Recenze

vartin (muž 32 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Škoda Fabia 1.4 16V 55kW

9,79 Uživatelé

Hodnoceno: 51× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 1 Škoda Fabia, foto 2 Škoda Fabia, foto 3 Škoda Fabia, foto 4 Škoda Fabia, foto 5 Škoda Fabia, foto 6 Škoda Fabia, foto 7
Škoda Fabia, foto 8 Škoda Fabia, foto 9 Škoda Fabia, foto 10 Škoda Fabia, foto 11 Škoda Fabia, foto 12 Škoda Fabia, foto 13 Škoda Fabia, foto 14 Škoda Fabia, foto 15 Škoda Fabia, foto 16 Škoda Fabia, foto 17 Škoda Fabia, foto 18 Škoda Fabia, foto 19 Škoda Fabia, foto 20 Škoda Fabia, foto 21 Škoda Fabia, foto 22 Škoda Fabia, foto 23 Škoda Fabia, foto 24 Škoda Fabia, foto 25 Škoda Fabia, foto 26 Škoda Fabia, foto 27 Škoda Fabia, foto 28 Škoda Fabia, foto 29 Škoda Fabia, foto 30 Škoda Fabia, foto 31 Škoda Fabia, foto 32 Škoda Fabia, foto 33 Škoda Fabia, foto 34 Škoda Fabia, foto 35 Škoda Fabia, foto 36 Škoda Fabia, foto 37 Škoda Fabia, foto 38 Škoda Fabia, foto 39 Škoda Fabia, foto 40 Škoda Fabia, foto 41 Škoda Fabia, foto 42 Škoda Fabia, foto 43 Škoda Fabia, foto 44 Škoda Fabia, foto 45 Škoda Fabia, foto 46 Škoda Fabia, foto 47 Škoda Fabia, foto 48 Škoda Fabia, foto 49 Škoda Fabia, foto 50 Škoda Fabia, foto 51 Škoda Fabia, foto 52 Škoda Fabia, foto 53 Škoda Fabia, foto 54 Škoda Fabia, foto 55 Škoda Fabia, foto 56 Škoda Fabia, foto 57 Škoda Fabia, foto 58 Škoda Fabia, foto 59 Škoda Fabia, foto 60 Škoda Fabia, foto 61 Škoda Fabia, foto 62 Škoda Fabia, foto 63 Škoda Fabia, foto 64 Škoda Fabia, foto 65 Škoda Fabia, foto 66 Škoda Fabia, foto 67 Škoda Fabia, foto 68 Škoda Fabia, foto 69 Škoda Fabia, foto 70 Škoda Fabia, foto 71 Škoda Fabia, foto 72 Škoda Fabia, foto 73 Škoda Fabia, foto 74 Škoda Fabia, foto 75 Škoda Fabia, foto 76 Škoda Fabia, foto 77 Škoda Fabia, foto 78 Škoda Fabia, foto 79 Škoda Fabia, foto 80 Škoda Fabia, foto 81 Škoda Fabia, foto 82 Škoda Fabia, foto 83 Škoda Fabia, foto 84 Škoda Fabia, foto 85 Škoda Fabia, foto 86 Škoda Fabia, foto 87 Škoda Fabia, foto 88 Škoda Fabia, foto 89 Škoda Fabia, foto 90 Škoda Fabia, foto 91 Škoda Fabia, foto 92 Škoda Fabia, foto 93 Škoda Fabia, foto 94 Škoda Fabia, foto 95 Škoda Fabia, foto 96 Škoda Fabia, foto 97 Škoda Fabia, foto 98 Škoda Fabia, foto 99 Škoda Fabia, foto 100 Škoda Fabia, foto 101 Škoda Fabia, foto 102 Škoda Fabia, foto 103 Škoda Fabia, foto 104 Škoda Fabia, foto 105 Škoda Fabia, foto 106 Škoda Fabia, foto 113 Škoda Fabia, foto 114 Škoda Fabia, foto 115 Škoda Fabia, foto 116 Škoda Fabia, foto 117 Škoda Fabia, foto 118 Škoda Fabia, foto 119 Škoda Fabia, foto 120 Škoda Fabia, foto 121 Škoda Fabia, foto 122 Škoda Fabia, foto 123 Škoda Fabia, foto 124 Škoda Fabia, foto 125 Škoda Fabia, foto 126 Škoda Fabia, foto 127 Škoda Fabia, foto 128 Škoda Fabia, foto 129 Škoda Fabia, foto 130 Škoda Fabia, foto 131 Škoda Fabia, foto 132 Škoda Fabia, foto 133 Škoda Fabia, foto 134 Škoda Fabia, foto 135 Škoda Fabia, foto 136 Škoda Fabia, foto 137 Škoda Fabia, foto 138 Škoda Fabia, foto 139 Škoda Fabia, foto 140 Škoda Fabia, foto 141 Škoda Fabia, foto 142 Škoda Fabia, foto 143 Škoda Fabia, foto 144 Škoda Fabia, foto 145 Škoda Fabia, foto 146 Škoda Fabia, foto 147 Škoda Fabia, foto 148 Škoda Fabia, foto 149 Škoda Fabia, foto 150 Škoda Fabia, foto 151 Škoda Fabia, foto 152 Škoda Fabia, foto 153 Škoda Fabia, foto 154 Škoda Fabia, foto 155 Škoda Fabia, foto 156 Škoda Fabia, foto 157 Škoda Fabia, foto 158 Škoda Fabia, foto 159 Škoda Fabia, foto 160 Škoda Fabia, foto 161 Škoda Fabia, foto 162 Škoda Fabia, foto 163 Škoda Fabia, foto 164 Škoda Fabia, foto 165 Škoda Fabia, foto 166 Škoda Fabia, foto 167 Škoda Fabia, foto 168 Škoda Fabia, foto 168 Škoda Fabia, foto 169 Škoda Fabia, foto 170 Škoda Fabia, foto 171 Škoda Fabia, foto 172 Škoda Fabia, foto 174 Škoda Fabia, foto 175 Škoda Fabia, foto 176 Škoda Fabia, foto 177 Škoda Fabia, foto 178 Škoda Fabia, foto 179 Škoda Fabia, foto 180 Škoda Fabia, foto 181 Škoda Fabia, foto 182 Škoda Fabia, foto 183 Škoda Fabia, foto 184 Škoda Fabia, foto 185 Škoda Fabia, foto 186 Škoda Fabia, foto 187 Škoda Fabia, foto 188 Škoda Fabia, foto 189 Škoda Fabia, foto 190 Škoda Fabia, foto 191 Škoda Fabia, foto 192 Škoda Fabia, foto 193 Škoda Fabia, foto 194 Škoda Fabia, foto 195 Škoda Fabia, foto 196 Škoda Fabia, foto 197 Škoda Fabia, foto 198 Škoda Fabia, foto 199 Škoda Fabia, foto 200 Škoda Fabia, foto 201 Škoda Fabia, foto 202 Škoda Fabia, foto 203 Škoda Fabia, foto 204 Škoda Fabia, foto 205 Škoda Fabia, foto 206
 

Technické info

Přezdívka auta Nemá přezdívku Rok výroby 2000 Koupeno ojeté najeto [km]:229000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 55 kroutící moment [Nm]: 126 maximální rychlost [km/h]: 170 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 14 / 17 * zavazadlový prostor [l]: 426 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,8

Popis vozu

.... Před několika lety jsem si pořídil jako první vozidlo přes tátovo známýho modrýho favorita 135L z 92 roku. Jezdil jsem s ním asi rok a půl, než přišel čas na technickou kontrolu, kdy mne opravy, aby fáčko vůbec prošlo technickou, přišly téměř na jeho poloviční cenu. Po technický byl favorit téměř jako nový. Radši jsem začal přemýšlet a poohlížet se po novějším voze. Rozhodoval jsem se mezi třemi vozy: Alfa 156 sport vagon 1.9 JTD, Octavií combi 1.9 TDI a Fabií combi 1.4 nebo 1.9 TDI. Asi po třech měsících hledání na netu (konkrétně jsem hledal na "Sauto") se objevila tato Fabka. Chvíli jsem se rozmýšlel, až najednou druhý den zmizela z nabídky. Říkal sem si: "sakra, takovou chvíli v nabídce a už je pryč?" Dál jsem už neváhal a volal jsem hned prodejci. Majitel bazaru mi řekl, že už o ni měl někdo vážný zájem a proto jí nechal stáhnout z nabídky. Dál Nebylo co řešit! Na druhý den jsem se tedy se švárou sbalil sebral případnou akontaci a jeli jsme na výlet směr: Kolín - Beroun (Zdice). Když jsem se po roce a půl ježdění ve favoritu svezl v této fábce, bylo rozhodnuto! Fábie pojede s náma domů! Svezení bylo úplně parádní, tichoučko, nic nevrzalo, neklepalo, držela směr, vše jak nové. Ale příští auto bude určitě diesel. Favorit šel po dvou měsících na prodej protože jsem na něm musel dojezdit zimu. Fabka měla hladký letní kola a nemohl jsem s ní kvůli sněhu dojet ani na evidenčku. Favorita jsem pak vyděl asi po roce na tuning srazu v Milovicích. Z toho, co z něj majitel udělal se mi chtělo brečet (hrůza a děs) :o( .
....Je přidaná jedna fotka jak favorit vypadal před prodejem.

FABIA 1.4 16V:
....Skládat se začla 22.12.2000 a do provozu se poprvé vydala ve 3 měsíci roku 2001. Fabču jsem kupoval v roce 2007 (v den, kdy k nám do Čech přišel hurikán Kyryl) s najetými 86000 km, po prvním majiteli s pravidelně plněnou serviskou. Do ČR ji přivezl jeden pán co tahá auta z Němec. Zařídil přihlášení v ČR, ME a STK. Měl jsem tedy o starost méně. Jen co jsem si fabi přivezl domů, najednou přestala couvat. Zpátečka tam vůbec nechtěla skočit, posléze zmizeli i první dvě rychlosti! Prostě tam nebyli. Rozjíždět jsem se musel až na třetí rychlostní stupeň. Chtěl jsem fabku hned vrátit, už jsem myslel na nejhorší, že je převodovka K.O. Na druhou stranu se mi zase nechtělo vracet se zpět z Kolína do Berouna a hlavně to rozjíždění na trojku po městě nebo v koloně by nebylo zrovna moc dobrý. Proto jsem zkusil servis. Oprava naštěstí nebyla zas tak náročná, jelikož šlo pouze o seřízení. Zároveń jsem v servisu nechal ihned vyměnit olej a mohlo se znovu jezdit.

....Chtěl jsem fabku krapítek odlišit od ostatních, proto přišly na řadu drobné úpravy. Před výměnou rozvodů jsem chtěl stihnout namontovat sportovní výfuk a něco v interiéru, loketní opěrku (na delší cestu bez loketky ani ránu), neon ap. Před výměnou rozvodů, mi ale odešly obě ložiska s rozdílem asi dvou tisíc kilometrů, jejich stav se začal rapidně horšit. Byl to hukot (v kabině), jako když letí nákladní letado. Z venku se zase ozývalo přerušovaný pískání (skřípání), takže rozvody musely počkat. Po výměně rozvodů, mi znovu odešlo na pravé straně ložisko. V servisu mi pak bylo oznámeno že pravděpodobně dostala moje fabi ránu na kolo, musel jsem tedy nechat vyměnit těhlici a nalisovat už třetí ložisko během půl roku. S těhlicí se samozřejmě vyměnilo i čidlo ABS, jelikož nešlo z ní vyndat a zachránit ho. Tři výměny ložisek i s prací mě tedy přišly asi na 9 tisíc Kč. Musím zaklepat, teď už je zatim od nich klid!

....INTERIÉR:
Je jednoduchý, žádné složitiosti. V plánu mám jen drobné úpravy barev. Tím mám na mysli šedé plasty spodní části palubky, dveří a středového tunelu mezi sedačkama. Rozhoduji se mezi nějakou světlou, krémovou kůží. Dále mi chybí přihrádka pod palubkou a kapsy v zadních dveřích, dokoupím a přimontuji. Se sedačkama jsem spokojen, na toto vozidlo jsou bohatě dostačující, ale RS sedačky to je něco; moc bych chtěl;@p. Jako doplňkovou výbavu, pro klid a bezpečí, si s sebou vozím hasící přístroj, sadu nářadí, startovací kabely. Člověk nikdy neví a všechny tyto věci zabírají místo jen v bočních kapsách kufru. Pohoda ;@)

....MOTOR:
Odhlučení motoru je výborný, je slyšet jen valení kol. Z motoru mi téměř po stočtyřicetititisíci kilometrech nic neteče, ale olej se už začíná ztrácet. Asi budou da odchodu pístní kroužky. Používám motorový olej MOGUL EXTREME PD 5W40. Budu muset přesedlat na 10W.

....PODVOZEK:
Dost majitelů si stěžuje na stabilizátory - taky mi odešly, pěkně to na nerovnostech tlouklo. Doufám, že k těm špatným stabilizátorům (kostím) se nic už nepřidá. Zatim na našich silnicích podvozek dost trpí a za pravdu mi určitě dá hodně lidí, nejen majitelé fabií. Pomalu, ale jistě se u nás stav silnic začíná lepšit (okolí Kolína), tak snad časem budu moct zařadit podvozek mezi ty silnější stránky vozu. Na kvalitní silnici se můžu na podvozek fabky spolehnout, k dobré stabilitě mi pomáhají i širší kola (205/17"), nemusim se bát zvolit i svižnější jízdu. 17-ti palcová kola mám zapsaná v TP, s několika dalšími listinami TÜV. TÜV testy byly provedeny v německu.

....Další neduhou fabií jsou ty praskající H7-čky, zakoupil jsem si přední svetla made in Thaiwan a mám klid :-). Hned následovali i zadní lampy. U těchto zadních lamp svítí jedničková světla v horní části o proti origo světlům, kde jedničky svítí v té spodní části zadních světel.

....BRZDY:
Proběhla i kompletní výměna brzd za sportovní, jelikož původní brzdily tak z 30% a nezvládaly tak ubrzdit fabču s koly 205/17". Na vše byla velká sleva.

Dříve jsem použil tuningové pedály od Hot Style, spokojenost ale NEPŘINESLY! Proto jsem si z Aukra pořídil RS pedály. Ovládání vozu (brzdy, spojka) je s RS pedály úplně o něčem jiném - paráda! Jestli můžu doporučit z vlastní zkušenosti, nekupujte zbytečné, nebezpečně široké tuningové pedály! eRS pedály vypadají parádně a ÚČEL PLNÍ o 100% lépe!

....VÝBAVA:
Mám výbavu komfort, el. přední okna, tónovaná okna (zelené z výroby),el. ovládaná a vyhřívaná zrcátka, stavitelný volant a sedadlo řidiče, odkládací schránka pod sedadlem spolujezdce, ABS, ASR, nastavení intenzity osvícení budíků, palubní počítač, 4x airbag, hagusy, mlhovky, centrál, otvírání víka nádrže a kufru z místa řidiče, individuální zapnutí parkovaček (nyní Eangel kroužků).
Postupem času budou veškeré šedé plasty (spodní část palubní desky, oplastování středového tunelu) překryty krémovou kůží. Plasty ve dveřích budou v tmavě hnědé kůži, jelikož nejaký ten kopanec od boty občas utrží. Proto tmavá barva.

....Ve fabce je použit motor 1.4 16V 55kW. Je to třetí nejsilnější z vyráběných benzínových motorů do Fabií 1. Také prý nejkvalitnější.

....Něco málo z technického průkazu:
-Rozměry a hmotnosti:

-Délka (mm): 4 222
-Šířka (mm): 1 646
-Výška (mm): 1 452
-Rozvor(mm): 2 462

-Provozní hmotnost (kg) : 1 170
-Největší technicky přípustná hmotnost (kg): 1 610
-zatížení střechy 75 kg

A JEŠTĚ BYCH PŘIDAL JEDNU TAKOVOU LEHČÍ VYCHYTÁVKU:

-LEVNÉ ZABEZPEČENÍ VOZU:
Účinné zabezpečení vašeho vozu za pár korun.
Pokud máte strach o své auto a nemáte peníze na drahé sledovací služby, zde je jistá alternativa.
Co k němu budete potřebovat?
1.Auto zabezpečené jakýmkoliv alarmem – v nouzi nemusí být ani ten, k tomu se vrátím na konci článku.
2.GSM telefon s tzv. zkrácenou volbou, tj. vytáčení určitého čísla podržením jdiné klávesy + autonabíječku k němu.
3.SIM kartu T- Mobile s aktivovanou službou Locator.
4.12V relé.
5.Kus drátu.
6.Mikropájku.
V zásadě se jedná o dva způsoby zabezpečení, kdy jeden může pracovat bez druhého, ale když už se nabízí možnost udělat něco téměř dokonalého, byla by škoda toho nevyužít. Pokud máme GSM telefon se zkrácenou volbou, takovou možnost má spousta starých telefonů které se dají sehnat za pár korun, tak můžeme začít s jeho odkrytováním. Zkrátka a dobře , kryt potřebovat nebudeme, klávesnici taky ne, displej a konektor nabíječky je na základní desce.
Pod klávesu klávesu zkrácené volby si uložíme číslo svého mobilu. Když se koukneme na desku a na vnitřek klávesnice, tak si uvědomíme, že klávesnice není nic jiného, než kus něčeho vodivého, co nám spojuje dva konektory v místě konkrétní klávesy, bud´ to jsou dvě protilehlé položky , nebo je plošný spoj vyleptán do tvaru
(zkrouceného hada), ale při pozorném zkoumání zjistíme , že se vždy jedná o dva kontakty, které lezou hlouběji do desky a plocha tlačítka je propojí. Ted´ přijde na řadu mikropájka , pomocí níž napájíme na každý protipól tlačítka nějaký vodič. Druhé konce těchto drátů napájíme na výstup 12V relátka ( běžné relé, které spíná třeba palivové čerpadlo). Schéma zapojení je vespod na relé nakreslen, případně není problém relé odkrytovat. Nyní jsme se dostali do stádia, kdy si můžeme vyzkoušet , že po manuálním stisknutím kotvy relátka začne telefon vytáčet námi zvolené číslo. Pokud tomu tak je, můžeme pokračovat. Vy, kteří máte alarm jste ve velké výhodě, neboť vstupní napájecí konektory cívky relé zapojíme palalelně na sirénu alarmu, případně rovnou na výstupní relé alarmu či na jiný volný signalizační výstup. Co z toho plyne? Ano jakýkoliv poplach způsobují jekot sirény aktivuje telefon , které vytočí naše číslo. Jednu věc máme vyřešenou, ale s mobilem jde dělat i další kouzlo…
Myslím si, že bude vhodné, abyste si přečetli stránku o službě T-Mobile Locator , které se nachází na http://t-mobile.cz/cms/default.asp?menu=119
Pokud si pořídíte SIM kartu a to i TWISTKU (ověřenou na prodejně TMO), máte možnost si tuto službu aktivovat, a to zdarma. V momentě, kdy se Vám ozve automobil, s tím že něco není v pořádku a auto nenajdete na místě kde jste jej odstavili, nepanikařte, ale po zaslání speciální SMS ( přesný postup je na výše
uvedeném odkazu) Vám za 4 koruny české ( ano, to je jediný poplatek operátorovi)
přijde zpráva o přesné zeměpisné šířce vozu, ověřený je okruh cca 200 metrů a to už je podle mě solidní pravděpodobnost, že donutíte k zásahu naši Policii, případně za pár piv najaté rowdies, kteří nejdou pro ránu daleko, nemyslíte?
Zbývá už jen doladit kosmetické záležitosti. Mobil napíchněte na svůj akumulátor, abyste se pojistili proti případu odpojení baterie ve voze. Ideální je napíchnout jej na autonabíječku, takže se permanentně dobíjí z palubní sítě, a v případě odpojení od zdroje 12V běží na svou baterii. Telefon vhodně ukryjte, nejlépe tak, aby splynul se zmatkem v motorovém prostoru, tady to je už na fantazii každého z nás.
Na začátku jsem psal, že nemusíte mít ani alarm. Ano, není to nutnost a dá se to obejít, i když řešení není úplně elegantní. A sice místo na výstup alarmu napojte napájení relátka pro mobil na vnitřní osvětlení vozu, které se rozsvítí po každém otevření dveří. Tady je však nutno ošetřit situace, kdy do vozu jdete vy sami a to asi nejlépe nějakým tajným spínačem, kterým relé aktivujete. Při výstupu z auta Vás to sice ještě jednou vytočí, hovor však odmítnete a další poplach už nebude platný.
Věřím, že můj návod pochopili všichni, opravdu není složitý na realizaci a už vůbec ne na peníze.Starý telefon koupíte za pětistovku, 400 stojí SIM karta, stokorunu relátko, kus drátu doma najdete a za tisícovku máte zabezpečení srovnatelné se sledovacími satelitními službami, jejichž provoz stojí desetitisíce měsíčně.

Silné stránky

-spotřeba, podařilo se mi zajet průměrnou spotřebu i 4,5L na 100km
-jízdní vlastnosti. Na normální silnici, né na výmolech.
-zavazadlový prostor (docela dobře se dá v kufru i vyspat) ;@)
-odhlučnění
-tichost motoru, hlavně při použití benzinu carrera 100.
-dostupnost náhradních dílů
-nyní i nový brzdový systém, fabča brzdí jako ďas
-bubnové brzdy. Bubny jsou méně náchylný na nečistoty proti kotoučovým brzdám. Vzadu přeci jen lítá více nečistot. Pokud člověk nemá potřebu všude brznit smykem a na poslední chvíli, tak jsou bubnové brzdy bohatě dostačující.
-nečekaně pevná střecha, asi ze třech metrů mi na fabku padla lať a je tam jen nepatrné promáčknutí.

Slabé stránky

-náchylný lak na oděrky-škrábance. Metalíza to není no :-/
-podvozek na našich silnicích dost trpí. Mít takové silnice jako mají Němci, patřil by podvozek mezi ty silné stránky.
-vyčnívající, z třetího brzdového světla plastový odstřikovač. Při osoušení vozu, po mytí, se mi z toho odstřkovače podařilo kousek odlomit. Tak-že místo na zadní okno teď pouštím odstřikovač na vozy jedoucí zamnou. :@( Proto se předem všem omluvuju když na to zapomenu a na někoho ten odstřikovač pustím ;-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

....Autorizovaný servis je příliš drahý. Nějaký "lump" mi na zahradě vykrad auto :o(. Jel jsem si nechat vyměnit okno do autorizovaného servisu. Než mi auto bylo předáno, zavolali si mne do dílny a řekli mi, že mámve dvewřích prasklý držák motorku. Navrhli mi výměnu celého vnitřku dveří asi za 3 tisíce. Jako druhou možnost mi plast svaří, vyvrtají větší díru, udělají závit a použijí větší šroub. Mělo by to prý vydržet. Práce na 20 min. a ušetřený tři tisíce (druhá varianta samosřejmě bez záruky). Soulasil jsem tedy s druhou variantou. Po převzetí a zaplacení, sem okno stáhnul a vytáhnul, po druhé ale už nevytáh. Vymotali se lanka. :o( Musel sem pořídit ještě celý ten vnitřek dveří se stahovačkou. Naštvaný na servis i sám na sebe sem radši jel už k soukromému mechanikovi. Nakonec sem platil o litr míň a vše pracuje bez problémů. Mám starší model, díly do stahovaček se prodávají až do faceliftů.
Od té doby jezdím výhradně k soukromému mechanikovi, kterýmu 100% můžu věřit svou práci odvede výborně, rychle a za rozumnou cenu.

....V práci jsem jezdil služebním faceliftem 1.2 Htp s červeným "p" dostávala hroznej záhul (neustále přetížená, studené starty, několikrát do měsíce jízda na plný plyn, několikrát denně jízda přez retardéry občas i v 80 km/h, když to bylo nutné. Časté otáčení se v uličkách. Střídali sme se na ni minimálně tři lidi. Měla najeto přes 120 tis. km a za tu dobu odešly pouze tlumiče, startér, cívka a stabilizátory. Podle mě fabka je držák, když dokáže vydržet takovou zátěž.
Jako náhradu za fabii jsme dostali fungl novýho Peugeota partnera tepee 1.6 benzín. (hrozný krám)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

....Zkušenost? Dobrý, jen trochu NEvýhodný úvěr :-( , ale člověk v životě příjde ještě o hromady peněz :-/
....Proto "E.S.S.O.X" už nikdy více!

Pár změn od sériovky

-Přední světla:.......(Eagle Eyes) - lepší svítivost než u origo světel
-výfuk sportovní.....(ulter sport) - výrobce, který zaručuje zvýšení výkonu
-komplet brzdy.......(ATE)
-litá kola..................(ALUETT) - 205/40 ZR17 pneu Barum Bravuris2
-Diodové blinkry......(SONAR)
-kovová hlavice řadící páky
-brzdové třmeny a bubny ve zlaté barvě
-pedály RS
-čtyři drážkované hliníkové špalky uzamikání dveří.
-krémová kožená manžeta řadící páky a kožený návlek ruční brzdy
-hliníkové chrom. orámování řadící páky.....(PILOT)¨
-Textilní černé koberce s logem FABIA
-zesílené silentbloky z octávie II.

 

Novinky v recenzi

29.1.2016 11:52

Po dlouhé době....

fabie pořád šlape. I když jsem koukal, že tu je fabka i s půlmilionem, moje má jen 220000. Ale leje se do ní jen olej a benzín. Nic jiného po mě nechce a šlape tak, jak má.

4.1.2014 20:13

Rok 2013

Behem minulého roku fabie šlapala jak víno. Jen na Vánoční svátky se mi vytvořily dvě díry v laďáku, tak 1 ledna proběhlo přivaření železného plátu na tlumič a rok snad ještě vydrží. Koukal jsem, že budu muset co nejdřív do servisu a nechat přetěsnit vanu. Mám to nějaké poblité od oleje.

3.2.2013 19:15

Další tecnická

Fabie má za sebou další technickou a servis při 180 000 km. Proběhla výměna čepů řízení, rozvodů a konečně i svíčky. Také se opravil nefunkční zámek u řidiče.

25.5.2012 06:17

Brzdy, tlumiče

Provedena výměna tlumičů a koplet brzd. Tluniče Sachs, brzdy opět ATE

12.3.2012 20:26

Barum

Nasazeny nové bačkory na léto Barum Bravuris

27.4.2011 05:12

Žárovky

Zakoupeny nové žárovky Osram NIGHT BREAKER. Uvidíme jestli budou lepší než obyč H7. Má s nimy už někdo nějakou zkušenost?

2.4.2011 18:51

Zlaté brzdy

Nově natřené brzdiče a přední tlumiče do zlaté barvy v předu i vzadu. Byly už dost orezlé, tak už bylo nutné je krapet vylepšit (vzhledově)

7.1.2011 14:29

STK

No a máme po technický prohlídce. Fabie neprošla. Byl jsem vyhozen se závadou tipu C a to kvůli ruční brzdě. Přirezl lanovod, takže se pravýmu kolu nechtělo moc brzdit. Na druhý den proběhla výměna a fabie už prošla bez problémů. Mám ale poskvrněný TP razítkem nezpůsobilé! Hrůza, kdo na tu ručku má pořád myslet, když jí téměř vůbec nepoužívám.

23.11.2010 22:43

Servis

Dnes proběhla (už po třetí za čtyři roky) výměna zadních silentbloků v ramenech. Začínal jsem z toho už mít nerva, ale nyní byly použity zesílené silentbloky, které mají dvojkové octávie; pasují bez problému. Měly by vydržet víc než ty předchozí. Budu tak moct (o letní sezóně) nazout znouvu 17" kolesa. Proběhla také výměna předního ramene a seřízena geometrie. Za měsíc mě čeká technická, tak snad auto bude v cajku.

13.10.2010 22:13

Dnes jsem si vyzvedl fabi z SOU Čáslav. Kluci koukli na ABS a zjistili že byla pouze prasklá pojistka. Vyčistili ještě čidlo tlaku vzuchu. Fabie už opět jezdí bez problému. Přidány také nové fotky, kde jsem fabi vrátil staré zadní origo lampy.

17.8.2010 13:46

Rudoarmějeci v Červených Pečkách

Nové foto z bojiště u Červených Peček. Cesta do vojenského prostoru je šílená, cca 500m úsek jsem jel 40 minut.

24.5.2010 07:12

140000

Dnes ráno překonáno 140000 km. Aktuální stav vozidla je asi takový: Je potřeba opět vyměnit silentbloky, čidlo tlkaku vzduchu (vyčistit nebo vyměnit). Zatím nejzávažnější závada na voze pumpa (čerpadlo) ABS je K.O. Kdyby někdo věděl o nějakém na mojí motorizaci za rozumnou cenu, tak dejte vědět. Na aukru jsem vyděl že jeden prodejce je prodává za 500,- už se mi ale neozval.

22.5.2010 19:14

Poslední fotka

Dnes přidána poslední fotka. Více už mě to nepustí :o( Ale vejde se jich sem požehnaně; to se musí nechat ;@)

1.5.2010 21:30

Opilci

Včera jsem se byl podívat do Vysoký na čarodejnice a nějací ožratý šmejdi mi na fabce ulámali všechny stěrače a poškrábali lak. Už se tam nikdy neukážu!

17.4.2010 21:45

Opravy

Začaly opravy na fabi po letošní zimně. Proběhla výměna předních pružin, kde jedna praskla při přejezdu přez menší jamku na státní silnici. Po lednové nehodě půjde nárazník do lakovny a budu muset vyměnit podběh s držákem nárazníku a blatníku + nádobku odstřikovačů. viz fotogalerie.

2.2.2010 19:59

První nehoda

12.1.2010 byla pokřtěna moje fabi vectrou. Jedna paní zapoměla narovnat kola při vyjíždění z parkovacího stání a práskla do mne, když jsem čekal až vyjede ze stání. Po třech letech jezdění s fabií první nehoda. Poškrábaný nárazník,ulomený držák nárazníku, ohnutý blatník a roštípaný plastový podběh. Viz fotogalerie

4.8.2009 16:34

Výměna oleje

Tak sem po 30.000 km vyměnil olej. Starý olej byl MOGUL racing S PRO. Tento olej už se nevyrábí, tak-že ho nahradil MOGUL EXTREME PD. Při výměně jsem musel sundat i spodní kryt motoru abych se dostal k olejovému filtru. Celkem stál olej i s filtrem 1400 Kč. Zároveň jsem při výměně musel ošetřit a natřít olejovou vanu jelikož byla už dost orezlá.

12.7.2009 13:32

2 roky - H7

Tak po dvou letech a najetých 25-tisíci kilometrech mi prackla v nových světlech H7-čka. Vyskytnul se také i další problém a to s ŘJ. Při nastartování neragoval plynový pedál a také nešly stahovat el. okna. Na přístrojovce se mi občas rozsvítí kontrolka že je ŘJ v poruše. A po 30 tis.km mne palubní PC prosí o výměnu oleje ;@p v nejbližší době proběhne výměna oleje.

10.7.2009 21:13

Pár nových fotek.
Při cestě na mácháč se mi při brzdění podařilo připálit brzdový buben.
Taky nafocena výměna pylového filtru.

20.6.2009 19:31

Jménem zákona!!!

viz. fotogalerie. Prchající neměli šanci ;@p

9.5.2009 17:03

Tuning sraz

Nahráno pár fotek z Mimoňských válek + erotická myčka

30.3.2009 22:01

Převážení kol

Dnes sem se stavil v Kolínském Barum servisu, kde mi znovu převážily kola. Na mě jen zbylo odstranit lepidlo po původních závažích. K odstranění lepidla mi pomohlo ředidlo S 6005. kola vypadají končně k světu až na památku v podobě záseku z prvního pneuservisu. :@(

29.3.2009 20:47

poškození disků

Nahrány fotky poškozených kol. Takto se o ně postarali v pneuservise. Už nikdy vic!

21.3.2009 16:12

Přezuto, ale ...

Přez zimu sem si nechal opravit litý kola a zakoupil sem nové pneu s rozměrem 205/40/ZR17.
Natěšenej že budu mít parádní kola, sem se zhrozil co s nimi v servise pod Kutlířema provedli. Osekaný hliník, závaží nalepené na límcích a ještě nakřivo. V životě sem neviděl takovou AMATÉŘINU!!! Že by někdo lepil závaží na límce - hrůza! a to to dělal už starší chlap. Prokázal se jako úplnej amatér. Dejte si lidi pozor je to servis kousek za Kolínem, na výpadovce na Český brod - Praha

1.3.2009 12:56

Jen pro zajímavost

V pátek sme kolegyni předali knihy jízd k zapsání údajů do PC. Po spočítání průměrné spotřeby na vozech se nám protočili panenky. U fabie 1.2 Htp máme průměrnou spotřebu 17 litrů na 100km.

20.2.2009 13:56

Zima

Doplněna zimní série foto

17.2.2009 13:07

Překročeno 120.000 tisíc km

25.1.2009 04:21

Obědnány nové letní pneu KUMHO 205/40 R17 84Y XL E, dopněno pár řádků v recenzi

21.1.2009 19:13

Doplněny nové fota do galerky. Čištění čalounění a nový kožený névlek ručky a řadící páky. Šedé plasty spodní části palubky, tunelu a dveří budou po čase ve stejně barevné kůži.

19.1.2009 04:00

Geometrii nakonec nebylo potřeba po nárazu seřizovat. Vyměněn chladič, dekl motoru, podběhy, držáky nárazníku, nárazník svařen.

10.1.2009 00:00

Tak a fabi je rozbitá 8@( u doktora s nárazníkem, deklem motoru, roztrženým chladičem a rozhozenou geometrií. :-(

6.1.2009 00:00

Tak sem dnes čerstvě po technický kontrole. Bál sem se emisí ale bylo mi řečeno že má fabi emise jako auto, který právě vyjelo z výrobní linky - špička. Je vidět, že tabletky asi opravdu fungují. Technická téměř bez závad. Největší závada - prošlá lékárnička.

29.11.2008 00:00

Dnes jedu vhodit do nádrže tabletku na snížení spotřeby a emisí. Sem zvědav co to udělá za zázrak

21.11.2008 00:00

A je přezuto! Snad připraven na zimu;@p

4.11.2008 00:00

No a včera sem na bezince poprvé natankoval bezin carrera 100 a byl sem mile překvapen, už tak tichý motor se ještě více ztišil a je krapítek živjejší, uvidíme jak to bude se spotřebou. Při natankování víc jak 40litrů carrery, poukaz na odtah vozidla do 50km (při poruše) a hodina práce zdarma!

4.11.2008 00:00

Hmm,dnes sem chtěl ject na geometrii, ale než sem na rampě stihl zastavit a vypnout motor, mehanik už kroutil hlavou, že není něco v pořádku. Odešli silenbloky v ramenech, tak ještě znovu zpět do servisu, chjo :-(

1.11.2008 00:00

Fabi sem si předevčírem přivezl od doktora. proběhla výměna stabilizátorů, RGR ventil, čidlo váhy vzduchu, smazání závad z PC, jen na tu elektriku ve dvřích se nepřišlo. Vše se promazalo, zkontrolovalo, ale pořád se mi vše rozsvicí jako když mám otevřené dveře, když přejedu přez nějakou tu bouli :-(
Jinak sem velice spokojen, krásné tichoučko, žádný tlukot stabilizátorů na nerovnostech, spotřeba klesla, tak good.

22.10.2008 00:00

Dnes nasazeny RS pedály

14.10.2008 00:00

Objevil se menší problém u dveří spolujezdce. Během jízdy se mi při přejezdu přez nezovnosti rozsvítí veškeré osvětlení v interiéru i s červenými světly ve dveřích. Občas to bliká jako stroboskop (je to dost nepříjemné hlavně v noci). Uvidím co řeknou v servisu. Nechají se tam rovnou vyměnít stabilizátory a EGR ventil.

13.10.2008 00:00

Tak sem stihnul přidat ještě dnes nějaké ty fota. Fabka je asi o kilo na každé straně lehčí. Za podběhama byl velký nános hlíny a jemného písku ;-p

13.10.2008 00:00

Namontovány nové diodové blinkry. Foto přibude snad ještě dnes :-)

12.8.2008 00:00

Ještě přidám nejaké foto motorového prostoru, ale je to vesměs stejné jako série krom lakovaných šroubů a husích krků

Video

Přímý odkaz na video.


Přidat názorDiskuse: Škoda Fabia 1.4 16V 55kW

Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Zatim mě všude bez větších problémů dovezla do cíle i s proraženým chladičem bez kapaliny dojela domů.

praktičnost
8

Do většího terénu se vůbec nehodí, vždyť je to taky osobák neee? ale louky už zvládá dobře. Na silnici v pohodě

prostornost
9

Čtyři lidi na víkend se zavazadly - bez problému ;@)

jízdní vlastnosti
9

Jezdim na 17" 205/40, sedí jak přibitá. Na zimu 14" 185-ky.

jízdní komfort
9
provozní náklady
8

Náklady na provoz nejsou nijak velké

náhradní díly
10

Výborné, cokoliv potřebuju mám maximálně do druhého dne

výkon motoru
8

Výkon na danou motorizaci dostačující.

spotřeba
9

Výborná! dlouhodobý průměr mám 5,8L

hlučnost motoru
9

Odhlučnění motoru je dobré

kvalita sedadel
8

Dobré

brzdy
7

Od ATE

zavazadlový prostor
10

Pár basiček budvaru se tam vejde tak supr :-D A z Mlýna pár pytlů s krmením pro zvěřinu se do kufru bez problémů taky vejde


Více o modeluŠkoda Fabia 6V (1999-2008)
Škoda Fabia Edition R5 – A není to trochu málo? Škoda Fabia Edition R5 – A není to trochu málo?

Mladoboleslavská automobilka oslavuje svůj nejúspěšnější…

Tohle je modernizovaná Škoda Fabia. Má diodová světla a výhradně zážehové motory Tohle je modernizovaná Škoda Fabia. Má diodová světla a výhradně zážehové motory

Fabia se nově spolehne výhradně na zážehové litrové…

 





Blesk.cz

Snažíte se otěhotnět? 4 rady, které zaberou: Zázrakem je kyselina listová, cvičení i správná poloha

Snažíte se otěhotnět? 4 rady, které zaberou:…

Léto je přímo ideální pro plánování rodiny. Pokud jste se rozhodli s partnerem založit rodinu, máme pro několik…

Ženu zabila „voňavka smrti“. Novičok byl nejspíš v lahvičce od parfému

Ženu zabila „voňavka smrti“. Novičok byl nejspíš v…

Novičok, kterým se na konci června otrávili Charlie Rowley (45) a Dawn Sturgessová (†44), byl ve flakonku od…

 

iSport.cz

Smrt brankáře zdrtila NHL i Voráčka. Štval ho Hašek, pral se s démony

Smrt brankáře zdrtila NHL i Voráčka. Štval ho Hašek,…

Nadmíru zručně zvládal své řemeslo - vyhrál Stanley Cup, dvakrát byl poraženým finalistou. Uměl se i do krve…

Co dnes dělá Kaberle? S ženou řídí v Torontu restaurace a zkouší trénovat

Co dnes dělá Kaberle? S ženou řídí v Torontu…

Do Česka se vrací jak na dovolenou, jednou za rok. Tomáš Kaberle (40) po skončení kariéry zůstal v Torontu, kde…

 

Reflex.cz

Putin přiznal, že v amerických volbách držel palce Trumpovi

Putin přiznal, že v amerických volbách držel palce Trumpovi

Ruský prezident Vladimir Putin se dnes na tiskové konferenci v Helsinkách překvapivě obsáhle zabýval americkým…

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila a boří zavedené politické standardy

Mezitím na Novém Zélandu: 37letá premiérka porodila…

Jacinda Ardernová nastoupila do úřadu premiérky 26. října roku 2017. Tedy šest dní poté, co zjistila, že je…