Volkswagen Passat (2006)
24.2.2012Popis vozu, je třeba tohle auto ještě někomu popisovat nobo představovat ? Po světě jich nejspíš jezdí miliony, po našich tankodromech tisíce. Ale…
Volkswagen Passat 3C/B6 (talio2)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ja Prvni 123 10.05.13 12:15
« Re: Motor
no.. to me, popravde, taky trochu leka... ma to stop - start system... takze jedes 400km po dalnici... turbo rozpaleny... a v Praze zastavis na prvnim semaforu - a motor vypne.
Jak dlouho to muze vydrzet?
A k tomu je elektricka rucni brzda - takze as necham unest a trochu se rozvasnim - zatim je to moc mlady - tak mi elektricka brzda zavre horky kotouce...
Proste si to dela co chce.
Autora vsech tech elektrickych nesmyslu bych nechal 10x za sebou zaparkovat do rady vozidel... to je opravdova nocni mura!
8-s -
Cipísek 22.01.13 17:08
« Re: Re: Re: Re: poruchovost
Jojo, vstriky Siemens kde kdyz jeden odesel vyplivly zbyle tri a auto nejelo a kanalky rozvrtana hlava to byla mnamka. Dneska jsou to pro neznale pekne pojizdne pasti. Vubec nerozumim proc na jedne strane prevrtaji kvalitni 1,9 tdi 96 kw a udelaji defacto stejny spolehlivy 8v se vstriky Bosch aby pak na strane druhe udelali pruser typu BKP kde znam asi tri lidi, kterym behem 70tkm odesly tri hlavy a o nerepasovatelnych vstricich radeji nemluvim. Nastesti u CR motoru to vypada zatim opet na pohodu tuk tuk, ovsem s obavam se, ze s prichodem nove generace a magickych vykonu bude zase spousta lidi nestastnych. -
Cipísek 22.01.13 16:53
« Motor
Ahoj, moc jasotu nad tim, ze nemas DPF a tim padem jeden z nejpovedenejsich motoru co se do tohodle auta daval - BMP, bych neprozival. Na nekolika techto motorech mam hodne pres 300tis a o DPF nevim. Kazdopadne nemas prave 8V jak pises ale 16V BKP s totalne rozvrtanou hlavou vstriky Siemens a nejvice prusery prave u modelu 05 a 06. Co se tyka kulance na vstriky, preji ti hodne stesti, az ji budes uplatnovat u 7 let stareho auta. Budiz ti utechou, ze je v CR jiz servis, ktery je spolehlive a relativne levne umi zrepasovat. Kazdopadne si nech co nejdrive upravit vyvazovaci hridele, protoze az se ti vymele dira v tom vyvazovaku, ve kterem je zastrceny na volno imbus, ktery pohani olejove cerpadlo, mas razem behem mziku po motoru vcetne turba atd. A ze takovych nestastniku bylo uz mraky. Dale si podle VIN zkontroluj, zda jsou tyto vyvazovaci hridele pohaneny retezem nebo ozubenymi koly. Pokud mas retez, ceka te nakladna vymena, protoze retez uz se nevyrabi a bohuzel dosti praskal. Nektere modely 06 jiz byly ke konci oznacovany jako 07 a mely jiz ozubena kola. Posledni veci je, ze rozhodne nemen olej po 20tkm ale po 15 a poctive zahrivej a dochlazuj motor. Pokud tohle vse dodrzis vcetne upravy tech vyvazovaku, bude ti tohle auto az na bezne poruchy slouzit dlouho a dokonale (mluvim za motor BMP 8V). -
talio2 21.08.12 12:23
« Re: Re: Re: Funkce Corner, Haldex
Ty myslíš natáčení světlometů do zatáčky, ano ty se natáčí podle volantu, ale přisvicování v malých rychlostech při větším rejdu probíhá mlhovkou.. Ano, DPF naštěstí nemám :-) za to mám Siemensové vstřiky >:D
3C s bixenonem má vlastně 3 světelné zdroje pro přisvěcování do zatáček
- samotná bixenonová čočka má natáčení - funguje pořád bez ohledu na rychlost
- zde dotazovaná žárovka vedle bixenonu - funguje do rychlosti 40 km/h
- corner v mlhovce -
Ronault. 15.08.12 22:00
« Re: Re: Re: poruchovost
Já jsem jedovatý a koušu pernamentně. ;-)
Přehodnotit by mnoho lidí mělo svá koncernová vozidla. Ne, že by byla nějak poruchovější než konkurence, ale naopak to reálně ani není taková sláva, jak se mnozí majitelé domnívají.
A tahle kombinace, co máš ty, už pozlobila spoustu lidí... a 100t km, to je taková teprve zahřívačka. Známý s tímhle byl v servisu více než často, vstřiky se měnily pomalu při každé serv. prohlídce. O co bylo větší mé překvapení, když naštvaný na Volkswagen se rozhodl koupit raději novou A4. Inu Německá pověst je hodně silná a několik nepodarů ji jen tak nezničí, jak třeba fr. a it. konkurenci. -
random 14.08.12 23:02
« poruchovost
Na tak malo najazdenych km, mi ta poruchovost rozhodne nepride za 10. Vstreky, cerpadlo,riadiaca jednotka xenonu, parkovacka, nadoba ostrekovaca.. naviac 2x auto nepojazdne :-(. Ja som mal moznost obcas pouzivat ( praca ), passat variant 2.0 tdi ale silnejsiu 125kw verziu a tiez mala pomerne vela problemov. ( velka spotreba oleja, vstreky, cerpadlo, pretesnenie motora, autu obcas "chybal vykon", par krat aj zostalo nepojazdne + vlastne poriadne neriesenie problemov na strane servisu, zavada sa neprejavila.. atd. ), uz to nie je ako starsie generacie passatu kde narocnejsi servis nastaval az po cca. 200.000km. Ved je aj vidno ze dost firiem postupne nahradza vw inymi znackami ( a pre vstupnu cenu to nie je, ved to je len mensia cast nakladou na auto ). -
Ja Prvni 123 10.05.13 12:01
« recenze dobrá, poctivě udělaná... ale:
trochu jsem nepobral to "pořadí zapalování" u nafťáka... a ta poruchovost uz se tady resila.
Jezdim Passata v dieselu asi mesic... 103kW, kombi v HighLinu a s DSG... a je to hruza.
At se na me soudruzi v NDR nezlobi...
:-(
Nejhorsi jsou veci, kter jsou proste vlastnosti auta: neni z neho videt! Jinam nez primo vpred. Abych videl na semafor, mujsim si lehnout na volant...
DSG v automatu drzi motor v nizkych otackach... a to hluboky duneni cele podlahy je desivy. Zalehaji z toho usi... a pripomina to Mitsubishi Galanta v prvni generaci...
Mam najeto jen 5tisíc km... za mesic - ale uz me to jednou nechalo stat!
DSG neradilo... jo jasne, bylo to na zaruku... ale nasXanej jsem jeste ted.
:-(
EDIT: podle toho co jsem před chvílí našel bych měl mít 2. generaci Haldexu, ale co se týče mnou popisovaných funkcí, mělo by to být snad bez rozdílu. Možná si někdy nechám zjistit ze zajímavosti kódování, ale spíš na to peču :)