Aero 50 (2012)
7.8.2010Hodnoťte prosím tuto recenzi pouze známkami 10 – 10 – 10. CO SE PRÁVĚ DĚJE ------------------------------- Bylo vybráno nové téma pro Květen 2016.…
Caterham Fotosoutěž (Fotosoutěž Moje auto.cz)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Leg 10.05.13 22:13
« Re: A zase ty HotHatche..
Tak som mal pravdu, v autocare to "skonili" a skrížili to na 225/45 R18.
OT (vlastne, keďže sme vo fotosúťaži, tak všetko je OT) V tom teste ma zaujali rozmery pneu na 125i (225/40 R18 a 245/35 R18 vpredu/vzadu). Na starú jednotku určuje BMW pneu 215/40 a 245/35, čo dosť zužuje výber. Nájsť jeden model pneu, čo sa robí v oboch rozmeroch je dosť kumšt, nehovoriac o tom, že oba rozmery sú dramaticky drahšie oproti klasickým 225/40. Obvod kolesa je ale zhodný (resp. "zhodnejší") práve pri kombinácii 215/245, takže v podstate má 125i väčšie predné kolesá ako zadné. O necelý centimeter. :-) -
Ronault. 10.05.13 22:05
« Re: A zase ty HotHatche..
Thomasino: Když si koupím auto, tak první věc, kterou očekávám, je, že nebudu jezdit vlakem. Samozřejmě, ty jakožto bývalý majitel Fordu, tyto očekávání od vlastniství auta nemáš, ty bereš občasné cestování vlakem jako běžnou věc. >:D
Legacy: Tak jest :yes: -
Leg 10.05.13 21:57
« Re: A zase ty HotHatche..
Thomasino - to, či sa s autom zveziem "športovo" alebo sa kochám ale predsa nezávisí od auta, ale predovšetkým od toho, ako zrovna riadim, od cesty, po ktorej idem a od prevádzky, ktorá na tej ceste práve panuje. Teda to, že mám Clio RS ešte neznamená, že budem jazdiť ako drak zrovnatak ako to, že s Lagunou nemôžem trošku svižnejšie prefičať zatáčkou. Jasne, jedno je lepšie na toto a druhé na hento, ale môže to fungovať aj naopak. Pred BMW som mal hatchback so zlomkovým výkonom a nie veľmi športovým podvozkom, ale dokázal som ho pekne vložiť do zatáčky, vytočiť, skrátka bola s ním radosť jazdiť. Po kúpe jednotky, ktorá je ako stavaná na pokrútené cesty by možno niekto očakával, že budem jazdiť ako drak ale v skutočnosti je tak 85 percent mojich jázd stále piánko ... buď niekoho veziem, alebo idem cez obec, alebo v súvislej mase áut, ktoré nemá zmysel predbiehať alebo sa proste kochám. Takže nevidím moc dôvod, prečo by si niekto, kto väčšinou jazdí po diaľnici v aute plnom ľudí a bagáže mal kupovať Clio RS. Teda ak mu za to tých pár km, keď ide sám po prázdnej okreske nestálo. Mne to za to stojí, Ronaultovi evidentne nie, to je všetko. ;-) :-) -
white label 10.05.13 21:54
« Re: A zase ty HotHatche..
Legacy
Nene, opět má sériově 225/45/17" a za příplatek 225/40/18 (Austin), nebo 225/35/19" (Santiago), což je v této třídě standardní velikost obvodu pneu.
S dsg je to jak píšeš, není to prostě důvod k tomu jakkoli ji zavrhovat.
Umožnit zásah omezovače by ji zdokonalil jen pro skutečné "řidiče", pro "blodnýny a blonďáky" by to ovšem bylo naopak spíš kontraproduktivní.
>:-[]
Teď je otázka, kdo si dnes z těchto dvou skupin kupuje HH častěji? :-O
;-) -
Thomasino 10.05.13 21:45
« Re: A zase ty HotHatche..
Není to jen o čase, jde o to jestli dokáže pobavit, je čitelné atd. Na druhou stranu MX5 je čitelná, zábavná, ale abych na Ringu jen koukal do zrcátek a uhýbal, to taky není nic moc :-( Je to vždy o tom, co kdo preferuje a očekává...
V tom asi závidím Ronaultovi, ten neočekává nic >:D >:D -
white label 10.05.13 21:39
« Re: A zase ty HotHatche..
Problém je v tom, že podle tebe je opravdu vhodné auto na okruh takové auto, které tam dá "zabrat" i mnohem dražším sporťákům... Myslíš, že o tom jestli je auto vhodné na kruh rozhoduje pouze čas??? Víš jak hodně dobrý čas může mít na okruhu třeba i SAV X5/6M... a přesto to není vhodné auto na okruh. -
Leg 10.05.13 21:34
« Re: A zase ty HotHatche..
wl: zaujímavé, v tom autocare píšu, že GTI má 225/45 R18, takže buď v tom majú hokej Briti, alebo Nemci, alebo majú bordel v automobilke a dávajú tam čo je zrovna poruke :-) . Ja by som to tipoval na starý rozmer.
Jasne, netvrdím, že kvôli tejto funkcii je DSG zavrhnutiahodná, ale myslím, že keby automaticky nepreradila v manuálnom móde (od toho je ten mód manuálny), nemusel by si si strážiť, aby si náhodou nepreradil dvakrát ak sa náhodou s radením pozabudneš. A vôbec by si nemusel presviedčať neveriacich Tomášov o tom, že táto funkcia nielenže nemá pre športovú jazdu žiaden prínos, ale ani nemá (ak vieš dobre jazdiť) ani žiadny negatívny dopad. Podľa môjho skromného názoru by možnosť vytočiť motor do obmedzovača bola malým detailom, ktorý by opäť posunul DSG o krôčik k dokonalosti, podobne ako napríklad manuálne radenie voličom "športovo" vpred - dozadu +.
A áno, z charakteru motoru 30i vyplýva, že má zmysel sa pohybovať blízko červeného poľa a už párkrát sa mi stalo, že obmedzovač musel zasiahnuť. -
Thomasino 10.05.13 21:29
« Re: A zase ty HotHatche..
No jo, ono to taky není jen o výkonu, ale o tom jak efektivně se ten výkon a krouťák dokáže přenést (tady ten samosvor pomáhá asi jako kráva!) a taky o poměru výkonu k váze ;-) A taky někdy o řidiči :-)
P.S: Kochání Ronaulta a přirovnávání LaGundy k choperovi raději nekomentuji >:-[] -
white label 10.05.13 21:25
« Re: A zase ty HotHatche..
iudex
Pokud plánuješ (jako Thomasino) vyměnit HH za i30 do tří let, pak by tě to zajímat mělo. >:-[]
Jinak ty dynamické rozdíly mezi GTI a ST (ve prospěch GTI) nejsou samozřejmě nijak velké, ale jsou zajímavé právě díky tomu, že má GTI naopak menší výkon motoru, než ST. -
Ronault. 10.05.13 21:23
« Re: A zase ty HotHatche..
Thomasino: Pro někoho to může znít jako výmluva, pro mne to jsou argumenty. Pokud rád řídím auto (a to neznamená jen to, že krouhám po okreskách nad ránem zatáčky), tak přece nebudu jezdit vlakem... brrrr 8-s Ještě jednou předemnou tohle slovo řekneš, tak se osypu 8-s
Ad Copilot - podívej se kde bydlí Copilot a kde já, odkud kam jezdí a kolik najede a taky na jeho rodinný stav, teda pokud se nezměnil jako můj ;-)
Asi jsem zvláštní fanoušek aut, ale auto je pro mne synonymum svobody, neomezené svobody, a raději budu jezdit pomaleji s menší zábavou než jednou za měsíc na plný plyn. ;-) Poslední dobou se navíc čím dál tím více kochám, hlavně poslední podzim, to bylo mezi Lažanami a Černou horou nádherné, tam stačilo jet jena 50 a ty barvy... :-)
To máš jako s motorkama, někdo má rád sportovní okapotovanou, někdo Choppra atd.... -
Thomasino 10.05.13 21:18
« Re: A zase ty HotHatche..
V tomto s tebou rozhodně nemohu souhlasit. Dobře vím jak LukasRS donedávna celkem často proháněl na Ringu svoji zelenou bestii a dával zabrat mnohem dražším sporťákům, taky říkal že zrovna Megáne RS Cup je jediné seriové auto do mega, které s ním dokáže držet krok nebo být o něco rychlejší. Tady to taky zrovna nevypadá, že by Megáne RS Cup byl na okruh nevhodný ;-) :-) Jen se to s ním musí umět ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=wJZ6JB… />
edit: odkaz nefunguje, MACZ to zprasí. Tak zadej na Youtube: Renault Megane RS 265 and Porsche Cayman R Nürburgring Nordschleife -
Thomasino 10.05.13 21:13
« Re: A zase ty HotHatche..
Rone a nejsou to jen výmluvy? Na sever můžeš jezdit klidně vlakem, nebo se k někomu přifařit stejně jako si hledáš spolucestující přes jízdomat. Když je někdo opravdový nadšenec a nemá jen plnou pusů rejpání a řečí, tak dokáže něco obětovat. Vidím to moc dobře třeba u CoPilota, který Clio RS Cup má, po městě chodí většinou pěšky a auto má opravdu pro radost. A taky ho horko-težko splácel, utrhával si od huby.
Zvláště pokud budeš bydlet kousek od práce. Passat prostě nemá smysl. Na splátky se dá koupit i jiné auto, než od šéfa...
Samozřejmě, naprostý souhlas. ;-)
Navíc zrovna CRS je poměrně nepraktický HH. Prostornější (a na přání i vícedveřový) "rodinný" HH typu GGTI/FoST je mnohem univerzálnější a jako náhrada za dvě různě zaměřená auta vhodnější.