Bugatti to vadí, asi před rokem jsem četl v britském Autocaru rozhovor s sefem Bugatti a prave si povzdechl, ze toto zapomneli osetrit. Napr. Maclaren ma pro majitele F1 povinnost vždy prodávat přímo přes automobilku, takže při každé změně majitele projde auto kompletní repasí a je zase jako nové a zároveň to je zárukou, že ceny nikdy nebudou klesat, protože automobilka nedovolí jej prodávat pod cenou. To samé platí pro Ferrari, které zakázkové a výjimečné vozy prodává jen do rukou prověřených a stálých klientů.
U Bugatti je problém, že spousta zákazníku si ji kupovala s tím, že jí po roce, po dvou prodají s minimální ztrátou, protože se jedná o limitovanou výrobu. Ovšem nikdo nepočítal asi, že veyrona nakoupí mnoho spekulantů přímo na přeprodej a taky, že spoustě jejich majitelů je jedno, kolik na prodeji ztratí, jen se toho auta chtějí zbavit hned. Takže zatímco ceny F1 a třeba Enza vesele rostou, tak veyron nevesele padá. A Bugatti s tím už nic nezmůže, protože nemá kanál, jak zase vozy postupně stahovat při prodeji k sobě.