Renault Avantime (2002)
18.2.2007Nejluxusnější verze Privilege, v kůži, navigace, 6x CD, prosklená panoramatická otevírací střecha, boční okna beze sloupků. Avantime už nemám, v dubnu…
Renault Avantime (švihák (RaceFans))
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dala 13.01.13 23:40
« DS5
Perfektni recenze,jen škoda, že chybí technická stránka auta. Moc se mi líbí tvůj přístup k originalitě tohoto vozidla, jak si dokázal popsat nesmyslný zákon o vyjimečnosti německých vozidel. Já sám vlastním Citroen DS5, nejde sice o stejná ani podobná vozidla, nadčasovost a vyjímečnost, ale myslím mají společnou. Někdy v roce 2002 možná 2003 jsem v servisu Renault kde pracoval můj kamarád objevil Renault Avantime. Auto které jsem miloval už jen z obrázků, předobraz aut budoucnosti. Kdysi jsem jej minul na silnici a nemohl se z toho chvíli zbrchat, prostě nádhera. V servisu jsem si do něj sedl, udělal spoustu fotek, to auto bylo prostě nevšední a úžasné zároveň. Otevírání dveří, palubní deska, celková koncepce, prostě bomba na kolech. Kdybych seděl v Posche, Ferrari či v čemkoliv jiném asi by to ve mě nezanechalo tolik vzrušení. Avantime mě vždy evokoval něco skvostného, něco co uvidíš jednou, dvakrát za život, ten pocit se těžko popisuje. V pozdější době, když šly ceny hodně dolů a pár vozů se ještě do ČR přivezlo, jsem dokonce uvažoval o jeho koupi....., ale velmi mě odradila poruchovost starších kusů a zejména nemohoucnost servisu Renault s jeho opravami. No nic, zkrátka skvělá volba, jak za recenzi tak za vozidlo máš u mě velkou desítku a palec :yes: Škoda jen, že už je pryč...... -
JanPribik 27.05.11 23:34
« Re: Legolasův úlovek
Bugatti to vadí, asi před rokem jsem četl v britském Autocaru rozhovor s sefem Bugatti a prave si povzdechl, ze toto zapomneli osetrit. Napr. Maclaren ma pro majitele F1 povinnost vždy prodávat přímo přes automobilku, takže při každé změně majitele projde auto kompletní repasí a je zase jako nové a zároveň to je zárukou, že ceny nikdy nebudou klesat, protože automobilka nedovolí jej prodávat pod cenou. To samé platí pro Ferrari, které zakázkové a výjimečné vozy prodává jen do rukou prověřených a stálých klientů.
U Bugatti je problém, že spousta zákazníku si ji kupovala s tím, že jí po roce, po dvou prodají s minimální ztrátou, protože se jedná o limitovanou výrobu. Ovšem nikdo nepočítal asi, že veyrona nakoupí mnoho spekulantů přímo na přeprodej a taky, že spoustě jejich majitelů je jedno, kolik na prodeji ztratí, jen se toho auta chtějí zbavit hned. Takže zatímco ceny F1 a třeba Enza vesele rostou, tak veyron nevesele padá. A Bugatti s tím už nic nezmůže, protože nemá kanál, jak zase vozy postupně stahovat při prodeji k sobě. -
JanPribik 27.05.11 17:14
« Re: Legolasův úlovek
Presne, jak jsme se o tom bavili, kdyz si muzes dovolit koupit noveho, tak pak teprve muzes uvazovat o ojetine. Ale ani u tech recne vyrabenych to neni samozrejmost. Viz prave veyron. Bugatti totiz zakazniky nezavazala k nutnosti prodeje pres vyrobce a tim padem znudeni sejkove, kteri chtji misto v garazi jej prodavaji krute pod cenou. Nedqvno jsem videl inzerat na veyron vcetne nakladaku na prevoz ve stejne barve a cele to bylo asi za 900tis€ a to novy stal 1,2mio bez dane