Mitsubishi Outlander (Ada je zase tady)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- jeste doplneni 03.09.2008 23:52 Ada je zase tady
- Ale stejně je to mazel 06.09.2008 09:19 Outlander
- Motor 19.09.2008 17:44
- P 17.10.2009 22:51 GTI
- P 17.10.2009 22:54 GTI
- Ahoj 30.12.2009 23:00 FRPE
- Ahoj 04.03.2010 17:53
- Chiptuning vs. ralyetronic 22.10.2010 11:43
- chiptuning 17.01.2011 22:18
- Proč 27.03.2011 15:00 NickNik
- ještě pár poznámek 19.02.2012 23:31 Ada je zase tady
- Jsi přidávat chiptuning !!! 21.04.2013 10:44 -------
- vw vs. francouzi 06.04.2014 10:38 rmt
- Nová Fabia III 15.10.2014 18:04 -------
- 240 tisíc km 06.09.2015 23:08 Ada je zase tady
-
-
Outlander 06.09.2008 09:19
Ale stejně je to mazel
Čau Ado, mám Mišáka od dubna a souhlasím prakticky se vším, co píšeš, snad až na ty jízdní vlastnosti, ale to je hodně o tom, co komu vyhovuje. Já jsem před tím najezdil 120 tis. s VW Jetta 2.0 TDI DSG a když se podíváš na mýho Mišáka tady ma moje.auto.cz tak popisuju prakticky to samé co ty, pokud jde o negativa. ALE:
I přes to všechno bych neměnil. Nevim proč, ale Mišák mi připadne 100x zábavnější než všechny Passaty, Jetty a Mondea. S někým jsem se o tom bavil, že VW nebo Ford už prostě dělají tak dokonalý auta, že už jim schází něco jako duše, že se do nich prostě nemůžeš zamilovat. Hodně je to taky o tom, že s Jettou bych si nikdy nedovolil sjet z dálnice přes mez, když je kolona a pak to na polní cestě rozpálit na na 120 a kochat se oblakama prachu, který za mnou zůstávají.
Celkem jsi mě nahlodal, jestli jsem místo 2.2HDI neměl zvolit ten 2.0 TDI s Rallitronicem. S Jettou jsem si ho nemohl vynachválit. Ale 2.2 mi připadne takovej sametovější, není to tak děsnej chrochták jako TDI. A spolehlivost neřešim, mám auto z půjčovny, ta se stará ;)
No, ještě mě napadlo, že bys mohl zkusit napsat, co má Outlander lepší než Passat ;)-
Ada je zase tady 07.09.2008 02:59
« Re: Ale stejně je to mazel
Ahoj, ja ale nepisu, ze je to spatne auto, naopak. Srovnani s Passatem jsem zvolil proto, ze to je auto se stejnym motorem a ve stejne cenove kategorii. Samozrejme, ze s ohledem na fakt, ze je to SUV, Passata v mnoha ohledech predci. Ale asi se shodneme, ze pokud by si ti chlapci usati sikmooci vzali od VW priklad a dotahli ty zcela zbytecne hlouposti, o kterych spolecne piseme, do dokonalosti, bylo by to super auto. Takto se ve srovnani s VW prakticky kazdy den potykam s nejakou zbytecnou nedomyslenosti, a to je skoda. Jinak TDI 2.0 je v Outlanderu utlumeny lepe, nez v nove Octavii, Golfu a Passatu B6 a srovnatelne s novym Passatem. Pri normalni jizde prevazuje hluk od pneumatik a vetru nad zvukem motoru. Takze urcite zadne chrochtani :-) , spis pri stani na krizovatce to zni jako tikani. Spotreba jde stale dolu, ted okolo 7,4 prumer. At ti to taky hezky jezdi.-
Outlander 08.09.2008 09:31
« Re: Re: Ale stejně je to mazel
Spotřeba 7,4 - to je tiše závidím, já jsem rád, když se dostanu pod 9,5. Ale je pravda, že ho nešetřím a polní cesty v okolí jsou naši velcí kamarádi ;)
Jo a ještě jsem vymyslel jednu věc, ve které s Tebou zásadně nesouhlasím: 4x4. Píšeš, že je nepredikovatelný. Mně se naopak hrozně líbí, protože právě ve srovnání s Haldexem zabírá už mnohem dřív, než začne některé kolo prokluzovat, tzn. že to má mnohem blíž k full time 4x4. Prostě ten zadní náhon mě ze zatáčky vytlačí i když je suchá silnice a nejedu jako čuně. Jen stačí přišlápnou plyn. Ale je pravda, že to chtělo hodně laborování a dnes pokud o něco jde jezdím na FULL 4WD - ono to totiž žádný Full není, není to uzávěrka mezináprovovýho diferenciálu, jen se v tomto nastavení přenáší mnohem víc točivýho momentu dozadu. 4WD totiž od 80 km / h posílá dozadu jen 20% krouťáku, což je žalostně málo.
Na F4WD rozhodně nehrozí nějaký ojíždění pneumatik nebo hučení v zatáčkách, je to jen větší důraz na zadní nápravu.-
Ada je zase tady 08.09.2008 12:09
« Re: Re: Re: Ale stejně je to mazel
Zdravim. Ja jezdim temer vyhradne po silnici, ale v zime dost casto po horach a snehu - a take dost s karavanem. Ono vyjet s karavanem treba po mokre trave nekam do strmeho kopce si take vyzaduje sve. To tve negativni srovnani s Haldexem asi platilo hlavne u haldexu I. generace, Novejsi Haldexy reaguji mnohem lepe a abych rekl pravdu, pripada mi jejich chovani predikovatelnejsi, i kdyz pro sportovni jizdu na sotoline asi mene inspirujici, nez chovani Outlandera. Ten rozdil v pohledu ale asi take souvisi s vekem - po padesatce a 1.5 milionu km mne, mam-li byt otevreny, uz sportovni jizda po prasnem povrchu moc nezajima, spis hledim na to, abych vzdy vyjel kam potrebuji. Faktem je, ze asi by se mel nekdo od Mitsubishi oficialne vyjadrit, jak je to s opotrebenim v rezimu F4WD. To, co jsem zatim cetl rika, ze se trvale pouzivani nedoporucuje prave z duvodu vetsiho opotrebeni - a ze se ze stejneho duvodu automaticky prepina na rezim 4x4 jiz pri 40kmph. Mas nejake relevantni informace, ze caste pouzivani F4WD opravdu neni problemem?-
Outlander 13.09.2008 09:59
« Re: Re: Re: Re: Ale stejně je to mazel
Nemám, já mám auto z půjčovny, to je pro mě relevantní informace :-!
Ale jsem si podle chování auta na 99% jistej, že na F4WD se při 40kmph nikam nepřepíná.
Konečně se mi podařilo najít tu zprávu, kterou jsem sem chtěl dát už minule:
[odkaz]
A tady právě píše někdo o tom, že jezdí na F4WD a nezaznamenal ani vyšší spotřebu ani ojíždění pneu:
[odkaz]
-
-
-
-
-
"-- skrytý --" 19.09.2008 17:44
Motor
S tímto motorem jsem nějaký čas byl nucen jezdit v Audi A6. Odporný zážitek.
Ale Mitsubishi Outlander jako celek chválím :yes:-
Ada je zase tady 21.09.2008 12:03
« Re: Motor
Proti gustu zadny disputat. Dokonce jsou mezi nami lide, kteri preferuji benzin, coz je opravdu tezke pochopit.-
"-- skrytý --" 28.09.2008 13:06
« Re: Re: Motor
Pro mě to třeba těžké pochopit není. Benzínový osmiválec je ve všem lepší, než srovnatelný diesel. Především v kultivovanosti, zvukovém projevu, odezvě na plyn a celkovém charakteru motoru. Diesel je jen a pouze ekonomická volba. Ono při nájezdu 40k km ročně a více si může pořádný motor dovolit málokdo, tam už je to skutečně hodně znatelný rozdíl v provozních nákladech.
Ovšem když už čtyřválcový diesel, tak ať to je aspoň co nejméně poznat. V tomto obecně vede dle mých zkušeností BMW a v těsném závěsu je překvapivě Renault. Mercedes se svým 2.2 CDi je prachmizerný a Audi donedávna byla úplná katastrofa. S jejich novými CR diesely zatím zkušenost nemám, ale podle všeho je to velký krok vpřed. Dieselové šestiválce už jsou samozřejmě jiné kafe, tam naprosto dominuje německá prémie, ačkoli 2.7 HDi od PSA prý (neřídil jsem) taky není úplné ořezávátko.-
Dan0044 15.12.2008 23:21
« Re: Re: Re: Motor
Benziňáky bych řekl, že jsou lepší, pravda, že diesely mají své výhody, ale s benzinem je ta jízda taková energečtější a celkově lepší. A co se týče cen benzinu a nafty, je dnes mezi tím nějaký rozdíl? Už stojí oboje stejně.
Mimochodem, i benziňák se dá udělat velmi dobře, nejlepším příkladem je třeba právě ten náš (viz. moje recenze)
Jinak zkuste si někdo TDI od VW v Mitsu Grandis... No to je katastrofa. Když se to nepodaří pořádně utlumit jako v Outlanderu a to je asi jediný auto, u kterého se to povedlo, tak to nikdy nedopadne dobře.
-
-
-
-
"-- skrytý --" 28.09.2008 12:56
« Re: Re: Motor
O výkon ani tak nejde. Měl jsem to na dlouhé dálniční přesuny a když hodíte tempomat na 180, tak je úplně jedno, co tam máte za motor. Horší je, že řídíte něco, co by měla být limuzína, a ono to chrochtá jak ty nejméně kultivované sedany střední třídy (např. VW Passat s týmž motorem).
-
-
-
"-- skrytý --" 04.03.2010 17:53
Ahoj
Jsi prostě zaujatej *,podle tvejch agresivních poznámek(i když jsou třeba pravdivý) je vidět,že sis to auto buď nekupoval a nebo,že tě do něj někdo nutil...protože v opačnym případě by sis ho nekoupil a nemuseli bychom tu číst jak je passat božský auto!!!ja osobně zrovna passaty nesnášim a jezdil jsem v něm a taky tady nepíšu jak je to auto na *...-
Dan0044 27.05.2010 17:53
« Re: Ahoj
tak jako některý poznámky jsou úplně na hlavu... Jako vychvalovat (v dnešní době!) motory TDI, tak to si tady ze mě někdo dělá srandu... A osobně sem nepochopil, proč si všichni stěžují na jen výškově stavitelný volant... Já mám 193 cm a nemám (!) s tim žádný problém... Co se týče zadních sedaček, tak ty se jako u MNOHA aut věší na přední sedačky a vznikne ROVNÁ plocha! Co se týče klimatizace, když ti to fouká do obličeje, tak máš ruce! zkus je použít a otočit směr toho větráku někam jinam... Ale na to, jak se ovládá auto, tolik času nemám. Zkus prospekty.
Jsi zaujatý. Nemůžu si pomoct. Anebo náročný. Ale jestli chceš dokonalé auto (které sice nebude dokonalé, ale aspoň si to budeš myslet), tak si kup nějaký VW... Mitsubishi dělaj právě ty vlastnosti typické pro Mitsubishi. Díky těm mají lidi tuhle značku rádi. Například ty ovladače světel a stěračů. Víš, že už se úplně stejné vyrábí 20 let?
-
-
"-- skrytý --" 22.10.2010 11:43
Chiptuning vs. ralyetronic
Zdravim,
moc by me zajimali vase zkusenosti s ralyetronicem a proc jste to pak predelal chiptuningem. Co je nakonec lepsi?Taky resim vecnou otazku jaky to ma vliv na opotrebeni motoru a jestli kvuli tem "par" konim navic to ma smysl delat a riskovat problemy s motorem. Diky!-
Ada je zase tady 28.11.2010 19:52
« Re: Chiptuning vs. ralyetronic
Zdravim Vas. Chiptuning rozhodne smysl ma. Mel jsem nekolik aut a vetsinou s chiptuningem.
Je vsak treba rici, ze chiptuning nelze pouzivat ke zvyseni vykonu motoru, ktery je trvale uzivan na mezi sveho vykonu, ale spise jako prijemnou rezervu vykonu pro zvyseni aktivni bezpecnosti, zejmena pri predjizdeni. BTW - zvyseni vykonu prostrednictvim originalniho modulu Ralitronic od Mitsubishi je omezeno na 45 vterin.V pripade uzivani zvyseneho vykonu motoru timto zpusobem to nema zadny meritelny vliv na zivotnost motoru.
Jde tedy o aktivni bezpecnost a ne o zavodeni. Pokud tento atribut splnujete, nebojte se do toho jit. Dodavatel obvykle originalni SW vypali na CD, takze v pripade nejake poruchy motoru se vzdy muzete vratit k puvodnimu nastaveni. Je vhodne, aby v okamziku upravy byl motor uz zajety, coz u dieselu predstavuje cca 30 tis km.
A ted duvod proc chiptuning a ne power box Ralitronic: motor v mem Outlanderu byl od vyrobce naladen tak, ze max. tociveho momentu nastava az nad 2000 otackami /min. Porovnani s jinym vozem se stejnym motorem bylo tristni. Powerbox Ralitronic zvednul tocivy moment i vykon, ale nezmenil charakteristiku motoru, ktery ozival az nad 2200RPM. Chtel jsem zmenit charakteristiku motoru tak, aby odpovidal Passatu, kterym jsem jezdil predtim. Nepovedlo se to hned, dotycny expert SW ladil, ale nakonec se povedlo a vuz tahne od 1800RPM.
Nicmene: pokud byste chtel zachovat plnou zaruku, muzu vam nechat originalni powerbox Rallitronic za 1/4 ceny noveho.
-
-
"-- skrytý --" 17.01.2011 22:18
chiptuning
ahoj,
akurat som kupil Outlandera 2,0 r.v. 2010. Co sa tyka priebehu vykonu motora, musim s tebou plne suhlasit. ak by mal priebeh skutocne aj po zapojenie rallytronicu taky priebeh ako teraz, nema asi zmysle davat ho do auta. sudiac podla tvojej spokojnosti po precipovani sa ti asi podarilo najst dobre riesenie. Ak mozes, posli mi kontakt na cloveka co ti chiptuning robil a posli info kolko to stalo. dakujem!
ondreas@venvivis.com
-
NickNik 27.03.2011 15:00
Proč
Proč sem nedáš fotky hrdino?Možná protože auto ani nemáš >:D jsi zakomplexovanej chudáček.Jo a vyřiď pozdrav GTImu asi to nebude nic těžkého když profily Hitler je zas tady a GTI vlastní jedna a ta samá zakomplexovaná osoba co ví o autech úplný hov.no.Nazdar -
Ada je zase tady 19.02.2012 23:31
ještě pár poznámek
Na autě je 140 tisíc km, takže během roku půjde do světa. Nic moc se na něm dosud nesype (musím zaťukat), jen mi na rádiu přestaly hrát střední a dlouhé vlny. Sehnal jsem proto nové rádio v Polsku, takže z toho původního nabízím za pakatel měnič na CD-MP3, pokud by měl někdo zájem. Pasuje pochopitelně i do odvozenych vozů.
Z nedostatků Outlandera bych navíc (k těm viz výše) vytknul nízký zisk regulační smyčky automatické klimatizace. Pokud venku mrzne a jedete po dálnici, musíte nastavit na voliči klimatizace vyšší teplotu, abyste se cítili příjemně, naopak v horkých letních dnech, je zapotřebí nastavovat teplotu citelně nižší, než optimálních 21 až 22 stupňů. -
------- 21.04.2013 10:44
Jsi přidávat chiptuning !!!
Dobrý den,
Chiptuning je realizován přes zásah do originálního softwaru výrobce vozidla. Originální data z jednotky řízení motoru jsou načtena do PC a následně pomocí speciálních programů upravena. Takto změněná data jsou zpět nahrána do řídící jednotky automobilu.
Nevýhody chiptuningu:
1,- Zákazník nemůže mít vliv na ladění.
2,- V případě nutné úpravy výkonu je nutné znovu navštívit tuningový servis.
3,- Existuje riziko, že motor bude poškozen. Při chiptuningu se obvykle vypíná ochrana motoru (program, který chrání motor před přetížením).
4,- Chiptuning lze často zjistit výrobcem vozidla. Proto dochází ke zrušení záruky na vozidlo.
5,- Změna řídící jednotky nemůže být přizpůsobena pro jiné vozidlo, např. když prodáváte své auto.
Proč si myslíte, že patří? Kam patří ten?
Jen si myslíš, že je dobré přemýšlet nad tím, proč některé věci ;-)-
-
-
Ada je zase tady 08.07.2013 20:38
« Re: Re: Re: Jsi přidávat chiptuning !!!
Čtenář by si ze zdejších výroků toho ruského chlapce neměl dělat těžkou hlavu ;-)
Na voze je teď 180 tisíc a furt bez problémů. Čekám, jak bude vypadat nový, větší SUV od VW, či Škody. Pokud to nebude ono (čekám elegantní design, rovnou plochu po složení zadních sedadel, ruční brzdu, a.j.) asi půjdu do Nového Outlandera, který tyhle základní atributy splňuje. Spotřeba se časem snížila, ve 140 tis. km jsem měnil přední brzdové disky. Není to zkrátka žádný francouzský šrot. :-)
-
-
-
-
rmt 06.04.2014 10:38
vw vs. francouzi
Fakt si myslis ze veci vw jsou tak dokonale? Ja ti pridam par poznatku s temito nemeckymi skvosty. Uz jsem to tu nekde vypisoval, ale napisu ti to klidne znova. Takze 1) vw caravelle t4- v 70 tisicich upadl ventil do motoru, asi si dovedes predstavit co se stalo. 2) vw multivan 3.2 v6 4motion- ve 150k upadl kardan, o par km pozdeji prask blok motoru, posledni zavada je vydrena vacka nebo co nam ani presne rici nedokazali. Servis jen za tento model vysel na cca 250000kc jen za poruchy. Ted mame jako 3) vw multivan 2.0 bitdi- mlati ulozeni tlumicu, zapekaji se zadni brzdy a kazdou chvili cekame kdy se ozve fap a turba. Prevodovka dsg se uz ted sype.
Takze nadavani na francouzke vozy neni ooravnene, protoze kazdy z nich by nam najel vic nez posr. VW.
Doufam ze se ti tvuj nemecky japonec nebo budouci vw bude sypat tak jako nam. Pak si rad koupis noveho ESPACE
>:D -
Ada je zase tady 06.09.2015 23:08
240 tisíc km
Stále bez problémů. Vloni jsem nechal vyměnit akumulátor, olej v převodovce a rozvodovce a turbo, letos kulové čepy na rejdových tyčích. S ohledem na stáří a najeté km se to dá považovat za běžný servis. :-!
- Zacalo neco slabe drncet ve vyplni LP dveri.
- nasel jsem dalsi nedomyslenost: pokud vypnu "zapalovani", daji se okna otevirat a zavirat jeste cca 30 vterin. To je OK. PROC ALE NEJDE ZAVRIT OTEVRENA STRECHA? To musim zase zapnout zapalovani, zavrit strechu a potom zapalovani vypnout. To by byl takovy problem zapojit ten sibr na stejne rele, jako je ovladani oken??? :no: