)
4.12.2009Budeme si povídat pohádku. Pohádku, která bude tak trochu jiná. Vlastně ne, bude více, než jiná. V pravých pohádkách se děj točí kolem 4 osob. Kolem…
Mercedes-Benz C (Ivorry)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 06.12.09 22:46
« Re: Nazor na naftu :)
Já se tím ani nechci "někam" dostat a navíc to ani nebyla reakce přímo na tebe, takže ten palec dolů je vlastně celkem zbytečný... ;-)
Pokud si myslíš, že si lidi nekupují do prémiovek šestiválcové diesely, právě s velmi podstatným důrazem na spotřebu (spojenou taky např. s max. dojezdem), pak mi napiš (nějaký jiný, podstatnější důvod), proč dává tolik lidí (v Evropě) přednost motorizacím 320/350CDI, 30/35d, 3.0TDI před jejich šestiválcovými benzínovými "sourozenci", a to včetně jejich "sourozenců" s přeplňováním... -
"-- skrytý --" 06.12.09 22:21
« Re: Re: Re: Re: Re: C
jo ta na fotkach je moje >:D taky jsem dlouze hledal, ale najít se dá... osobne se mi na W203 ještě nelíbí formování palubky před spolujezdcem a řešení příhrádky. To se mi už zdá lepší v moji w202. Ale je třeba uznat, že MB měl kolem roku 2000 těžkou krizi a řešil to právě šetřením v interiéru, čímž naštval strašně moc lidí :-) -
Ivorry 06.12.09 21:30
« Re: Re: Re: Re: C
Jj, to souhlas, co se týče středového panelu, je to děs běs, však na to nadávám i v mojí recenzi...
Musím uznat že E46 v té barevné kombinaci co jsi mi poslal vypadá pěkně, tohle bych bral, ovšem u většiny E46 co jsem viděl je to jen obyčejný černý vnitřek, černé lišty, černé sedačky, to pak ten interiér vypadá hrůzostrašně.... -
"-- skrytý --" 06.12.09 19:55
« Re: Re: Re: C
upřímně si myslím, že interiér v E46 je jeden z nejlepších sportovních interiéru té doby (zaleží pochopitelně na kombinaci a zda to ma M paket atd.[odkaz] , [odkaz] , [odkaz] ) Třeba tohle C před FL je podle mě naprostý ulet uvnitř na to jak luxusně vypadá exteriér. Problém mám se současnou 3er, tam je ten interier spatenka, to zase vede W204 -
"-- skrytý --" 06.12.09 19:38
« Re: Re: Re: Re: Nazor na naftu :)
Ako, myslím že keď už si niekto kupuje mercedes, tak spotrebu veľmi nerieši...a čo sa týka výkonu...či mať radšej 200 cdi,alebo 240 benzín...myslím že výkonovo aj spotrebovo sú na rovnakej úrovni, len ide o to či chcete benzín alebo naftu, ja som vsadil na naftu, a dokážem sa s tým autom perfektne vyblázniť, a to že za mnou občas ostane kúsok dymu neriešim ;-), ale benzínový motor ma krajší zvukový prejav ;-) -
Ivorry 06.12.09 11:38
« Re: Re: Nazor na naftu :)
Vidím, že takhle se nikam nedostaneme :no: Takže stanovisko upravím do lépe pochopitelné formy. Když se nebudeme dívat na zvuk motoru, kultivovanost atd., tak se podíváme na to nejdůležitější, proč si lidi naftu kupuji, kvůli spotřebě. Koupíte si někdo C320 CDi kvůli spotřebě? :-! To dost pochybuji....Kvůli té si koupíte právě 220 CDi, proto se mi tento motor nezamlouvá, ptž to je podle mě největší výhoda, co nabízí... -
white label 06.12.09 11:29
« Re: Nazor na naftu :)
Ale ten "traktor" je podle tebe i to 320CDI, protože tam taky liješ naftu, tak to klidně přiznej...
Já bych si taky k Céčku 220CDI nevybral, protože je to relativně málo koní, málo válců, málo kultivovanosti..., ale nevybral bych si ani 240, protože k Céčku (s automatem) má "dole málo síly". Máš ale pravdu v tom, že srovnávat se dají spíš aspoň podobné objemy tedy 240 (2,6) s 270CDI (2,7) a 320 s 320CDI. U 320 už jsou schůdné obě varianty a je spíš na osobní preferenci uživatele, jestli dá přednost větší "síle" a menší spotřebě 320CDI, nebo kultivovanějšímu zvukovému projevu a možnosti (ale i "nutnosti") "chodit" i do vyšších otáček...
Samotná spotřeba je ale obecně "podstatná", jen při opravdu velkém ročním proběhu km... -
Ivorry 06.12.09 11:11
« Re: Re: Re: Ivorry
Naopak, jsem inteligent >:D
Povím to takto, jsou momenty, kdy děti své rodiče nenávidí a jsou to přesně ty chvíle, kdy je rodiče nutí jít spát do postele, když ony ještě nechtějí spát...
Mě dětska od bratrance milují a proč si tuto záviděni hodnou pozici zkazit tím, že je budu nutit jít do postele, aby mě pak neměli rády? To ať si raději zařídí rodiče, ať ,,nenávidí,, je >:-[] -
Ivorry 06.12.09 11:09
« Re: Re: C
Myslím, že mě přesvědčíš, abych ještě zaskočil do autosalonu BMW nějaké auto projet, abych konečně věděl, o čem se tady bavíme, když se mluví o BMW :yes:
Ono to řeknu takto, kdybych tvrdil, že bych pohrdnul C320 CDI 4Matic Avantgarde W204, tak bych byl blázen, ale rozhodně bych zkusil benzínovou variantu se srovnatelným obsahem a výkonem a vidělo by se ;-)
Momentálně utrácím dost peněz (investuji) do svého podnikání, tak jsem rád, že mám vůbec svoji C240, už tak to pro mě byl finanční úlet, ale vypadá to, že příští rok by se mohlo kupovat něco nového a co myslíš, že mám v hledáčku? Právě W204, ale porovnám to i s 3er, i když aspoň takhle z dojmů mi tam vadí jedna zásadní věc a to shodná jako u E46 s to vzhled interiéru... -
JakubTN 06.12.09 11:09
« Re: Re: Nazor na naftu :)
Tak je asi logicke, ze nebudem porovnavat 240 benzin a 320 naftak... Ale ak by som si mal vybrat medzi 320 naftou a benzinom, tak jasne ze benzin. Tak isto ako v tomto pripade, 100x radsej 240 benzin ako 220 naftak..
Kazdy ma svoj nazor a ja ho nikomu neberiem, ja len stale tvrdim to iste, traktor si pojdem kupit do Zetoru, nie Mercedesu :-) -
Ivorry 06.12.09 11:05
« Re: Re: Re: Nazor na naftu :)
Jsem rád, že se CiCoTNe s mým názorem ztotožňuješ :yes: Prostě neříkám, že bych do nafty nikdy nešel, šel, když to bude mít své opodstatnění jako v onom GL, nebo když bude nafta parametrově opravdu o dost lepší než benzín, ale nešel bych do nafty proto, abych mohl ,,onanovat,, nad spotřebou a mít radost, že mě budou kolegové v práci poplacávat po zádech, že patřím k jejich TDi, CDi, DCi, CRD atd. partě, ptž benzinová parta tam nebude, neboť každý frajer má diesela :-!
Názor white labela podle mě nebude špatný, prostě, C240 nemá přeplňování, je jasné, že přeplňovaný motor je lepší (pokud neberu v potaz, že je tam navíc jedna věc, co se může pokazit), otázkou jsou ale parametry. Ono někdy díky nástupu turba auto mylně klame, že je rychlejší, než ve skutečnosti je, zítra jdu zkusit to C220 CDi, tak uvidíme... -
white label 06.12.09 11:00
« Re: Nazor na naftu :)
Jak jsem psal, nejsem žádný vyhraněný příznivec nafty ani benzinu, a kdyby mělo toto Céčko např. motorizaci 350, žádný "problém" bych v tom neviděl, spíš naopak.
Ty jsi proti jakékoli naftě v tomto voze a já ti to nemíním vymlouvat, jen jsou podle mě podobné názory zbytečně vymezující. Tvrdit, že do Céčka patří jedině benzin, je z principu stejně jednostranné, jako tvrdit, že do něj patří pouze nafta. Podle toho co tvrdíš, je totiž 240 pro Céčko, mnohem vhodnější motorizace, než 320CDI, a to hlavně proto, že CDI spaluje naftu. Což je nejen pro mě celkově vlastně "nesmysl", který pozná každý, kdo se sveze s C240 i C320CDI.
Céčko je sice střední třída, ale k jeho charakteru se hodí jak nafta (ideálně 320CDI), tak benzín (ovšem minimálně 320).
-
JakubTN 06.12.09 10:30
« Re: Re: Nazor na naftu :)
"- spotřeba. Ano, pokud chcete jezdit za 5-8 litrů, nekupujte si C240, ale C220 CDi, pak Vám gratuluji, máte sice Mercedes, máte na Mercedes, ale nemáte na benzín >:D Jo a taky máte místo úžasného zvuku 6 válce otřesný zvuk traktoru. Vůbec nelituji, že mám C240, a že mi jezdí ne se zrovna nejnižšími provozními náklady, to auto za to stojí, že si ho díky tomu vychutnávám více, stojí mi to i za to, jak úžasný je ten motor, jeho zvuk, nafta mi do auta už nesmí!
"
no hovoril som o tomto odstavci, tak neviem ci som to pochopil nespravne...ja som len podotkol, ze nafta je do traktoru, nie Mercedesu ci inej podobnej znacky :-) Kupit si povedzme Mercedes a mat v nom cmudiaci a chrochtajuci naftak to ja neuznavam :-) Este nepoviem do nejakej kravy ako GL napr. ale do Ccka jedine benzin :-)
W204 s 350 benzínom som skúšal, aj ked iba 5 km jazda. Ten spodok samozrejeme nemá ako CDI, ale predsa len to ide solídne, vrchol točáku je niekde okolo 3000 ot. Pokiaľ chceš maximum, stále si to musí odmakať otáčkami a ten dojem z pružnosti tým pádom nie je taký, ale zase z obdobia, ked som jazdil 220 CDI si pamätám, akým raketovým dojmom na mňa pôsobila CLS 350 s 3 ľudmi na palube >:D
C350 už je ale predsa len inde ako c240. Ten automat v nej už dobre ladí s motorom (to ma prekvapilo aj u R350 ako to dobre fungovalo) a zvuk je nádhera.
C320 CDi je raketa na prvý dojem. Odpich z miesta je fantastický, niečo ako E55 - vďaka 4Maticu. Samozrejme potom to postupne slabne, ale pre civila je to delo ako vyšité a nemáš potrebu to meniť za C350. Vo vyšších rýchlostiach (cez 200) samozrejme zrýchlenie nie je také, ako by sa dalo čakať po skúsenosti z nižších rýchlostí, ale zase neušiel mi ani Golf R32 na diaľnici, a to som mal na palube 1,5 človeka + ja. C350 by si v tej rýchlosti musel točiť a žmýkať... Jednoznačne by to chcelo pojazdiť mesiac s jedným a potom sadnúť do druhého a najazdiť s ním aspoň týždeň. Každopádne rozdiely sa stierajú, lebo C350 už má aj točák "odspodu" a C320 CDI zase má už aj výkon a otáčky...ostáva im len ten ich rozdielny charakter.
Interiér BMW nemusím, neviem im prísť na chuť. V žiadnom modeli.
A ohľadne testu E46 vs W203 FL, tak napr báwo bolo nervóznejšie, akoby bolo ľahšie a mierne nestabilnejšie. MB sedel ako vždy, subjektívny pocit bol že musí mať 2 tony oproti BMW, dosť to ukľudňovalo. V zákrutách samozrejme tie 2 tony nemal, ale zase BMW som bohužiaľ v zákrutách neprehnal, len tak normálne, lebo majiteľ bol na palube a nie je zrovna nadšený pilot...