Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  20:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Takhle "na doraz" to byly "jen" dva roky, ale těch hodin bylo měsíčně v průměru kolem 400! A rozhodně to pak nespadlo (ze dne na den) na polovinu.
    Vyložit se dá všechno různě, podstatné je, že mě osobně nejvíc sedí snadnější, lépe se to vyslovuje a připadá mi to přirozenější... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault.   dnes  20:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    WL: jen dva roky a jen od rána do večera? :-) taky bych chtěl ;-) těch 270 až 330h měsíčně mám už 7 let v kuse. Já jen hledal chybu ve svých 5 vteřinách na 1000 metrů a hledal další odkaz.
    Ty jsi neopravil snažší na snazší, ale na snadnější,. což se dá vyložit i jako to, že jako jediné spisovné považuješ snadnější ;-) Prostě furt jen hledáš chyby, napovídáš místo abys naslouchal :-( >:-[] >:D
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  20:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Th
    V konfigurátoru už žádná červená není.
    Ten odstín Estoril se mi nelíbí hlavně naživo.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  20:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Ron
    Mně se omlouvat za to, že pracuješ, rozhodně nemusíš (to tě naopak šlechtí), když jsem začínal podnikat, dělal jsem dva roky od rána do večera 7 dní v týdnu (opravdu nepřeháním), naštěstí tu tehdy nebyl ani net, natož chytré mobily a neměl jsem ještě ani rodinu.
    A v létě tady taky chodím mnohem méně, než teď mimo sezonu.
    Napsal jsem to (žes to tady dal až na druhý den) proto, že si tím argumentoval tak, jako bych ten tvůj odkaz měl k dispozici ještě před mou reakcí o rozdílu 15s, což jsem reálně rozhodně neměl.
    A o "snažší" už bych také nic nepsal, pokud bys neoponoval pozměněně spisovným snazší.
    Takže já se v podstatě primárně pouze bráním tvým "(ne)argumentům", nic víc, nic méně. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino   dnes  19:58

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Je tam taková nevýrazná nudná červená metalíza, nakonec taky vypadla z výběru jako první. Je to blbý odstín, to na Atece mám mnohem hezčí metlu. Navíc nemohu mít dvě stejné barvy, blbě se pak říká pojedeme červeným autem, nebo červeným autem?? >:-[] Estoril se mi celkem líbí, místo M2 byla před 2 lety málem M240i RWD automat Estoril.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault.   dnes  19:56

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    WL: Dal, ale já taky někdy chodím do práce, protože nejsem rentiér, dědic, restituent ani syn ;-) A když jsem v práci, musím makat ať se mi neplní čekárna a nějaký vzteklý nemocný to pak nevystrílí 8-s

    A š/ž? Nabídl mi to mobil jako jedinou verzi slova, do rozboru se nepouštím, jsem rád, že mám prostor psát, když po mě lezou děti, zrovna teď třeba >:D S tím mobilem je to ale zvláštní, protože když napíšu jméno mého již skoro bývalého (měním zaměstnavatele) primare, nabídne mi to hned slovo Č...K :-O >:D 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  19:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Th
    Tam je v nabídce i nějaká červená metla?
    Takže, když dáme stranou černou a bílou, tak ses nakonec rozhodoval mezi všemi barvami co zbývají v nabídce...
    Z toho je za mě nejhorší ta Estoril...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino   dnes  19:37

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    PD777 - věř tomu, že ta cena na tu bílou M240i v Brně není zdaleka konečná a jde udělat znatelně lepší >:-[] Já tam budu mít navíc lepší muziku Harman Kardon, vyhřívaný volant, pásy s pruhem M, plnou záruku 5 let/200 Tkm a ne jen Service Inclusive, co je k ničemu. Naopak nebudu mít nakonec po dlouhé úvaze adapt.podvozek, protože výhledově bych tam asi dal okreskově laděný KW V2 nebo V3 (naladění je stejné, ale V2 umí nastavit jen jednu věc, V3 umí nastavit jak zdvih, tak tlumení, plus oba umí samozřejmě výškově). Především kvalita tlumičů u KW je o dost jinde a je z toho pak o level lepší auto. Ale to až tak po roce.
    K tvému polštářku, který mě celkem pobavil, vzpomněl jsem si na cestu s Meganem na Nordschleife v červnu 2016 s podvozkem KW Clubsport, kdy jsem si na přejezd po D1 taky takový sebou vzal >:-[] >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  19:29

    « Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs POLO GTI

    Ron
    Ale ten odkaz si tady dal až na druhý den, tedy po mé reakci o rozdílu 15 s!
    Snazší samozřejmě ano, ovšem (tvé původní) "snažší" nikoli. >:-[] ;-)

    P.S. "...M4C vs 911 na 1000 metrů, které to daly o 5 vteřin rychleji než Polo GTI, což odpovídá a nespletl jsem se..."
    O dobrých pět sekund rychleji, než POLO GTI, to dalo jen jedno z těch dvou aut. ;-)
    A dragrace GTS nebyl s M4C, ale s M4CS! (viz i RZ ve videu), což máš mimochodem špatně i v tom odkazu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault.   dnes  19:22

    « Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs POLO GTI

    WL: píšu na mobilu a nesleduju macz každou čtvrthodinu abych hned reagoval, jsem zaměstnaný člověk ;-) beru zpět, ve videu to není, ale v odkazu ano, tam těch 5 vteřin na kilometr sedí a vysvětlují, co jsem psal. Snazší je také spisovně ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino   dnes  19:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    iudex - vyrábí se nejspíše tento nebo příští týden a buď se stihne předat těsně před vánocemi, nebo 30.12. >:-[] Chtěl bych to daňově do konce roku ;-)
    Zimní gumy na ni čekají už od září doma, pošlu je dopředu k prodejci aby to přezuli a odjížděl jsem na zimních. Rozhodování zda RWD nebo xDrive bylo složité, nakonec jsem si řekl, že zkusím xDrive, protože tady ještě preferuje 70% zadek (v režimu Sport, což máš asi stejné předpokládám) a na driftování na sněhu by to mohlo být stále zábavné (ale jiné).
    Barvu si nechám ještě pro sebe, ale vybíralo se mezi červenou metalízou, oranžovo-hnědou Sunset co máš ty, šedou metalízou, pak modrou LongBech Blue co jsem měl na M2 (v nabídce pro M240i od léta) a klasické Estoril "eMková" modrá.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  19:04

    « Re: Re: Le Mans 66

    w-a
    To já taky, ale ta v tom filmu (myslím) neučinkovala... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  18:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    pd777
    Než se rozhoupeš, tak už tu bude i MGTS po face.
    A na 20" kolech je Macan komfortní i na adaptivním nevzduchovém podvozku. který mělo GTS už v základu. A proti vzduchu má i své výhody, jel jsem oba podvozky a na GTS bych vybral ten bez vzduchu.
    Největší výhodou vzduchu podle mě není samotný komfort podvozku (viz příčné nerovnosti), ale možnost měnit světlou výšku, samozřejmě pokud to využiješ.
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien   dnes  18:46

    « Re: Le Mans 66

    wl: Moc hezká 356-ka. Kdybych si ale měl vybrat něco z té doby, tak by to byl 550 Spyder. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  18:41

    « Re: Re: 911 GTS (991.2) vs POLO GTI

    Ron
    Kdybys reagoval přímo na to video s M4 CS, a ne až dál na mou reakci na Th ohledně servisu Porsche, tak by mě to snad napadlo spíš, ale když si tu dal video s budíky PGTI, které jasně končí časem 0-200 km/h, pak se té reakci nemůžeš zas až tak divit.
    Mimochodem, i mladý to tvoje video pochopil stejně jako já, navíc u toho videa je jasně napsáno 0-100km/h, 0-200km/h a 0-400m, ale o 1000m nic!, zkus mi teď teda aspoň napsat, ve které sekundě toho videa je někde vidět čas na 1000m? Já ho tam bohužel nevidím ani teď, kdy už ho tam hledám cíleně.
    Takže ti odpovím podobnými slovy jako ty, kdybys hledal chybu i u sebe, nebylo by to "snažší", ale snadnější určitě...
    Stačilo najít dragrace Polem GTI a časem na 1000 m (podobné tomu s GTS vs CS) a nebylo co řešit.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777   dnes  18:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Tms....welcome back.... ;-) Další B58 do klubu.... ;-) Myslím, žes udělal dobře, že jsi šel do xDrive. Když už manuál nejde objednat (a to už hezky dlouho) a musíš tedy mít "převodovku pro slečínky".... ;-) , tak pak xDrive je správná volba. Když jsem objednával moji M140i, tak mě Martin z Renocaru půjčil na víkend svoji služební M135i xDrive automat (už M135i xDrive, měla automat povinně) a až na to, že mě to "vozilo samo" bylo to prima svezení. Tuším, že s M240i xDrive bude velmi podobné svezení. Věřím, že cenu jsi na ni dostal dobrou. Tady mají jednu v bílé.....za rozumnou cenu.
    [odkaz]
    Má to ale podobná sedadla jako moje M140i a ty mají při delším cestování k pohodlí bohužel daleko. Pořídil jsem si na delší cestování na přední sedadla měkké polštářky, ale ani s nimi to není ideál. [odkaz]
    Proto bych příště bral jen takové auto, které nabízí komfortní sedadla...asi jako X5... ;-)
    No, momentálně čekám na novou AMG GLA, abych ji mohl porovnat s X2M35i a s RSQ3. Ale obávám se, že s tím pohodlím to bude také loterie. Aby z toho nakonec nebyl ten Macan S, který bude určitě se vzduchovým odpružením pohodlný.... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault.   dnes  17:38

    « Re: 911 GTS (991.2) vs POLO GTI

    WL: já o voze, ale kozu jsi tam zatáhl ty >:-[]
    To druhé video dvou P911 jsem nekomentoval a ani se neviděl, ale M4C vs 911 na 1000 metrů, které to daly o 5 vteřin rychleji než Polo GTI, což odpovídá a nespletl jsem se, jen jsem nenašel žádné video na 1000 metrů, jen 0-200 km/h, ale v něm byl čas na 1000 metrů.
    To spíše ty jsi hned hledal chybu v mém výpočtu, ale ten byl správný. Pak jsem se jen nechal v práci mezi pacosi uchlácholit, že jsem udělal chybu, což neudělal. Možná kdybys pokaždé nehledal chyby u ostatních, bylo by to snažší. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  14:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    iu
    Jak znám Thomasina, tak asi zůstane u předchozího odstínu modré, protože ta druhá modrá není nic moc.
    V základu je M340i xD (proti M240i xD) dražší o 210 tis. + pravděpodobnost menší slevy u novějšího modelu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  11:59

    « 911 GTS (991.2) vs POLO GTI

    Ty o koze, já o voze.
    Psal jsem o zrychlení 0-200km/h, viz odkaz na video s budíky GT3/GTS, a tys dal taky odkaz na budíky Pola GTI s hodnotou 0-200km/h... a tam je rozdíl přesně 15 s.

    991.2 GTS 11,7 s
    POLO GTI 26,7 s
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex   dnes  11:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Tom: veľká gratulácia k novej káre! :yes: Kedy bude? Aká farba? A akú si zjednal cenu?
    Tak ďalšia 40i B58 do tunajšej virtuálnej garáže. Osobne myslím, že nebudeš nejaký veľký výkonový deficit pociťovať (ak vôbec).
    Popravde obdivujem, že po tej brutálnej havárii máš ešte odvahu na ďalší výkonný bavorák, ale xDrive by malo trošku pocitu bezpečia pridať.
    Ešte som zvedavý, aký je rozdiel M240i oproti M340i (jednak jazdne, jednal cenovo), osobne by som sa klonil k tomu 3er, predsalen nová generácia vs výbehový model, plus vyšší výkon 3er, ale asi by sa to prejavilo aj na cene.
    EDIT: tak som si nakonfiguroval M240i xD A/T a vyšlo ma na 53711 eur, rovnaká M340i na 62173; rozdiel 8462 eur. Otázka je, či je väčšia zľava na vyšší/drahší model, alebo na menší, ale výbehový.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred   dnes  10:18

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Tak to je výzva! Ron vs WL (Fanouš vs P911). Máte tam nejaký pekne dlhý pľac?
    Inak na seznamu pekné porovnanie M2C vs Supra.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault.   dnes  07:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Wl: aha, to je na 1000 metrů čas... 8-s to je tak, když se dívám na video a odpověď vytvořím až o mnoho hodin později >:D no nic, nechtěl jsem to, ale budu ho muset až dojde nechat přečipovat >:D

    Edit: ale tady je to na 1000 metrů zaky nějakých cca 5 vteřin, žádných 15 [odkaz]

    Víš co by to bylo 15 vteřin rozdílu na jednom kilometru... matika možná na fakultě nebyla, ale na gymplu jo, při rychlosti 120 km/h uděláš za 15 vteřin 500 metrů milej zlatej, to by možná i Fanouš měl menší rozdíl na kilometr
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  00:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Tak to sis pěkně naběhl na vidle. Kdyby to opravdu bylo o těch 5 sekund jak píšeš, tak to by bylo Polo GTI (za ty háky) fantastické, ale reálně je těch sekund víc o 15! (jste tu matiku na fakultě asi pěkně flákali), a to už docela podstatný rozdíl je.
    Je to dvakrát tak delší čas + 3,3 sekundy k tomu.
    Ale i tak, od Polo auta za čtvrtinu ceny slušný výkon..., a jako bonus - jeden pár dveří navíc.

    P.S. Denně jezdím s G5 GTI, a pořád mě hooodně baví, od doby co mám i (skvělou) 911, svým způsobem možná ještě víc.
    Za ty prachy! (co stál G5 GTI) jsem nikdy neměl lepší auto... a myslím, že už ani nikdy mít nebudu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 09.12.  23:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    No, to srovnání je zajímavé, mě z toho vychází, že za třetinovou, ne-li čtvrtinovou cenu je tam jen 5 vteřin rozdíl, což potěší >:D [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  20:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Říkat mohou co chtějí, pokud ti něco konkrétního nedokážou, nemůžou dělat nic.
    Znám konkrétní případ, kdy v Ostravě měnili komplet keramiky zdarma na prodlouženou záruku. Bez problémů. A prodlouženou záruku si můžeš obnovit, i když už auto v záruce není. ale musíš projít testem, který zhodnotí aktuální stav vozu a pak ti řeknou, jestli je to možné, nebo co bys musel opravit, aby to možné bylo.
    Taky nemůžeš srovnávat cenu servisu auta za 4 mega a víc, s něčím za 1,5 mega.
    A ve srovnání s Ferrari, Lambem apod. je servis Porsche skoro sranda, přičemž Porsche toho vydrží víc.
    Třeba výměnu oleje můžu dělat (každý rok) v běžném servisu (a razítkem), dovezu si svůj olej, lepší (Taky Mobil 1, ale místo 0-40W, 5-50W), podstatně levnější a z prací za babku.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.  20:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Schválně jsem už hledal více GéTéčko, než co byla poněkud tvrdá M2 (funguje skvěle ve vysokých rychlostech). A už jsem ji měl 2 roky, najel 27 tisíc, slušně jsem si ji užil, a s těmi zády je to teď o něco horší, takže jsem chtěl měkčí M240i, co může být občas na daily. Kdyby byla M240i v manuálu, tak bych asi stejně šel do automatu. Ten osmikvalt ZF je skvěle naladěný s tím motorem 40i, zrychlení na 200 to má mimochodem stejný jako M2 >:-[] A ke všemu jsem "zbaběle" zvolil xDrive, tady ještě preference zadku 70/30. Protože driftování na sněhu bylo super a s tímhle to bude snad taky dobrý. A je to více bezpečnější.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.  20:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    No tak hlavně ti potom u Porsche řeknou, že jsi byl na okruhu a na výměnu zdarma ať zapomeneš! Bohužel realita... A stejně je lepší pak tam mít ocelové brzdy a ne nesmyslně drahé keramiky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.12.  20:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    M240i je fajn, len troska downgrade oproti M2...
    Keby sa este dal objednat do M240i manual, co by si si vybral?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  20:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Okruh je extrémní příklad. Pokud chceš jezdit s Porsche na okruhu, vyplatí se platit si paušál na časově neomezenou záruku, potom ti třeba karbon keramiky vymění zdarma.
    Taky na tom okruhu toho Porsche vydrží nesrovnatelně víc, než BMW, včetně brzd.
    A za kvalitu se platí všude, synovec teď předělával komplet! brzdy (u 3er) na M-performance (se zlatými třmen) a taky stály hodně... a lepší, než "železo" pod Porsche to nebude.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.12.  20:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    no ja by som rad v M2C manual.
    ale vraj ten v BMW je horsi ako ten, co mam v CUPRE...
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.  20:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Bohužel není. Srovnej si cenu práce za hodinu, ceny brzd apod ;-) Známej měl jak 911 (991), tak Z4 a i8. Pokud s tím jezdíš občas na okruh a svižně a řešíš občas brzdy, tak u Porsche je to bambilion :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.  19:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Já jsem nakonec objednal automat, asi jsem už taky línej ;-) >:-[] >:D
    Ale hlavně jsem šel nakonec "jen" do M240i a už tam nejde objednat manuál. On popravdě nebyl ten manuál žádná pecka, to v Hondě Civic Type R nebo BRZ je lepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  19:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Market
    A tvůj dream car má jakou převodovku?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  19:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Extrémně drahý servis Porsche, ve srovnání s D3, je do jisté míry mýtus.
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 09.12.  19:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    A chces manual, ci automat?
    M2C je moj dream car, ale len keby som predal CUPRU... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 09.12.  19:13

    « Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Nazdar bando! Nějaké nové auta tady??
    No já to nedávno řešil, jestli M2C nebo M4 (oboje kolem 1,5-1,7 mega po slevě). Osobně bych šel spíše do M4 (bez Comp.paketu s výhledem na KW V3), jednak kvůli tomu, že je větší a lehčí, jen o 100 tisíc dražší s podobnou výbavou a aktuálně dostupnou slevou - na konci léta), místa vzadu za mnou je o kousek více. Pro mě důležitý prvek, že v M4 mohou být látková sedadla a v M2 ne (kůži už jsem fakt nechtěl). Taky pro někoho důvod, že tam jde dát adapt. podvozek. Ale zase do M2C jdou dát lepší příplatkové brzdy se 6-ti pístky.
    Proč si někdo vybere M4 proti 911 chápu, ono servisovat Porsche je výrazně dražší, musíš na to už prostě mít >:-[] Ale je fakt, že být za vodou, taky si vyberu 911 C4 nebo GTS, než M4 CS ;-) A nebo ještě lépe Cayman GTS se šestiválcem. Raději než 911 Carrera 4 či Carrera S. Ale už na to taky trochu prdím a nehodlám do toho sypat tolik co dříve.
    P.S.: z jednoho drag rejsu se nedá moc usuzovat, viz. nedávné pěkné slovenské srovnání HotHatchů. A hodně záleží na pneu a jak kdo umí rozjezd s LC. Důležitější je vždy osobní srovnání, každému sedí taky jiné auto :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  18:01

    « Le Mans 66

    Nejhezčím autem ve filmu bylo (pro mě) tohle karmínově červené Porsche, ve kterém jezdil Matt Damon, jako Caroll Shelby:
    [odkaz]
    Podle filmařů bylo Porsche velmi spolehlivé ve srovnání s jinými veterány z té doby.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  14:56

    « Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    pd777
    Rozdíl v prostornost M2C vs M4CS je poměrně nepodstatný a cenu si M4CS vedle M2C prostě neobhájí, jedině jako limitka pro sběratele.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  14:44

    « Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    iu
    "trojvderové kupé"? Od kdy je M4 třídveřová? ;-)
    Jinak souhlas, že samotný sebevětší výkon neudělá z (relativně) běžného auta ryzí sporťák. A celkový dojem z dynamiky nedělá jen výkon motoru.
    Než se koupila 911 GTS, tak jsem měl možnost řídit párkrát jedničkovou Panameru Turbo S (V8 4.8, 550PS/750Nm) a to auto bylo fakt brutálně rychlé, dalo se v tom ujet prakticky každému autu (hned na první volnější rovince), které člověk na cestě potkal a pocitově to bylo ještě o poznání dynamičtější, než třeba M5C, které je papírově o něco silnější.
    A 911 GTS rwd je i přes deficit (proti awd PanameřeTurbo S) 100PS/200Nm celkově dynamičtější, a ta dynamika je výraznější, než by člověk čekal od kupé 2+2 s "usranými" 450 koňmi. Takže, jak už jsem psal, jen o koních to není a přidat časem GTS nějakých dalších 50-100 koní by určitě šlo (relativně bez problémů), ale podle mě by to bylo na neokruhové ježdění zbytečné.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 09.12.  12:16

    « Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Souhlas s upřednostněním M2C před M4CS pokud jde o dynamiku. Ale kdo preferuje větší a pohodlnější kupé by asi sáhl na M4CS (adaptivní podvozek). Avšak M2CS má teď adaptivní podvozek také. Zatím jsem nikde nenašel žádný test, který by nám o efektivnosti toho adaptivního podvozku něco řekl. Mám obavy, aby to nebyl zase jeden z těch, který je v comfort tvrdý jak sviňa, ve sport jak kameň a ve sport+ jak tvrdý kameň..... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 09.12.  08:50

    « Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    zaujímavý ten dragrace (GTS vs M4), je fascinujúce, ako 911ka vyrazí, zjavne majú ten launch control úplne vymakaný, plus trakcia zadnej nápravy zaťaženej motorom; potom M4 pôsobí ako o 100k slabšie auto. A keďže M4 CS je drahé ako sviňa, blíži sa tej 911ke, tak naozaj nevidím dôvod na jeho kúpu. Inak tu sa len potvrdzuje moje tvrdenie, že trojvderové kupé á la M4 nie sú zrovna rozumný kauf: nemôžu sa rovnať klasickým športiakom ako je 911ka, zároveň neprinášajú žiadnu pridanú hodnotu. To M3 je z môjho pohľadu lepšia kúpa: dynamika zhodná s M4, ale praktickosť štvorvderového päťmiestneho auta. Takže pri porovnaní s 911kou človek môže aspoň argumentovať, že ten deficit v dynamike vyvažuje výrazne vyššia praktickosť.
    A keď niekto vyslovene trvá na kupé, tak by som ušetril niekoľko desiatok tisíc a namiesto M4CS kúpil M2C, ktoré má takmer zhodnú dynamiku ako M4CS: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  01:08

    « 911/991.2 - GTS vs GT3 0-200km/h

    Kdo tam bude (o chlup) dřív, GT3 s + 50 PS, nebo GTS s + 90 Nm?
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 09.12.  00:56

    « 911 GTS (991.2) vs M4 CS

    Shody - rwd, objem motoru, počet válců i koní, ovšem... jiný přístup, jiný výstup:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.12.  18:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    AMG A45 : M2C : RS 3
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.12.  18:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Pokud někomu nestačí 40d, tak pak jedině V8TDI, to je jiný level, než R6d multiturbo.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.12.  16:35

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Tak tak...i když nová X5 30d (620Nm) se alespoň krouťákem na starou 40d (630Nm) téměř dotáhla. Ale po nové 40d zatím ani vidu ani slechu.... ;-)
    Jo, ještě je v nabídce tady ta 45e. Možná proto si dávají s 40d načas....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 07.12.  15:55

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    U tak těžkého a velkého auta se vyplatí připlatit si za silnější 40d, naopak 50d už stojí "nesmyls" a pocitově to není přínos odpovídající výši příplatku. U 50d je ten nárůst výkonu poznat hlavně na papíře a na ceně.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 07.12.  14:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    iu...X5 30d jsem v roce 2014 testoval a kdybych pak další den nejel s 40d, tak bych asi byl s 30d spokojen. Ale výkonový rozdíl byl natolik citelný, že jsem neváhal a objednal 40d. BMW R6d je parádní motor a i tady platí, že "těžko zjistit, že je to nafta".... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.  20:22

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Do regálů ano, ale Turbo stojí o dost víc, než eSko... a jak by k tomu majitel Turba přišel, kdyby si doplácel za PCCB stejně, jako majitel eSka, který v základu ty PSCB nemá a má jen "železo" (byť trochu větší, než základní Macan s R4)?
    Při stejné ceně doplatku za PCCB by kupec Turba o tu výhodu lepších brzd v základu fakticky úplně přišel.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.  20:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Jasný. Z marketingového hlediska ok. Ale do regálu ve fabrice PCCB přistane za stejnou cenu. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.  16:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    pd777
    Co je na tom zajímavého???
    Turbo má PSCB v základu, proto má cenu za PCCB poníženou o cenu příplatku za PSCB pro MS, který PSCB naopak v základu nemá, a sedí jim to na korunu:
    218.880 - 81.080 = 137.800,- Kč
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.  16:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Tady máme 3 turbo R6 v naftě...... ;-) (Za +- stejný peníz jako Tuareg V8, ale s nižší spotřebou).(Tuareg spotřeba NEDC std. 7.4l/100)
    BMW X5 M50d
    Výkon/otáčky (kW (k)/1/min)
    294 (400)/4400
    Max. točivý moment (Nm/1/min)
    760/2000-3000
    Maximální rychlost (km/h)
    250
    Zrychlení 0-100 km/h (s)
    5,2
    Spotřeba paliva
    Město (l/100 km)
    8,1-7,6
    Mimo město (l/100 km)
    6,7-6,3
    Kombinovaná (l/100 km)
    7,2-6,8
    Ale také bez V8 bublání..... ;-) (BMW X5 V8 v benzinu si vezme o cca 3l/100 víc). S bubláním... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.  16:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    iudex
    Ano, Touareg V8 TDI je na prémiové třídní špičce a to nejen motoricky, ale i podvozkem. :yes:
    Jediné (na poměry větších SUV) s čím mám problém je design jeho aktuální g., včetně interiéru, že se to líbí v Číně apod., o tom naopak samozřejmě nepochybuji.
    Jeden můj místní bývalý spolužák, který je finančně hoooodně za vodou, teď zrovna po delší době přešel z X5 (několik nových po sobě) na nového Tourega a nemůže si tu změnu vynachválit. Kromě motoru, chválí hlavně komfort podvozku spojený s jeho agilitou, lepší posaz a prostornost vpředu (je vysoký). Jeho žena zatím u BMW zůstává a má teď novou X4 40d.
    Jiný zdejší náš (movitý) známý má SQ7 předface, na naše doporučení šel nakonec do červeného laku (do té doby měl vše černé).
    Tyhle diesely jsou velmi kultivované, zejména po zahřátí na provozní teplotu, takže jako dálkové expresy na polykání dálničních km není o čem. Kdo jezdí kratší trasy a netrhá rekordy v nájezdech, tak si může spíš dovolit víceválcový benzín i v SUV, ale vždy je to za cenu podstatně vyšší spotřeby, viz i MGTS, kde je spotřeba zřejmě jeho jedinou slabinou, na druhou stranu zvuk (i za studena!) naopak jeho velkou předností.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.  15:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Macan S
    Porsche Surface Coated Brake (PSCB)
    81.080,00 CZK
    Keramické kompozitní brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
    218.880,00 CZK
    Macan Turbo
    Keramické kompozitní brzdy Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
    137.800,00 CZK
    Zajímavá cenová politika...... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.  15:37

    « Re: Re: Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Dany....video jsem již jednou viděl, ale rád jsem se podíval podruhé abych si osvěžil vzpomínky. Samozřejmě výsledky byly někde jinde než u těch kluků na SR. Škoda, že ten den neměli po ruce CTR. Ale CTR tam na tom jejich okruhu měli před tím a zajeli s ním 1.01,92. Renault R.S. T (automat) zajel 1.01.06, což je o kapku rychlejší. Samozřejmě to bylo v jiný den, podmínky byly jiné, Rasťovi v ten den, co testoval CTR nešlo zrovna nejlépe řadění....zkrátka nastupují tady další variables se kterými je nutno počítat.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.12.  15:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Dedo: keby som reálne uvažoval o kúpe veľkého SUV, tak by zrejme zvíťazilo rácio a volil by som naftový šesťvalec, a to i ten slabší (ako je 30d). Len to je taká klasika, 95% veľkých SUV má takúto motorizáciu a keby som chcel niečo viac, tak by som siahol práve po V8TDI. Pretože V8 benzín by ma asi zožral zaživa, z vyše 2 tonovej kravy ani V8 nespraví športiak a celkovo sa tam viac hodí nafta so svojím krútiakom. A samotné parametre toho TDI sú fascinujúce: stovka pod 5 sekúnd (ako najlepšie hotheče) a pružnosť vďaka brutálnym 900 Nm krútiaku. No a k tomu kultivovanosť V8, kde jedine som ochotný priznať pravdivosť toho klišé, že "nezistíš, že je to nafta".
    Btw. včera som obzeral známeho SQ8 (v oranžovej) a musím sa opakovať, že je to pre mňa najkrajšie veľké SUV, k tomu keď pridám tento brutálny V8TDI, tak to je kombinácia, ktorá by ma asi aj prehovorila na SUV. :-) Ešteže na to nemám a nemusím vysvetľovať názorové obraty. >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.  15:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    pd777
    Navíc podstatně méně "práší/špiní" kola. Macan před faceliftem tuhle možnost brzd ještě neměl, teď jsou u Turba v základu a u eSka si je můžeš připlatit za cenu mnohem přijatelnější, než je cena za full karbonkeramiky, u kterých je navíc extrémně drahý servis, protože jak se v praxi ukázalo, ani jejich výdrž/životnost není neomezená.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.  14:33

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    iu....osmiválce benziny jsou u velkých SUV BMW, MB, Jeep i RR stále k máni. Ceny jsou drsné to je fakt..... ;-) Ale co by jeden nedal za exkluzivitu, že?
    Ale kdo klikne za rok 30k a víc km, pro toho by nafta dávala smysl.... :-! A tam opravdu nemá koncern konkurenta.
    Na zajímavé svezení v naftě už stačí X5 s 40d (230kW/630Nm) šestiválcem. Rád vzpomínám... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 06.12.  14:12

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    wl....K těm brzdám. Vnitřně ventilované brzdové kotouče s průměrem 390 mm vpředu a 356 mm vzadu, typu Porsche Surface Coated Brake (PSCB)
    Vyhledal jsem info na Googlu a je to tak jak píšeš. PSCB brzdy jsou v základu železné brzdy, kde se Porsche vývojářům spolu s Bosch/Buderus podařilo do jejich povrchu "nastřelit" tungsten carbide částice.
    Simply put, a brake disc made entirely of tungsten carbide would cost as much as several sets of ceramic brakes. Moreover, the technology wasn’t sufficiently advanced to bind tungsten carbide to a substrate—such as gray iron. But following a lengthy series of tests in close collaboration with Bosch/Buderus, Porsche made a breakthrough. A gray-iron disc was laser-processed to offer structure, then galvanized with an interlayer. The interlayer acts like a flexible bond to relieve the differential thermal extension of gray iron and tungsten carbide, which is then applied in a spectacular manner: a high-velocity oxy-fuel spraying process shoots tungsten carbide particles at the disc at supersonic speeds. For a moment, it looks like a Star Wars lightsaber is firing around the disc. The result is a coating around one hundred micrometers thick—but it still doesn’t do the trick on its own. Now what it needs are very special brake pads.
    No a s destičkama měli zrovna tolik práce........zkrátka borci....čepici dolů.... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 06.12.  12:32

    « Re: Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Dedo, Rasťo už porovnával, akurát namiesto CtR mali A35

    [odkaz]

    video som ešte nevidel. Vôbec nestíham :'-(

    a ešte som narazil na X3MC od Topspeed. To si možno rád pozrieš, ale určite budeš nerád z nekomfortu

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 06.12.  08:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    K tým potentným SUV: včera som náhodne videl Autosalon na Prime a testovali Touareg V8 TDI. Dosť ho vychválili, najmä podvozok a motor a celkom ma to zaujalo, popravde som nejak nezachytil, že v dobe downsizingu Touareg má osemvalec. Cena je síce drsných 87t eur, ale naftový osemvalec už neponúka ani prémiová konkurencia ako X5 či GLE, jedine sesterská SQ7 (a tam by malo ísť o ten istý motor), ktorá je ešte drahšia. Táto kategória áut ide mimo mňa, ale ak by som kupoval veľké SUV, tak by som sa pozrel práve na Touareg V8, s osemvalcom to musí byť zaujímavé zvezenie. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.12.  00:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Macan SB určitě ne, když tak Macan kupé, ale to by bylo zbytečné, protože už i normální Macan má siluetu blízkou k tzv. SUV kupé.
    Macan GTS bude zase cenově i výbavou někde mezi S a Turbem, u předfaceliftu měla verze GTS nejzajímavější poměr cena/výbava. To eSko je hrozné holátko, výbavou skoro stejné jako základ s R4.
    Vím jak ty šíbry vypadají a jak fungují, Macan má jinou panoramu, podobnou jako předchozí Q3, ale vyklápí se a posouvá taky.
    P.S. A všiml sis, že to Turbo má (proti eSku) už v základu ty nové "polokeramické" brzdy s bílými třmeny?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.  23:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    wl....s tou střechou....škoda, že nemáš na svém Macanu střešní okno, hned bychom byli o něco chytřejší..... :-!
    Hodil sem ještě jednou Macan Turbo na konf. a podařilo se mě konečnou cenu (před slevou.. ;-) ) s nezbytnou výbavou (se střechou, vyhř. sedadly a volantem), ukočírovat pod 2.6 mil. Myslím, že je to excellent value for money. Macan S s výbavou by byl jen o 330k levnější. Kde asi umístí, cenově, GTS? Moc místa tam není....
    Samozřejmě díky tomu, že už v základu je výbava u Turba dost bohatá (jak píšeš někde jinde), se na výbavě na přání dost "ušetří". (Kód PL3GZ7J4)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.  22:18

    « Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    iu....video moc dobré, ale dělat z toho klukovského bláznění nějaké závěry? Asi těžko...Jo, kdyby takový test dal dohromady Rasťo Chvála, tak to by bylo o něčem jiném.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.  22:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    ...proč Macan, protože jsem někde četl, že si borci pohrávali s myšlenkou Macan SB....ale už to nebude potřeba, když je tu nový RSQ3 SB, protože by asi vypadaly jako bráchové... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Market

    Market 05.12.  19:24

    « Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Ja som si to vcera pozrel a v predoslej casti ma to TCR zrychlenie zo 0 na 200 za 15 sekund a zo 100 na 200 za cca 10 sek.
    Vsetky ine videa na YT co som videl a kde TCR testuju, tak davaju casy 0-200 za cca 18-19 sek. a zo 100 na 200 za 12 sek.
    Aj moja CUPRA R (papierovo 310 koni, podla nejakych testerov az 330) to zvladne za cca 18 sekund a zo 100 na 200 za cca 12 sek.
    Cize to TCR bolo podla mna troska vytunene, odhadujem na 350 az 370 konikov.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.  18:01

    « Re: Re: Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Jo, dokonce jen ContiPremium!Contact 6, navíc 18", tedy s vyšším profilem pneu a užší!
    Tenhle "balíček" mu k podstatně lepšímu času určitě chyběl:
    19" kola z lehkých slitin "Pretoria" 8 J x 19
    sportovní pneumatiky 235/35 R 19 (semi-slick)
    Progresiví řízení pro 19" kola
    Adaptivní regulace podvozku DCC vč. volby profilu jízdy
    Zrušení omezovače rychlosti, max. rychlost 264 km/h
    Pneu mají na ten čas dost zásadní vliv.
    Hodně překvapilo tvrzení, že i30N má lepší manuál, než CTR.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 05.12.  17:03

    « Re: Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Jj, gumy tam spomínali ako slabinu, boli to tuším Conti SportContact alebo dokonca len PremiumContact, čo znamená oproti špičkovým UHP časovú stratu. Ale i tak že Golf vyprášil v zrýchlení všetkých a na okruhu ho porazila iba o 30k výkonnejšia Honda je faktické víťazstvo. Hlavne sa ukázalo, že pri jazde na čas je dvojspojka výhodou a súčasne že dobre radiť s manuálom nie je úplne jednoduché, poserieš jedno preradenie a strácaš. Osobne by som ale tú brutálnu efektivitu DSG nevymenil za radosť z vlastného radenia. Za mňa je ideál exteriér Meganu s interiérom a motorom Golfa a výfukom a manuálom z i30N. :-) Alebo Focus ST, ktorý má všetko správne.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.  16:46

    « Re: Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Viděl jsem jen konec, takže svým způsobem vyhrálo i GTI TCR. Co to byly za 18" pneu, co měl GTI TCR?
    Škoda, že nebyl nakonfigurovaný na těch 19" "semislickách", to by s ním měl CTR mnohem větší potíže.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 05.12.  16:03

    « Porovnávačka GTI TCR, MRST, CtR, i30N

    Zaujímavá porovnávačka aktuálnej špičky hothečov (okrem ST, ktoré nezohnali): [odkaz]
    Možno občas zbytočné reči, ale závery a čísla sú jasné. TCR je v priamke nedostižné a musí mať viac, ako 290k, CtR potvrdil status kráľa a najrýchlejšieho okruhového HH, i30N je logicky najpomalšie, ale nemusí sa za nič hanbiť a MRS je najdivokejšie, ale aj najťažšie zvládnuteľné.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.  15:49

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Proč zrovna Macan?
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 05.12.  14:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Právě teď sem náhodou otevřel tento odkaz a v první moment sem si myslel, že se dívám na nový Macan SB..... ;-)
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 05.12.  02:27

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Jasně, že se dá i vyklápět, vyjíždí nad střechu, takže musí jít vyklopit.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.12.  22:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Na masce už trochu červené v RSQ3 emblému je. Ty kruhy by to komplimentovaly...... ;-) No uvidíme after "mock up"...... ;-) Jo, bude mít také červené brzdové třmeny... ;-)
    Střešní okno. Zatím jsem vždy měl buď výklopná (zvedala se zadní část v několika stupních) a odnimatelná, mechanická. Ta byla vždy AM (after market). Jsou tu dost vidět i na starších Škodovkách. Nebo el. powered výklopná a posuvná. Na BMW to byla vždy el. powered částečně výklopná (zvedala se zadní část) a plně posuvná.
    Tady na té RSQ3 SB v popisce to není jasné. Hovoří o panoramatickém střešním oknu, které má el. otvírání a zavírání. Má také větrnou clonu. To by nasvědčovalo tomu, že jde o okno, které se otvírá a zavírá posunem. Já bych chtěl, aby se i vyklápělo, protože tak ho nejvíc používám. Bez vyklápění to není pro mě zajímavé.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.12.  19:52

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    pd777
    Nardo (v kombinaci s černými lesklými doplňky) je na tohle auto výborná volba, akorát těm kruhům vpředu na červeno bych se zřejmě spíš vyhnul.
    Střešní okno je samo elektricky otevíratelné, jako všechny koncernovwé "panoramy", viz:
    "jednodílná skleněná střecha
    elektrické otevírání / zavírání
    tónované sklo s manuálně nastavitelnou sluneční clonou
    komfortní otevírání / zavírání zvenku pomocí tlačítka dálkového ovládání na klíči
    integrovaná větrná clona"
    Fixní "skleník" nabízel např. Nissan na Qq, a tam to pak jsou jen samé nevýhody, to jsem nikdy nepochopil, na co to chtít...
    Ten design kol ze tvého odkazu pochází z původní SQ7, tam se objevil poprvé.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.12.  16:05

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    wl....tož v bílé sexy tvar RSQ3SB zaniká, což může být někdy ale výhoda, jako třeba u mé M140i..... ;-)
    Červená? Nevím,...... ten odstín ....?????? Neviděl jsem naživo. Ale spíš ne.
    Jiné barvy mě neoslovily. Ta Nardo ji ale sekne. Je to taková macho barva.... ;-)
    Střešní okno. To se ještě uvidí. V konf. není uvedeno zda se s/o i vyklápí....bez vyklápění není pro mě zajímavé.
    Paket černé optiky. Ten jsem musel zvolit kvůli černým lištám kolem oken. A na to se pak nabalují další věci. I kruhy, které by měly být černé. Ano, konf. to nezobrazuje, nevím proč. Ale stejně bych si ty přední asi nechal stříknout na červenou. Zadní .....????
    Kola. Jak už jsem psal. Nemám na vybranou pokud chci zůstat u 20". A to bych chtěl, protože s 21" mám obavy z "drncání".... ;-) No, IMHO....mě se ty kola docela líbí.... :-! Zajímavé, že u non RS SB je výběr kol o dost lepší. I ty 20" jsou tam pohlednější. Nevím, jak je to rozměrově, ale pochybuju, že by se daly swapnout.... ;-) Tyhle ty bych bral....
    [odkaz]
    Tož za optání sa neplatí.....
    Edit. Zjistil jsem, že RSQ3 má o kapku širší blatníky(+10mm)než "cooking" Q3. Proto ty kola. Tak ony by asi pasovaly, akorát by byly trochu "utopené"....
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.12.  11:46

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    pd777
    Tak s Nardo si (příjemně) překvapil, od tebe bych čekal spíš bílou, nebo červenou. Nebo to byla čistě úsporná volba?
    A kdes nechal své oblíbené střešní okno? ;-)
    Ty černé kruhy konfigurátor nezobrazuje, obávám se, že už to s nimi bude (vpředu) černé až moc, v té černé masce se úplně ztratí, takové značkově "slepé". Vzadu by to naopak nevadilo, tam to bude na světlém podkladu vypadat dobře. Vpředu by byly ideální nějaké matně kovové.
    Kola bych vzal spíš 21", ne k vůli rozměru (ten je zvolený dobře), ale k vůli designu, ty jediné 20" se mi dost nelíbí, mohli dát na výběr aspoň ještě jedny 20".
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 04.12.  10:00

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    wl....tož jak píšu....už v základu je velmi slušně vybavená. Zůstávám v základní barvě šedá Nardo i na 20" kolech, která nabízejí v základu. To jsou také jediná kola ve 20". Myslím, že na takový kompakt jsou přiměřeně velká. jinak...kód QHRH53
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 04.12.  09:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Iudex, áno, s kamošmi sme si spravili zabíjačku. Super akcia. Ako sa hovorí, zážitkov veľa, spomienok málo >:D

    Včera sme boli s kolegom zajazdiť na elektrických motokárach v hale. Jazdili s nami dvaja bratia, mladí, jeden evidentne trénoval (overal, boty, vlastná prilba) a druhý sa vozil pre radosť. Ten trénovaný mal tak 40 kilo aj s topánkami a dával mi stabilne tak 4s na 40 sekundovej trati. Úplne inak sa s ním tá kára správala, ako so mnou vyžratým po zabíjačke. No nič, 40 kilo len tak niekde neodložím, tak som si vychutnával aspoň toho pevnejšieho.
    Jak ma sere, že sme nedali tie benzínové...
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 03.12.  23:21

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Špindl KSA

    Základní cena je ještě o něco vyšší, než v D.
    Tak to ses musel držet hodně zkrátka.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Barvy na vlasy zvyšují riziko rakoviny prsu, varuje nová studie! Ostražitost je na místě, řekla česká onkoložka

Barvy na vlasy zvyšují riziko rakoviny prsu, varuje…

Barvíte si vlasy? Pak zbystřete! Nová americká studie zveřejněná v International Journal of Cancer přinesla…

Med z Česka? Pozor, může být od výrobce, který neexistuje!

Med z Česka? Pozor, může být od výrobce, který neexistuje!

Med je z hlediska falšovaných potravin statisticky a historicky každoročně nejrizikovější komodita. Podle…

 

iSport.cz

Komise rozhodčích: Komličenko neměl dostat červenou. Chybovalo se u penalt

Komise rozhodčích: Komličenko neměl dostat červenou.…

Sudí Pavel Rejžek podle komise rozhodčích Fotbalové asociace ČR v nedělním utkání 19. kola první ligy mezi…

Vémola: Potřebuju, aby McGregor vyhrál. Muradov zavřel hubu kritikům

Vémola: Potřebuju, aby McGregor vyhrál. Muradov…

Z úspěchu Machmuda Muradova je Karlos Vémola upřímně nadšený. „Parádní výkon a Mach tím zavřel hubu všem…

 

Reflex.cz

Konec vlády jedné straky! Zaplněný Václavák volal po Babišově demisi. Za týden se sejde znovu

Konec vlády jedné straky! Zaplněný Václavák volal po…

Spolek Milion chvilek, který pořádá dnešní demonstraci na pražském Václavském náměstí, požaduje demisi premiéra…

Láska nebeská Borise Johnsona: Britský premiér paroduje ve volebním klipu slavnou filmovou scénu

Láska nebeská Borise Johnsona: Britský premiér…

Britský premiér Boris Johnson, jenž bude ve čtvrtečních volbách obhajovat svůj mandát, sehrál parodii na…