No říká se to, ale vzhledem k tomu že poslední 3 ze 4 aut co jsem měl jsou Vectry v pořadí A, B, C. Až na vyjímku kterým bylo Toledo mezi Vectrama A a B. Bylo otřesný, fakt krok vedle. No ale zpět k věci :-) Ojektivně mi to řízení gumové nepřipadá. Je trošku měkčí a komfortní stejně jako spojka. Jde naprosto lehounce, neklade moc odporu. Ale i tak mi připadá dost přesné. Odpovídá to povaze auta, není to žádný sportovně zaměřený jako např. BMW 335D
S tím, že by mi nešlo zařadit jsem se ještě nesetkal. Ale o autech toho vím dost. Budu hádat že jsi ji koupil jetou a má nalítáno kolem 100 000km a víc. Když totiž řidič s fofrklackem dost lomcuje. Časem se vyběhá klub kde je fofrklacek uchycenej a opotřebujou se i lanovody. Pak se ti díky týhle vůli nestaví synchrony v převodovce 100% proti sobě. Navíc pokud je převodovka studená a tím pádem i stuhlý olej, nemáš dost síly na pootoční hřídele převodovky na zpátečku. Rychlosti 1-5 mají jinou konstrukci (používají se častěji než R a navíc se řadí i za jízdy auta). Tak tím, že tam kopneš 1 ten hřídel pootočíš a R ti tam pak spadne...
Neni to nic vážnýho nebo nebezpečnýho, myslím že výměnou kloubu řadičky a lanovodů to vyřešíš, ale osobně si myslim že to je v tvým případě vyhozenejch X tisíc.
A kdy bude na moje.auto.cz? Ať je nás tu víc hmm? ;-)