Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
white label 18.04.13 13:01
« Re: Nové téma - Duben 2013
w-a
Jj, sám bych to lépe nezformuloval... :yes:
Být "jen" nadprůměrný a být s jasným odstupem na absolutním vrcholu jsou prostě dvě různé věci.
Ještě bych dodal, že velký vliv má i zvyk na to své konkrétní auto (čím je delší, tím je silnější) a pak podvědomě považujeme za normální/správné to, na co jsme sami zvyklí.
Je to jako když ti do dvaceti vaří maminka/babička a pak to při srovnání s jinou kuchyní považuješ automaticky za měřítko.
-
woody-alien 18.04.13 12:41
« Re: Nové téma - Duben 2013
Bud: No on to wl trochu ze srandy myslel, resp. dělal si srandu z toho "zbožšťování" jízdních vlastností Fordů. Že Ford uměl a stále umí vyladit podvozek a řízení tak, aby aby se s jeho výtvory hezky jezdilo - o tom není sporu. Ale přehnaná glorifikace není na místě.
Jasně, když si vedle Fiesty postavíš i20 nebo Aveo, o vítězi není pochyb. Ale s Mazdou 2 nebo třeba tím Swištěm ve srovnatelné konfiguraci už to tak snadné mít nebude. A stejně tak to platí i v jiných třídách a s jinými konkurenty. Např. oblíbené věčné téma Mondeo vs.Passat. Rozdíly se stírají, komfortní auta "sportují", "sportovní" auta komfortnějí...Ford rozhodně neční nad zbytkem mainstreamu jako Everest nad Milešovkou. :-)
Ale tvé pocity chápu, Focus I byl ve své době opravdu hodně dobrej. -
Bud 17.04.13 20:43
« Re: Nové téma - Duben 2013
w-a:ČD v balíku nebude, ani kdyby Fordy z nebe padaly >:D V minulém, ale ani tomto systému to prostě z podstaty věci nejde. Ale to ty stejně víš.
všeci:Ovšem co se týká těch jízdních vlastností, jak to tu wl psal (pokud to nemyslel ze srandy), tak musím plně souhlasit. Fakt nevím, jak to u Forda dělají, ale seděl jsem v nějakém nejmenovaném novém autě, perfektně se tam sedělo, nastupovalo, záda dobře držely a říkal jsem si, jestli dělám dobře, jestli mi pak nebude líto, když sednu do svého Focuse. Ale jakmile jsem sedl a uchopil ten perfektní volant, možná to je tou kůží, kterou je obšitý, nebo kdoví čím vlastně, podíval se na tu příjemnou palubovku zase potaženou něčím- snad koženkou, všechny ty páčky tak parádně po ruce, ucítil jsem radost a chuť se projet. To jsem v tom novém ( a tak trochu důchodcovském) autě necítil. A platilo to i v jiných autech, ať už to byla Octávka TDI, nebo bratrova O v benzínu 2,0., která má ovšem dost síly a opravdu není shnilá, nebo Scénic, Fabka, atd. Možná snad Mazda 323 1,8 benzín od spolupracovníka, která je sice už dost vyhejbaná, ale byla živá, a ty páčky, to už nemohu posoudit, nebylo to nadlouho, jen pár kiláků. Jen chci říct, že se asi fakt u Forda zaměřují na řidiče a jeho pocit z jízdy..? -
woody-alien 17.04.13 07:25
« Re: Nové téma - Duben 2013
wl: Ha, podvedli mě. Nic z toho mi do kupní smlouvy nenapsali. 8-s >:D Nedávno jsem četl, že modernizace mnohých nádraží v ČR, především nádražních hal, úzce souvisí s plánovanou podnikatelskou činností ČD - pořádání srazů Ford klubu. Forďáci se přestanou válet v parku před nádražím, občerstvěj se v instalovaných automatech, nakoupěj turistické brožurky a ČD bude v balíku. Cílová skupina jako bejk. >:-[] -
white label 16.04.13 23:28
« Re: Nové téma - Duben 2013
w-a
Ale ty máš přece pod kapotou francouzský "DeKadenTní DehetKlenoT" (o naprosto "neřidičském" automatu, raději ani nemluvě), což logicky přináší jak jisté výhody, tak i nevýhody:
Výhody:
- vstupenka do vybrané společnosti šarmantní galské konkurence.
- nemusíš si pokaždé kupovat "zpáteční" jízdenku vlakem.
Nevýhody:
- z velké části tak zbytečně přicházíš o ryzí jízdní vlastnosti "nejurostlejšího" SS vůbec.
- na srazech Fordfuns, budeš brán jako částečný přisluhovač žabožroustské "rádoby konkurence", navíc taky jako "neřidič" (i když spíš "neřadič") s chybějícím "lev(n)ým" pedálem.
:-O >:-[] -
white label 16.04.13 22:20
« Re: Nové téma - Duben 2013
Th
U Fordu je vlastně "radost řídit" (na rozdíl od konkurence) prakticky všechno, od C-maxe, přes Fusion až po Kugu. Nebyla ta tvoje výměna (navíc asi "zbytečně" vytuněného) C-Maxu za GGTI nakonec kontraproduktivní..., a podobné to asi bude i v případné uvažování nad HH tehdy, když už má někdo v garáži něco od Fordu (třeba ten S-Max, Mondeo...)? >:-[] ;-) -
Thomasino 16.04.13 21:58
« Re: Nové téma - Duben 2013
No jo, ale S-Max a Mondeo je radost řídit, něco v tom volantu cítíš a podvozek je taky slušný. To je trochu jiná kapitola ;-) A hlavně se Mondea prodává stále o mnoho více, než Laguny >:-[] Nicméně má Ford už nástupce, jen nám ho do Evropy nechtějí pustit :-O -
woody-alien 16.04.13 21:26
« Re: Nové téma - Duben 2013
Thomasino: To přece není jen případ Laguny, stačí když se mrknu do své garáže. ;-) Mondeo současné generace se prodává od 2007, čili taky 6 let. Nástupce sice teoreticky je, ale někde v Americe a do Evropy s ním Ford zdá se vůbec nespěchá. Možná si tím kope vlastní hrob. Nicméně i dnes po šesti letech je podle mého názoru Mondeo stále ve střednětřídním mainstreamu konkurenceschopné. Jistě, okoukalo se, interiér by už potřeboval zgruntu překopat ale v podstatě o něm platí to, co tu prezentovali Dinar s webpajou o S-Maxu. Totiž že jízdně stále v pohodě stačí (nebo dokonce překonává) většině i mnohem mladších modelů od konkurence. Čili samotné stáří modelu není až tak rozhodující. Je ale pravda, že v poslední době se intervaly obměny generací, zřejmě hlavně z důvodu zvýšení prodejů, hodně zkrátily. -
Ronault. 16.04.13 21:08
« Re: Nové téma - Duben 2013
Pokles pozice je samozřejmě neoddiskutovatelný, ale v podstatě vychází z minulosti, kdy Laguna po velikostní a technologické stránce ve střední třídě pomalu neměla přemožitele, konk. r.2001, tím si taky vykopala hrob, III. generace vyladila ke spolehlivosti Lagunu III, teď je jen otázkou, jestli toho zpět nabytého image spolehlivého auta budou chtít využít v další generaci nebo ne, evidentně nechtějí nic uspěchat, což je jen dobře.
Viz Clio IV, které se vyloženě povedlo a to je základ prodejů pro Evropu... pak Megane, Scénic a až někde vzadu se krčí Laguna, možná bohužel pro ty, co by měli zájem, ale asi jediné řešení... a ti, co jeli s novým Cliem ví, že pokud bude Renault takhle pokračovat, má šanci.
Aneb je prostě třeba analyzovat situaci a říct si, kam vrazit peníze a Laguna to prostě pro Renault nebude, což je více dobře než špatně. -
Ronault. 16.04.13 20:56
« Re: Nové téma - Duben 2013
Pokud nevidíš (a nechápeš!)za posledních 20 let změnu v prodejích mezi třídami a vznik nových (mimochodem, co nabízelo BMW před 20 lety? 3, 5, 7, 8, nyní 1, 3, 3GT, 5, 5GT, 7, X3, X5, X6... [odkaz] ) a tím pokles prodeje ve střední do té míry, že počet vyrobených kusů klesl hlavně u automobilek s menší marží pod mez, kdy se model vyplácí vyrábět, tak opravdu nemám argumenty ;-)
PS: Totéž se stalo s vyšší střední v mainstreamu, jako nápověda.