Opel Vectra (2003)
27.4.2007S tímhle autem jsem už najezdil hezkejch pár tisíc kilometrů. Cestování s ním je velmi pohodlné. Ale abych začal popořádku. Jako pokaždé beru své…
Opel Vectra (Dragon.001)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 16.02.08 23:24
« Re: Re: Řazení
Taky jsem si myslel, že to bude dělat ten stuhlej olej, protože když je motor ohřátej, tak už tam jde. Dobře jsi auto odhadnul. Opravdu jsem koupil jetou s 94 tisícema.
Jinak auto sem dám brzy. Teprve dnes jsem se registroval a ještě musím auto prohnat myčkou. A taky chci nejdřív zapracovat na recenzi, abych tady nedělal ostudu :-)
-
Dragon.001 16.02.08 19:00
« Re: Řazení
No říká se to, ale vzhledem k tomu že poslední 3 ze 4 aut co jsem měl jsou Vectry v pořadí A, B, C. Až na vyjímku kterým bylo Toledo mezi Vectrama A a B. Bylo otřesný, fakt krok vedle. No ale zpět k věci :-) Ojektivně mi to řízení gumové nepřipadá. Je trošku měkčí a komfortní stejně jako spojka. Jde naprosto lehounce, neklade moc odporu. Ale i tak mi připadá dost přesné. Odpovídá to povaze auta, není to žádný sportovně zaměřený jako např. BMW 335D
S tím, že by mi nešlo zařadit jsem se ještě nesetkal. Ale o autech toho vím dost. Budu hádat že jsi ji koupil jetou a má nalítáno kolem 100 000km a víc. Když totiž řidič s fofrklackem dost lomcuje. Časem se vyběhá klub kde je fofrklacek uchycenej a opotřebujou se i lanovody. Pak se ti díky týhle vůli nestaví synchrony v převodovce 100% proti sobě. Navíc pokud je převodovka studená a tím pádem i stuhlý olej, nemáš dost síly na pootoční hřídele převodovky na zpátečku. Rychlosti 1-5 mají jinou konstrukci (používají se častěji než R a navíc se řadí i za jízdy auta). Tak tím, že tam kopneš 1 ten hřídel pootočíš a R ti tam pak spadne...
Neni to nic vážnýho nebo nebezpečnýho, myslím že výměnou kloubu řadičky a lanovodů to vyřešíš, ale osobně si myslim že to je v tvým případě vyhozenejch X tisíc.
A kdy bude na moje.auto.cz? Ať je nás tu víc hmm? ;-) -
"-- skrytý --" 16.02.08 17:34
« Řazení
O těchto Oplech se říká, že maj gumové řazení. Máš s tím nějakej problém? Já mám tu samou jako ty a když mám studenej motor, tak tam většinou nejde dát zpátečka. Musím nejdřív zařadit pětku a pak tam už jde. Je to jenom problém u mě a mám vyhledat servis nebo to je u těchto aut běžný? -
Kubyyyk 29.01.08 10:24
« Re: 3.0 CDTI
Ahoj ja sem se s tim parkrat svezl...kamarad ho ma v rodine a jezdi s nim prevazne on...jako zatah na jakejkoliv stupen v jakejchkoliv otackach j paradni...je to rocnik 2004 caravan...v plny palbe s kuzi na 17kach kolech s xenonama...musim rict ze sem s nim jel i na okreskach a celkem ostre a byl sem az prekvapenej jak to auto vyborne drzi stopu!! -
"-- skrytý --" 29.01.08 10:01
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: 3.0 CDTI
No ja som prave na tie motory 1.9 z FIATu nepocul nic dobre. STK na maminej fabii mi vybavoval clovek, co jazdi len opelmi, vo firme maju len opel a on sa one stara... 2.2 DTI chvalil velmi, ze vynikajuci motor, ale tie 1.9, tie oznacil za nie prilis podarene a cudnu taktiku OPEL, ze si take nieco nevyrobili sami, ale nakupili.
Kamarat ale do toho 3.0 asi pojde, tam som zvedavy, ako bude spokojny... -
"anonym" [84.47.35.XXX] 23.01.08 20:38
« Re: Re: Re: hlucnost
myslim,ze mas pravdu.je to ten isty motor.ten motor je za studena dost hlucny a pri naberani otacok ma taky ostry zvuk ale akonahle sa zohreje je tichucky-skoro ho nepocut.ale aj ked je studeny,nieje to nic hrozne.akurat pocut,ze v tom aute je motor.. ;-) -
Dragon.001 23.01.08 01:41
« Re: Re: Re: 3.0 CDTI
No tak s tím 3,0 jsem v životě nejel. Tak fakt nedokážu říct. Ale vzhledem k tomu že i ta 2,2 jede parádně.... Bude to ještě lepší :yes:
Ale hlavně jako dálniční expres. Protože ten těžkej motor v kombinaci s hnaným předkem... no bude to asi dost nedotáčivý. S váhou motoru nic neuděláš. Já tu 2,2 vidím jako dostatečně výkonnou při zachování výborný ovladatelnosti v zatáčkách. Kdy má auto na limitu sice lehký sklony k nedotáčivosti, ale není to nic hroznýho. Ta 3,0 na tom bude o dost hůř.
Navíc při provozu zhruba 35% město a 65% mimo jezdím za 6 - 6,2 litru na 100km a to nohu fakt nehlídam a je neustále puštěná automatická klimoška (nepoužívam ECO mode). Ta teď v zimě sice nechladí, ale zas hlídá vlhkost vzduchu. Aby v autě bylo příjemně a nemžily se okna. Když je vypnutá, dá se jezdit bez problému pod 6l/100km.
Ve tvý situaci bych taky dost váhal. Ale asi bych volil tu 1,9-150k. Je to jen o 34koní míň naž má 3,0 a ty chybějící kila na předku v zatáčkách jen uvítáš. Navíc jsem o motorech 1,9 slyšel zatím vesměs jen chválu :yes: -
"anonym" [195.168.176.XXX] 22.01.08 18:59
« Re: 3.0 CDTI
Ahoj, dúfam, že nevadí, že budem písať sem... Kamošova mamina má Vectru Caravan 3,0CDTi Cosmo, najazdených cca 80 tis km a zatiaľ bez akéhokoľvek problému. Tak ak budeš chcieť vedieť niečo konkrétne, tak mi napíš, ale môžeš aj sem a ja sa spýtam.
P:S. Ten trojliter vyzerá v prospektoch nie moc nadupane, ale v reále to ťahá nádherne ;-) -
"-- skrytý --" 22.01.08 18:14
« 3.0 CDTI
Ahoj, mal by som otazku, ci nemas skusenosti s tym motorom 3.0 CDTI (184k). Podla mna boli super tie 2.2, co mas Ty, ale tie uz sa nepredavaju. Viem, ze ten 1.9 sucasny nestoji za vela (kupeny od FIAT). Kamarat ma moznost kupit SIGNUM s tymto motorom v plnej vybave, s tymto 3.0 ale nemam ziadne skusenosti, ani som sa v nom neviezol... -
Dragon.001 10.01.08 11:48
« Re: Vnitrni cirkulace
Je tam čidlo kvality nasávaného vzduchu z venčí. To v něm hlídá množství škodlivin. Když překročí limit, tak se buď částečně nebo úplně uzavře. Tak aby jich v kabině bylo co nejdéle co nejnižší množství.
Ale raguje jen na výfukový plyny a podobný jedy, takže když pojedeš kolem haldy hnoje. Tak i když budeš chcípat smradem, tak se nezavře. A musíš si to udělat sám čudlíkem. :yes: