Thomasino: Už jsem to tady psal, ale mým cílem do budoucna je upřednostnit spíše nové auto, ojetinu ne... Passat by byl spíše krajní ústupek, protože je po prvním majiteli, kterého znám a vím jak jezdí a jaký má servis.
Máš trochu pravdu, Clio RS se do ceny Passatu skoro vleze (ten by měl být za ještě méně), ale reálně najezdím ročně teď cca 35t km, z toho 60% dálnice Brno-Sever, 30% Brno-práce věčně plná silnice č.43, navíc jak práci, tak na sever jezdím téměř výlučně ve 4 lidech s plným kufrem, auto plním přes jízdomat. Teď navíc ubydou i cesty do práce, protože se stěhuju do bytu od nemocnice, takže zůstane z 90% jen skoro ta dálnice a ročně cca 20-25t km.
Rodinu sice zatím nemám, ale nejvíce mě štve na Passatu, že je to sedan a ne kombík.
Prostě zatím nenastal ten čas, kdy si můžu dovolit mít auto na zábavu, ale na ježdění a to probíhá tam a v takovém obsazení, že to chce dálniční křižník.
Možná časem nějak HH nebo "toyobaru" jako druhé auto jen pro mne, ale to by muselo být ještě tak 25 stávek Děkujeme odcházíme, kolik vydělávám víš
8-s ;-)Bohužel tentokrát zavelí opět rozum... a to ještě jsem zvažoval totéž, co má taťka, čili 207 SW Outdoor HDI, cena velmi dobrá, najeto jen 20t km, ale to mě odpuzuje právě to tupé řízení, i když náklady by byly opravdu nízké.
PS: Věříš tomu, že s tím Cliem jezdila jen manželka po městě? To se mi nechce věřit
>:DPS2:
[odkaz] Tady je ta 207, jen nevím, jestli by to byl dobrý nápad, asi bychom vypadali s taťkou divně, on černé, já bílé...
>:D Výborná je výbava a motor se kterým dokážu jezdit já i docela svižně kolem 5 litrů, nevýhodou je třída (prostor hlavně vzadu) a řízení s řazením, to je bída. I když Ricardovi se řízení docela líbilo, což vůbec nechápu
>:DPS3: Jedna velká výhoda Passatu je forma financování, to je asi největší jeho plus, dokonce větší než 147 kW pod kapotou