Mitsubishi Outlander (Ada je zase tady)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
rmt 06.04.14 10:38
« vw vs. francouzi
Fakt si myslis ze veci vw jsou tak dokonale? Ja ti pridam par poznatku s temito nemeckymi skvosty. Uz jsem to tu nekde vypisoval, ale napisu ti to klidne znova. Takze 1) vw caravelle t4- v 70 tisicich upadl ventil do motoru, asi si dovedes predstavit co se stalo. 2) vw multivan 3.2 v6 4motion- ve 150k upadl kardan, o par km pozdeji prask blok motoru, posledni zavada je vydrena vacka nebo co nam ani presne rici nedokazali. Servis jen za tento model vysel na cca 250000kc jen za poruchy. Ted mame jako 3) vw multivan 2.0 bitdi- mlati ulozeni tlumicu, zapekaji se zadni brzdy a kazdou chvili cekame kdy se ozve fap a turba. Prevodovka dsg se uz ted sype.
Takze nadavani na francouzke vozy neni ooravnene, protoze kazdy z nich by nam najel vic nez posr. VW.
Doufam ze se ti tvuj nemecky japonec nebo budouci vw bude sypat tak jako nam. Pak si rad koupis noveho ESPACE
>:D -
Ada je zase tady 08.07.13 20:38
« Re: Re: Re: Jsi přidávat chiptuning !!!
Čtenář by si ze zdejších výroků toho ruského chlapce neměl dělat těžkou hlavu ;-)
Na voze je teď 180 tisíc a furt bez problémů. Čekám, jak bude vypadat nový, větší SUV od VW, či Škody. Pokud to nebude ono (čekám elegantní design, rovnou plochu po složení zadních sedadel, ruční brzdu, a.j.) asi půjdu do Nového Outlandera, který tyhle základní atributy splňuje. Spotřeba se časem snížila, ve 140 tis. km jsem měnil přední brzdové disky. Není to zkrátka žádný francouzský šrot. :-) -
-
------- 21.04.13 10:44
« Jsi přidávat chiptuning !!!
Dobrý den,
Chiptuning je realizován přes zásah do originálního softwaru výrobce vozidla. Originální data z jednotky řízení motoru jsou načtena do PC a následně pomocí speciálních programů upravena. Takto změněná data jsou zpět nahrána do řídící jednotky automobilu.
Nevýhody chiptuningu:
1,- Zákazník nemůže mít vliv na ladění.
2,- V případě nutné úpravy výkonu je nutné znovu navštívit tuningový servis.
3,- Existuje riziko, že motor bude poškozen. Při chiptuningu se obvykle vypíná ochrana motoru (program, který chrání motor před přetížením).
4,- Chiptuning lze často zjistit výrobcem vozidla. Proto dochází ke zrušení záruky na vozidlo.
5,- Změna řídící jednotky nemůže být přizpůsobena pro jiné vozidlo, např. když prodáváte své auto.
Proč si myslíte, že patří? Kam patří ten?
Jen si myslíš, že je dobré přemýšlet nad tím, proč některé věci ;-) -
Ada je zase tady 19.02.12 23:31
« ještě pár poznámek
Na autě je 140 tisíc km, takže během roku půjde do světa. Nic moc se na něm dosud nesype (musím zaťukat), jen mi na rádiu přestaly hrát střední a dlouhé vlny. Sehnal jsem proto nové rádio v Polsku, takže z toho původního nabízím za pakatel měnič na CD-MP3, pokud by měl někdo zájem. Pasuje pochopitelně i do odvozenych vozů.
Z nedostatků Outlandera bych navíc (k těm viz výše) vytknul nízký zisk regulační smyčky automatické klimatizace. Pokud venku mrzne a jedete po dálnici, musíte nastavit na voliči klimatizace vyšší teplotu, abyste se cítili příjemně, naopak v horkých letních dnech, je zapotřebí nastavovat teplotu citelně nižší, než optimálních 21 až 22 stupňů. -
-
"-- skrytý --" 17.01.11 22:18
« chiptuning
ahoj,
akurat som kupil Outlandera 2,0 r.v. 2010. Co sa tyka priebehu vykonu motora, musim s tebou plne suhlasit. ak by mal priebeh skutocne aj po zapojenie rallytronicu taky priebeh ako teraz, nema asi zmysle davat ho do auta. sudiac podla tvojej spokojnosti po precipovani sa ti asi podarilo najst dobre riesenie. Ak mozes, posli mi kontakt na cloveka co ti chiptuning robil a posli info kolko to stalo. dakujem!
ondreas@venvivis.com
-
Ada je zase tady 28.11.10 19:52
« Re: Chiptuning vs. ralyetronic
Zdravim Vas. Chiptuning rozhodne smysl ma. Mel jsem nekolik aut a vetsinou s chiptuningem.
Je vsak treba rici, ze chiptuning nelze pouzivat ke zvyseni vykonu motoru, ktery je trvale uzivan na mezi sveho vykonu, ale spise jako prijemnou rezervu vykonu pro zvyseni aktivni bezpecnosti, zejmena pri predjizdeni. BTW - zvyseni vykonu prostrednictvim originalniho modulu Ralitronic od Mitsubishi je omezeno na 45 vterin.V pripade uzivani zvyseneho vykonu motoru timto zpusobem to nema zadny meritelny vliv na zivotnost motoru.
Jde tedy o aktivni bezpecnost a ne o zavodeni. Pokud tento atribut splnujete, nebojte se do toho jit. Dodavatel obvykle originalni SW vypali na CD, takze v pripade nejake poruchy motoru se vzdy muzete vratit k puvodnimu nastaveni. Je vhodne, aby v okamziku upravy byl motor uz zajety, coz u dieselu predstavuje cca 30 tis km.
A ted duvod proc chiptuning a ne power box Ralitronic: motor v mem Outlanderu byl od vyrobce naladen tak, ze max. tociveho momentu nastava az nad 2000 otackami /min. Porovnani s jinym vozem se stejnym motorem bylo tristni. Powerbox Ralitronic zvednul tocivy moment i vykon, ale nezmenil charakteristiku motoru, ktery ozival az nad 2200RPM. Chtel jsem zmenit charakteristiku motoru tak, aby odpovidal Passatu, kterym jsem jezdil predtim. Nepovedlo se to hned, dotycny expert SW ladil, ale nakonec se povedlo a vuz tahne od 1800RPM.
Nicmene: pokud byste chtel zachovat plnou zaruku, muzu vam nechat originalni powerbox Rallitronic za 1/4 ceny noveho. -
"-- skrytý --" 22.10.10 11:43
« Chiptuning vs. ralyetronic
Zdravim,
moc by me zajimali vase zkusenosti s ralyetronicem a proc jste to pak predelal chiptuningem. Co je nakonec lepsi?Taky resim vecnou otazku jaky to ma vliv na opotrebeni motoru a jestli kvuli tem "par" konim navic to ma smysl delat a riskovat problemy s motorem. Diky! -
Dan0044 27.05.10 17:53
« Re: Ahoj
tak jako některý poznámky jsou úplně na hlavu... Jako vychvalovat (v dnešní době!) motory TDI, tak to si tady ze mě někdo dělá srandu... A osobně sem nepochopil, proč si všichni stěžují na jen výškově stavitelný volant... Já mám 193 cm a nemám (!) s tim žádný problém... Co se týče zadních sedaček, tak ty se jako u MNOHA aut věší na přední sedačky a vznikne ROVNÁ plocha! Co se týče klimatizace, když ti to fouká do obličeje, tak máš ruce! zkus je použít a otočit směr toho větráku někam jinam... Ale na to, jak se ovládá auto, tolik času nemám. Zkus prospekty.
Jsi zaujatý. Nemůžu si pomoct. Anebo náročný. Ale jestli chceš dokonalé auto (které sice nebude dokonalé, ale aspoň si to budeš myslet), tak si kup nějaký VW... Mitsubishi dělaj právě ty vlastnosti typické pro Mitsubishi. Díky těm mají lidi tuhle značku rádi. Například ty ovladače světel a stěračů. Víš, že už se úplně stejné vyrábí 20 let? -
"-- skrytý --" 04.03.10 17:53
« Ahoj
Jsi prostě zaujatej *,podle tvejch agresivních poznámek(i když jsou třeba pravdivý) je vidět,že sis to auto buď nekupoval a nebo,že tě do něj někdo nutil...protože v opačnym případě by sis ho nekoupil a nemuseli bychom tu číst jak je passat božský auto!!!ja osobně zrovna passaty nesnášim a jezdil jsem v něm a taky tady nepíšu jak je to auto na *...