Diskuse

Aero 50 (2012)

7.8.2010

Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…

 

Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex   dnes  09:02

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    Martin z Martina testoval nový 310k kombík Cupra Leon a bol úplne nadšený, vraj malá RS6 a najrýchlejšie auto v danej cenovej kategórii: [odkaz]
    A len pre zaujímavosť asi prvý test i20N, Čabák na SK ringu (špéci pre labela: nie v otrepanej bazénovomodrej): [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.05.  20:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    Nemalá je, ale proti M5 je to pořád rozdíl třídy.
    Ten odchod od DS u M3/M4 prostě nebyl nejlepší nápad.
  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 11.05.  20:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    No už aj tá M3/4 je hodne nemalá.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 11.05.  19:15

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    Th
    Je to jak píšeš, na daily je lepší hdm, ale k vyloženě sportovně orientovanému autu typu M3/M4 sedí DS mnohem víc. U M5 je hdm akceptovatelná, ale u menší M3/M4 nikoli.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 11.05.  14:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    ZF 8 kvalt jsem měl v X5 a řadila jak po másle. V manuálu jsem ji nezkoušel.....nebylo potřeba.... ;-) Na tuto převodovku všude jen samá chvála.... :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.05.  13:26

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    Tom: nemyslím, že by to bolo šetrením, nezdá sa mi, že by 8° HDM mal byť lacnejší ako 7° DS, skôr naopak. Skôr bude dôvod v emisiách, tipujem, že na 8° je spotreba a teda emisie o malý chlp nižšia a to sa počíta najviac.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 11.05.  12:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    No vidíš, já tam v M2 sedmičku mám, ale na dálničních 160-180 by se mi hodila osmička >:-[]
    Jo a v pátek jsem předal Atecu, taky měla 7DSG, ale tam mi osmička ani moc nechyběla. Teď vydržet 4 týdny do předání GTI CS300.. Teda jestli to klapne..
    P.S.: Osmička od ZF byla v M240i, ta převodovka nebyla vůbec špatná na daily (není to dvojspojka), ale dvojspojka v M2 je lepší a rychlejší ke sportovnímu autu. V nové M4/M3 už nedávají dvojspojku, šetří a dávají "jen" levnější 8ZF.
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 11.05.  12:08

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    No vidíte....já v Yariskovi s CVT takové problémy nemám. Sem tam, když je potřeba, zmačknu tlačítko sport, což mě zvýší otáčky a drží je tam pokud ho znovu nezmáčknu........ POHODA.... >:D Jo, u 1er bych přivítal 7 kvaltů. 6ka je na dálničních 130 krátká....
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 11.05.  11:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    U koncernu mi to nějak nevadí to řazení, i v tom Sportu si občas podřadím pádlem dolů, abych měl nachystané vyšší otáčky na předjíždění. Tam jsem si celkem zvykl na to, že se za chvilku vrátí manuální řazení zpátky do automatického a že po tom podřazení a předjetí po dvou zařazení nahoru a následné klidné jízdě, si už řadí sám. Naopak s tím mám problém u M2, kdy jak mu do toho sáhnu a podřadím pádlem, tak jsem na stálo v manuálním režimu a musím pohnout pákou převodovky, abych ji dal zase do automatického režimu. Blbý je, že v každém autě je ta logika jiná a nejde změnit 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 11.05.  08:23

    « Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    Ron: nejak sa mi nechce veriť, že prevodovka, ktorá v normále neznesiteľne podtáča a dusí motor, je v športe naopak neakceptovateľne ostrá a točí vysoké otáčky. Väčšinou tie rozdiely v režime prevodovky nie sú také dramatické a ak je normál ospalý a pridusený, tak práve ten športový režim je akurát. Tak to bolo vo väčšine automatov, čo som skúšal. Aj naša Mazda v normále strašne podtáča a pri ustálenej 60ke už má 6ku, ale režim šport tomu pomáha. Inak mne ten normálny režim ani nejak nevadí, tak nejak ladí s charakterom rodinného auta, kde rodina ocení hlavne tichosť a kultivovanosť, ak by som s ňou ale jazdil sám, tak som asi celý čas v športe.
    P.S. Leg so svojou jednostupňovou, resp. bezstupňovou prevodovkou už asi ani netuší, čo tu vlastne riešime. >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 11.05.  00:04

    « Re: Re: Re: Re: DSG soft

    Thomasino: jako asi kdybych s tím plynem jezdil pořád, tak asi po čase ano, ale není to moc příjemné a chce to hodně přesnou nohu a je to pak unavující. Možná je to tou váhou Pola, ale to je v S režimu úplně jiné auto. Však jak budeš mít cestu na sever, můžeš zkusit ;-) A hlavně, přece si nekupuji automat na to, abych za něj řadil, respektive podrazoval před zatáčkou když stojím na brzdě....a to i ta nejhorší převodovka v Picassu to umí lépe...tu logiku řazení bych přehrál do Pola a bylo by to ideální. Příklad, jedu do kopce, před horizontem chci podřadit, protože na něm je křižovatka, Picasso má 5, pustíš plyn, hodí 4, protože ví, že je v kopci a zpomaluje a nechce škubat a ví, že budu zrychlovat, jezdí tam každý den. DSG? Šestka, uberes, šestka, maximálně pětka, rychlost klesne na 50, stále pětka, nic, slapnes na plyn, desetiny sekundy se nic neděje, respektive sekundy, protože musí hodit trojku a nachystana na druhé spojce byla čtverka, pak musí fouknout turbo aby to jelo, protože v 1050 ot. nafoukane nebylo a ejhle, i to otřesné Picasso to zvládlo lépe.
    Zk...ena ekologie.

    Praděda: jako manuálu se nebráním a vím, že mít GTI v manuálu, nemám výhrad, ale auto by se mělo trochu líbit a s Type R mi to jde hodně těžce...ale pravda, že u Type R ten design je snesitelnější než u běžných Civicu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 10.05.  23:22

    « Re: Re: Re: DSG soft

    To bych musel zkusit, jak moc agresivní ten plyn máš, ale já měl jak v Cupře, tak Atece, nebo M240i, nebo nyní v M2c plyn vždy na agresivní nastavení a vyhovuje mě to >:-[] >:D Uvidíme jak to bude u GTI CS300 ;-)
    P.S.: Nevím, jestli jste dávali tohle srovnání, já kouknul jen na konec, co Joe Achilles říká na srovnání Golfu R a GTI CS300 a líbí se mu více CS :-) Tak jsem spokojen :-) [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 10.05.  09:54

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    pd777: Tak to má být... :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 10.05.  09:04

    « Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    wa....to nevadí...důležité je, aby měl srdce čtrnáctiletého.... >:D Mě už je 74 a když občas vyrazím s mojí M140i manuálem "do terénu", hned omládnu o 50 roků..... >:D :-! >:-[]
  • « 00 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 10.05.  08:55

    « Re: Re: Re: Re: DSG soft

    pd777: Jo, jenže Ronovi už není čtrnáct..... >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 10.05.  08:47

    « Re: Re: Re: DSG soft

    Ron....z toho co tady čtu jsem dedukoval, že auto, které jsi si měl koupit, mělo mít manuální převodovku.... ;-) :-! [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 09.05.  21:09

    « Re: Re: DSG soft

    WL: no je to ke zvážení, díky.

    Thomasino: docela sáhodlouze jsem tady popisoval, co mě na DSG hodně vadí. Samozřejmě režim S zvýší otáčky, ale tam, kde prostě nechceš jezdit neustále, protože je to na každodenní ježdění dyskomfortni, auto nejen má vyšší otáčky, ale i nastavení reakce na plyn je vyloženě agresivní, nejde tak jezdit po městě nebo na delší trasy. Kolega, co má doma 1.6 TDI, taky jezdí pořád S režim, ale sám uznal, že v GTI to prostě nejde.

    Chtělo by to zjistit, co na to VE a jestli to umí zjistit.

    Jinak hodilo by se zvýšit otáčky pro podřazení i odrazeni, protože pětka v padesáti s 1000 otáčky je pro DSG úplně normálka a při brždění si podradí na čtverku klidně ve 47 km/h a než se na apexu zatáčky vzpamatuje, jsem daleko za ním
  • « 00 Reagovat !

    foto pradeda777

    pradeda777 08.05.  14:07

    « Re: VW Golf R Performance Pack vs. Litchfield GR Yaris

    VW GTI vs. BMW 128i...
    [odkaz]

    Výhodou u GTI je možnost manuálu.
  • « 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 06.05.  20:57

    « VW Golf R Performance Pack vs. Litchfield GR Yaris

  • « 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 06.05.  19:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: DSG soft

    Správne! Poriadny manuál a potom nebude treba prehrávať SW na prevodovke. >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Nedožité 77. narozeniny Petra Hapky (†70): Jeho hity zná i dvouletá vnučka!

Nedožité 77. narozeniny Petra Hapky (†70): Jeho hity…

Autorovi hitů jako Levandulová a Štěstí je krásná věc by bylo 77 let. Petr Hapka (†70) ale už bohužel není mezi…

Rodiče popřáli zmizelé Maddie k 18. narozeninám: Její pokoj zůstal tak, jak ho zanechala

Rodiče popřáli zmizelé Maddie k 18. narozeninám:…

Madeleine McCannová zmizela před čtrnácti lety v Portugalsku, kde trávila dovolenou se svými rodiči. Holčičce…

 

iSport.cz

Česko - Švédsko 3:2p. Obrat dokonal Matěj Stránský, dvakrát pálil Zadina

Česko - Švédsko 3:2p. Obrat dokonal Matěj Stránský,…

Čeští hokejisté zdolali ve druhém zápase na Českých hrách v pražské O2 areně Švédsko 3:2 v prodloužení a vyhráli…

Ofenziva Slavie: třaskavé posily, obrat se smlouvou i trpký konec

Ofenziva Slavie: třaskavé posily, obrat se smlouvou…

Slavia dokončuje další úspěšnou sezonu, která vyvrcholí za týden ve finále MOL Cupu. V Edenu už ale zároveň…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Kapitalismus se přežil asi jako matka a otec. Krátkozrakým miliardářům páchnou vlastní peníze 

Vladimír Pikora: Kapitalismus se přežil asi jako…

Neuplyne snad den, abych se někde nedočetl, že je třeba reformovat kapitalismus. Někdy jsou to tak šílené…

Po narkomance prostitutka. Šlapu dobrejch 20 let, říká v Anny v novém dokumentu Heleny Třeštíkové

Po narkomance prostitutka. Šlapu dobrejch 20 let,…

Režisérka Helena Třeštíková se chystá uvést do kin svůj nový časosběrný dokument Anny, příběh stárnoucí…