Recenze

10 Majitel

Volkswagen Golf Comfortline 1.2 TSI 77 KW

9,65 Uživatelé

Hodnoceno: 19× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6 Volkswagen Golf, foto 7 Volkswagen Golf, foto 8
Volkswagen Golf, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta Žádná Rok výroby 2015 Koupeno nové najeto [km]:4000 palivo: benzin počet válců: 4 výkon [kW]: 77 kroutící moment [Nm]: 175 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 605 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6,8

Popis vozu

Po třech ojetinách jsem se rozhodl koupit nové auto. Kamarádi mě sice od koupě nového auta odrazovali kvůli prakticky okamžité ztrátě hodnoty, ale já i přesto že tyto výtky chápu jsem se rozhodl že si jednou v životě udělám radost a pořídím si nový přibližovadlo.
Výběr : s výběrem jsem pomalu začal už někdy před třemi roky viz moje recenze Hjondé í30. Intenzivně potom asi před 8 měsíci. Takže měl jsem jasno že to bude kombík nižší střední třídy, cena maximálně do 450000 Kč, benzín najedu ročně do 20000 km, výbava : parkovací senzory nebo kamera, klima, volant v kůži, motor se kterým bych se nebál předjet kamion.
Karty byli jasně rozdány, tak a ted rychle projet co nejvíce aut která odpovídají mým požadavkům, navštívit co nejvíce prodejců a porovnat jejich cenové nabídky.
i30 combi 1.6 GDI : zajímavé auto za celkem slušnou cenu i ve výbavě kterou jsem chtěl, 5 let záruka bez omezení. Mě osobně nevyhovuje motor a to jak výkonem v nízkých otáčkách tak spotřebou, ale nehaním ho, jen mě prostě nevyhovuje hlavně v porovnání z turbomotory ty jsou pro můj styl jízdy zatím vhodnější, dražší servis.
Kia ceed combi 1.6 GDI : ceed se mi líbil víc a hlavně měl bezkonkurenční finanční podmínky plus servis zdarma v programu 777. Koupi zhatil jen motor a neposuvná loketní opěrka.
Seat Leon ST : Krásné auto hlavně z venku, možná nejhezčí auto v této třídě. V jeho neprospěch oproti Golfu rozhodla cena, lépe řečeno financování které v té době bylo horší, což je podle mě paradox. Ale bylo to tak, zkusil jsem tři prodejce Seatu a dali mi vždy horší nabídku než jsem já měl na Golfa v cca stejné výbavě a ještě neuměli třeba záruku na 5 let což u Golfu mám. Dlužno dodat že dnes už je asi situace jiná.
Ted v rychlosti : Octa. hezký auto ovšem cena mimo mísu a prodejci se moc nesnaží, taky proč prodávaji to jak housky, Astra mě nezaujala hlavně interiérem, to samé můžu říct o Focusu, 308 super motor 1.2 pure. akorát ten interiér mi taky nevyhovuje a cena taky trošku vyšší. Rapid Space. tady jsem měl strach ze starých TSI a taky má užší interiér. O ostatních značkách jsem ani neuvažoval prostě se mi nelíbí.
Takže vítěz Golf Variant výbava Comfortline plus nějaké doplňky, motor 1.2 TSI 77 KW - 81 KW verze splnující i normu euro 6 se do Golfa začne montovat letos až ve 22 týdnu.
Cena 430000 Kč, nad rámec výbavy comfortline : multifunkční volant, lepší rádio s handsfree, parkovací senzory v předu a vzadu se zobrazením na displeji rádia, prodloužená záruka na 5 let, červená barva (výběr mojí přítelkyně, já bych dal přednost i nepříplatkové šedivé hlavně aby auto bylo co nejméně nápadné) . Na auto jsem čekal vražedných skoro 7 měsíců, ale podle jejich podmínek je to normální z mého pohledu ovšem ne.
Z autem jsem zatím maximálně spokojen. Moc tady Golf popisovat nebudu už tady bylo vše napsáno, tak jen ve zkratce : v interiéru je vše jak má být, tedy alespoň z mého pohledu i prostor pro posádku je ok a to samé se dá říct i o kufru. Co se týká motoru mě absolutně postačuje, jeho limity jsou znát do kopce když je auto plně obsazeno, ale to je u mě vyjímka která mě vůbec netrápí, naopak v ostatních jízdních režimech jede bez problémů. Z mého pohledu by byli peníze vynaložené za 1.4 TSI 90 KW vyhozené z okna. Moc velký rozdíl mezi těmito motory není.
Spotřeba je okolo 6.8l , ale je třeba dodat že jsem z autem zatím najel jen cca 500km a to z 90 procent po městě. Takže spotřebu hodnotit je předčasné. Byl bych rád kdyby to bylo okolo 6l protože jezdím celkem klidně.
Ještě doplním že plánuji výměny oleje poprvé po 5000km dále pak vždy max. po 15000 km a né po 30000 km jak je oficiálně naplánováno od VW. Benzín tankuju normálně Natural 95 ale dolívám aditivum VIF super benzin. Koupil jsem větší balení a vyjde mě to o cca 60 halířů na litr více, ale oproti benzínům s vyšším oktanovým číslem je to pořád dost velká úspora.
Recenzi budu postupně doplnovat. Pokud máte otázky ptejte se pokud budu vědět rád odpovím.

Silné stránky

Zpracování interiéru
prostor pro posádku a kufr
lehké ovládání auta
motor pro mě plně dostačující
elektronická parkovací brzda s plným asistentem rozjezdu do kopce, velice návyková věc proč šaškovat z ručkou když třeba vyjíždíte z nákupního centra do prudkého kopce a musíte zastavit, když to jde takhle a je jedno jakej máte sklon kopce nebo jak dlouho v tom kopci stojíte, samozřejmě to funguje i s kopce

Slabé stránky

strach ze zlodějů
řazení zatím nic moc snad se časem rozchodí
čekací doba na auto

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Koupeno v Porsche Č. Budějovice, Prodejce v pohodě, vyšel mi ve všem vstříc. Jen kdyby jsme si v začátku lépe porozuměli v informacích o akci auto na protiúčet mohl být Golf ještě o 30000 Kč levnější, dlužno dodat že to byla i chyba z mojí strany. Na druhou stranu jsem měl předváděčku Golf půjčenou na dva víkendy atd. No ještě servis ukáže jak to bude dál s hodnocením prodejce :D .

 

Novinky v recenzi

7.12.2017 11:44

Výměna oleje plus čištění klimatizace v 92 000 km

Po dalších cca 15 000 km dnes proběhla výměna oleje. Při té příležitosti a i díky akci v CB auto, jsem nechal vyčistit a doplnit klimatizaci, dále vyměněny všechny filtry plus dolita chladicí kapalina. Auto komplet umyto, vyčištěn interiér a proběhla kompletní diagnostika.
Cena něco pod 2800 Kč (olej jsem dodal vlastní cena za 4L 1200 Kč) dohromady tedy cca 4000 Kč.
Najeto 92 000 km spotřeba 5,8 L. Pravidelně dolévám aditivum VIF benzín.
Krátce jsem si sjel s Mazdou 6 benzín dvoulitr 107KW. Bylo to příjemné svezení je třeba trošku více řadit a plánovat předjetí, ale to vůbec nevadí protože se motor nechá pěkně vytáčet a řazení jde taky hezky. Spotřeba velice slušná. V interiéru je pár odlišností oproti koncernu, ale na vše by se asi dalo zvyknout. Největší chybou z mého hlediska je snad jen loketní opěrka, která je příliš vzadu.
Příště mám slíbeného Passata tak uvidím :D.

9.10.2017 18:08

Dovolená ve Slovinsku

Najeto celkem 1800km, převážně po dálnicích v Rakousku a Slovinsku. Spotřeba 5,8L. Pokud to šlo držel jsem rychlost 130- 150, ale nutno dodat že omezení rychlosti většinou na 100 nebo 80 je v Rakousku i ve Slovinsku na dálnicích opravdu hodně.
Kvalita dálnic v Rakousku je na velice slušné úrovni, ve Slovinsku je to malinko horší, ale ve srovnání s naší dálniční sítí je to o dost lepší a hlavně dálniční sít je tam hustší. Kvalita okresek ve Slovinsku je zhruba na stejné úrovni jako v Česku, možná u nás je malinko lepší, hlavně ted za poslední 2 roky se to u nás o dost zlepšilo, alespoň v Jižních Čechách.
Jinak Golf to zvládnul ze ctí. 1.2 TSI je dostačující pro klidného řidiče, ale moje představa je už ted trochu jiná vidím to na 2.0 TSI :D

3.8.2017 15:00

Pravidelná výměna oleje v cca 76 000 km (zkrácený interval výměn po 15 000 km)

Tento týden jsem byl na pravidelné výměně oleje a olejového filtru po 15 000 km.
Olej jsem dodal vlastní (Shell Helix ultra profesional), filtr dodalo CB auto.
Cena celkem 2000 Kč - olej 1100 Kč (koupen v kamenné prodejně) cena práce plus olej. filtr a nějaké drobnosti 850Kč.

Najeto mám něco přes 76 000 km, spotřeba 5,8l.

23.6.2017 11:06

Srážka se srnou (cca 71000Km)

Povedlo se mi srazit srnu i když v malé rychlosti, přesto to odnesla mlhovka a nádobka ostřikovače v servisu ještě preventivně vyměněn přední nárazník (šlo to na účet pojištovny tak se v servisu rozšoupli).

Auto měli v servisu týden i když mi slibovali že to bude za den hotové a stejně jaksi zapomněli vyměnit tu nádobku na kapalinu do ostřikovače, vše napraveno za pár hodin, po trochu ostřejším emailu z mé strany.
Po dobu opravy mi byl zapůjčen Seat Toledo 1.2TSI 66KW v nejnižší výbavě a pak VW Tiguan v pro změnu v nejvyšší výbavě.
Seat Toledo - zajímavé auto
klady - překvapila mě velikost kufru, místo na nohy podélně, slušný zátah nejslabšího turbomotoru s tím související 5stupnová převodovka což považuju u této pohonné jednotky spíš za výhodu a velice pěkná spotřeba
zápory - horší odhlučnění, ergonomie na řidičově místě například parodie na loketní opěrku, nízko umístěná řadící páka a neustále tlačící plast ze strany palubní desky na řidičovo koleno ( to by se asi dalo vyřešit posunutím sedačky dozadu, ale tak nejsem zvyklej sedět ), dále ten zátah motoru už není tak velký když se podíváte na tachometr, prostě auto klame tím jak je hůře odhlučněné tak mi připadalo že jedu 120km za hod. ale skutečnost byla 80km u Golfu je tohle právě naopak.
Jinak si ale myslím že za cenu kolem 300000 Kč je Toledo slušná volba, jen bych si připlatil za kožený paket (volant a řadící páka), hlavně do města nebo kratší trasy s tímto motorem ideální volba.
Tiguan jsem měl jen na pár hodin a i když jsem najel za tak krátkou dobu celkem dost km přesto si ho netroufám hodnotit, snad jen mi vadil 7stupnový automat který podle mě řadí pomalu, ale to je asi tím že jsem zviklej na manuál, prostě řadit jak potřebuju já.
Naopak plně dostačující byl motor nafta 110KW a velice se mi líbil výhled z auta.

Ještě v servisu proběhla svolávací servisní akce na elektronickou ruční brzdu.

27.4.2017 15:23

Kia Niro plus nová i30

Tento týden jsem měl možnost krátce si sjet s Kia Niro a shodou okolností jsem měl na dva dny zapůjčenou i30, kterou Hyundai v těchto měsících půjčuje zdarma všem, co se na jejich stránkách zaregistrují na Megatest.

Kia Niro : zapůjčeno na cca 4 hodiny při probíhající servisní prohlídce u Kia ceed mojí přítekyně.
Najeli jsme s Nirem cca 150km, moje přítelkyně byla s tohoto auta unešena, pro někoho kdo jezdí kratší trasy a jezdí hodně na pohodu je to velice vhodné auto.
Co mě nevyhovovalo je motor a automat.
1.6GDi plus elektromotůrek a automat není opravdu na svižnější ježdění nebo předjíždění, automat pomalu reaguje a motor má větší sílu až ve vyších otáčkách.
Trošku divný je posaz za volantem - jako na židli.
Jinak velmi příjemné auto a při klidné jízdě i úsporné a zároveň slušně prostorné.
Přítelkyně by Niro brala hned, hlavně se jí líbil rostoucí stromeček při ekologické jízdě :D .

i30 nová diesel 81 KW manuál : podle mě udělal Hyundai velký krok kupředu tímto autem. Interiér se mi opravdu líbí vše je při ruce a velký multifunkční displej je na dobrém místě, možná bych ho jen malinko natočil směrem k řidiči. Dobrá věc je samostatné tlačítko na stlumení podsvícení přístrojovky v noci. Parkovací kamera má dobré rozlišení. Co se týká motoru, je 81KW varianta dostačující není to žádný závodník, ale pokud se člověk nebojí podřadit jede slušně. Nevýhoda je podle mě převodovka má velice dlouhé převody, takže mě stačilo jen 5 rychlostí, šestka je jen opravdu na rovinu nebo z kopce. Jezdil jsem takto: ve městě většinou na trojku, na okreskách na čtyřku a trochu na pětku, jinak motor nemá sílu a hrozivým způsobem rezonuje i na poměry dieselu. S tím souvisí i vyšší spotřeba (cca 6,5l), ale je třeba podotknout že auto mělo najeto jen 1250km takže je jisté že spotřeba k 6l klesne. Trošku plytké je i řízení kolem středu a řazení je maličko nepřesné, ale nic hrozného jen ve srovnání s tím jak mi ted řadí golf.
Za mě je i30 velice povedené auto asi bych zvolil jiný motor. Až bude k dispozici i30 v combi verzi na tento test, zkusím ji s motorem 1.4 T-GDi benzín.

2.3.2017 00:02

Druhá servisní prohlídka po 61 000 Km

Po skoro přesně dvou letech a 61 000 Km proběhla dnes 2 garanční prohlídka (nepočítám do toho výměny oleje po 15 000 Km).

Tato prohlídka obsahovala :
Výměna Oleje plus olejového filtru
Nové svíčky
Prachový filtr
Dolití chladicí kapaliny
Obsáhlejší diagnostika a celková prohlídka auta
Cena 4130 Kč plus cena oleje který jsem dodal sám 750 Kč (4l Shell Helix Ultra 0W-30)

V nejbližší době mě čeká výměna předních brzdových destiček, auto si prý řekne samo je tam nějaké čidlo, ale je lepší přijet o něco dříve aby se nezničili i kotouče ty by měli ještě nějakou dobu vydržet, ale já nechám vyměnit vše najednou. Zadní brzdy pak příští rok.

Podle diagnostiky je vše v pořádku i baterka, tak uvidíme časem jak je diagnostika přesná.

Golf jezdí výborně je asi v nejlepší kondici, spotřeba na zimákách 5,9l a toho opravdu nešetřím.
Do benzínu každé druhé tankování dolévám aditivum.

VW změnil interval servisních prohlídek ze 2 let na 1 rok, což je podle mě rozumná věc.

Jinak mi bylo nenápadně naznačeno že výměny oleje po 15 000 Km jsou přímo žádoucí a né čekat až po 30 000 Km nebo dvou letech i když to už asi nebude platit, pokud VW plánuje servisky po roce.

1.10.2016 11:38

Výměna oleje a čištění klimatizace po 45 000 km

Včera proběhla výměna oleje, čištění klimatizace s výměnou kabinového filtru a doplnění média a předzimní prohlídka v CB auto. Cena necelé 2500kč (olej jsem dodal vlastní).
Spotřeba se ustálila na 5,8l.
Přiznám se že přemýšlím o změně a to bud Octa Scout nebo Leon X -perience s 2.0 TDI zatím si musím nechat zajít chut kvůli financím.
Obhlídnul jsem i Atecu a je to velice zajímavé auto, objednal jsem si půjčení tak uvidím.

19.3.2016 18:41

První servisní prohlídka

Dnes proběhla první servisní prohlídka, mám najeto cca 30 000 km stihnul jsem to přesně za rok, což jsem nečekal, jinak bych si vzal naftu, každopádně za příští období bych měl najet méně km.
Spotřeba se pohybuje kolem 6l. Ted mám poměr - 40procent město, 10procent dálnice, 50procent okresky a rozhodně nejsem brzda provozu. Se spotřebou jsem spokojen. Ale zjištuju že bych bral silnější motor ideálně 2.0TDI 110kw nebo 1.8 TSI. Určitě né 1.4 TSI 92KW mezi tím co mám a tímhle není skoro žadný rozdíl, mohu to potvrdit pravidelně v něm jezdím s kolegou do práce. Každopádně jsem měl ted párkrát možnost si sjet s Leonem 2.0TDI 135 KW a je to návykové, akorát spotřeba je trošku vyšší, no ale za tu jízdu to stojí :D .

Servis mě stál 1260 Kč, ale všechno mimo olejového filtru a pár maličkostí jsem si dones sám .Takže reálná cen byla 2600kč, no pořád lepší než 4800kč kdybych to nechal jen na nich. A to jsem změnil servis, nyní CB auto u Porsche kde jsem auto kupoval by servis vyšel na 5600Kč.

Filtr, vzduch v interiéru MANN-FILTER adsotop CUK 26 009 - 297Kč
Vzduchový filtr MANN-FILTER C 27 009 za 292 Kč
Motorový olej Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30, 4L za 669 Kč
Prohlídka s výměnou oleje - 520 Kč
Demontáž a montáž prachového filtru - 115 Kč
Výměna Vzduchového filtru - 173 Kč
Filtr Olejový - 169 Kč
Uzavírací šroub - 50 Kč
Materiál - 16 Kč
některé ceny jsou bez DPH
Vzduchovej filtr si příště vyměním sám ani to není součást první servisní prohlídky, chtěl jsem ho vyměnit z vlastní iniciativy.

25.11.2015 15:25

Zrcátko

Včera po 14 dnech konečně opraveno v Porsche CB. Ovšem kdybych v pondělí nepohrozil že už nemíním dále čekat a dám to opravit do CB auto (další prodejce VW v Č.Budějovicích) nic by se nedělo. Cena nechutných 9100 Kč naštěstí většinu pokrylo havarijní poj. doplácel jsem "jen" 1000 Kč. Byl jsem předem objednán na 13.30h oprava byla hotova v 16.45h, což mi přijde na nacvaknutí 5 součástek škaredě dlouho, měl jsem možnost celou opravu průběžně sledovat a ted mě mrzí že jsem si to celé nenahrál. Pracovat na mém zrcátku začali v 15.30h. Kruci proč mi teda servisní technik tvrdil že to bude trvat max. hodinu a půl? Kdybych se v 15.15h neozval, tak budu čekat snad do 18h kdy zavíraji.
No a do opravy si naúčtovali cca 2.30h práce, nejradši bych to řek pojištovně.
A největší vrchol byl když mi dali dárek (papírové ubrousky) na kterým bylo napsáno : až se vás bude ptát agentura na naši práci, řekněte jim že jste byli spokojeni, tomu už se fakt musím jen smát :D . No nic s Porsche CB mám celkem 5 zkušeností a z toho 3 vrcholně negativní, takže je to jasný příště už né.

12.11.2015 13:28

Včera první malá havárie

včera po ujetí cca 500km po Německu, my nákej pitomec málem urazil přední zpětný zrcátko u řidiče. K naštvání je, že to bylo jen 4km od baráku, ale hlavně že ujel magor. Silnice je v tom místě sice úzká, ale vyhnout se v pohodě dá. Viděl jsem už z dálky že jede hodně rychle a proto jsem skoro zastavil u kraje, ale nic platný to nebylo tak v 70 km rychlosti mi to do mého zrcátka napálil s tím svým. Bohužel jsem v té tmě ani nepostřehl co to bylo za auto. Než jsem se nadál, byl cca 1 km za mnou na horizontu, ještě jsem viděl jak zpomaluje asi kontroloval jestli on má zrcátko v poho a když zjistil že jo vzal roha. Než jsem se obrátil byl pryč. Takže ted řešení z pojišťovnou a hlavně oprava, bude to trvat týden a cena 6000 Kč . Mám naštěstí havarijko s 1 procentní spoluúčastí nebo 1000Kč. Takže mě to bude stát 1000 Kč a plus bonusy na havarijku. Jo a čekání na opravu a tisíc telefoních hovorů. Prostě velice děkuji blbcovi co neumí zastavit.
Jinak veselejší zpráva, včera jsem Golfíka pořádně protáhnul po německých dálnících a svědčilo mu to náramně, spotřeba za včerejší trasu byla 6.3 l , zhruba 20procent města, 50 procent dálnice a zbytek normální silnice. Na dálnici průměrná rychlost cca 150km, úseky kde se dalo tak 180km, ale jinak spíše kolem 150km. Bylo znát že mám zimáky a bylo kolem 15 stupnů což neni ideální. Motor je zdá se dobře zajetej.

9.10.2015 19:11

Přezuto na zimáky

Dnes přezuto na zimáky Michelin Alpin 15ctky za 1520 Kč. Radši jsem přezul dnes i když je ještě hezky, ale databáze pneuservisů je na příští 3 týdny doslova napěchovaná, takže radši ted v klídku.
Dále proběhla zimní servisní prohlídka za 200 Kč, vše ok.

Najeto mám 18 500 Km, dlouhodobá spotřeba je 5,7 l. Jeden týden začátkem září jsem jezdil jen ve městě a spotřeba byla 6.4 l, což mi přijde velice slušné.
Zatím jsem s autem spokojen, uvidíme jak to bude dál.

Při čekání na zimní servisní prohlídku jsem využil možnosti a krátce jsem si sjel s KIA Ceed GT Line 1.0 T-GDI 88 KW. Nová generace je velice podobná té starší, ale v této verzi GT Line je to moc hezké auto. Největší novinku tedy motor moc hodnotit nemůžu, najel jsem jen cca 60 Km a auto mělo najeto kolem 700 km a proto ho nemůžu kritizovat oproti mojemu TSI . Ale dva postřehy přeci : za prvé - po nastartování jsem si hned vzpomněl na svojí Fabku HTP :D ,no je to samozřejmě nadsázka, ale tříválec poznáte hned.
za druhé - spotřeba dlouhodobá tam svítila 10 l, je mi jasný že ho nikdo nešetří a že je auto nezajeté, ale pokud si dobře vzpomínám všechny předváděčky co jsem měl s motorem TSI neměli dlouhodobou spotřebu vyšší než 8.5 l. Na nějaké závěry je určitě brzo, ale spotřeba asi moc silná stránka tohoto motoru nebude, každopádně budu se rád mýlit.
Jo a ještě jsem zvědav kdy se KIA naučí posuvnou loketní opěrku do sériové výbavy a né tyhle parodie na opěrky loktů a to na obou stranách :D
Jinak má Kia moje velké sympatie.

26.8.2015 19:46

Výměna oleje po 15 000 KM

Dnes proběhla další výměna oleje a olejového filtru, tentokrát po 15 000 KM.
Olej jsem použil znovu vlastní, stejný jako při první výměně značky Shell, dále mi vyměnili žárovky za Osram night b.
Cena s DPH 1346 Kč.
Za 4 litry oleje jsem na netu i s poštovným dal 700 Kč a za žárovky 550 Kč (jsem zvědav jak budou svítit)

Výsledná cena za vše 2100 Kč.

Výměně jsem byl přítomen i když "jen" přes sklo.

Co se Porsche Č. Budějovice trochu nepovedlo, je pár maličkostí :
Byl jsem objednán na 13.50h a několikrát vyzván abych se dostavil včas, ale realita byla taková že jsem se na řadu dostal až ve 14.25h, důvod byl ten že jako na potvoru onemocněl jeden technik :D .
Dále zazněla otázka jestli chci umýt auto, moje odpověd byla že ano. Po hodině a něco když jsem přebíral auto tak po umytí ani památky, důvod - máme málo času - :D .
No nic alespoň jsem dostal malý dárek, dvě láhve matonky s logem Porsche.

2.8.2015 12:06

Najeto 12500km

Tak mám najeto 12500km zatím bezproblémový provoz a snad to i tak zůstane co nejdéle.
Spotřeba klesla na reálných cca 6 L, podle palubního počítače 5,8 L, auto už vůbec nešetřím takže si myslím že spotřeba je velice slušná. Motor znatelně ožil, ale trhač asfaltu to rozhodně není, každopádně když potřebuji, výkonu je dostatek i když je třeba skoro vždy podřadit a to nejlépe na trojku pak je zrychlení velmi slušné na jednadvojku. Měl jsem znovu možnost to porovnat s 1.4 TSI 92 KW a stojím si zatím že ve většině jízdních režimů je to velice podobné, prostě ten rozdíl za ty peníze z mého pohledu nestojí a pak je tu ještě aspekt spotřeby kdy 1.2 TSI žere o přeci jen o malinko méně. Uvažoval bych spíš o variantě 1.4 TSI 110 KW, ale tam už není takový rozdíl v ceně od 2.0 TDI 110 KW.
Jinak jsem rád že mám potvrzeno že VIF super aditiv benzín opravdu funguje viz článek ve Světě Motorů.
Zhruba za měsíc za dva mě čeká 15000km takže výměna oleje, použiju znovu svůj Shell a nechám si vyměnit i žárovky v předních světlech za Osram night b. protože tyhle co tam jsou opravdu moc nesvítí.

16.5.2015 09:24

15.5.2015 Výměna oleje po 5400km, seřízení světel

Výměna proběhla v Porsche CB. Opravdu velký strach jsem měl s ceny, ještě když mi bylo řečeno že výměna z jejich olejem Castrol vyjde na cca 6000 Kč(cena jednoho litru je cca 900 Kč). Naštěstí jsem se zeptal jestli si mohu přinést svůj olej a ejhle ono to jde bez toho aby to mělo vliv na záruku, tedy pokud si přinesete ten správný olej 504.00-507.00. A to mě zachránilo. Ovšem pokud se nezeptáte nikdo vám to nenabídne.
Cena i s materiálem, seřízením světel, umytím auta a DPH 1451 Kč. Plus je třeba připočíst necelých 700 Kč za 4 litry oleje Shell ECT Ultra 5W-30 i s poštovným. Celé dohromady mě to tedy stálo 2150 Kč.
Kdybych si to měnil sám vyšlo by mě to na necelou 1000 Kč , ale takhle mám větší klid a ty světla bych doma neudělal svítily moc do země.
Servis výměny oleje - 516 Kč
Světlomety seřízení - 172 Kč
F. vyhledávání chyb řízená - 172Kč
Umytí vozidla - 1 Kč
Kroužek TE - 44,30 Kč
Zátka - 51,10 Kč
Filtr olejový - 173,60 Kč
Tyto ceny jsou bez DPH
Vše hotovo do 50 minut.
Servis výměny oleje změněn na 15000 km, takže ted půjdu až budu mít najeto 15000 km tedy za 10000 km abych to srovnal.

Jinak auto jezdí zatím podle představ, spotřeba 6.2 L . Už aby zmizel ten žlutej pyl.

24.4.2015 19:47

Po 4000 km

Mám najeto 4000 km, zatím jsem spokojen, spotřeba klesla na 6,4 L. Vadí mi Stop-start, ale už jsem si zvyknul ho vypínat vždy po usednutí do auta. Pod 1600 otáček se motoru moc nechce (než foukne turbo), ale to jsem věděl, jinak na jednadvojku jede auto slušně, aspoň mě to plně vyhovuje. Trošku nepřehledné je ovládaní multifunkčního volantu, to má Škoda nebo Seat lépe vyřešeno. Naopak třeba oproti Leonu, je Golf uvnitř trochu bytelnější nebo jak to nazvat, ale tím Leon nehaním, naopak z venku se mi Leon líbí víc. Zhruba za měsíc vyměním olej.


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Golf Comfortline 1.2 TSI 77 KW

Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
0

Zatím nelze hodnotit

praktičnost
10

Pro mě v poho

prostornost
9

vzadu to pro tři dospělé opravdu neni

jízdní vlastnosti
9

po rovině je třeba neustále lehce korigovat volant, jak už tady někdo napsal je to asi snímač únavy.

jízdní komfort
10

Na 15náctkách je vše ok.

výkon motoru
9

Pro mě plně dostačující

spotřeba
9

čas ukáže zatím 6,8 l

hlučnost motoru
10

ok

kvalita sedadel
9

jde to

brzdy
10

dobrý

zavazadlový prostor
10

plně vyhovující


Více o modeluVolkswagen Golf A7/AU (2012-dosud)
VW Golf Variant GTD DSG – Naftové sportování nevoní VW Golf Variant GTD DSG – Naftové sportování nevoní

Volkswagen Golf už prošel faceliftem, ještě před tím však…

Volkswagen Golf SCRC od Prodrive je specialita pro čínský rallye šampionát (2x video) Volkswagen Golf SCRC od Prodrive je specialita pro čínský rallye šampionát (2x video)

Britský Prodrive má za více než třicet let existence na…

 





Blesk.cz

Star Wars: Poslední z Jediů je důstojný i vtipný střed nové trilogie fenoménu sci-fi

Star Wars: Poslední z Jediů je důstojný i vtipný…

Tak jsme se my, fanoušci Hvězdných válek, dočkali. Do kin slavnostně vstoupil osmý díl ságy, která modelovala…

Herečka Slávka Budínová (†78) by měla radost: Konec války o její dům!

Herečka Slávka Budínová (†78) by měla radost: Konec…

Po 15 letech od smrti Slávky Budínové (†78) se stavební práce daly konečně do pohybu. Chátrající dům na Kampě se…

 

iSport.cz

Pomohla kombinace řevu a klidu, usmíval se Jandač. Co Růžička a ZOH?

Pomohla kombinace řevu a klidu, usmíval se Jandač.…

Dvě třetiny trnul, pak se mohl radovat. Trenér národního týmu Josef Jandač měl k výkonu české reprezentace proti…

SESTŘIHY: City mají patnáctou výhru v řadě, Arsenal i Liverpool ztratily

SESTŘIHY: City mají patnáctou výhru v řadě, Arsenal…

Fotbalisté Manchesteru City v 17. kole anglické ligy deklasovali poslední Swansea na jejím hřišti 4:0 a vedou…

 

Reflex.cz

Sociolog Martin Lux: Realitní bublina praskne. A Čechy to bude bolet

Sociolog Martin Lux: Realitní bublina praskne. A…

Trh s byty je ve varu, zdražuje i bydlení v panelácích, developeři nestíhají stavět. Obchodníci s realitami…

Bokori: Zloději duší, kteří prý dokáží proměnit člověka v zombie

Bokori: Zloději duší, kteří prý dokáží proměnit…

Nejkratší cesta na Haiti vede ze sousední Dominikánské republiky. Zvláštní - zatímco v jedné zemi pulzuje…