Mercedes-Benz E (1997)
30.4.2011Po čase jsem se rozhodl přidat sem recenzi dalšího auta - zprvu se mi do ní moc nechtělo, protože E-čkové Mercedesy řady W210 alias "Masařky" brázdí…
Mercedes-Benz W210 / E320 - 4Matic (- Radek -)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Koubes84 30.04.2011 20:56
Recenze
Výborně napsaná recenze se správným střízlivým pohledem na auto. :yes:-
Matheas Ropak 01.05.2011 10:05
« Re: Recenze
Taktéž souhlasím zajímavá recenze jen bych ještě trochu rozvedl jízdní vlastnosti atd...stručnost není na místě :-)
Určitě doplň fotky
S pozdravem Matheas-
- Radek - 01.05.2011 10:56
« Re: Recenze
Inu dobrá tedy, zkusím ze sebe ještě něco vymáčknout stran jízdních vlastností, ale žádné adrenalinu plné řádky to v případě "Masařky" určitě nebudou :-)
Pokud jde o fotky, tak tam opravdu žádnou hitparádu neslibuji, mé brýle na čtení čítají 22 dioptrií a jsou plastové, aby mi neutrhly nos :-!-
svetobeznik 02.05.2011 00:21
« Re: Re: Recenze
dalsi 4MATIC na stranke :yes:
rozmyslal som nad niecim podobnym, ani nie so 4x4 ale s V8 (420 alebo 430) a najlepsie v plyne :-! ale predsa len kvalitou to nie je to iste co W124 a to ma odradza :*)
vela stastnych km prajem! inak da sa s takymi silnymi dioptriami vobec soferovat? :-(-
- Radek - 04.05.2011 09:41
« Re: Re: Re: Recenze
Tak řídit pochopitelně nemohu – proto jsem taky psal, že má přítelkyně mi taky dělá i osobního řidiče.
Pokud jde o ty modely 420, 430 co zmiňuješ, benzínový motor V8 považuji asi za nejlepší motorizací pro tenhle typ auta. Nepochybuji o tom, že bude 99% lidí protestovat, že nejlepší je nafta a do konce života se budou modlit ke zkratce TDi. Jenže si neuvědomují, že pořizovací cena V8 oproti dieselovým motorizacím je v našich končinách nezřídka nižší o desetitisíce, které by rovnou mohli investovat do přestavby na LPG a jezdit pak levněji nežli na naftu. Kultivovanost chodu takového motoru je v úplně jiné dimenzi než chrochtající a v zimě mrznoucí nafta, a navíc letos na podzim by snad měl už i padnout nesmyslný zákaz vjezdu s pohonem LPG do podzemních garáží. Ale jak říkám, já jezdím v průměru do deseti litrů na sto kilometrů, takže prozatím, jsem LPG nenamontoval. ;-)
-
-
-
-
-
robertPLUS 01.05.2011 01:24
ja to fakt nechapu..
to si fakt musite "honit triko" tema bodmi?? proc se na to nevyserete. Zmysel tohodle fora je aby se tady clovek neco dovedel o aute od jeho majitele, a ne tlacit se do kolonky nejlepsi auto o velikost 5ks.. sorry..
btw. recenze vyborna, dekuju za "insider" info.. :yes: -
gagarin_cccp 02.05.2011 07:46
nádhernej medvěd
TZak to je supr, máš ho ve fakt nádherným stavu! Než jsem koupil prase, koukal jsem po tomhle Éčku v kombále, buď 290tku , nebo 300 , ale byla to tragédie, čoveče orezlý, až hamba! Najít kloudnej kus, to je nadlidskej úkon. ALe když je v bezva stavu, je to nádhera. přeju spoustu šťastných kilometrů. Samozřejmě 3x10 a když budeš chtít, ohodnoť rudý prase ;-) -
sotomaior 09.07.2011 14:07
LPG
zdravím, jaký systém LPG je tedy nakonec pod kapotou? jinak pěkný "méďa" :yes:-
- Radek - 09.07.2011 16:34
« Re: LPG
No nakonec tam je polský DT-GAS, provedení GASTECH 600S. Multiventil je od italů ze stáje Tomasseto, stejně jako plnění. Zatím jedinou nevýhodu jsem shledal v tom, že plynová nádrž by se měla plnit na cca 80% - 85% objemu, takže když chci plnou, tak se mi tam stejně vejde tak 41 litrů max. Jednoznačně nejsilnější plnící čerpadlo mají ve Frýdku, u Shelu - to tam natlačí nekompromisně celých 51 litrů >:D-
kexxik 09.07.2011 17:26
« Re: Re: LPG
jen se přidám, přimazávání ventilů není potřeba. I když samozřejmě prodejci a někteří majitelé tvrdí, že to musíš mít jinak zkur*íš motor :-) FlashLube je tady sotva pár let a 20let předtím už auta jezdily na LPG a ventily oděšly jen tam, kde byl majitel totální ignorant ke stavu svého auta. Mám LPG v japonském autě z roku 2004 a po 60tkm na LPG mám ventily bez vad, (seřizuju po každých 20tkm a prý to dělám zbytečně brzy).
Takže bych se nebál ani v Tvojí masařce.-
- Radek - 09.07.2011 18:51
« Re: Re: Re: LPG
Dík za INFO. Je to první auto co mám na plyn, tak jsem neměl na čem stavět co se týká vlastních zkušeností - mě hlavně nedávalo smysl tvrzení, že to chrání ventilová sedla, když to stejně v motoru shoří - tak jak to může chránit třeba výfukové ventily že? >:D-
kexxik 10.07.2011 09:08
« Re: Re: Re: LPG
ten systém přimazávání je samozřejmě velmi nedokonalej a nechápu jakou to může mít účinnost. Je zřejmé proč to vzniklo, aby to vytáhlo peníze z kapes majitelů, protože ty náplně vydrží podle zkušeností kolem 2-3000km, i když na krabici se píše 10 000 km...už logicky při 10-15kapkách za minutu jízdy ti 0,5 litrová náplň nikdy nevydrží 10 000km >:D
Naštěstí spousta seriózních lpg servisů ti potvrdí, že to není třeba k lpg instalaci dodělávat.
-
-
-
-
- Radek - 09.07.2011 18:47
« Re: Re: Re: LPG
No já jezdím na Ostravici k rodičům, tak jednou, 2x do měsíce. Ale montovali mi to kousek od Kolína, kde se převážně zdržuju. Rozhlížel jsem se i na Moravě komu to svěřit, možná DuoEko GAS v Ostravě ... no fakt nevím, těžko radit. je to přeci jen poměrně velký zásah do auta a je potřeba to dát udělat odborníkům. ;-)
-
-
-