Mazda MX-5 (1998)
5.12.2008Můj osobní život si plynul vcelku bezproblémovým jednostopým tempem a nic jinýho než motorky mě nezajímalo. Vždycky jsem se rád svižně svezl dobrým…
Mazda MX-5 (!GAS!)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- :-) 05.12.2008 15:10 Ondřej Šámal
- Jasan / javor 05.12.2008 15:25 !GAS!
- Teda přirovnání dráhy převodovky k dámskému rozkroku....to jsi m… 05.12.2008 15:37 Poustnik
- převodová almara 05.12.2008 15:52 !GAS!
- zoom-zoom 05.12.2008 17:00 chetoos
- ultra-zoom 05.12.2008 17:33 !GAS!
- Zdravim. 05.12.2008 17:38 Chobot
- Re: Zdravím 05.12.2008 17:52 !GAS!
- Houby... 05.12.2008 20:25 Hawke
- Re: Houby 06.12.2008 08:08 !GAS!
- hahaha... 06.12.2008 23:55 Enthusiastic.driver
- hmm 09.12.2008 18:48
- Krása 03.02.2009 16:07 v3jc3
- Bodování 09.03.2009 13:51 rooney
- krasna 18.03.2009 08:49 Brandon Walsh
- Krasavice 18.03.2009 09:48 M.E.N.
- ... nooo co dodat...... 27.03.2009 11:00
- MX5 je klasika! 30.11.2009 10:43 Thomasino
- Palec nahoru! 05.03.2010 17:02 d.a.m.
- Vidím, že jsi doplnil fotky, 12.03.2010 15:31 Poustnik
-
Ondřej Šámal 05.12.2008 15:10
:-)
Ahoj, MX-5 taky plánuju, někdy v lednu, či v únoru si pro ní jedu, pravděpodobně do Německa, protože je tam větší výběr a lepší ceny. Ty si jí kupoval v ČR? Jízda bez střechy mi taky učarovala, navíc se rád za volantem bavím a nepotřebuju k tomu mít stovky koní. Mohl bys mi poradit, na co bych si měl dát při koupi pozor? Díky moc, máš to za 3x10 bodů, ale ještě doplň fotky (tady jsme na ně strašně úchylný >:D ).-
"-- skrytý --" 11.01.2009 15:07
« Re: :-)
Já si taky koupil MX-5 NB 99 z Německa ale bohužel 1,6. Vážně doporučuju 1,9.První problem který sem řešil byli cívky na zapalování. Musel sem postupně vyměnit obě a věř že sehnat použité je problem. Za original v Mazdě si řekli 13 000kč. :-( Takže při zkušební jízdě doporučuju pořadně projet aby se motor zahřál, zhasnout a po chvili nastartovat. Třeba vyzkoušet i několikrát Pakliže motor naskočí na všechny čtyři válce máš vyhráno. Dále bývá roztržený bok u sedačky řidiče a popraskané lemy na koženkové střeše. S klouby a řízením problem nemám. Holt dobré německé silnice. Motor je taky bez problemů jen musíš, vzlášť při sportovní jízdě, dolévat olej.S korozí potíže nemám. Auto bylo a je garážovavé.Přeju ti hodně ujetých kilometrů bez střechy. :-)
-
-
!GAS! 05.12.2008 15:25
Jasan / javor
Díky za pochvalu textu, měl jsem teď chvilku, tak jsem ho se "vysmrknul". Fotky samo postupně doplním. ;-) Jinak moje MX-5 je taky z Německa, bo v ČR je to samá 1,6 a já chtěl tu 1,9. Pozor věnuj především té korozi, především hraně lemů zadních blatníků, koncům prahů a zadnímu víku kufru v oblasti osvětlení SPZ. Na těchto místech to rádo koroduje a především hnije. :-) Motor, převodovka a podvozek budou asi ok. Jo a mrkni na podlahu u řidiče a spolujezdce, měla by být rovná = nebouráno (alespoň vážně ne). Podlaha je z jednoho výlisku plechu a když Miatka dostane ránu, dost často se tam zvlní a špatně se to opravuje = většinal lidí na to kákne. Pak to poznáš podle nerovností... Kontrlu opotřebení kotoučů a destiček je asi zbytečný zmiňovat a kontrola VINu musí být u každé koupi auta. Jo a nejlepší na konec. Střecha bývá dost často potrhaná v místech, kde se během sklápění nejvíc napíná. Není to extra závada a má to prý většina MX-5tek. Nevím, většinu jsem neviděl, ale to malé procento co ano na tom bylo podobně. Tak hodně štěstí a přeju úspěšný lov. GAS-
murcix 05.12.2008 18:38
« Re: Jasan / javor
Toto auto by som si nekupil asi len preto ze je male. A trosku mi vadi ze ho maju v oblube hlavne zeny. Ale tym by som sa netrapil kazdy naozajstny sofer mu to rychlo odpusti.
A pred kupou radim aj taku vecicku. Mozno to pomoze.. Napr. na Discovery channel chodi program wheller dealer dufam , ze to poznas a samozrejme nechybala v nom ani miata.
[odkaz]
To je odkaz bohuzial v slovencine som to nenasiel..-
Ondřej Šámal 05.12.2008 18:53
« Re: Re: Jasan / javor
Na jednom konkurenčním webu o autech mi na dotaz o MX-5 doslova odpověděli: "Jedinou nevýhodou Mazdy MX-5 je to, že za jejím volantem vás bude většina nezasvěcených považovat za teplouše" >:D Ale stejně si jí koupim, je mi fuk, co si budou ostatní myslet :-! WD je můj nejoblíbenější pořad na Discovery, ten díl s Mazdou jsem už dávno neviděl, tak se na něj zas někdy podívám.-
murcix 05.12.2008 19:19
« Re: Re: Re: Jasan / javor
Ano WD je fakt vyborny program len skoda ze to stale opakuju. Inak moj naj je asi Fifth gear..aj ked ten aj tak opakuju.. Teraz sa zamieram radsej na Time Warp..konecne nieco nove a zaujimave
A inak v MX5 by som si rad zajazdil. Doma sme sice okrem isuzu midi a subaru SVX ziadneho japonca nemali. Ale tie vymenovane auta niesu prave tipicky japonci. Tak mi prosim ozrejmite ci su tie auta naozaj robene na ludi mensieho vzrastu, ako to mam zakorenene v mojej chorej mysli. Mam 195 cm.
-
-
-
!GAS! 05.12.2008 17:52
Re: Zdravím
Přesně tak, obchodní označení Miat 1998 bylo 1,9 i přes to, že je to spíše 1,8mička. Tuším kolem roku 2002 bylo obchodní označní změněno na 1,8, ale zároveń s tím měl být lehce snížen výkon kvůli emisním limitům. Ale vzhledem k tomu, že mělo jít snad jen o 3 kW, šlo spíš o papírové snížení výkonu. Nicméně to je jen a pouze moje domněnka.-
riderhenry 10.12.2008 23:05
« Re: Re: Zdravím
V roce 2001 prisel facelift, ktery "pridal" motoru 6 koni diky variabilnimu casovani a jinym vyfukovym svodum - to jsou alespon ty nejpodstatnejsi upravy. Nejcasteji se oznacuje jako 1.8, ale i 1.9 uz jsem nekolikrat videl. Nicmene objem je to idealni z toho duvodu, ze je presne na rozmezi sazeb povinneho ruceni (spada do stejne sazby jako 1.6ka MX-5, ma i podobnou spotrebu, jen vyrazne lip jede).
Jinak co se tyce recenze - smekam! Naprosto dokonala. Auto jsi vystihl a jeste jsem pritom smichy padal ze zidle! Jenom bych doplnil, ze v interieru je jeste ovladac nastavovani vysky svetel a zapinani prednich/zadni mlhovky. >:D Co se tyce brzd, tak mi prijdou spis dobre davkovatelne a "nepreposilovane" - uz nemam serivoe brzdy, ale i ty, dle meho nazoru, brzdily vic nez dobre (jednoducha metematika - tuhe odpruzeni = auto se nepotapi a je stabilni, 4xkotou a 1000kg = dostatecna brzdna sila). Problem osobne vidim v ABS, ktere je extremne precitlivele a uz me malem dostalo parkrat do problemu... Potom ukazatel tlaku oleje - ten je nefunkcni (resp. ON/OFF - schvalne si to vyzkousej, ani se nehne.. ;-) ). Za nejake penize se da koupit sada na "aktivaci" tlakomeru - nechapu ceho chtlei sikmooci soudruzi dosahnout... S korozi mam vesmes stejne zkusenosti - hnili mi prahy ve spojich a viko kufru na tom stejnem miste. Snad se mi blatniky vyhnou - podvozek uz byl dvakrat nastrikat, dutiny se delaly v lete, tak uvidime...
No tak at slouzi, jinak kdykoliv o MX-5 rad pokecam, nebo se projedu, kdyz bude cesta kolem Brna nebo naopak... :-)
PS: I ty motorky mame spolecne - ty jsi redaktor Motoraje?-
!GAS! 11.12.2008 07:14
« Re: Re: Re: Zdravím
Nazdar riderhenry. K těm motorkám a Motoráji, odhalil jsi mě. :-) Jsi dobrej. :yes: Co jezdíš za mašinu? Jinak do Brna jezdím cca 2 - 3x ročně za kamarádem a na jaře tam určitě zajedu i s Miatou, tak jsem pro pokec. Konkrétně jezdívám do Bílovic, nicméně sejít se můžeme kdekoliv, docela se v Brně orientuju (na liberečáka). Jinak se už trochu známe z JDM-meetingu, jenže tam jsem jenom GAS. Svět je hold malej. I ten internetovej. ;-)-
riderhenry 11.12.2008 07:56
« Re: Zdravím
No jo, tvuj avatar mi je povedomi! :-) Masinu tedka momentalne zadnou nemam, uz to je rok. Mel jsem CBR 600RR 2003 v krasnem provedeni zluta telefonica movistar (takova slatanina, ja to nevymyslel, ale zamiloval jsem si to). Ale jezdil jsem bez papiru a na denni jezdeni i v zime to nebylo uplne ono... Ja bydlim vpodstate v Bilovicich. V okoli je i par dobrych useku silnic, ikdyz kratkych. Rozhodne se nezapomen ozvat az budes mit cestu! ;-) A co za masinu jezdis ty?-
!GAS! 11.12.2008 09:24
« Re: Re: Zdravím
No u Bílovic je to na zatáčky docela super, hlavně teda cesta na Křtiny. Tu miluju. Samej vingl a super asfalt. A do Babic od Křtin to taky ujde. Určitě se ozvu, ale jak? Kdyžtak mi na sebe hoď kontakt na muj mail: radek.michna@audiliberec.cz
Jinak já oaosbně jezdím mašiny: BMW R1200GS a Hondu XR600R viz odkaz:
[odkaz]-
riderhenry 11.12.2008 15:45
« Re: Zdravím
Koukam, ze jsi jezdil i CEC - zavidim! Masiny pekny! Bohuzel tedka nemam penize, jinak bych uz jezdil na CBR 600RR 2008 HannSpree replica (zboznuju tu japonskou Minoltu, ale nevim jak by to bylo s dovozem a jeslti jsou technicky stejne)... Kontakt ti teda posilam mailem. Osobne mam rad silnici z Brnau do Ochoz u Brna a z Kanic (tam bydlim) do Babic - to je hodne kratky usek, asi 5 zatacek, ale vsechyn na dvojku "driftovaci" (do kopce, novy asfalt). Jinak ta silnice Brno - Ochoz je moje cesta ze skoly/prace/zabavy domu, takze uz ji mam alespon trochu najezdenou, za ty tri roky co se snazim neco kocirovat... :-)-
!GAS! 11.12.2008 15:56
« Re: Re: Zdravím
Jo, Hannspree je úžasná barevná kombinace. A vůbec CBR600RR je hodně povedená mašina. Zábavnější než litr, řekl bych. Co se týká CECu, jo, nebyla to špatná zkušenost a přiznám se, že to stání na bedně bylo hodně hojivý na moje sebevědomí. ;-) Co se týká trasy na Ochoz, tak se tam od Tebe nechám rád provézt. Nicméně nejdřív vyhodím manželku u známých v těch Bílovicích, bo nevím proč, ale nemá ráda, když se před sebe na cestu díváme bočníma oknama. ;-)-
riderhenry 11.12.2008 20:48
« Re: Zdravím
No z tve recenze a i nasledneho povidani usuzuju, ze budes spis vodit ty me! Ja mam pocit, ze to auto vyuzivam tak max. na 30%! A bokem teda nejezdim vpodstate nikde - na silnici jsem mel premieru toto pondeli, ale to zase stalo za to - krasne, dalo by se mozna az rict drifty, pet zatacek po sobe... Taky tam casto byva provoz, hlavne ve vsedni dny kolem spicky a povrch uz i za ty 3 roky doznal jistych "zmen"... :-( Osobne povazuju sestikila obecne za zabavnejsi nez litry. Myslim si, ze komu nestaci vykon sestky, tak je uchyl, protoze uz i sestka je dost tezko vyuzitelna, obzvlast na silnici... >:-[]-
!GAS! 12.12.2008 08:39
« Re: Re: Zdravím
Ono to s těma mejma smykama to třeba nebude tak horký, ono na papíře to může vypadat jinak než ve skutečnosti. ;-) Víš, čemu se říká literární nadsázka? Třeba ve skutečnosti jezdím jako naprostej důchodce a kýžený efekt smyků nahrazuje pouze moje výkonná fantazie. :-) Kdo ví...-
riderhenry 13.12.2008 01:53
« Re: Zdravím
Aha... >:D Mozna ti zacinam rozumnet! ;-)
Hele mam tak trochu otazku mimo - da se vubec nejak dostat k novinarine? Strasne rad bych zkusil nekdy psat o autech...-
!GAS! 15.12.2008 08:10
« Re: Re: Zdravím
No, to Ti neporadím, jelikož já se k tomu dostal zcela náhodou. Nikdy jsem po psaní do médií netoužil, ale bylo mi to nabídnuto a já to zkusil. No a světe div se, ono to docela šlo. Jen jsem musel mít svou korektorku pravopisu. :-) Sloh mi takový problémy nedělal, ale gramatika mi nikdy nešla. ;-\-
riderhenry 15.12.2008 11:19
« Re: Zdravím
To jsme na tom podobne... Ja uz i parkrat psal ruzne povidky a podobne, matka psala do kulturniho casopisu, ma vystudovanou dramatickou vychovu a pise basnicky, takze ma nejake kontakty a dala nejake me texty literarnimu kritikovi, ktery rekl, ze je to pekne, ale ze bych si mel precist pravidla ceskeho pravopisu... >:D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
!GAS! 06.12.2008 08:08
Re: Houby
Upřímně řečeno je mi úplně fuk co si ostatní myslí. V Německu se zase říká, že auto pro teplouše je Porche a kdo má prachy koupí auto s koulema (kterékoliv Ferrari,Audi R8 apod.). Nicméně svojí Mitau nemám kvůli pózerství, ale kvůli svým choutkám a pro jízdu jako takovou. A zajímalo by mě, jak se takový člověk, který se MX-5tkám směje tváří, když mu to ve vinglech natřou. ;-) Odhaduju to tak, že se jde ihned ožrat do hospody mezi své kamarády, kde si jim vybrečí na rameno s větou na rtech: "Ty vole, v zatáčkách mi to nandalo teploušký auto, bééé" :-)
Ale kdo ví, třeba se pletu. ;-\-
Martin911Turbo 06.12.2008 19:42
« Re: Houby
Porsche pro teplouše to teda slyším poprvé... No pro metrouše je Audi R8 jak dělaná, zatím jsem v ní viděl jen pozéra s načesanou a nagelovanou hlavou >:D o Ferrari radši ani mluvit nebudu, protože tahle značka i země má u mě z mnoha důvodů :no: no a další auta pro pozéry BauhausCar AudiTT, Nissan 350Z,... auto je to pěkné, ale mě se více zamlouvala starší verze s mrkačkama ;-)-
!GAS! 06.12.2008 20:54
« Re: Re: Houby
Jejeda, neměl v úmyslu dotknout se majitelů Porche (tlumočenou závistivou hláškou) a jsem rád, že i Ty bereš některé pseudopředsudky povětšinou spojené s pořádnou porcí závisti s nedhledem. Ona celkově zavist je svinsvo. Právě tak vznikají škrábance od mincí a klíčů na kapotách, prořezané střechy kabrioletů a podobný hnusy. Nezbývá, než si svoje miláčky hlídat mnohem pečlivěji, než si hlídají dnešní holky panneství. ;-)-
Martin911Turbo 06.12.2008 20:58
« Re: Houby
Naprosto souhlasím :yes: když jsem si pořídil "Porsche pro chudé" tak okolí reagovalo jen podle značky - Porsche a začali kastovat ;-\ naštěstí kdo mě zná ví kdo jsem, jak jednám a konám a to je hlavní. Závist je sviňa věc a v čechách tuplem! Už teď je moje auto terčem a nechci vidět za pár let pokud se zadaří a budu kočírovat 911 993...-
-
-
murcix 08.12.2008 00:19
« Re: Re: Houby
Ja som to o tom porsche uz tusim niekde pocul. Ale ved aj nas medialne znamy multimilionar janko novotny sa vozil na starom boxery:D a cudujme sa potom ze porsche odkupil ten podiel vo VW..Ved ich je stale viac. Ked som bol teraz v lete v nemecku nemohol som sa na tych v mojom veku vynadivat. Ani moja frajerka nenosi take obtiahnute nohavice ako vacsina chalanov v DE.
A neurazte sa to s tym porsche som nemyslel vazne. Neviem ako to moze niekto povedat,jedine co ma napada ze pri pocte tych gayov je to na zapade skor lichotka. Ved najdite este niekoho ktoro robi auta typu RR s boxerom motorom.Myslim ze to je poriadne chlapske susto
-
-
-
riderhenry 10.12.2008 23:09
« Re: Re: Houby
I moje MX-5 uz dostala "co proto" diky zavisti. Opravdu je to smesne - vzdyt to auto stoji min nez nova fabie 1.2 HTP! TT, F errari a podobne jsou opravdu spise modnimi doplnky. 350Z je sice surove auto, ale zatim jsem jej videl ridit jen nagelovane frajirky. Ale tak je to asi se vsemi podobnymi auty... (snad jsem se ted nedotkl feferonky apod.)
-
-
-
-
-
Enthusiastic.driver 06.12.2008 23:55
hahaha...
Tak to máš 3x za 10b !!! 1. Labužnický výběr auta 2. Recenze sice není vyčerpávající, ale máš úžasně lehký a čtivý sloh a z některých pasáží si člověk takříkajíc cvrnkne do textilu >:D
Miatu v garáži by mi vůbec nevadila. Eště jsem neměl tu čest v ní sedět, ale na jaře plánuju projít se po bazarech a vyloudit nějakou zkušební projížďku.
Mimochodem, typický Miatovský dotaz - kolik měříš ?-
!GAS! 07.12.2008 15:15
« Re: hahaha...
Předně díky za pochvcalu slohu. Mám radost, že se to dobře čte a do budoucna určitě přileju víc informací. Text, který je tady v tuto chvíli, jsem vytvořil během polední pauzy v práci a navíc už nezbyl čas a chuť. Ale určitě něco přibude.
A co se týká Miaťáckýho dotazu, tak moje velikost je přímo ideální pro MX-5, tedy 173cm. A upřesnění pro dámy: Neradujte se, jedná se pouze o velikost mojí postavy, nikoli ehm... ;-)-
Enthusiastic.driver 08.12.2008 17:18
« Re: Re: hahaha...
Aha tak to máš velikost - Miata pozitivní. :-) Jaké auta jsi vlastně vlastnil před Mazdou ? Měls nějakou zadokolku ? A jak rychle jsi to dostal do ruky - tím myslím, cit pro přenášení hmotnosti a nějaké ty zatáčky s rozhozenoým zadkem.-
!GAS! 09.12.2008 08:06
« Re: Re: Re: hahaha...
Kdy jsem dostal MX-5 do rukou? Inu, zcela upřímně nemám pocit ani dnes, že bych jí měl nějak extra v ruce a možná je to dobře. Ono totiž v okamžiku, kdy si člověk myslí že už mu to jde, přichází z pravidla rána. :o( A co jsem vlastnil před Mazdou? No většinou to byly rodinné auta typu Mondeo II, Octavia aopd., nicméně až na dva roky, ve kterých jsem se živil ježděním na motorkách, prakticky celý život prodávám nová auta. Nákladní, dodávková, ale i osobní… Momentálně kopu za čtyři kruhy ve znaku a pohon quattro. No a v práci přeci jen člověk mívá nejednu příležitost pěkně se povozit… :-)
A jak říkají závodníci na motorkách: „Chceš bejt dobrej? Tak musíš jezdit a jezdit!“ Praxe je základem všeho… Teda prej.
;-)-
Enthusiastic.driver 09.12.2008 12:29
« Re: Re: Re: Re: hahaha...
Aha, aha.. No s poslední větou nejde nic jiného než souhlasit - trénink dělá mistry! A o sebevědomí si myslím to samé, člvoěk musí mít soudnost, jinak zkončí špatně. No,říká se, že Miata je ideální auto pro ty, kteří se chtějí naučit řídit, vše se děje předvídatelně, auto v zatáčkách nekouše, ale dává vědět co se s ním bude dít. Takže jsem chtěl nějaké posvěcení těchto slov přímo od majitele. Pokud můžeš ještě srovnat s určitě dostatečnou plejádou výkonných aut od Audi, tím líp. Já zatím krom 2 kratších projížděk nikdy neřídil zadokolku a vzhledem k tomu, že jako své budoucí auto plánuju silnou RWD nebo AWD, zvažuju jestli by nebylo dobré třeba na rok pořídit Miatu a naučit se jezdit. Přece jen, řízení předokolky v zatáčkách je ze všech pohonů nejjednodušší.-
!GAS! 09.12.2008 12:41
« Re: Re: Re: Re: Re: hahaha...
Porovnat MX-5 třeba s Audinama? No motoricky radši ne. ;-) Ale podvozkově se MX-5 chová čistě předvídavě a má většinou přetáčivé sklony, nicméně jde-li na to člověk hodně hrubě, umí být chvilku i nedotáčivá, to když přední kola mají měnší adhesy než zadní. Ale většinou přechází plynule do lehkého přetáčivého smyku. Tedy pokud je dostatečně rychlý nájezd do zatáčky. Naproti tomu Quattro u Audin (předokolky je zbytečné popisovat) například A5 3,0 TDi quattro je při běžném stylu jízdy dost nedotáčivé i přes fakt že 60% hnací síly jde na zadek a 40% na předek. Nicméně to je normální vlastnost většiny čtyřkolek. 4kolkám je potřeba do vinglu pomoc lehkým rozhoupnutím a následným plynováním. Pak se začnou utrhávat a pokračují přetáčivým smykem. Podotýkám, že poisuju jízdy zatáčkama a ne nějaké gumování na parkovišti, kde není problém roztočit quattro do kolečka podobně jako to bývá vidět u WRCček. ;-) Ale znovu podotýkám, že nejsem žádnej Seb Loeb. ;-)
-
-
-
-
-
-
v3jc3 03.02.2009 16:07
Krása
MX-5 je spolu S2000 mým nejoblíbenějším roadsterem ;-) Červená barva ji neskutečně sluší, lze na MX-5 sehnat pevnou střechu? Samozřejmně neskládací :-) -
rooney 09.03.2009 13:51
Bodování
Ahoj
Můžu se zeptat proč si mě prosimtě nadělil do bodování samé jedničky?
Dík. -
-
-
Thomasino 30.11.2009 10:43
MX5 je klasika!
Ahoj, početl jsem zrychleně tvoji recenzi a musím pochválit výběr auta. Jako auto pro zábavu za mmálo peněz je to podle mě jedno z NEJ. Sám jsem MX5 v této podobě řídil, bohužel se do ní se svými 190cm nevejdu :-( Hlava byla naražená na střeše, kolena drhla o volant. V nové MX5 je to už lepší, ale zase nejde pořádně nastavit sedák, aby mi to podpíralo stehna. Asi je to dělané pro menší lidi :-( Jinak motor důvěrně znám, v roce 2000 jsem koupil novou Mazdu 323F 1,9i se stejným motorem (někde uváděné jako 1.8). Auto bylo o 100 kilo sice těžší než tvá MX5, ale i tak to bylo docela svižné svezení.. Jen to mělo bohužel náhon na nesprávnou nápravu.. Tak ať slouží!-
!GAS! 30.11.2009 11:50
« Re: MX5 je klasika!
Máš naprostou pravdu, Mazda MX-5 se skutečně hodí pro menší postavy. Řekl bych, že cca 180cm je tak asi maximum. Nad tuto hodnotu je to spíše utrpení, nicméně na druhou stranu se v ní cítím se svými 173cm perfektně, jako by mi jí v Japonsku ušili na míru. ;-) A souhlasím, ta 1,9 (1,8) jede slušně, ale znáš to, koní není nikdy dost. :-)-
Thomasino 30.11.2009 12:15
« Re: Re: MX5 je klasika!
To samozřejmě znám! Řídil jsem nedávnou rok starou MX5 s motorem 2,0 a měl jsem pocit, že by rozhodně snesla nějaký silnější motor. Třeba 2,3T z Mazdy3 ;-) To už by pak byl mazec!! Ale osobně nejsem moc na kabriolety, nemám rád když mi fouká na hlavu >:D - spíše se mi na tom líbí ta zábavnost a náhon na zadek. Škoda že Mazda dávno nevyužila platformy z MX5 a neudělali nějaké malé kupé se zadním náhonem, klidně ať to nazývají jinak ;-)
Moc se mi líbí projekt Toyota FT-86, malé kupé 2+2 a zadokolka..
-
-
-
d.a.m. 05.03.2010 17:02
Palec nahoru!
Jednoznačně 3x10 :yes:
Parádní auto, parádní recenze, Ty jsi, chlape, spisovatel! ;-)