Asi zijes v zajeti papirovych testu z recenzi v casopisech. Tam se totiz pruznost meri pri zarazenem nejvyssim rychlostnim stupni, takze kde mas ty s (timhle bezpochyby vybornym) turbodieselem nejvyssi vykon, spousta benzinovych aut je teprve na zacatku vykonove krivky. S dieselem ma vuz proste jenom jiny charakter- slapnes a jedes, u benzinu se musi rychlost vic "namichat".
Staci trocha fyziky- i muj priblizne stejne silny Civic Type-R s podstatne nizsim krouticim momentem ti ujede jak pri akceleraci, tak i pri pruznem zrychleni. Pokud zaradim adekvatni rychlost pro dosazeni stejneho vykonu jako bys mel ve stejny moment ty, kroutici moment (krome uzivatelskeho komfortu) prestava mit vyznam a rozhoduje uz jenom hmotnost vozu (pri vysokych rychlostech do toho samozrejme mluvi jeste aerodynamika).
Hodnoty zrychleni nebo pruznosti jsou/muzou byt ale jenom jednim z kriterii proc si auto vybirame, tvuj vuz ma zase jine prednosti. O supersport a ani sportovni auto ale rozhodne nejde ;-)