Mitsubishi Outlander (Ada je zase tady)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Dan0044 15.12.08 23:21
« Re: Re: Re: Motor
Benziňáky bych řekl, že jsou lepší, pravda, že diesely mají své výhody, ale s benzinem je ta jízda taková energečtější a celkově lepší. A co se týče cen benzinu a nafty, je dnes mezi tím nějaký rozdíl? Už stojí oboje stejně.
Mimochodem, i benziňák se dá udělat velmi dobře, nejlepším příkladem je třeba právě ten náš (viz. moje recenze)
Jinak zkuste si někdo TDI od VW v Mitsu Grandis... No to je katastrofa. Když se to nepodaří pořádně utlumit jako v Outlanderu a to je asi jediný auto, u kterého se to povedlo, tak to nikdy nedopadne dobře. -
"-- skrytý --" 28.09.08 13:06
« Re: Re: Motor
Pro mě to třeba těžké pochopit není. Benzínový osmiválec je ve všem lepší, než srovnatelný diesel. Především v kultivovanosti, zvukovém projevu, odezvě na plyn a celkovém charakteru motoru. Diesel je jen a pouze ekonomická volba. Ono při nájezdu 40k km ročně a více si může pořádný motor dovolit málokdo, tam už je to skutečně hodně znatelný rozdíl v provozních nákladech.
Ovšem když už čtyřválcový diesel, tak ať to je aspoň co nejméně poznat. V tomto obecně vede dle mých zkušeností BMW a v těsném závěsu je překvapivě Renault. Mercedes se svým 2.2 CDi je prachmizerný a Audi donedávna byla úplná katastrofa. S jejich novými CR diesely zatím zkušenost nemám, ale podle všeho je to velký krok vpřed. Dieselové šestiválce už jsou samozřejmě jiné kafe, tam naprosto dominuje německá prémie, ačkoli 2.7 HDi od PSA prý (neřídil jsem) taky není úplné ořezávátko. -
"-- skrytý --" 28.09.08 12:56
« Re: Re: Motor
O výkon ani tak nejde. Měl jsem to na dlouhé dálniční přesuny a když hodíte tempomat na 180, tak je úplně jedno, co tam máte za motor. Horší je, že řídíte něco, co by měla být limuzína, a ono to chrochtá jak ty nejméně kultivované sedany střední třídy (např. VW Passat s týmž motorem). -
Outlander 13.09.08 09:59
« Re: Re: Re: Re: Ale stejně je to mazel
Nemám, já mám auto z půjčovny, to je pro mě relevantní informace :-!
Ale jsem si podle chování auta na 99% jistej, že na F4WD se při 40kmph nikam nepřepíná.
Konečně se mi podařilo najít tu zprávu, kterou jsem sem chtěl dát už minule:
[odkaz]
A tady právě píše někdo o tom, že jezdí na F4WD a nezaznamenal ani vyšší spotřebu ani ojíždění pneu:
[odkaz] -
Ada je zase tady 08.09.08 12:09
« Re: Re: Re: Ale stejně je to mazel
Zdravim. Ja jezdim temer vyhradne po silnici, ale v zime dost casto po horach a snehu - a take dost s karavanem. Ono vyjet s karavanem treba po mokre trave nekam do strmeho kopce si take vyzaduje sve. To tve negativni srovnani s Haldexem asi platilo hlavne u haldexu I. generace, Novejsi Haldexy reaguji mnohem lepe a abych rekl pravdu, pripada mi jejich chovani predikovatelnejsi, i kdyz pro sportovni jizdu na sotoline asi mene inspirujici, nez chovani Outlandera. Ten rozdil v pohledu ale asi take souvisi s vekem - po padesatce a 1.5 milionu km mne, mam-li byt otevreny, uz sportovni jizda po prasnem povrchu moc nezajima, spis hledim na to, abych vzdy vyjel kam potrebuji. Faktem je, ze asi by se mel nekdo od Mitsubishi oficialne vyjadrit, jak je to s opotrebenim v rezimu F4WD. To, co jsem zatim cetl rika, ze se trvale pouzivani nedoporucuje prave z duvodu vetsiho opotrebeni - a ze se ze stejneho duvodu automaticky prepina na rezim 4x4 jiz pri 40kmph. Mas nejake relevantni informace, ze caste pouzivani F4WD opravdu neni problemem? -
Outlander 08.09.08 09:31
« Re: Re: Ale stejně je to mazel
Spotřeba 7,4 - to je tiše závidím, já jsem rád, když se dostanu pod 9,5. Ale je pravda, že ho nešetřím a polní cesty v okolí jsou naši velcí kamarádi ;)
Jo a ještě jsem vymyslel jednu věc, ve které s Tebou zásadně nesouhlasím: 4x4. Píšeš, že je nepredikovatelný. Mně se naopak hrozně líbí, protože právě ve srovnání s Haldexem zabírá už mnohem dřív, než začne některé kolo prokluzovat, tzn. že to má mnohem blíž k full time 4x4. Prostě ten zadní náhon mě ze zatáčky vytlačí i když je suchá silnice a nejedu jako čuně. Jen stačí přišlápnou plyn. Ale je pravda, že to chtělo hodně laborování a dnes pokud o něco jde jezdím na FULL 4WD - ono to totiž žádný Full není, není to uzávěrka mezináprovovýho diferenciálu, jen se v tomto nastavení přenáší mnohem víc točivýho momentu dozadu. 4WD totiž od 80 km / h posílá dozadu jen 20% krouťáku, což je žalostně málo.
Na F4WD rozhodně nehrozí nějaký ojíždění pneumatik nebo hučení v zatáčkách, je to jen větší důraz na zadní nápravu. -
Ada je zase tady 07.09.08 02:59
« Re: Ale stejně je to mazel
Ahoj, ja ale nepisu, ze je to spatne auto, naopak. Srovnani s Passatem jsem zvolil proto, ze to je auto se stejnym motorem a ve stejne cenove kategorii. Samozrejme, ze s ohledem na fakt, ze je to SUV, Passata v mnoha ohledech predci. Ale asi se shodneme, ze pokud by si ti chlapci usati sikmooci vzali od VW priklad a dotahli ty zcela zbytecne hlouposti, o kterych spolecne piseme, do dokonalosti, bylo by to super auto. Takto se ve srovnani s VW prakticky kazdy den potykam s nejakou zbytecnou nedomyslenosti, a to je skoda. Jinak TDI 2.0 je v Outlanderu utlumeny lepe, nez v nove Octavii, Golfu a Passatu B6 a srovnatelne s novym Passatem. Pri normalni jizde prevazuje hluk od pneumatik a vetru nad zvukem motoru. Takze urcite zadne chrochtani :-) , spis pri stani na krizovatce to zni jako tikani. Spotreba jde stale dolu, ted okolo 7,4 prumer. At ti to taky hezky jezdi. -
Outlander 06.09.08 09:19
« Ale stejně je to mazel
Čau Ado, mám Mišáka od dubna a souhlasím prakticky se vším, co píšeš, snad až na ty jízdní vlastnosti, ale to je hodně o tom, co komu vyhovuje. Já jsem před tím najezdil 120 tis. s VW Jetta 2.0 TDI DSG a když se podíváš na mýho Mišáka tady ma moje.auto.cz tak popisuju prakticky to samé co ty, pokud jde o negativa. ALE:
I přes to všechno bych neměnil. Nevim proč, ale Mišák mi připadne 100x zábavnější než všechny Passaty, Jetty a Mondea. S někým jsem se o tom bavil, že VW nebo Ford už prostě dělají tak dokonalý auta, že už jim schází něco jako duše, že se do nich prostě nemůžeš zamilovat. Hodně je to taky o tom, že s Jettou bych si nikdy nedovolil sjet z dálnice přes mez, když je kolona a pak to na polní cestě rozpálit na na 120 a kochat se oblakama prachu, který za mnou zůstávají.
Celkem jsi mě nahlodal, jestli jsem místo 2.2HDI neměl zvolit ten 2.0 TDI s Rallitronicem. S Jettou jsem si ho nemohl vynachválit. Ale 2.2 mi připadne takovej sametovější, není to tak děsnej chrochták jako TDI. A spolehlivost neřešim, mám auto z půjčovny, ta se stará ;)
No, ještě mě napadlo, že bys mohl zkusit napsat, co má Outlander lepší než Passat ;) -
Ada je zase tady 03.09.08 23:52
« jeste doplneni
Na aute je najeto prvnich 10000 km. Pomalu klesa spotreba, ted je kombinovana okolo 7,6 l/100km, na vedlejsich silnicich se ted da jezdit pod 7. To je :yes:
- Zacalo neco slabe drncet ve vyplni LP dveri.
- nasel jsem dalsi nedomyslenost: pokud vypnu "zapalovani", daji se okna otevirat a zavirat jeste cca 30 vterin. To je OK. PROC ALE NEJDE ZAVRIT OTEVRENA STRECHA? To musim zase zapnout zapalovani, zavrit strechu a potom zapalovani vypnout. To by byl takovy problem zapojit ten sibr na stejne rele, jako je ovladani oken??? :no: