BMW řada 3 (2010)
27.10.2011Od začátku tedy. Vlastním více aut - dodávky a manželka má SUV, takže nový vůz nemusel splňovat vše naráz, tedy být sporťákem a osobákem a offroadem a…
BMW 3 series (Baron de Maxim-Fratzek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Bushman4 28.10.11 19:14
« Tokyo zdraví Mnichov...
BMW 3 je bezesporu perfektní auto,jen nesouhlasím s tím,že srdcař musí nutně mít zadokolku.Jsem jeden z těch srdcařů a daleko víc mě přesvědčil stálý pohon všech kol Symetrical AWD od Subaru,který narozdíl od zadního pohonu BMW funguje i na zasněžených klikatých,horských silnicích (samozřejmě X-Drive už bude asi jiné kafe... :-) ).Jinak nemám co dodat,je to super auto a přeju hodně šťastných kilometrů :-) -
Koubes84 28.10.11 10:55
« Re: Re: pěkný
Pěkný, barva exteriéru je osobní věc. Já bych si ale už černou nekoupil. Každopádně závidím ty klavírové lišty interiéru. Na ty jsem při konfigurování zapomněl. Ke světle šedýmu interiéru by se totiž náramně hodily.
Naše 325i jezdí v průměru za 9,2, takže litr a půl navíc za rozdíl v kultivovanosti z mého pohledu stojí za to. -
Bully_ 27.10.11 20:45
« Re: Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.
Samozrejme ze JENOM papirove, pouzivany zpusob mereni jsem popsal uz vys.
Pokud si myslis ze to sedi i v praxi (pokud neuplatnujes, hm, znova- metodu pouzivanou pri mereni hodnoty pruzneho zrychleni, tj. jen na nejvyssi prevodovy stupen), potom si ridic Carrery bud vubec nevsiml ze s nim nekdo zavodi nebo jezdi hodne mizerne. Ujede ti kdokoli kdo ma "jenom" stejne silne auto a vazi o par kilo min.
Pokud jde o nadsazku tak nechapu proc nas dopredu neupozornis ze jde o vymysl, pak se totiz nediv ze na takovou kravinu reaguje tolik lidi >:D -
Bully_ 27.10.11 19:54
« Re: Re: neujede ani Carrera S.
Asi zijes v zajeti papirovych testu z recenzi v casopisech. Tam se totiz pruznost meri pri zarazenem nejvyssim rychlostnim stupni, takze kde mas ty s (timhle bezpochyby vybornym) turbodieselem nejvyssi vykon, spousta benzinovych aut je teprve na zacatku vykonove krivky. S dieselem ma vuz proste jenom jiny charakter- slapnes a jedes, u benzinu se musi rychlost vic "namichat".
Staci trocha fyziky- i muj priblizne stejne silny Civic Type-R s podstatne nizsim krouticim momentem ti ujede jak pri akceleraci, tak i pri pruznem zrychleni. Pokud zaradim adekvatni rychlost pro dosazeni stejneho vykonu jako bys mel ve stejny moment ty, kroutici moment (krome uzivatelskeho komfortu) prestava mit vyznam a rozhoduje uz jenom hmotnost vozu (pri vysokych rychlostech do toho samozrejme mluvi jeste aerodynamika).
Hodnoty zrychleni nebo pruznosti jsou/muzou byt ale jenom jednim z kriterii proc si auto vybirame, tvuj vuz ma zase jine prednosti. O supersport a ani sportovni auto ale rozhodne nejde ;-)