Recenze

10 Majitel

Volkswagen Passat B8 Facelift

0.00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

auto bez obrázku
 

Technické info

Přezdívka auta Prcek Rok výroby 2019 Koupeno nové najeto [km]:30000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 176 kroutící moment [Nm]: 500 zrychlení 0-100 km/h [s]: 6 maximální rychlost [km/h]: 240 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 650 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 8

Popis vozu

Nové vozidlo koupeno v Autosalonu Klokočka. Volil jsem co nejméně nápadné a co nejlevnější vozidlo s nadprůměrným motorem: 176kW, 4Motion, DCC, XDS, Media 2 packet v základní šedé.

Silné stránky

Vozidlo je velmi dynamické, pokud uživatel přijme drobné zpoždění turbodmychadel, tak je mu odměnou zátah srovnatelný s šestiválcem. Interiér je špičkově proveden bez vad. Vozidlo je velmi čitelné a skvěle ovladatelné. V režimu sport je možné si užít až přetáčivý charakter zadní nápravy. Vozidlo je vybaveno převodovkou DQ500, která je jediným automatem v tomto voze, jež mě zaujal. Řadí stejně jako bych řadil já a tudíž necítím potřebu manuálního řazení pod volantem.

Slabé stránky

Jediná chyba co mne opravdu štve, je nastavení režimu vozu. Rád bych startoval do režimu Eco (E), nikoliv do režimu Comfort (D). Nevidím důvod proč to musím po každém startu opakovaně nastavovat. GDPR hláška o majiteli vozu v úvodu také není úplně nutná.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Prvních 6 měsíců a 30t km s čistým štítem.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autosalon Klokočka mohu doporučit. Vše proběhlo podle původní dohody a za oboustranně výhodných podmínek.

 


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Passat B8 Facelift

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Volkswagen Passat



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Zatím se nic nepokazilo.

praktičnost
10

Do vozidla se vejdou 2 cyklisté i s koly, nebo 4 lyžaři s vybavením nebo 650kg betonových dlaždic. Kufr je lehce menší než u Superbu, ale má mnohem lépe vyřešen tvar.

prostornost
10

Na předních sedadlech srovnatelná s o třídou většími vozy (A6 a spol) na zadních sedadlech spíše (A4 či Octavia). Vozidlo není vhodné pro tři velké pasažéry na zadních sedadlech. Ani tři autosedačky dozadu nedáte.

jízdní vlastnosti
10

Na relativně levné vozidlo s cenou pod 1M bez DPH, jsem až v šoku, co vozidlo snese. Jsem skialpinista a tak jezdím hodně po sněhu. XDS se zatím vyrovná jak s velmi rychlou jízdou po sněhu, tak s blátem či křížením náprav.

jízdní komfort
9

Velmi doporučuji držet se 17 palcových kol s profilem 50 nebo 55. České silnice to vyžadují.

provozní náklady
7

Jezdím rychle a nehledím na spotřebu. S vozem by asi šlo jezdit za 5,5 litru nafty. Pak si ale kupte verzi se 110kW. Tento motor Vás bude bavit a já jezdím za cca 8 litrů na 100km.

náhradní díly
0

Nebudu hodnotit.

výkon motoru
9

Jsem spokojen, vozidlo reaguje rychle a přesně na to co se po něm chce. Při hmotnosti 1,75 tuny je 176 kW tak akorát.

spotřeba
10

Spotřeba je taková jakou si ji uděláte: 5,5 při 130, 8 při 190, 11 při 240 kilometrech za hodinu. V terénu či na sněhu jsem většinou do 7 litrů.

hlučnost motoru
10

Odhlučnění je na vynikající úrovni. Motor je slyšet převážně u sprintů z nuly a od 220 na dálnici. Jinak o něm v podstatě nevíte. Vaše drahé polovičky se budou ptát jestli je to benzínové auto.

kvalita sedadel
10

Mám modrou Alcantaru ve standardní provedení pro Highline. Sedák je ideálně dlouhý a boční vedení je univerzální pro sportovní jízdu i pondělní zácpu. Jen masážní funkce mi přijde jako zbytečnost. Nelze neobjednat.

brzdy
10

Brzdy odpovídají výkonu a jsou dostatečně dimenzované i pro půldenní sportovní jízdu. Negativum je, že pokud budete s vozem jezdit jako s RS4kou, tak je budete měnit co 15k km. Vozidlo má 1,75 tuny.

zavazadlový prostor
10

Nákladová hrana je v absolutní rovině a to přestože mám plnohodnotnou rezervu. Ve vozidle se dá v krajním případě i spát. Raději si stavím však stan vedle.






Blesk.cz

Agáta udělala tlustou čáru za manželstvím s Prachařem: Bolelo to!

Agáta udělala tlustou čáru za manželstvím s…

Přestože ještě před pár dny Agáta Prachařová (35), tedy vlastně už zase Hanychová, mlžila o svém rozvodu, nyní…

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

 

iSport.cz

Mizerný start United! Podlehli Crystal Palace, Leeds přestřílel Fulham

Mizerný start United! Podlehli Crystal Palace, Leeds…

Fotbalistům Manchesteru United nevyšel vstup do nové sezony anglické ligy. „Rudí ďáblové“ v prvním kole senzačně…

Famózní Pogačar v časovce Tour! Obral krajana a do Paříže dojede ve žlutém

Famózní Pogačar v časovce Tour! Obral krajana a do…

Slovinský cyklista Tadej Pogačar ovládl na Tour de France rozhodující horskou časovku na 36,2 kilometru a…

 

Reflex.cz

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými meči i kopími. Stříleli i z luků a mušket, říká odborník

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými…

Pokud hledáte v Česku odborníka na život samurajů, s mistrem Jakubem Zemanem nesáhnete vedle. Vyzná se totiž…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…