Recenze

David C3 (muž 45 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Škoda Fabia TSI Elegance DSG

9.71 Uživatelé

Hodnoceno: 48× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 3
Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7 Škoda Fabia, foto 8 Škoda Fabia, foto 11 Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 14 Škoda Fabia, foto 15 Škoda Fabia, foto 17 Škoda Fabia, foto 19 Škoda Fabia, foto 20 Škoda Fabia, foto 22 Škoda Fabia, foto 26 Škoda Fabia, foto 27 Škoda Fabia, foto 28
 

Technické info

Přezdívka auta automat :-) Rok výroby 2011 Koupeno nové najeto [km]:1000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1197 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 175 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 505 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5.5

Popis vozu

Fabii kombi asi všichni znáte a podle toho co slyším kolem by si ji nikdo nekoupil. :-)

Já chledal z důvodu narození potomka nějaké kombi a protože sem pokukoval po něčem do čeho jde objednat moderní automatická převodovka, tak sem postupně vybral dvě auto které bych si dal do garáže. Ibiza ST Sport DSG a Fabie kombi Elegance DSG. Přoč tyhle "německé" kombíky?

1) mám malou garáž :-)
2) manželce se stím bude dobře jezdit a parkovat. 4.3m
3) na větší auto s DSG sem neměl.
4) pokud chcete moderní automat, kombi a máte 400tis tak vlastně jiná volba ani není.
5) Citroeny a Hyundaie sem už měl :-)

Navíc hodně lidí v mém okolí (kamarádi) nechápou jak někdo může dát cca 400tis za Fabii když v TV reklamě je Fabie kombi za 220tis.Raděj sem si měl koupit oktavku bez ničeho a v manuálu. Proč si nekoupím Focuse kombi, Megána grandtour, Hyundai i30cw atd. Nebo ojeté BMW 5 z německa :-) Ibiza nakonec vypadla z důvodu trochu horší výbavy, menšího kufru a mín místa v zadu.

Chtěl sem auto, které bude jezdit do 6L a např pojistka komplet včetně HAVÁRKY, KRÁDEŽE, ČELNÍHO SKLA, POV RUČENÍ, MÁM ZA 8200,-

Nedávný facelift Fabii z mého pohledu hodně pomohl a aspon ji opticky trochu rozšířil. Pěkné jsou široké mlhovky s denním svícením a přední světla s dvojtou optikou které teda svítí mnohem líp než starší model Fabie II. Červená barva vypadá dobře a aspon zanikají zadní lapmy :-) Celkovému vzhledu docela pomůžou 16 kola Elba a Sunset. Hodně změn je v interieru, kde je úplně nový climatronic, budíky, rádia a hlavně to DSG. Navíc sem dal paket Dynamik a interier je jako v RS i ten automat.

Kombinace TSI 77kw a sedmistupnové převodovky tvoří vrcholnou verzi klasické Fábie (pokud nepočítam RS) má zesílené brzdy, zadní kotouče, ESP. atd. Navíc pokud objednáte verzi Elegance která ma opravdu velmi výbavu.
- ESP, loketka
- Senzor tlaku pneu
- 4x airbag
- climatronic
- radio MP3
- parkovací asistent
- asistent rozjezdu do kopce
- vyhřívané sedadla
- tempomat
- pal.PC maxidot
- el.zrcátka+dal. central. 4x okna v el.
+ interier DYNAMIC
+ kola 16 ELBA
+ SUNSET

TSI
Velmi moderní motor o skromném objemu 1197 má výkon 77kw pří 5000ot, je velmi lehký, má příjemný krouták 175nm od nízkých otáček a ve spojení s DSG je po městě vetšinou na 1250-1300ot. Tankuji pouze natural 98. Za pár dnů najeto 1000km a motor jede každým novým kilometrem lépe :-) Tento motor dávají např. do Turanu, Yeti atd takže ve Fabii která má 1200kg jede velmi dobře. Zrychlení na 100km/hod za 10sec a není problém během chvilky dosáhnout hranici 200km/hod. Nízkootáčkovou charakteristiku přeplňované dvanáctistovky však dokáže Fabia beze zbytku využít a výrazně ji v tom pomáhá sedmistupňová převodovka DSG. Kromě rozjezdu není až do 100 km/h nutné, aby otáčky motoru překročily 2000 min-1. Motor má vždy v zásobě dostatek newtonmetrů pro běžnou jízdu a převodovka má připravený odpovídající převod.

DSG
Dám sem okdaz jak převodovka řadí po městě. Většinou do 2tis ot. přeřadí na další rychlost a velmi rychle tam dá při klidné jízdě 6 nebo při 60km/hod už 7st což se podepisuje na nízké spotřebě, protože pokud jedu normálně tak motor jede na minimální otáčky. DSG řadí velmi plynule, žádné cukací ani při popojíždění v koloně nebo couvání dořady aut v kopci. Určitě stojí za to připlatit 37tis za automat. Navic součástí je ESP a asistent rozjezdu do kopce.

Recenzi brzy doplním

Silné stránky

Určitě motor TSI 105 koní ve spojení s DSG. Tahle kombinace je opravdu povedená a pohodlná :-)

Spotřeba je cca kolem 7L ale jezdím tak 80% po městě.

Interier ve verzi Elegance je opravdu super. Hlavně celočerné provedení

Sedadla a volant z RS. Velmi pohodlné a navic vyhřívané. Volant padle líp do ruky než klasický čtyřramený.

Kufr na kočárek spoustu věcí. Když jedu plný nevozím roletu kufru. :-)

Podvozek a ovládaní auta s lehkým motorem na 16 kolech

Spotřeba. Jezdím zatím 5.6L do 6.5L.

DSG. DSG. DSG. Opravdu 7st převodovka se
moc povedla a stojí za každou korunu a už nechci auto v manuálu.

Cena garančky která byla 2100,-

Přední pneu jsou po 15tis km skoro jako nové na to že občas jezdím rychle i do zatáček :-)

Slabé stránky

Pro někoho úzký interier a to že to je Fabie :-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím žádné a pokud někdy budou tak v tom nevidím problém.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Cena auta 407tis. Super jednání a rychlá sleva na 380tis.

 

Novinky v recenzi

25.8.2013 13:08

Croatia a Worthersee

Fabie se trochu projela. Najeto 2200km a projeta půlka Istrie Poreč, Rovinj, Pula atd. Návrat byl přes krásnou cestu Ljublana na Tržič směr Ferlach. Viz poslední 2 foto. Spotřeba 6:2L a najeto 68tis km.

25.8.2013 13:02

Croatia a Worthersee

Fabie se trochu projela. Najeto 2200km a projeta půlka Istrie Poreč, Rovinj, Pula atd. Návrat byl přes krásnou cestu Ljublana na Tržič směr Ferlach. Viz poslední 2 foto. Spotřeba 6:2L a najeto 68tis km.

27.6.2013 08:08

63tis km... Sníženo

Tak uvidíme jak dlouho mě to bude bavit jezdit se sníženým a trdším autě :-)

1.6.2013 11:00

60tis a servis

Tak servis po 60tis za náma. Provedena výměna oleje a všech filtrů včetně palivového, nové svíčky, čištění brzd a čištění klimy. Cena 6500,- Pak sem nechal dát znaky z nového modelu.

16.3.2013 08:23

55tis km

Po výměně DSG sem max spokojen a auto jezdí jak má. Spotřeba cca 7L. Přezul sem na letní 16 (205/45/16) a 15 alu budou na prodej na zimu nechám 16 kola...

4.1.2013 12:02

52 tis km. Další problém s DSG (výměna převodovky)

Tak DSG jen v prosince spadlo 3x do nouzového režimu a řadilo jen D1,D3,D5. Škoda odsouhlasila kompletní výměnu DSG tak čekám na novou. Snad už to bude OK a žádné problémy nebudou... Video se závadou http://www.youtube.com/watch?v=GlKJKsck5R4

17.12.2012 13:01

50 tis km.. oprava DSG

Tak za 20 měs najeto 50 tis km. Přes nedávnem byla vyměněna Mechatronika u DSG tak snad už bude převodovka OK.

26.7.2012 21:05

40 000 tis km

Auto jezdí bez jediné poruchy a doufám, že 200 000 tis km najede bez investic. Spotřeba pruměr 7.4L ale dá se mimo město kolem 5. Jen město a rychlá jizda po dálnici to zvedají.
Poslední jizda Zlín Břeclav za 8.8L Celkově sem velmi spokojený.

3.5.2012 20:18

33tis za rok

Auto jezdí jak má a dá se říct, že bez problémů. Spotřeba od 5.5 do 8. Dlouhodobá je 7.8 ale hodně jizd po městě na krátké vzdálenost a pak i ta rychlá dálnice :-) Na autě nové lišty a nalakovány, dále spojler a koncovky z RS.

21.8.2011 14:13

15tis km

Za necelých 5 měsíců najeto 15tis km a s autem sem maximálně spokojený. Hlavně pohodní díky automatu, příplatkových sedadel a na Fabie silnejší motor. Na delší cesty ji beru místo Yetiho 2.0 TDI i díky lepšímu kufru a v může řídit i manželka. Auto se hodí na rychlejší dálníční přesuny díky 7st a cca 3000ot při 150km/hod.. Jinak cena garančky byla 2100,-

13.7.2011 22:02

11000 za 3 měsíce :-)

Auto jezdí jak má bez jediné poruchy. Je pohodlné, rychlé a díky DSG je jízda na jiné úrovni :-) Už nikdy nechci řadit. Není problém najet za den 1200km bez známky únavy. Výkon motoru je největší překvapení ale je pravda, že tankuji jen Verva 100.

30.4.2011 18:35

3500km (1 měs.)

S autem sem moc spokojen. Slouží přesně jak má pro mladou rodinu a nebojí se ani rychlejších dálničních přesunů viz poslední foto. DSG funguje naprosto super a nemůžu si ho vynachválit :-) Auto jezdí dost po městě proto dlouhodobá spotřeba je 7.4L jinak delší cesty není problém jezdit cca 5.5L.

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia TSI Elegance DSG

Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…