BMW řada 3 (2010)
27.10.2011Od začátku tedy. Vlastním více aut - dodávky a manželka má SUV, takže nový vůz nemusel splňovat vše naráz, tedy být sporťákem a osobákem a offroadem a…
BMW 3 series (Baron de Maxim-Fratzek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Wiii 19.01.12 21:44
« Re: Re: Re: Re: Alpina D3 bi-turbo
Jo tak to jsem nevedel ze LED kroužky jsou za příplatek :-) Bral jsem z důvodu skvělé nabídky skladovku v které mi snad ani nic nechybí, snad jen TV by mohla být :-) Jinak xenony jsou jasné, závorku "bez xenonů" jsem myslel jako "s vypnutými xenony" ;-) -
Wiii 19.01.12 19:46
« Re: Re: Alpina D3 bi-turbo
No ted jsem nevedel že je vůbec možnost žlutých, respektive jsem to u Faceliftových světel E92 ještě nevidel, vše vypadá takto [odkaz] (bez xenonů) [odkaz] (s xenony)
Jinak u BMW Ledky nad zadní SPZ jsou už myslím od uvedení první 1er u všeho, do 3er se dostaly až s faceliftem...
Co se týče Alpiny D3 biturbo, tak právě zas takový finanční rozdíl to není, spíš mi to přišlo srovnatelné s 330d, možná i malinko méně, nepamatuju se přesně... Každopádně v případě B3S biturbo je to velký rozdíl.
Jinak zadní náhon je super, ale samosvor na té zadní nápravě je nepostradatelná věc ;-) -
Baron de Maxim-Fratzek 19.01.12 15:25
« Re: Alpina D3 bi-turbo
Proč mám žluté kroužky na xenonech... teď přesně nevím jestli šli dát bílé, anebo ta položka LED světla v ceníku byla zbytečně mastná... Každopádně na SPZ LEDky jsou.
Alpina bude drahá, ani jsem se na to nedíval. A xdrive jsem nechtěl, mě se líbí jak se to auto chová jako zadokolka, víc mě to baví. I teď v zimě je to občas šílený...
;-) -
Wiii 12.01.12 18:17
« Alpina D3 bi-turbo
Ahoj, zajímavá volba... Já volil minulý rok podobně, ale z důvodu že mám v záloze ještě M3 na blbnutí jsem nakonec vzal E92 LCI 330d xDrive... Co bylo v mém hledáčku byla i Alpina D3 Bi-turbo, která mě celkem oslovila velice dobrou pružností, celkovou dynamikou, velice nízkou spotřebou za jakychkoliv podmínek a výborným nastavením podvozku - zároveň byla podstatně pohodlnější a to z důvodu ze Alpina nepoužívá Run-flaty. Nakonec jsem ji nevzal jen z toho důvodu, že neměla právě tu možnost xDrivu (narozdíl od B3S Bi-turbo) ;-\ Zkoušel ji taky nebo vůbec?
Takže kdyby existovala Alpina D3 bi-turbo xDrive, nemám 330d :-)
PS: Jakto, že máš E92 LCI (facelift) a máš žluté kroužky? -
Teggy320i 05.11.11 22:50
« Nicee
Pěkné, v benzínu by to bylo lepší ale na to má názor každý svůj já radši benzín, ale co se týče auta jako celku moc pěkné všechny trojky a BMW celkově krom compactů jsou skvělé :-) a ten pocit když poprve člověk sedne za volant BMW a už by nechtěl nic jiného znám moc dobře :-) Moc pěkná recenze a musím řícz, rozhodl ses pro spávnou značku ;-) -
Bushman4 29.10.11 22:56
« Re: Re: Tokyo zdraví Mnichov...
Sice nemám ostré STi nebo WRX,ale 14 let starého Forestera a pořád mě to auto překvapuje.Není to sice žádný nadupaný dravec,ale co se týče jízdních vlastností,tak si občas říkám,že to auto snad popírá fyzikální zákony.Na pohled se v provozu snadno ztratí a celkem vysoká karoserie se světlou výškou 19cm slibuje spíš plavnou jízdu v mírných zatáčkách.Ale až za volantem člověk zjistí,že se sice nakloní víc,než je zvykem u osobních aut,ale kola se jen tak nepustí a když k tomu dojde třeba na sněhu,blátě,štěrku nebo při drsném zacházení i na suchém asfaltu,dá se vše zvládnout plynem,ubrat nebo přidat podle situace a zase poslouchá na slovo.Nevýhodou pohonu je ten odpor,co je cítit při rozjezdu na suchém asfaltu.Vše má své pro a proti. :-) -
Bushman4 28.10.11 19:14
« Tokyo zdraví Mnichov...
BMW 3 je bezesporu perfektní auto,jen nesouhlasím s tím,že srdcař musí nutně mít zadokolku.Jsem jeden z těch srdcařů a daleko víc mě přesvědčil stálý pohon všech kol Symetrical AWD od Subaru,který narozdíl od zadního pohonu BMW funguje i na zasněžených klikatých,horských silnicích (samozřejmě X-Drive už bude asi jiné kafe... :-) ).Jinak nemám co dodat,je to super auto a přeju hodně šťastných kilometrů :-) -
Koubes84 28.10.11 10:55
« Re: Re: pěkný
Pěkný, barva exteriéru je osobní věc. Já bych si ale už černou nekoupil. Každopádně závidím ty klavírové lišty interiéru. Na ty jsem při konfigurování zapomněl. Ke světle šedýmu interiéru by se totiž náramně hodily.
Naše 325i jezdí v průměru za 9,2, takže litr a půl navíc za rozdíl v kultivovanosti z mého pohledu stojí za to. -
Bully_ 27.10.11 20:45
« Re: Re: Re: Re: neujede ani Carrera S.
Samozrejme ze JENOM papirove, pouzivany zpusob mereni jsem popsal uz vys.
Pokud si myslis ze to sedi i v praxi (pokud neuplatnujes, hm, znova- metodu pouzivanou pri mereni hodnoty pruzneho zrychleni, tj. jen na nejvyssi prevodovy stupen), potom si ridic Carrery bud vubec nevsiml ze s nim nekdo zavodi nebo jezdi hodne mizerne. Ujede ti kdokoli kdo ma "jenom" stejne silne auto a vazi o par kilo min.
Pokud jde o nadsazku tak nechapu proc nas dopredu neupozornis ze jde o vymysl, pak se totiz nediv ze na takovou kravinu reaguje tolik lidi >:D