BMW řada 3 (2010)
27.10.2011Od začátku tedy. Vlastním více aut - dodávky a manželka má SUV, takže nový vůz nemusel splňovat vše naráz, tedy být sporťákem a osobákem a offroadem a…
BMW 3 series (Baron de Maxim-Fratzek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Zdravím 27.10.2011 14:37 Dundee_cz
- neujede ani Carrera S. 27.10.2011 16:33 orgasmic
- pěkný 27.10.2011 20:02 boost.
- Tokyo zdraví Mnichov... 28.10.2011 19:14 Bushman4
- Nicee 05.11.2011 22:50 Teggy320i
- Alpina D3 bi-turbo 12.01.2012 18:17 Wiii
- super auto 24.09.2012 17:33 tvaroh
-
Dundee_cz 27.10.2011 14:37
Zdravím
Chválím báwo, pěkné. Jediná škoda u nich je, že BMW nedává ke slabším třílitrům duplex, vypadá líp. Ale to je jen taková drobnost. :-) -
orgasmic 27.10.2011 16:33
neujede ani Carrera S.
Ty jsi asi dobrej mental. Bez se lecit >:D
Hlavne ze mam Bawo v dyzlu pyco...neni Tvuj tatinek kolotocar?-
Baron de Maxim-Fratzek 27.10.2011 18:12
« Re: neujede ani Carrera S.
No příteli, pokud máš daný vůz (Carreru S), můžem to zkusit...-
Bully_ 27.10.2011 19:54
« Re: Re: neujede ani Carrera S.
Asi zijes v zajeti papirovych testu z recenzi v casopisech. Tam se totiz pruznost meri pri zarazenem nejvyssim rychlostnim stupni, takze kde mas ty s (timhle bezpochyby vybornym) turbodieselem nejvyssi vykon, spousta benzinovych aut je teprve na zacatku vykonove krivky. S dieselem ma vuz proste jenom jiny charakter- slapnes a jedes, u benzinu se musi rychlost vic "namichat".
Staci trocha fyziky- i muj priblizne stejne silny Civic Type-R s podstatne nizsim krouticim momentem ti ujede jak pri akceleraci, tak i pri pruznem zrychleni. Pokud zaradim adekvatni rychlost pro dosazeni stejneho vykonu jako bys mel ve stejny moment ty, kroutici moment (krome uzivatelskeho komfortu) prestava mit vyznam a rozhoduje uz jenom hmotnost vozu (pri vysokych rychlostech do toho samozrejme mluvi jeste aerodynamika).
Hodnoty zrychleni nebo pruznosti jsou/muzou byt ale jenom jednim z kriterii proc si auto vybirame, tvuj vuz ma zase jine prednosti. O supersport a ani sportovni auto ale rozhodne nejde ;-)-
Baron de Maxim-Fratzek 27.10.2011 20:31
« Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.
No ano, sedí to i papírově a zkoušel jsem to i prakticky s Carrerou S 997. Ale samozřejmě, že mi ujede z 0-100 i s 200-300.-
Bully_ 27.10.2011 20:45
« Re: Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.
Samozrejme ze JENOM papirove, pouzivany zpusob mereni jsem popsal uz vys.
Pokud si myslis ze to sedi i v praxi (pokud neuplatnujes, hm, znova- metodu pouzivanou pri mereni hodnoty pruzneho zrychleni, tj. jen na nejvyssi prevodovy stupen), potom si ridic Carrery bud vubec nevsiml ze s nim nekdo zavodi nebo jezdi hodne mizerne. Ujede ti kdokoli kdo ma "jenom" stejne silne auto a vazi o par kilo min.
Pokud jde o nadsazku tak nechapu proc nas dopredu neupozornis ze jde o vymysl, pak se totiz nediv ze na takovou kravinu reaguje tolik lidi >:D
-
-
-
-
-
-
boost. 27.10.2011 20:02
pěkný
Sice bych na kupé volil jinou barvu, ale jinak je to pěkný. My máme na Touringu M podvozek a není to tak hrozný, jak se zdá. Ale na zimních non-runflatech to docela plave ;-\-
Baron de Maxim-Fratzek 27.10.2011 20:33
« Re: pěkný
No M podvozek jsem zkoušel víckrát... S těma zimákama je to pravda, mám zimní RFT of Pirelli, které jsem vyměnil za "obyč" Vredesteiny. Mě RFT dost vyhovujou, nevadí mi, že je to tvrdší.-
Koubes84 28.10.2011 10:55
« Re: Re: pěkný
Pěkný, barva exteriéru je osobní věc. Já bych si ale už černou nekoupil. Každopádně závidím ty klavírové lišty interiéru. Na ty jsem při konfigurování zapomněl. Ke světle šedýmu interiéru by se totiž náramně hodily.
Naše 325i jezdí v průměru za 9,2, takže litr a půl navíc za rozdíl v kultivovanosti z mého pohledu stojí za to.
-
-
-
Bushman4 28.10.2011 19:14
Tokyo zdraví Mnichov...
BMW 3 je bezesporu perfektní auto,jen nesouhlasím s tím,že srdcař musí nutně mít zadokolku.Jsem jeden z těch srdcařů a daleko víc mě přesvědčil stálý pohon všech kol Symetrical AWD od Subaru,který narozdíl od zadního pohonu BMW funguje i na zasněžených klikatých,horských silnicích (samozřejmě X-Drive už bude asi jiné kafe... :-) ).Jinak nemám co dodat,je to super auto a přeju hodně šťastných kilometrů :-)-
Baron de Maxim-Fratzek 28.10.2011 20:23
« Re: Tokyo zdraví Mnichov...
No pokud máš Subaru, jsi také srdcař, to je jasný. :yes:-
Bushman4 29.10.2011 22:56
« Re: Re: Tokyo zdraví Mnichov...
Sice nemám ostré STi nebo WRX,ale 14 let starého Forestera a pořád mě to auto překvapuje.Není to sice žádný nadupaný dravec,ale co se týče jízdních vlastností,tak si občas říkám,že to auto snad popírá fyzikální zákony.Na pohled se v provozu snadno ztratí a celkem vysoká karoserie se světlou výškou 19cm slibuje spíš plavnou jízdu v mírných zatáčkách.Ale až za volantem člověk zjistí,že se sice nakloní víc,než je zvykem u osobních aut,ale kola se jen tak nepustí a když k tomu dojde třeba na sněhu,blátě,štěrku nebo při drsném zacházení i na suchém asfaltu,dá se vše zvládnout plynem,ubrat nebo přidat podle situace a zase poslouchá na slovo.Nevýhodou pohonu je ten odpor,co je cítit při rozjezdu na suchém asfaltu.Vše má své pro a proti. :-)
-
-
-
Teggy320i 05.11.2011 22:50
Nicee
Pěkné, v benzínu by to bylo lepší ale na to má názor každý svůj já radši benzín, ale co se týče auta jako celku moc pěkné všechny trojky a BMW celkově krom compactů jsou skvělé :-) a ten pocit když poprve člověk sedne za volant BMW a už by nechtěl nic jiného znám moc dobře :-) Moc pěkná recenze a musím řícz, rozhodl ses pro spávnou značku ;-) -
Wiii 12.01.2012 18:17
Alpina D3 bi-turbo
Ahoj, zajímavá volba... Já volil minulý rok podobně, ale z důvodu že mám v záloze ještě M3 na blbnutí jsem nakonec vzal E92 LCI 330d xDrive... Co bylo v mém hledáčku byla i Alpina D3 Bi-turbo, která mě celkem oslovila velice dobrou pružností, celkovou dynamikou, velice nízkou spotřebou za jakychkoliv podmínek a výborným nastavením podvozku - zároveň byla podstatně pohodlnější a to z důvodu ze Alpina nepoužívá Run-flaty. Nakonec jsem ji nevzal jen z toho důvodu, že neměla právě tu možnost xDrivu (narozdíl od B3S Bi-turbo) ;-\ Zkoušel ji taky nebo vůbec?
Takže kdyby existovala Alpina D3 bi-turbo xDrive, nemám 330d :-)
PS: Jakto, že máš E92 LCI (facelift) a máš žluté kroužky?-
Baron de Maxim-Fratzek 19.01.2012 15:25
« Re: Alpina D3 bi-turbo
Proč mám žluté kroužky na xenonech... teď přesně nevím jestli šli dát bílé, anebo ta položka LED světla v ceníku byla zbytečně mastná... Každopádně na SPZ LEDky jsou.
Alpina bude drahá, ani jsem se na to nedíval. A xdrive jsem nechtěl, mě se líbí jak se to auto chová jako zadokolka, víc mě to baví. I teď v zimě je to občas šílený...
;-)-
Wiii 19.01.2012 19:46
« Re: Re: Alpina D3 bi-turbo
No ted jsem nevedel že je vůbec možnost žlutých, respektive jsem to u Faceliftových světel E92 ještě nevidel, vše vypadá takto [odkaz] (bez xenonů) [odkaz] (s xenony)
Jinak u BMW Ledky nad zadní SPZ jsou už myslím od uvedení první 1er u všeho, do 3er se dostaly až s faceliftem...
Co se týče Alpiny D3 biturbo, tak právě zas takový finanční rozdíl to není, spíš mi to přišlo srovnatelné s 330d, možná i malinko méně, nepamatuju se přesně... Každopádně v případě B3S biturbo je to velký rozdíl.
Jinak zadní náhon je super, ale samosvor na té zadní nápravě je nepostradatelná věc ;-)-
-
Wiii 19.01.2012 21:44
« Re: Re: Re: Re: Alpina D3 bi-turbo
Jo tak to jsem nevedel ze LED kroužky jsou za příplatek :-) Bral jsem z důvodu skvělé nabídky skladovku v které mi snad ani nic nechybí, snad jen TV by mohla být :-) Jinak xenony jsou jasné, závorku "bez xenonů" jsem myslel jako "s vypnutými xenony" ;-)
-
-
-
-