Diskuse

Audi A5 (2010)

4.5.2010

Stručně řečeno: Audi. 2.0 TFSI. 155kW. Quattro. Jedná se červené Audi A5 Sportback, tedy s nadsázkou řečeno pětidvéřový sporťák. Standardní výbava,…

 

Audi A5 Sportback (yumi)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Lubosss1

    Lubosss1 04.11.2010  20:26

    A5 SB

    Pekná recenzia ! Čo sa týka oleja, nech si ďalší majiteľ zvykne, že ho tiež bude dolievať, je to slabina týchto motorov.
    "Například absence kapes na předních sedačkách mě překvapila (kam s mapami ?)" - hold je to iba za príplatok :-)
    Parkovcí senzor aspoň vzadu pri takomto aute by mala byť samozrejmosť, ale pre ćeský a slovenský trh je to len a len za príplatok. Cenová politika je raz taká..... Celkovo si myslím, že je to vydarené vozidlo pre tých, ktorí hľadajú športovejšiu limuzínu. A skôr by som riešil diesel, aj ten 2,0 tdi 170k nie je zlý, mám s ním pár km odjazdených. Tak nech teda slúži ďalej novému majiteľovi ! :-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 08.01.2011  10:36

      « Re: A5 SB

      Ono je to s těma motorama trochu těžké. 2.0 TDI má opravdu mizernou pověst /známému praskla ve 102 tis. hlava a protože to bylo po záruce, nic mu neuznali/ na druhou stranu aktuálně teď jiná známá měnila 2.0T v Superbu motor už ve 23 tis. km :-(
      Takže z bláta do louže a naopak. Mám pocit, že koncern má až na vyjímky opravdu špatné motory.
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 04.11.2010  22:43

    Slabá stránka - Tempomat, který funguje jak má!

    Tak tohle mě opravdu dostalo:
    "Tempomat - nechápu ho a bojuji s ním. Nastavíte si rychlost, pak podřadíte (většinou proto, že při zaplém tempomatu chcete takto snížit rychlost) a on tvrdošíjne dává plyn, aby dorovnal původní rychlost. To mi opravdu vadí a považuji to za nebezpečné. V servisu mi říkaly, že se s tím nedá nic dělat...." 8-s >:D :yes:
    Ještě, že je to auto (na dvojku a trojku) tak náv"i"kové... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Franke

      Franke 14.06.2011  08:09

      « Re: Slabá stránka - Tempomat, který funguje jak má!

      U každého normálního tempomatu spojeného s manuální převodovkou, když vyšlápneš spojku, tak se tempomat deaktivuje ...
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 14.06.2011  17:33

        « Re: Re: Slabá stránka - Tempomat, který funguje jak má!

        Oba máte pravdu, teda všichni tři.

        Pokud je člověk zvyklý, že tempomat vypíná i při stisknutí spojky, tak je to nevýhoda, pokud někdo s tempomatem podřazuje a přeřazuje, což třeba v dálničních stoupáních u slabších motorů příjde vhod, tak se mu nevypínání tempomatu spojkou hodí.

        Já třeba mám tempomat, který se spojkou vypne, ale na dálnici nemám potřebu podřazovat s tempomatem, i ten můj lenoch vyjede téměř všechna stoupání na nejvyšší rychlostní stupeň, maximálně zpomalí a to zase taková katastrofa není.
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 05.11.2010  15:08

    A5

    Ahoj,
    opravdu krásné auto, osobně bych akorát zvolil 2.0 TDI (125kW). Pocitově nejede o moc hůř a jezdí za polovinu (navíc hlavně na dálnici lze s takovou spotřebou trvale okupovat levý pruh a nemusíš kličkovat mezi nákladními auty v pruhu pravém ;-) ). Pokud bych šel primárně po výkonu, je jasná volba 240k 3.0TDI (rozdíl 100tis je u auta přes milion myslím zanedbatelný, navíc s přihlédnutím k nižší spotřebě, většímu výkonu i zůstatkové ceně).
    Toť můj názor, každý to vidí jinak a věřím že pro tebe by byla zase nejlepší volbou tato verze ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 09.11.2010  22:30

    Predrazena nemecka potvora..

    Jak si psal ze to auto uz slo do sveta, tak se ti ani nedivim. Jak uz kolega psal ten tempomat jen dela co ma, podle me by se mel vypnout po zmacknuti spojky nebo brzdy, myslim ze to tak ma mercedes, ale nechci se hadat. Asi nekde nekdo udelal chybu. Ale hlavni je ze v kare za mega nejsou parkovaci senzory a samostmivani zrcatek, bez toho bych nemohl zit. Priplacet ok, ale ne za predrazene blbosti, ktere by meli v takove tride standartni. Jak si psal ze si mel Octavku, jaky je to rozdil s prostorem? Myslim pro ridice, na zadnich sedackach a kufr? Pokud by VW nekazilo politiku svych automobilek a dali do Octavie RS pohon vsech kol a nastaveni motoru jak ma S3 260k, tak by se podle me neprodal ani jeden kus A5. Jinak v te cervene vypada dobre... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto jmurjr-H22A7-

      jmurjr (H22A7) 10.11.2010  12:02

      « Re: Predrazena nemecka potvora..

      Gluck, octavia nie je vsetko. Myslim si, ze A5 sportback ma omnoho lepsi podvozok, ale to je vec nazoru.
      Co sa tyka tempomatu na Mercedese, ten sa nevypina po zmacknuti spojky. Vypne sa az pri zmacknuti dlhsom ako 4 sekundy. Podla mna to je super, aspon v kopci ked podradim, tak sa auto vrati na povodnu rychlost.
      A este k cenotvorbe: Mercedes ma pevne stanovene ceny, kdezto Audi ma orientacne s tym, ze ich dokaze znizit.
      • 00 Reagovat !

        foto Gluck202

        Gluck202 12.11.2010  22:30

        « Re: Re: Predrazena nemecka potvora..

        Jojo, je to super, ze se vrati na stejnou rychlost, ale jak pises po 4 sekundach se vypne a tady u te potvory se 4rma kruhama to porad drzi. Btw nechcel sem porovnavat Audi a Mercedes, to byl jen priklad. Mercedes je podle me pro lidi 40 let a vis a srovnavat jej s Audi neni zrovna nejlepsi. I kdyz nevim jestli jeste dnes je mozne koupis Cecko se svyhadlama vzadu , pak by se to srovnavat dalo >:D . Ale pokud bych mel mercedes ktery nema vsechny okna v elektrice, a to at uz A,B,C,E atd, tak bych nevyjel ani z garaze. Mercedes je symbol luxusu, a kdo nema na to priplatit si za veci, ktere maji jine automobilky uz v zakladu at si to nekupuje. Trochu si me nepochopil, neobhajuji Octavku,byl to jen priklad, je to podpruperne auto k dostani se slusnou vybavou za slusne penize. Lepsi podvozek v cem? Lepsi perovani, nebo lip drzi na silnici? :-O
    • 00 Reagovat !

      foto yumi

      yumi 17.11.2010  13:34

      « Re: Predrazena nemecka potvora..

      Ahoj,
      Co se týká prostoru, tak na zadních místech je to špatné co se týká výšky. Jinak podélně to jde, ale je to menší než Oct2, hlavně je to pro 2+2 - vzadu by se tři muži opravdu nevešli. Kufr je fajn (nečekal jsem to ;-) ), jenom je opravdu nízký, ale dost dlouhý - ale beru, že to je mimo jiné daň pohon všech kol a prostor pro (dojezdovou) rezervu.
      • 00 Reagovat !

        foto Gluck202

        Gluck202 18.11.2010  22:36

        « Re: Re: Predrazena nemecka potvora..

        Ahoj, dík za odpověd. To mě docela překvapuje že je vzádu míň místa než v O2. Myslel sem že A5 je postavená na větším podvozku než A4. ;-\ Takže je to na stejný zpusob jako MB CLS. Když sem si sedl do CLS musel sem mít skloněnou hlavu, a to nejsem moc vysoky, to bych řadeji koupil SL, stejně zadní sedačky nevyužiješ >:-[] . Pohon všech kol musí být k nezaplacení. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto salamoon

    salamoon 29.11.2010  19:47

    Logika

    Nieje to tvoje vysnene auto,mas 2 metre a auto je nizke,a pri kupe a5 ti neostalo na parkovacie senzory....preco si si to auto teda vobec kupoval? 8-s (bez ohladu,ze uz ho nemas)
    • 00 Reagovat !

      foto yumi

      yumi 02.12.2010  17:12

      « Re: Logika

      Nevybral jsem si ho, ani jsem si ho nekonfiguroval, ale jenom používal jako pracovní nástroj... Tak proto ;-) .
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 04.01.2011  16:41

    Koukám, stejný motor, stejná červená :-)

    Ahoj, koukám že tu má někdo stejný motor a zřejmě i stejnou červenou :-) A5 Sportback se mi líbí, ještě více pak S5 Sportback ;-) :yes:
    U mě máš 3x 10, ikdyž těch fotek by mohlo být ještě více. Ale za ten motor... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Tomogo

    Tomogo 10.01.2011  08:43

    Spotřeba

    Ahoj, udivuje mne ta spotřeba. Mám taky 2.0 TSI ale starší model 147kW a po Praze jezdím běžně za 10 a mimo Prahu při né moc lehké noze za 8.5 a při normálním ježdění se dostávám i pod 7.5 a na okreskách kolem 6.5. A tento tvůj motor by měl být papírově o litr úspornější.
    • 00 Reagovat !

      foto kornel

      kornel 14.01.2011  02:15

      « Re: Spotřeba

      tiez tu jeho spotrebu nechapem..mam ten isty motor (2.0 tsi 155kw) v Leone a ci uz v meste alebo po okreskach mam omnoho mensiu spotrebu..Predpokladam, ze tej audine dava pekne do tela a vobec ju nesetri, tym si vysvetlujem aj tu pomerne vysoku spotrebu oleja, ktora rozhodne nieje bezna ani u tychto motorov,, ja som pocas prvych 10 000 km dolial cca 1 liter oleja co je zanedbatelne a urcite niesom typ, ktory by motor podtacal a jazdil nonstop v nizkych otackach.
    • 00 Reagovat !

      foto Matt26

      Matt26 14.01.2011  09:19

      « Re: Spotřeba

      tých 6.5 vo veľkom pasate by som chcel teda vidieť, ale nevadí... (v reálnej premávke, pravda ak to nie je noc, tažko)
      Ak ste ešte nevideli test S5 s TFSI tak tu:
      [odkaz]
      [odkaz]
      a následne RS5
      [odkaz]
      Viem že to nie je priamo 2liter, ale ako píše autor testu, problém je priamo v technológii TFSI a výsledok hovorí za všetko ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Tomogo

        Tomogo 14.01.2011  16:06

        « Re: Re: Spotřeba

        Jo už jsem jel i za 17/100km ale to bylo brzda plyn a 130-240km/h

        A s plným autem cesta CZ-AU-(AU hory)-AU-CZ s boxem na lyže na střeše a s rychlostmi od 130-180km/hod 8.5l/100km

        Jinak nemám problém po rovince při 90km/h za 5.5l/100km

        A olej mi to taky nežere, je pravda, že jsem olej hned po 4 tis. vyměnil za 5W40 a dal pevný interval po 15 tisících.

        Kupříkladu dnes jsem jel po Praze do práce za 8.5l/100km lehká noha.
        • 00 Reagovat !

          foto kornel

          kornel 14.01.2011  19:19

          « Re: Re: Re: Spotřeba

          presiel si zo specifikacie VW504 na VW502..? Tiez mam tie umysly, nakolko sa mi tie "EKOudelatkove" Low Saps VW504/507 nepozdavaju a uz vobec nie na viac ako 15 tkm..Ale bol som na druhu stranu varovany pred liatim ineho oleja do 2.0 TSI nez VW504 z hladiska nezanasania katalyzatora (je totiz prisposobeny EURO5) a klasicky olej (nie Low Saps) by mu nemusel prospiet a tym by mohol negativne ovplyvnit vykon. Naviac tieto VW504 Low Saps oleje neprispievaju k dodatocnemu zanasaniu sacich ventilov, na co je priamovstrek dost haklivy..(u priamovtreku sa nevyuziva cistiaca schopnost paliva k cisteniu sacich ventilov, kedze palivo neprudi skrz sacie ventily ale je vstrekovane priamo do valca a preto pouzitie klasickych olejov u TSI, tak dodatocne moze prispiet k ich zanasaniu). .
          P.S je to dilema, ci ostat na VW504 alebo ist do VW502
          • 00 Reagovat !

            foto Tomogo

            Tomogo 14.01.2011  20:08

            « Re: Re: Re: Spotřeba

            Myslím že tam mám Shell Helix Ultra, a dali mi ho tam přímo u VW. A musím uznat že motor má měkčí chod.
            • 00 Reagovat !

              foto Jetty

              Jetty 14.01.2011  20:27

              « Re: Spotřeba

              Dle osobní zkušenosti s motorem 1.8T si myslím, že spotřeba tohoto konkrétního auta je dost ovlivněna tím, že bylo používáno jako služební...což mluví za vše 8-s a navíc je to quatro ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto yumi

                yumi 15.01.2011  18:02

                « Re: Re: Spotřeba

                To, že jde o firemní auto nehraje roli. Mám firemní auta už více než osm let a klidně bych si auto po sobě koupil (i když A5 ne)... Kolega co ho má nyní, je na tom se spotřebou po městě stejně, fakt se na cca 15km standardně drží přes 12 litrů. Přeci jízda po města je o krátkém ježdění a v Praze často v zácpách... Co se týká dlouhodobé spotřeby, já jsem se držel na dálníci do 160km/h (dle tachometru) - navíc s velmi často zaplým tempomatem, ale jakékoliv sešlápnutí na plyn spotřeba fakt trestá. Ani jeden z nás nejezdil stylem, že gumuje pneumatiky (ano u toho quattra to ani moc nejde ;-) ), či jezdí pouze nad 5tis otáčkama motoru. Z mého pohledu, bych tu spotřebu měl navlast stejnou, kdybych takového auto měl jako soukromé. Prostě normální ježdění a občas využít jeho vlastnosti :-) , ale ne "závodění".
                Každpopádně díky za diskutování, i když nemusím se vším souhlasit ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Jetty

                  Jetty 16.01.2011  16:43

                  « Re: Spotřeba

                  Jo to beru, je jasné, že v A5 quatro nebude tento motor mít stejnou spotřebu jako v Passatu CC, nobo dokonce mnohem lehčím Golfu GTI. Benzínové motory a hlavně turbobenzíny jsou hodně závislé na zatížení (váze auta) a stylu jízdy. Proto bych nekombinoval tento motor s quatrem (pak by se dalo přiblížit spotřebě Passatu s tímto motorem). Osobně bych ale volil motor 3.0TDI, když už ne ten, tak aspoň 2.7TDI ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Tomogo

                    Tomogo 17.01.2011  16:37

                    « Re: Re: Spotřeba

                    No stím bych až tak nesouhlasil, že nové bezíny jsou tak náchylné na zatížení. Ale je pravdou, že quatro na tom musí být zákonitě o trochu hůř, ale nečekal bych takový rozdíl... navíc, když je tam papírově úspornější motor...

                    PS: Já bych si zas do Audi nikdy nedal TDI, teda pokud to nebude Q7, k náklaďákum to TDI tak nějak patří. ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto Jetty

                      Jetty 21.01.2011  20:30

                      « Re: Spotřeba

                      Papírově úspornější motor - tomu bych až tak nevěřil, papír snese všechno >:D S tím motorem je to těžký, na to má každý svůj názor. Ale naštěstí si každý může vybrat ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Vacmar

      Vacmar 27.01.2011  13:35

      « Re: Spotřeba

      I já mám tu čest s předchozím model s 147KW a pohonem všech kol a dlouhodobá průměrná spotřeba je 10,5 litrů. A musím podotknout, že se s autem jezdí ekonomicky (navíc je to automat, takže žádné špatné řazení, jak by mohl někdo namítnout) a to teď myslím smrtelně vázně! Svižná jízda znamená od 12 litrů víš. To quattro je v zimě super věc, ale na spotřebě se projevuje víc než dost.
  • 00 Reagovat !

    foto Peter-33

    Peter 33 24.02.2011  16:14

    raketa

    krasne auto a neuveritelná raketa nech slúži :-)
  • 00 Reagovat !

    foto robsi167

    robsi167 17.10.2011  13:41

    2.0 TFSI quatro tiptronic s

    tak a velmi podobne mame doma asi dva mesiace (este vonia novotou)
    2.0 TFSI quatro tiptronic s.
    - automat je celkom dobry (pri podradovani by mohol byt este trochu rychlejsi) a radi naozaj skoro (pri kludnej jazde) mozno uz pri 1700 smerom hore, skoro ako diesel. vdak krivke krutiaceho momentu je to ok.
    - lampicky su fakt dost zle
    - najvacsi problem je spotreba, fakt sa musim krotit aby som sa v mixe dostal tak na 9.5 - 10 l/100km
    - podvozok naozaj skvely, drzi ako blazon a pritom je az prekvapivo komfortny zatial na seriovych 17-kach
    - s hands free problem namam pokial vytacam z poslednych volanych, prijatych ci zmeskanych ...
    - priestorove pomery na druh auta velmi slusne, vyuzitelnost dobra aj s malym dietatom - uvidim ako obstoji az budeme mat dve deti a opat vozit aj kocik.
    co mi naozaj chyba je elektricke zatvaranie 5 -tych dveri (neni vobec v ponuke) a elektricke sklapanie spetakov - nasa chyba
    - auto si vybrala moja manzelka, ja som po nom netuzil, preto dnes mozem (asi celkom nezaujato) povedat ze to auto je * dobre (az na tu spotrebu) >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 01.11.2011  21:37

      « Re: 2.0 TFSI quatro tiptronic s

      Nic ve zlém, ale nechápu proč si někdo koupí benzinový motor aby se následně zhrozil nad spotřebou 10l.
  • 00 Reagovat !

    foto Lukas-L

    Lukas.L 31.10.2017  22:27

    spotřeba oleje

    udělal jsi dobře, že jsi se ho zbavil nebo firma se ho zbavila... je to známý problém těchto motorů, přítelkyně ho měla na servise kvůli spotřebě cca 1 litr na 1000 km v servisu asi třikrát, nepomohlo nic jako přetěsnění a bůhví co tam vymýšleli. Problémy s reklamacemi bylo hodně, auto za 1,2 mega... no až už viděl prodejce, jak se tam lidi potkávají u dealera v servisu a povídají si jaké mají stejné problémy, tak zasáhl a museli naštěstí na základě kulance vyměnit celý polomotor a pak už OK ... auto má jinak velmi dobrý podvozek, super vzhled, 4 kolka a pro mě praktický kufr, ale spolehlivost katastrofa... v cca 30 tis km nás nechalo stát na cestě... něco s motorem, rachocení u brzd - prý plech nějaký, v podstatě skoro žádnou závadu nebyli schopni vysvětlit nějak normálně, u zadních oken jsou slyšet pazvuky jakoby tam byl zapadlý šroubek v karoserii... při 118 tis ted hlásí závadu výfukového systému, tak uvidíme... 8-s
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…