Recenze

Operátor (muž 43 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Peugeot 207 GT 1,6THP 110kW

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 58× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Peugeot 207, foto 1 Peugeot 207, foto 2 Peugeot 207, foto 3 Peugeot 207, foto 4 Peugeot 207, foto 5 Peugeot 207, foto 6 Peugeot 207, foto 7 Peugeot 207, foto 8
Peugeot 207, foto 9 Peugeot 207, foto 10 Peugeot 207, foto 11 Peugeot 207, foto 12 Peugeot 207, foto 13 Peugeot 207, foto 14 Peugeot 207, foto 15 Peugeot 207, foto 16 Peugeot 207, foto 17 Peugeot 207, foto 18 Peugeot 207, foto 19 Peugeot 207, foto 20 Peugeot 207, foto 21 Peugeot 207, foto 22 Peugeot 207, foto 23 Peugeot 207, foto 24 Peugeot 207, foto 25 Peugeot 207, foto 26 Peugeot 207, foto 27 Peugeot 207, foto 28 Peugeot 207, foto 29 Peugeot 207, foto 30 Peugeot 207, foto 31 Peugeot 207, foto 32 Peugeot 207, foto 33 Peugeot 207, foto 34 Peugeot 207, foto 35 Peugeot 207, foto 36 Peugeot 207, foto 37 Peugeot 207, foto 38 Peugeot 207, foto 39 Peugeot 207, foto 40 Peugeot 207, foto 41 Peugeot 207, foto 42 Peugeot 207, foto 43 Peugeot 207, foto 44 Peugeot 207, foto 45 Peugeot 207, foto 46 Peugeot 207, foto 47
 

Technické info

Přezdívka auta Peugeot 207 Rok výroby 2007 Koupeno nové najeto [km]:22000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1598 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8.1 maximální rychlost [km/h]: 210 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 270 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

V červnu loňského roku, jsem začal hledat náhradu za věrně sloužící 205ku. Zadání bylo jasné. Po dobrých zkušenostech a hlavně je to srdeční záležitost, nepřipadala v úvahu jiná značka než Peugeot. Dále muselo splňovat požadavky na každodenní cestování za pracovními povinnostmi tzn. spolehlivě odvést do práce a hlavně co nejrychleji z práce. Tak jsem zavítal do autosalonu, kde mě uchvátila předváděčka 207 GT. Bohužel než jsem se stačil rozhodnout, byla již prodaná. Začalo tedy hledání na internetu, kde jsem objevil krásnou bílou 207. Pár dní na to následoval výlet s tím, že si jí jen prohlédnu a poté se rozhodnu. Byla to však láska na první pohled a již se nedalo couvnout. Slovo dalo slovo a stal jsem se hrdým majitelem tohoto auta. Na to ovšem vyvstal problém, byl jsem sám a měl jsem dvě auta na cizím místě. Vyřešilo se to tím, že staré zůstalo u prodejce a já se pro něj později vrátil
207ka sloužila jako předváděcí a měla nalítáno kolem 2000km. Pořídil jsem si jí místo dosluhující 205 1,4 55kW, takže po přesednutí to byla docela síla.

Motor:
Výsledkem snažení koncernu PSA Peugeot Citroen a BMW Group je motor 1,6 THP (Turbo High Pressure)16V o objemu válců 1 598 ccm, výkonem 150 koní, ale především výbornou křivkou kroutícího momentu. Už v 1000 otáčkách je k dispozici 156Nm, ve 1400 otáčkách maximálních 240 Nm a tato hodnota neklesne až do 3500 ot./min.. V 5000 otáčkách motor pořád kroutí 208 Nm. Výkon pak dosahuje své maximální hodnoty v 5800 ot./min.
Těchto parametrů je dosaženo kombinací přímého vstřikování, dvojice vačkových hřídelí s kontinuálním časováním, řízeným olejovým čerpadlem, ale hlavně turbodmychadlem Twin Scroll. Jeho přednost spočívá v tom, že ideálně využívá dynamiku výfukových plynů, jelikož uvnitř jsou dvě sady hnacích závitů – do jedné komory proudí plyny z 1. a 3. válce, do druhé z 2. a 4. válce. Tato technologie umožňuje lépe využít energii v nich uloženou.
Tento motor je snad to nejlepší co do tohoto auta mohli dát. Kdykoliv je připraven k dalšímu zátahu až do zásahu omezovače a vydává při tom krásný zvuk, který nijak neobtěžuje. Vždy má dostatek síly a je schopen se i na 5ku rozjet z 50km rychlosti.

Spotřeba:
Můj dlouhodobý průměr (měřeno podle palubního počítače na 10000km) se ustálil na hodnotě 8litrů. Jezdím převážně okresky a někdy i docela svižným tempem.
Jinak jak je vidět z foto, při dodržení všech rychlostních limitů a lehké noze na plynu ( tím nemyslím být brzdou provozu)se dá dostat i pod spotřebu udávanou výrobcem. Jedna fotka je dělaná po jízdě z Prachatic do Klatov - spotřeba 6,9litru. Druhá fotka je dělaná z Prachatic do Tábora, přičemž na střeše byl umístěný nosič s jízdními koly - spotřeba 6,5litru.
Ale kdo by chtěl s tímto autem jezdit na spotřebu :-)

Podvozek:
Vpředu nezávislé zavěšení kol s příčných ramenami a vzpěrách typu McPherson, vzadu vlečná ramena spojené torzní pružnou příčkou, vinuté pružiny vpředu i vzadu, příčný zkrutný stabilizátor vpředu i vzadu.
Na kvalitním povrchu úplně bez problémů, auto jede kam ho pošlete. Na nerovnostech je to o poznání horší a naplno se projeví sportovně tvrdý podvozek, který ještě umocňují letní pneumatiky 205/45 R17. Na zimních 205/55 R16 je to o kapánek lepší, akorát o poznání rychleji ubývají :-).

Brzdy:
Kotoučové brzdy na všech kolech, v předu s vnitřním chlazením, ABS + REF + EVA.
Brzdný činek má velmi rychlý nástup, přesně se dávkuje a neklesá ani při častém intenzivním brzdění.

Výbava:
Auto je téměř v plné výbavě.
Airbag řidiče a spolujezdce, boční a hlavové airbagy, ABS + REF + EVA, samočinná aktivace výstražných světlometů, ESP + ASR, parkovací asistent vzadu, aktivace zadního stěrače při zařazeném zpětném chodu, automatické stěrače,samočinná aktivace světlometů, elektrická a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, přídavné osvětlení do zatáčky, automatické uzamčení dveří při jízdě, automatická dvouzónová klimatizace, osvěžovač vzduchu, výškově i osově nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a spolujezdce, přední vyhřívaná sedadla, síťka k uchycení zavazadel, rádio + zesilovač JBL + CD měnič na 5 disků, sportovní kožený volant, polokožené čalounění, panoramatická střecha, originální křídlo.....

Silné stránky

- Motor.. Výborně táhne od 1500 a nepřestane až do zásahu omezovače
- Zvuk motoru
- Brzdy
- Design
- Prostorný interiér..Hlavně v předu

Slabé stránky

- Ze začátku horší řazení (hlavně z jedničky na dvojku), ale po zajetí se mi zdá že se to o dost zlepšilo(nebo sem si možná zvykl)
- Pro někoho možná příliš tvrdý podvozek, který má na nerovnostech tendenci uskakovat
- Bluetooth nechce komunikovat s mým mobilním telefonem (Mobil má Bluetooth :-) )
- Relativně malá nádrž
- Rychle se špiní (hlavně 3. dveře)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím jsem měl jen jedinou poruchu. Drnčelo vnitřní zpětné zrcátko, dokonce i jednou upadlo z držáku a po nasazení se stále ozývalo. Následovala tedy návštěva servisu v ČB a závada během 30min odstraněna. Takže zatím plná spokojenost a doufám že žádné velké poruchy jen tak nepřijdou.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto bylo koupeno v Peugoťáckém autosalonu za docela příjemnou cenu a na přístup prodávajícího si nejde stěžovat.

 

Novinky v recenzi

18.8.2008 00:00

Nový design..Odstraněny samolepky. Časem odstraním všechny.


Přidat názorDiskuse: Peugeot 207 GT 1,6THP 110kW

zobrazené auto není aktivní, nelze diskutovat

Další vozy Peugeot 207



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
10
výkon motoru
10
spotřeba
10
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
10
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…