Mitsubishi Outlander (Ada je zase tady)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 28.09.08 13:06
« Re: Re: Motor
Pro mě to třeba těžké pochopit není. Benzínový osmiválec je ve všem lepší, než srovnatelný diesel. Především v kultivovanosti, zvukovém projevu, odezvě na plyn a celkovém charakteru motoru. Diesel je jen a pouze ekonomická volba. Ono při nájezdu 40k km ročně a více si může pořádný motor dovolit málokdo, tam už je to skutečně hodně znatelný rozdíl v provozních nákladech.
Ovšem když už čtyřválcový diesel, tak ať to je aspoň co nejméně poznat. V tomto obecně vede dle mých zkušeností BMW a v těsném závěsu je překvapivě Renault. Mercedes se svým 2.2 CDi je prachmizerný a Audi donedávna byla úplná katastrofa. S jejich novými CR diesely zatím zkušenost nemám, ale podle všeho je to velký krok vpřed. Dieselové šestiválce už jsou samozřejmě jiné kafe, tam naprosto dominuje německá prémie, ačkoli 2.7 HDi od PSA prý (neřídil jsem) taky není úplné ořezávátko. -
-
------- 21.04.13 10:44
« Jsi přidávat chiptuning !!!
Dobrý den,
Chiptuning je realizován přes zásah do originálního softwaru výrobce vozidla. Originální data z jednotky řízení motoru jsou načtena do PC a následně pomocí speciálních programů upravena. Takto změněná data jsou zpět nahrána do řídící jednotky automobilu.
Nevýhody chiptuningu:
1,- Zákazník nemůže mít vliv na ladění.
2,- V případě nutné úpravy výkonu je nutné znovu navštívit tuningový servis.
3,- Existuje riziko, že motor bude poškozen. Při chiptuningu se obvykle vypíná ochrana motoru (program, který chrání motor před přetížením).
4,- Chiptuning lze často zjistit výrobcem vozidla. Proto dochází ke zrušení záruky na vozidlo.
5,- Změna řídící jednotky nemůže být přizpůsobena pro jiné vozidlo, např. když prodáváte své auto.
Proč si myslíte, že patří? Kam patří ten?
Jen si myslíš, že je dobré přemýšlet nad tím, proč některé věci ;-) -
-
Outlander 08.09.08 09:31
« Re: Re: Ale stejně je to mazel
Spotřeba 7,4 - to je tiše závidím, já jsem rád, když se dostanu pod 9,5. Ale je pravda, že ho nešetřím a polní cesty v okolí jsou naši velcí kamarádi ;)
Jo a ještě jsem vymyslel jednu věc, ve které s Tebou zásadně nesouhlasím: 4x4. Píšeš, že je nepredikovatelný. Mně se naopak hrozně líbí, protože právě ve srovnání s Haldexem zabírá už mnohem dřív, než začne některé kolo prokluzovat, tzn. že to má mnohem blíž k full time 4x4. Prostě ten zadní náhon mě ze zatáčky vytlačí i když je suchá silnice a nejedu jako čuně. Jen stačí přišlápnou plyn. Ale je pravda, že to chtělo hodně laborování a dnes pokud o něco jde jezdím na FULL 4WD - ono to totiž žádný Full není, není to uzávěrka mezináprovovýho diferenciálu, jen se v tomto nastavení přenáší mnohem víc točivýho momentu dozadu. 4WD totiž od 80 km / h posílá dozadu jen 20% krouťáku, což je žalostně málo.
Na F4WD rozhodně nehrozí nějaký ojíždění pneumatik nebo hučení v zatáčkách, je to jen větší důraz na zadní nápravu. -
"-- skrytý --" 17.01.11 22:18
« chiptuning
ahoj,
akurat som kupil Outlandera 2,0 r.v. 2010. Co sa tyka priebehu vykonu motora, musim s tebou plne suhlasit. ak by mal priebeh skutocne aj po zapojenie rallytronicu taky priebeh ako teraz, nema asi zmysle davat ho do auta. sudiac podla tvojej spokojnosti po precipovani sa ti asi podarilo najst dobre riesenie. Ak mozes, posli mi kontakt na cloveka co ti chiptuning robil a posli info kolko to stalo. dakujem!
ondreas@venvivis.com
-
"-- skrytý --" 22.10.10 11:43
« Chiptuning vs. ralyetronic
Zdravim,
moc by me zajimali vase zkusenosti s ralyetronicem a proc jste to pak predelal chiptuningem. Co je nakonec lepsi?Taky resim vecnou otazku jaky to ma vliv na opotrebeni motoru a jestli kvuli tem "par" konim navic to ma smysl delat a riskovat problemy s motorem. Diky! -
Dan0044 15.12.08 23:21
« Re: Re: Re: Motor
Benziňáky bych řekl, že jsou lepší, pravda, že diesely mají své výhody, ale s benzinem je ta jízda taková energečtější a celkově lepší. A co se týče cen benzinu a nafty, je dnes mezi tím nějaký rozdíl? Už stojí oboje stejně.
Mimochodem, i benziňák se dá udělat velmi dobře, nejlepším příkladem je třeba právě ten náš (viz. moje recenze)
Jinak zkuste si někdo TDI od VW v Mitsu Grandis... No to je katastrofa. Když se to nepodaří pořádně utlumit jako v Outlanderu a to je asi jediný auto, u kterého se to povedlo, tak to nikdy nedopadne dobře.
Takze nadavani na francouzke vozy neni ooravnene, protoze kazdy z nich by nam najel vic nez posr. VW.
Doufam ze se ti tvuj nemecky japonec nebo budouci vw bude sypat tak jako nam. Pak si rad koupis noveho ESPACE
>:D