Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien   dnes  09:32

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    sf: Stelvio jsem nezkoušel, popravdě mě to ani nenapadlo. Chytnul jsem k SUV nějakej odpor nebo co... >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred   dnes  07:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    w-a už si jazdil Stelvio? Ja iba QV a vedel vy som si ho predstaviť doma aj keď SUV moc nemusím. To nevypínateľné ESP sa myslím už riešilo na Alfistoch, a ide to údajne vypnúť len treba kúpiť ovládač DNA z QV.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.06.  22:07

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Julča 2,0T 280hp je hodně fajn přibližovadlo, známej to měl 3 roky a byl nadšený. Pak to vyměnil za Julču QV :-) Já na ty taliány moc nejsem, ikdyž mám servis Alfy poměrně blízko, což je asi přece jen občas potřeba, jak jsem slyšel. Ale prej je to charizma a k tomu to patří. Důležitá je pojistka a dohoda s prodejcem, jestli ti něco půjčí, když je to náhodou občas v servise >:-[] Ale Speedfred by měl spíše napsat něco o zkušenostech, já to mám jen z doslechu od 2 známých. A je to o štěstí a procentu poruchovosti, pokazit se může i VW nebo Mercedes či BMW. Dneska šla kvalita dolů všude, bohužel. Prej je lepší koupit 6-7 let starý Audi nebo BMW, než ty nový krámy.
    Jinak všem děkuji za pochvaly i podpory, vzhledem k aktuální situaci na trhu není stejně moc z čeho vybírat. Dneska mi po jednom startu systém na chvilku zamrzl, nefungovala ani zpětná kamera a nevěděl jsem jestli jedou čidla, nevěděl jsem pořádně kam couvám. Tak jsem to celé vypnul a nastartoval znovu a nic. Takže jsem to zase vypnul, vystoupil, zamkl a po minutě zase odemkl, nastoupil a vše OK. Prostě jako s Windows na PC >:D Jo a už jsem se naučil další hlášky jako "nastav teplotu na dvacet tři stupňů", nebo "nastav ventilaci na druhý stupeň", což je ale v překladu větrák na jedničku, protože na jedničku je pro něj vypnuto! :-) A nebo "volej Moje garáž", jak jsem si označil otevírání garáže přes mobil.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 14.06.  18:47

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Pánové, trochu se přidám.

    1. Velká gratulace Thomovi k novému přepravníku na (možná) půl roku. >:-[] :yes: Za mě se v této konfiguraci vytřískalo vzhledově maximum možného a beru ho na milost. Jako kdyby na mém názoru záleželo. >:D V této souvislosti mě pobavila dědova poznámka, že by nepoužíval nepovedený infotainment. No, chtěl bych vidět, jak by to dělal, když dost důležitých fičůr bez infotainmentu nelze regulovat, vypnout nebo nastavit. ;-)

    2. Jsem zvědav hlavně na jízdní dojmy vzhledem k tomu, že jezdit má G8 líp než G7.

    3. Oblast HH už v podstatě pouštím z hlavy. Nemám to tak, že bych si k víkendové M2 C mohl na takové to běžné popojíždění přikoupit GTI CS. A nejde jen o finance, ale samozřejmě i o rodinu a její prostorové požadavky. Takže má mysl směřuje spíš k variantě přiměřeně silného ale celkem běžného rodinného přepravníku a pro mě něco nepraktického, do čeho se mi bude tak blbě nastupovat, že už nebudu chtít vylejzat. >:D A to bych rád, aby bylo RWD. Nějaký nápady mám...a hodlám se jich držet. No ale do toho mi občas vstupují náhlá nutkání, která mi k tomu úplně nesedí, ale zase se mi ta představa líbí. Třeba tohle. Škoda že jen 4x4 a nejde tam vůbec regulovat ESP.
    [odkaz]

    4. Ochranné boční lišty (ať už lakované nebo ne) neřeším už dávno. Chápu jejich smysl, ale nelíbí se mi to a dneska spíš dveře dostanou ránu od nákupního vozíku než od jiných dveří....no zkrátka za mě spíš ne.

    5.Ještě se na chvilku vrátím ke vzhledům aut. Potkal jsem teď novou i20N s německou SPZ a musím říct, že to je tedy pro mě designové peklo včetně přiblblého (jak to hezky wl napsal) spojení zadních světel.

    6. V létě zase pojedeme na Valašsko (7.-14.srpna), tak kdyby někdo chtěl udělat minisrázek, byl bych rád. U mě sice stran aut nebude nic nového, ale snad mě to nediskvalifikuje z debaty. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.06.  17:50

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    wl....tak ten červený třídveřák vypadá určitě lepší než bílé GTI, ale kdyby se postavily vedle sebe, tak myslím že tms GCS 8 by stále bylo mým favoritem.....na kterém se mě líbí agresivní předek i s těmi lampami a vzadu ten difuzor je mega.... :-! Sám zvažuju, jestli neinvestuju do tohoto difuzoru na moji 1er...[odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.06.  17:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Jo, jo, férovější by bylo srovnávat s GTI 7 CS nebo TCR. Už si píšu s borcem tam někde ze severu Moravy, co má bílé 5-dv CS, že se někdy potkáme a vyměníme na chvilku auta pro porovnání. Zároveň to bude dobré pro další pokračování "dlouhodobého testu" na Driverswebu >:-[] >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.06.  15:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Th
    Ale to bylo obyčejné G7GTI vs G8GTI CS.
    Kdyby to bylo tohle:
    [odkaz]
    [odkaz]
    vypadá to srovnání(opticky)jinak.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.06.  14:41

    « GGTI

    Leg
    Konečně je o čem diskutovat/argumentovat konkrétně":
    "...napríklad konkrétne jeden z charakteristických znakov, ako boky auta prechádzajú do hrubého C stĺpika, v poslednej generácii je tento prechod rozbitý linkou, čo prechádza od predných blatníkov. A už ako keby to nebol Golf."
    I. II. III. a VI. generace má také boční linku/hranu přecházející až po zadní lampy!
    [odkaz]
    U V. generace začíná méně výrazní linka/hrana až vzadu, ale opět až po zadní lampy, dobře je to vidět na zalomení víka nádrže, které otvírám poměrně často:
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]
    [odkaz]

    C sloupek je pořád dostatečně nadprůměrně! (v rámci třídy) široký a také tím nevyčnívá z řady osmi generací Golfu (a není prosklený jako u menšího Pola).
    Kapota má ze všech g. Golfu nejblíž k předchozí sedmé g., kde byla první "břichatější" kapota (zřejmě i díky ochraně chodců), tady ten trend pokračuje v ještě větší míře.
    Největší designovou evolucí/revolucí jsou přední lampy, které "díky" protáhlému "obočí" do boku působí asijsky (v Číně se jistě většině líbí) a na poměry Golfu velmi málo konzervativně (na rozdíl od zbytku exteriéru). Nebýt toho protažení, působily by lampy mnohem přijatelněji. To protažení mi trochu připomíná přední lampy u BMW 5er E60, které nemusím dodnes.
    Za mě G8 vs G7 - zepředu horší G8 (hlavně díky těm světlům, z profilu o chlup lepší (sprtovnější/nižší) G8 (samozřejmě pouze ve srovnání s 5dv.! G7) a zezadu je to plichta, každé jiné, žádné špatné. Celkově lepší G7, ideálně ve 3dv.
    A výraznější kšilt měl vzadu i sedmičkový CS:
    [odkaz]
    Větší logo GTI na středu je samozřejmě špatně, ale to je teď takový obecný trend, podobně jako přiblblé spojování světel.

  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.06.  14:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    V tom teda shoda nepanuje! >:-[] >:D Možná mezi běžným GTI7 a bežným GTI8. Ale včera když tam stály vedle sebe, tak to bílý sedmičkový vypadalo jako obyčejný Golf, vedle toho mého :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 14.06.  12:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Jasne, ja to chápem a tvoje požiadavky veľmi dobe poznám, len si nie som istý, či mk8 GTI je aspoň trochu zásadný prínos v disciplíne nv, pohodlie apod oproti 140i. V tomto smere je jednoznačne lepšou voľbou ten Yaris, s ktorým budeš jazdiť pre rožky cez týždeň a v nedeľu už nejak staré kosti do BMW naskladáš a poriadne sa zvezieš do toho Kauflandu. Alebo potom niečo rezkejšie ale vyššie.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.06.  12:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Leg....tož aby bylo jasno. Já nešpekuluju nad koupí pořádného auta. A jak již bylo několikrát řečeno, já pořádné auto doma mám. Mě teď jde o univerzál, který doveze moje staré kosti až do krematoria.... >:-[] Důležité je pohodlí, N/V a taky aby to mělo trochu švung. Základní GTI je lákavé, protože nabízí i manuál. Ale pokud budu toto auto používat hlavně ve městě, tak asi budu muset manuál oželet. U Golf 8 je potřeba zodpovědět otázku co se týče N/V. Podle prvních zpráv (tms) to ale nevypadá nadějně. Zítra jedu do Zlína na prezentaci nového Yaris Cross. Možná slevím i na performancí a přejdu na městské SUV (s usr.a,n,ým 3 hrnkem.... >:-[] )
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 14.06.  12:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Label: konkrétne sa nedá ukázať na niečo a povedať, toto je zle. A vo všeobecnosti sa to ťažko popisuje. Keď už sa mám do toho pustiť, odrazím sa od svojej predchádzajúcej myšlienky: predchádzajúce generácie mali “svoj” špecifický výraz, bolo to niečo, čo sa nesie od generácie po generáciu, proste tie klasické fotky generácií naukladaných vedľa seba: [odkaz] . Samozrejme, evolúcia tu má svoje miesto, ale myšlienka ostáva. A zrazu tá osmička akoby do radu zaparkovaných Golfov nepatrila, napríklad konkrétne jeden z charakteristických znakov, ako boky auta prechádzajú do hrubého C stĺpika, v poslednej generácii je tento prechod rozbitý linkou, čo prechádza od predných blatníkov. A už ako keby to nebol Golf. Alebo predná kapota, vždy tvarovaná konzervatívne, buď ako “rovná” alebo skôr mierne znížená v strede. Ale vždy bolo veľmi jednoznačne určené, kde vizuálne končia svetlá, maska, blatníky a tam začínala kapota. Teraz ako keby “pretekala” niekam dolu cez hrany karosérie. A celkovo komplikovaný dizajn, hlavne zadok má sedmička krásne jednoduchý, na osmičke je zbytočne komplikovaný, a to nekomentujem šilt na streche, znak GTI v strede a zbytočne výrazný “difúzor” dole.
    Nemyslím si, že Golf má vyzerať stále rovnako, ale skrátka vždy sa držal svojho receptu nekomplikovaných tvarov s pár charakteristickými prvkami a evolúcia sa odohrávala postupne. Preto to bol vždy Golf, ikona svojej triedy a potom tí ostatní. Teraz sa (minimálne v mojich očiach) aj on zaradil medzi tých ostatných

    Lišty: preto som napísal, že sú zbytočné do značnej miery, nie úplne.

    Thom: pekne :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 14.06.  11:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Ještě k bočním lištám. Lak na boční lišty má speciální chemické složení na plast a díky tomu je flexibilní a lépe odolává nárazům. Na mínusové straně je fakt, že tento lak je složitější zmatchovat s lakem na kastli. Tento speciální lak také rychleji podléhá aging a tím se časem mění i jeho odstín. Nejvíc pozorovatelné na světlých barvách.
    Golf 7 : Golf 8 sága.
    Mě se víc líbí 8čka, protože styling na mě působí moderněji a také "Hofmeistrova křivka" na bočním zadním okně mu sedne. Ale zároveň souhlasím s názorem, že se tím novým stylingem 8čka přiblížila jakémusi "eurohatchbacku"....což mě osobně ale vůbec nevadí... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 14.06.  10:25

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    iudex
    O to, že exterier G7 GTI vypadá líp, než u G8 GTI, tu vůbec nejde, v tom panuje shoda.
    Jde o míru toho rozdílu, jestli je to opravdu celkově tak zásadní rozdíl.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 14.06.  10:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Ja to vidím rovnako ako Leg, teda že pri priamom porovnaní GTI 8 a GTI7 sa mi stále viac páči to minulé. Súčasný Golf je trochu generický a bezpohlavný (čo je dané tými oblúkovými svetlometmi a v podstate absentujúcou maskou).
    Ale Clubsport to vylepšuje a v Tomovej špecifikácii je to najlepšie možné, takže tam nemám žiaden problém.
    Inak tu je porovnávačka Clubsportu a Leonu 300: [odkaz]
    Prekvapivo zvíťazil Leon, keď píšu, že Leon dorovnáva Golf v jeho tradičných silných stránkach (kultivovanosť, použiteľnosť a praktickosť), ale poráža ho v kľúčovej oblasti - jazdnej zábave.
    Paradoxne napriek určitým výhradám ku GTI mám asi ešte väčšie výhrady k výzoru Leonu: tam vôbec nie je vidieť odlišnosť tej 300k verzie, ak si človek nepriplatí za matný lak a medené disky (čo mi príde dosť nevkusné), tak vôbec nie je vidieť, že je to niečo viac oproti bežnému Seatu vo verzii FR. Tiež ťažko rozoznať slabší 245k a silnejší 300k Leon, odlišnosť je tuším len v koncovkách výfuku. Clubsport sa aspoň viditeľne líši od slabších verzií.
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 14.06.  08:05

    « Malý článek k GTI Clubsport na Driversweb.cz

    Tak jsme to včera večer dali ven:
    [odkaz]
    >:-[] >:-[]
    A taky pěknej video test na základní GTI: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.06.  23:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Leg
    Tak napiš konkrétně, co je na tom exterieru G7,5 GTI tak zásadně jiného, jako na Thomasinově G8 GTI CS, teda kromě předních světel a částečně předního nárazníku.
    První co bych na G8 GTI udělal, by bylo odpojení podsvícení linky na masce.
    Ad boční lišty, na první dobrou vypadá lakování dveřních lišt dost nelogicky, ale na druhou stranu:
    - vypadají mnohem přijatelněji/nenápadněji, než černé (pokud nemáš zrovna černé auto)
    - a je docela rozdíl lakovat případně samotnou lištu, nebo celé dveře.
  • « 00 Reagovat !

    foto Leg

    Leg 13.06.  21:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    Dědo, veľa ľudí podobne ako ty špekuluje nad kúpou poriadneho auta, obracia ho z každej strany a nakoniec nič nekúpia, pretože proste na neho (v lepšom prípade zatiaľ) nemajú prachy. Ty nekupuješ, lebo jedno poriadne auto v garáži už máš. Ako hovorí label, načo GTI keď ti v garáži stojí poriadny šesťvalcový bavorák. ;-) Ale myslím to len v tom najlepšom.

    Wl: dívam sa na thomove fotky sa divím tvojim slovám. Sedmičkový Golf GTI vyzerá ako Golf (ja viem, 5 dverí…), osmičkový Golf GTI zasa vyzerá ako generický eurohatchback. Nemôžem si pomôcť, ale zmeň pár detailov a kľudne uverím, že je to Astra alebo nová 308. Ale zas treba povedať, že thom z nešťastného základu vytrieskal maximum, línia GTI, farba (a to červenú vo všeobecnosti nemusím), kolesá, doplnky, it doesnt get any better. A ako bolo povedané, ide najmä o to, ako to jazdí, a tam evidentne nie je o čom.

    Keď sme pri červenej: Dnes som videl nablískaný Captur v červenej s čiernou strechou a na to, že je to a)malý b)červený c)crossover d)značky Renault to auto vyzeralo neuveriteľne elegantne. Už dávnejšie som si všimol, že Renault Captur je tak nenápadne francúzky elegantný, ale v červenej doslova udrelo do očí.

    Bočné lišty: kedysi to bola výsada vysokej výbavy, neskôr frajeri mali lišty lakované (čo do značnej miery eliminovalo ich zmysel) a teraz sa výrobcovia tvária, že neexistujú. Toyota ich celkom intenzívne propagovala v rámci orig. príslušenstva ešte donedávna a je to aj vidieť, mám pocit, že olištované chodia hlavne Corroly sedan a Yarisy. Pre mňa je to podobne ako s mobilmi: načo budem mať neškrabnutý nadizajnovaný výrobok, keď ho zhovadím nejakou gumenou (alebo inou) ochranou.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 13.06.  21:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    pd7
    Takže pro pečivo pečené z mraženého polotovaru do KL potřebuješ čiplé! GTI a s manuálem!
    Pekaři a prodavači chtějí mít aspoň jeden den/noc v týdnu volný/ou.
    Kromě důchodců, v neděli brzo ráno skoro nikdo nevstává, nedejbože k vůli rohlíkům, které si můžou koupit třeba v sobotu, dát za čerstva zamrazit a v neděli jsou pak jako čerstvé.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 13.06.  19:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: GTI CS

    wl....možná to tam borec nalepil až potom, co tam dostal pár zásahů a než to tam nalepil, tak si tu funkčnost nějakým způsobem odzkoušel. Jsou ale lišty i poměrné silné a vysoké, a ty by už měly ochránit kdejaký vůz. Problém je "zásah" zadními dveřmi, které tím jak jsou vykrojené mají "zásahové místo" u mnoha vozů poměrně vysoko. Ještě štěstí, že se zadní dveře tak často nepoužívají. :-!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

K létu patří lečo: 5 nejlepších receptů z celého světa!

K létu patří lečo: 5 nejlepších receptů z celého světa!

Sezona zeleniny se nezadržitelně blíží. Nevíme, co s ní? Uvařte si lečo. A kdyby vám už lezlo krkem, zkuste si…

Miliardář Haščák převádí podíl na manželku. Ze zakladatelů Penty zůstane jen Dospiva

Miliardář Haščák převádí podíl na manželku. Ze…

Finanční skupina Penta Investments mění vlastnickou strukturu. Jeden ze zakladatelů Jaroslav Haščák začal…

 

iSport.cz

První semifinále pro Vegas. Golden Knights srazili Montreal 4:1

První semifinále pro Vegas. Golden Knights srazili…

Hokejisté Vegas porazili v úvodním utkání semifinálové série play off NHL Montreal 4:1. Golden Knights vedli na…

Hřebík o Schickově trefě i potenciálu: V něčem je lepší než Ronaldo, ale...

Hřebík o Schickově trefě i potenciálu: V něčem je…

Moc dobře ví, co Patrik Schick umí. Zkušený trenér Jaroslav Hřebík s útočníkem Leverkusenu pracoval v mládeži…

 

Reflex.cz

Unikátní galerie zvláštností druhé světové války: Růžové letadlo, pes na padáku i Churchill s kočárkem

Unikátní galerie zvláštností druhé světové války:…

I za kruté druhé světové války se někdy objevily fotografie, které vyvolávají spíše úsměv, i když byly součástí…

Cestování v karavanu je čím dál populárnější. Na co je potřeba si dát pozor?

Cestování v karavanu je čím dál populárnější. Na co…

Ve světě i v Česku zažívá dovolená v karavanu v poslední době doslova zlaté časy, a to napříč generacemi. Svůj…