Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777   dnes  17:24

    « Re: Re: Re: Nehoda

    U nás bývá večer tma.....a tma na silnici je sviňa..... >:-[] ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  16:52

    « Re: Re: Nehoda

    Tak tady to rozhodně nebyl problém "tmy". Jezdím tady 2x denně.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777   dnes  14:38

    « Re: Nehoda

    Poučení z tohoto karambolu......snažte se vyhnout jízdám za tmy.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  13:00

    « Nehoda

    Včera večer kousek od nás tragická nehoda, hlavní tah oboustranně uzavřen od cca 21:00 do 0:30:
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777   dnes  11:57

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: G8

    iu.....ok...nejnovější "úniky" jsou jedna věc a realita je věc druhá. Uvidíme.... ;-) Já bych to spíš viděl takto:

    GTI 180 kW

    GTE180 kW total

    GTI TCR 200 kW

    GR 221-225 kW

    Tož nechme se překvapit...... ;-) Ano, viděl jsem ty čísla od Mičky......
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  10:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: G8

    Je předpoklad, že ten "samosvor" dostane už zákl. G8 GTI, takže případná verze Performance pak ztrácí smysl.
    U TCR bude otázkou, za jak dlouho se objeví v nabídce, po uvedení základního GTI na trh.
    Vzhledem k současné fwd hh konkurenci těch "aspoň" 300PS to GTI TCR potřebovat bude.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex   dnes  08:14

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: G8

    Tak výkon GTI je známy už dlhšie (zrejme by malo ísť o rovnaký motor, ako v súčasnom). Že Rko bude mať o nejakých 20 koní viac sa tiež dalo tipovať (aj keď som tipoval 320k a nie až 333). Najviac ma ale prekvapuje TCR, jednak že fakticky nahrádza Performance a že dostane rovných 300k, to je na predokolku solídne a hlavne to predstavuje dosť veľký odstup od základného GTI.
    Inak ako píšeš viac než samotný nominálny výkon bude dôležitý prejav, charakter a reakcie na plyn.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label   dnes  01:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: G8

    Ano, to už se uvádí nějakou chvíli a o těch 333PS u G8R už jsem tady psal kdysi.
    Hlavně by měli zapracovat na reakci na plynový pedál, to je důležitější, než samotné kW/PS.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 20.01.  23:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: G8

    Tak sa mýliš, podla najnovšieho úniku to bude takto:
    GTI: 180 kw = 245k
    GTE: 180 kw = 245k
    GTI TCR: 221 kw = 300k
    R: 245 kw = 333k
    Zdroj: [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.01.  22:21

    « Re: Re: Re: Re: G8

    iu...."díky" nejnovějším emisím GTI ani GTI TCR nedosáhnou na 300 k .... :'-( Na ty dosáhne pouze GR a to jen "s odřenýma ušima".... ;-\ Velice rád bych se mýlil... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.01.  18:33

    « Re: Re: Re: Re: G8

    iu
    Podle mě, podobně jako na fotce, ta barva se na takovou verzi (scout_ apod.) nehodí a ani normálnímu Superbu v kombíku by moc neslušela. Na lift by byla určitě o poznání přijatelnější, ale lepší než Velvet by to nebylo ani tam.
    Ad tvůj odkaz na oranžový FocuST v kombajnu, tam je na první dobrou vidět, že čeho je moc, toho je příliš. Tam už to nezachrání ani černé doplňky včetně střechy. HB (v téhle barvě) bude mnohem lepší, ale ten odstín bych si nevybral ani na něj, a to bez ohledu na ten příplatek.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 20.01.  17:36

    « Re: Re: Re: Re: G8

    B58.....
    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 20.01.  14:04

    « Re: Re: Re: G8

    wl: tiež som zvedavý na motorizáciu GTI, nemyslím výkon či papierové parametre, ale hlavne ten vplyv GPF na charakter, zvuk a celkovú reakciu na plyn. Ako píšeš tá silnejšia 2,0 TSI filtrom utrpela, na tom sa zhodujú všetci, tak som zvedavý, ako sa s tým vyrovná verzia pre GTI.
    Inak čo sa týka jazdných vlastností, tam nemám pochyby, že G8 naladili parádne, tu niet emisných noriem, ktoré by konštruktérov limitovali ako pri motoroch.
    Btw. ako sa Ti naživo pozdával oranžový Superb?
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 20.01.  13:30

    « Re: Re: G8

    iu
    Názor testera na design (ext. i int.) mě u podobných "testů" prakticky nezajímá, na to si vystačím sám. Pro někoho může být "provokující" (na poměry designu předchozích g. Golfu) ta přední partie, hlavně světla a jejich okolí. Mně ten design nevadí, ale ani nijak extra nepřitahuje, pro mě je i z hlediska designu největší problém absence 3dv. verze u sport. mutací.
    Rejlka úplně vážně neberu, většinou mě zajímá spíš názor Ondry, který to více méně potvrdil, proto věřím, že jsou jízdní vlastnosti na špičce segmentu, otázkou může být, s jak velkým odstupem.
    Ondra měl teď na víkend Superba ve Scoutu v té oranžové, jak si tu na ni dával odkaz.
    Aktuální 200kW benzín je (po implantaci OPF) proti předchozímu 206kW "o ničem".
  • « 00 Reagovat !

    foto Dany

    Dany 20.01.  12:32

    « Re: Re: G8

    Iudex, tiež sa mi nezdá, že by nový Golf mal kufor 380l, ktorý sa dá ešte znížením podlahy zväčšiť. U Rejleka si už dlhší čas všímam, že k údajom pristupuje povrchnejšie, alebo si to len dobre nepamätá.
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 20.01.  09:18

    « Re: G8

    wl: tak neviem, do akej miery mám veriť Rejlekovi, keď v jednej vete nesúhlasím s dvomi s troch tvrdení: "Nový Volkswagen Golf provokuje designem, potěší novým interiérem a fascinuje špičkovými jízdními vlastnostmi". Dizajn je všetko, len nie provokujúci, práveže je to typický VW s minimálnym medzigeneračným posunom dizajnu, ktorý je len spredu zaoblenejší. Popravde som nezachytil, že by ktokoľvek vnímal dizajn G8 ako provokujúci. Rovnako nesúhlasím s hodnotením interiéru, dotykáče rozhodne nepotešia väčšinu užívateľov, od ergonomicky dokonalého predchodcu je to posun smerom k menej intuitívnemu ovládaniu, ktoré bude vyžadovať viac pozornosti (čo je pre dotykáče typické), naviac vo vypnutom stave ten interiér pôsobí trochu lacno, prázdne a plastovo. Takže keď dá Rejlek takéto dva výroky, ako mám veriť tomu tretiemu o špičkových jazdných vlastnostiach? Možno má pravdu, málokto s G8 jazdil, overiť to nevieme, ale svojimi hodnoteniami overiteľných vecí moc dôvery nevzbudzuje. Počkám si preto na hodnotenie dôveryhodnejších testérov, ideálne na živú skúsenosť.
    P.S. Autoexpress testoval Focus ST kombi v oranžovej. A asi tento odtieň je na kombík už príliš: [odkaz]
    P.S.2: Videli ste Tarrantinov film Vtedy v Hollywoode? Ja som bol dosť sklamaný, naťahované a nudné, nerozumiem, za čo dostal toľko oscarových nominácií (snáď len "za zásluhy" ako Kája Slávikov).
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 19.01.  11:46

    « Re: Re: Re: Ohořelá poznávačka v tunelu

    ......pojistný podvod...... 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.01.  19:34

    « Re: Re: Ohořelá poznávačka v tunelu

    Ron
    Byl to údajně Aventador Mansory Carbonado Stealth (1250 PS) s původní cenou 500.000,- euro.
    Prý se to vezlo ze servisu (tomu bych se příště vyhnul obloukem) po opravě elelktroinstalace a majitelem byl/je pražský salon SF motors.
    Bohužel to vypadá, že to nejen hodně rychle jezdí (400 km/h), ale taky hoří.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 18.01.  18:55

    « Manuál

    Opravdoví borci vědí, kdy ho mají vytáhnout, a kdy ho raději nechat pod poklopcem... ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 18.01.  17:45

    « Re: Re: Re: Re: Re: M240i - nová Rebelka

    wl........opravdoví borci vědí, kdy a které stroje mají vytáhnout do boje...... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Konec nadějí pašeračky Terezy! Šokující rozhodnutí soudu

Konec nadějí pašeračky Terezy! Šokující rozhodnutí soudu

Dlouhé měsíce čekala česká občanka Tereza Hlůšková (23) za vysokou zdí pákistánské věznice v Láhauru na konečný…

Chřipka v Česku má první oběť. Kvůli viru přišla holčička (4) z USA o zrak

Chřipka v Česku má první oběť. Kvůli viru přišla…

V Olomouckém kraji si chřipka vyžádala první oběť. Počet nemocných s akutními infekcemi dýchacích cest stoupá…

 

iSport.cz

Macík po Dakaru: Devět vyměněných pneumatik, otcovství i jedna krizovka

Macík po Dakaru: Devět vyměněných pneumatik,…

Před startem Dakaru 2020 v žertu redakci iSport.cz sdělil, že chce dojet mezi nejlepší čtveřicí. To pilot Martin…

Charvátová odmítá v biatlonu štafetu, šéf Rybář reaguje: Hloupé vyjádření!

Charvátová odmítá v biatlonu štafetu, šéf Rybář…

Z dosavadních 32 závodů SP získali zatím dva bronzy. Je to málo? Je to dost? „Je to nahoru, dolů,“ uznal…

 

Reflex.cz

Válková na morálním dně, velký zadek důležitější než funkční mozek a prezident hospodských žvanilů

Válková na morálním dně, velký zadek důležitější než…

Dnešní Zpětné zrcátko se zabývá zdánlivě nesouvisejícími věcmi, ale jak známo – vše souvisí se vším. V minulých…

Po smrti Jaroslava Kubery skokově klesly akcie cigaretového koncernu

Po smrti Jaroslava Kubery skokově klesly akcie…

Náhlé úmrtí na politika nezvykle oblíbeného senátora Jaroslava Kubery zaskočilo nejen politiky a běžné občany,…