No tak s tím 3,0 jsem v životě nejel. Tak fakt nedokážu říct. Ale vzhledem k tomu že i ta 2,2 jede parádně.... Bude to ještě lepší :yes:
Ale hlavně jako dálniční expres. Protože ten těžkej motor v kombinaci s hnaným předkem... no bude to asi dost nedotáčivý. S váhou motoru nic neuděláš. Já tu 2,2 vidím jako dostatečně výkonnou při zachování výborný ovladatelnosti v zatáčkách. Kdy má auto na limitu sice lehký sklony k nedotáčivosti, ale není to nic hroznýho. Ta 3,0 na tom bude o dost hůř.
Navíc při provozu zhruba 35% město a 65% mimo jezdím za 6 - 6,2 litru na 100km a to nohu fakt nehlídam a je neustále puštěná automatická klimoška (nepoužívam ECO mode). Ta teď v zimě sice nechladí, ale zas hlídá vlhkost vzduchu. Aby v autě bylo příjemně a nemžily se okna. Když je vypnutá, dá se jezdit bez problému pod 6l/100km.
Ve tvý situaci bych taky dost váhal. Ale asi bych volil tu 1,9-150k. Je to jen o 34koní míň naž má 3,0 a ty chybějící kila na předku v zatáčkách jen uvítáš. Navíc jsem o motorech 1,9 slyšel zatím vesměs jen chválu :yes: