Mercedes-Benz C (2000)
4.12.2009Budeme si povídat pohádku. Pohádku, která bude tak trochu jiná. Vlastně ne, bude více, než jiná. V pravých pohádkách se děj točí kolem 4 osob. Kolem…
Mercedes-Benz C (Ivorry)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ivorry 08.12.09 16:09
« Re: Re: Re: Re: moja skúsenosť
Pánové, nezbývá mi než s Vašimi názory souhlasit, na každém šprochu totiž pravdy trochu :yes:
Mě jen štve, že ono slíbené C220 CDi jsem ještě nezkusil, ptž v posledních dnech řeším jeden velký problém a dořešil se prakticky až dnes a ne se zrovna dobrým výsledkem viz.:
[odkaz]
To je ale off-topic.
Jinak budu souhlasit, atmosféra je atmosféra, kdyby mělo moje C240 ještě atmosféru, tak předu jako kočka, ale díky hnusnému a mokrému počasí začínám zjišťovat výhodu (nevýhodu?) zadního náhonu. Ono to tak krásně uletí, když dám pedál plynu až na zem, ale abych si taky díky téhle radosti brzy nedopřál návštěvnu nějakého servisu, kde budou měnit díly karosérie v paketu 8-s
Radši se uklidním a nejdříve to vyzkouším někde na sněhu na velkém ,,place,, a pak si budu dovolovat hrát i na silnicích >:D
K té 220 CDi se pokusím dostat zítra, snad mi to konečně vyjde... -
white label 08.12.09 13:25
« Re: Nazor na naftu :)
Všechno má své pro i proti...a kdo by právě tohle měl znát líp, než majitel/uživatel podobného "uberstroje", jako je tvůj... ;-)
Myslím, že je třeba spíš ocenit (i u prémie) možnost volby mezi benzínem a dieselem se všemi výhody a nevýhody, než se vymezovat vůči jednomu palivu, třeba jednoduchými poznámkami o traktoru apod. Kdo předem striktně odmítá jendo z těchto paliv, ochuzuje především sám sebe o možnost mnohem šíršího a pestřejšího výběru motorizací, které dokážou i podstatněji ovlivnit celkový charakter a užitné vlastnosti vozu...a přízbusobit je tak ještě více požadavkům budoucího majitele.
Pokud umí majitel benzínu ocenit i vlastnosti dieselu a naopak, je to především důkaz jeho sympatického nadhledu (ale i přehledu a zkušeností) v tomto směru... :yes: -
Vampix(Diesel Power) 07.12.09 18:40
« Zdravím...
Moc pěkná recenze, určitě ohodnotím plným počtem, fotek by sice mohlo byt více ale co už ;) Auto fajn, svezl sem se v faceliftovane verzi tohoto modelu ale CDI, myslím 270? Taky automat a jelo to fajn, i podvozek dobrej, ale BMW to není, ani to nové Cčko :)Přeju mnoho štastných km bez závad a nehod ;)
P.S: 3. a 4. fotka není náhodou z nábřeží v Havířově? :-) -
jpor (RSKa) 06.12.09 23:44
« Re: Re: Re: Nazor na naftu :)
naftu si ľudia kupujú aj kvôli sile odspodku. Subjektívne sa motor s autom menej namáha a nemusí sa točiť aby s ním zahýbal, robí živší dojem. To mnohým vyhovuje.
Ja som napr. 320 CDI kúpil otcovi preto, že má dobrú spotrebu, ale stále je to zvuk a charakter V6, ktorý k Mercedesu patrí. Nechcel som mu dať 4-valcový sound, ani 10+ litrovú spotrebu C350. Ale to je zase špecifiký prípad kedy auto platí iná osoba ako palivo. Napriek tomu - veľa áut aj vo vyšších triedach jazdí s 3.0 turbodieslom. Tam už nie je reč o traktor sounde. Ide o dostatok sily, ktorý by si v benzíne musel nahradiť aspoň 4 litrovým V8 a to je cena inde o pár stotisícov. Tiež spotreba je iná, predsa len mnohí (aj ked im to nevnucuje ich finančná situácia) stále pozerajú na spotrebu 8 litrov nafty vs. 13+ litrov benzínu... -
jpor (RSKa) 06.12.09 23:33
« Re: Re: Re: C
dnešné baworáky už nemajú TAKÚ spätnú väzbu ako mala 5er rada E39, to sa vie. Ale zase nemám ohmatanú tú dnešnú úroveň...možno si tiež skočím k predajcovi >:-[]
W204 s 350 benzínom som skúšal, aj ked iba 5 km jazda. Ten spodok samozrejeme nemá ako CDI, ale predsa len to ide solídne, vrchol točáku je niekde okolo 3000 ot. Pokiaľ chceš maximum, stále si to musí odmakať otáčkami a ten dojem z pružnosti tým pádom nie je taký, ale zase z obdobia, ked som jazdil 220 CDI si pamätám, akým raketovým dojmom na mňa pôsobila CLS 350 s 3 ľudmi na palube >:D
C350 už je ale predsa len inde ako c240. Ten automat v nej už dobre ladí s motorom (to ma prekvapilo aj u R350 ako to dobre fungovalo) a zvuk je nádhera.
C320 CDi je raketa na prvý dojem. Odpich z miesta je fantastický, niečo ako E55 - vďaka 4Maticu. Samozrejme potom to postupne slabne, ale pre civila je to delo ako vyšité a nemáš potrebu to meniť za C350. Vo vyšších rýchlostiach (cez 200) samozrejme zrýchlenie nie je také, ako by sa dalo čakať po skúsenosti z nižších rýchlostí, ale zase neušiel mi ani Golf R32 na diaľnici, a to som mal na palube 1,5 človeka + ja. C350 by si v tej rýchlosti musel točiť a žmýkať... Jednoznačne by to chcelo pojazdiť mesiac s jedným a potom sadnúť do druhého a najazdiť s ním aspoň týždeň. Každopádne rozdiely sa stierajú, lebo C350 už má aj točák "odspodu" a C320 CDI zase má už aj výkon a otáčky...ostáva im len ten ich rozdielny charakter.
Interiér BMW nemusím, neviem im prísť na chuť. V žiadnom modeli.
A ohľadne testu E46 vs W203 FL, tak napr báwo bolo nervóznejšie, akoby bolo ľahšie a mierne nestabilnejšie. MB sedel ako vždy, subjektívny pocit bol že musí mať 2 tony oproti BMW, dosť to ukľudňovalo. V zákrutách samozrejme tie 2 tony nemal, ale zase BMW som bohužiaľ v zákrutách neprehnal, len tak normálne, lebo majiteľ bol na palube a nie je zrovna nadšený pilot... -
white label 06.12.09 22:46
« Re: Nazor na naftu :)
Já se tím ani nechci "někam" dostat a navíc to ani nebyla reakce přímo na tebe, takže ten palec dolů je vlastně celkem zbytečný... ;-)
Pokud si myslíš, že si lidi nekupují do prémiovek šestiválcové diesely, právě s velmi podstatným důrazem na spotřebu (spojenou taky např. s max. dojezdem), pak mi napiš (nějaký jiný, podstatnější důvod), proč dává tolik lidí (v Evropě) přednost motorizacím 320/350CDI, 30/35d, 3.0TDI před jejich šestiválcovými benzínovými "sourozenci", a to včetně jejich "sourozenců" s přeplňováním... -
"-- skrytý --" 06.12.09 22:21
« Re: Re: Re: Re: Re: C
jo ta na fotkach je moje >:D taky jsem dlouze hledal, ale najít se dá... osobne se mi na W203 ještě nelíbí formování palubky před spolujezdcem a řešení příhrádky. To se mi už zdá lepší v moji w202. Ale je třeba uznat, že MB měl kolem roku 2000 těžkou krizi a řešil to právě šetřením v interiéru, čímž naštval strašně moc lidí :-) -
Ivorry 06.12.09 21:30
« Re: Re: Re: Re: C
Jj, to souhlas, co se týče středového panelu, je to děs běs, však na to nadávám i v mojí recenzi...
Musím uznat že E46 v té barevné kombinaci co jsi mi poslal vypadá pěkně, tohle bych bral, ovšem u většiny E46 co jsem viděl je to jen obyčejný černý vnitřek, černé lišty, černé sedačky, to pak ten interiér vypadá hrůzostrašně.... -
"-- skrytý --" 06.12.09 19:55
« Re: Re: Re: C
upřímně si myslím, že interiér v E46 je jeden z nejlepších sportovních interiéru té doby (zaleží pochopitelně na kombinaci a zda to ma M paket atd.[odkaz] , [odkaz] , [odkaz] ) Třeba tohle C před FL je podle mě naprostý ulet uvnitř na to jak luxusně vypadá exteriér. Problém mám se současnou 3er, tam je ten interier spatenka, to zase vede W204
Jinak musím uznat, že Mercedes ten interiér v tom středu fakt doprznil, měl jsem i Hyundai Elantra krátkou chvíli a musím říct, že ta kvalita středového panelu vychází nastejno :-!
Ale vzhled palubky před spolujezdcem se mi naopak hodně líbí, ono je to otázka osobních názorů každého...