Volkswagen Passat (2006)
24.2.2012Popis vozu, je třeba tohle auto ještě někomu popisovat nobo představovat ? Po světě jich nejspíš jezdí miliony, po našich tankodromech tisíce. Ale…
Volkswagen Passat 3C/B6 (talio2)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Ronault. 28.02.12 19:07
« Re: Re: Re: Silná stránka ?
I ty lumpe, neblikat!
K celé tvé nové recenzi se ještě vyjádřím později, ale co se týče trojbliku. No, popravdě mám k němu smíšené pocity. V Laguně není, v 207 je. Je sice pravda, že ve spoustě případů to je fajn, ale občas stačí bliknout jen jendou, dvakrát a co pak? To mě pak omezuje v samostatnosti, stejně jako spousta jiných prvků v autě... Asi nejsem proti ani vyloženě "nutně to v autě musí být" -
NSA 28.02.12 09:14
« Silná stránka ?
Teda psát o "trojbliku blinkrů" jako o silné stránce ? Spíš je to jen takový doplněk který je stejně diskutabilní. Ale chápu že pro někoho je to něco nepřekonatelného :-) Ale stejně v koncernu to má každé auto tak co by na tom bylo tak "silného". :-), jinak ale recenze mooc pěkná. -
talio2 27.02.12 22:19
« Re: Re: Re: pěkná SPZ
Dnes jsem tady na auto.cz četl tento [odkaz] článek , vystihující.. v zimě jde spotřeba vždycky víc nahoru, ale při mým stylu jízdy jen zanedbatelně.. No tak to při 130 točí opravdu hodně, při 130 točí 3000ot. benzínový motory.. to mi přijde opravdu zvláštní.. podle mě jsou B5 a 5.5 líp zpracovaný dílensky než B6, znám pár lidí co mají B5 a těm nezavrže nikdy nic, ale mě tu a tam něco v přístrojovce před spolujezdcem, ale oproti předchozí octavii je to mnohem lepší.. Co se týče pneu, nejsem žádný expert, kupuji pneu na doporučení..jednou jsem koupil no name gumy a to už víckrát neudělám :-) -
talio2 27.02.12 20:41
« Re: pěkná SPZ
Ahoj, díky za pochvalu :-) kolik ti točí při 130 otáček ? Já mám zkušenost z octavie 1,9TDi 4x4 , ale tam byl trochu jiný motor/převodovka, ale při 100 to točilo 2200/2300 a vím, že při 150 to točilo 3000 .. ta převodovka byla krátká .. tady u 2,0 TDI jsou delší převody tak to točí míň, proto ta lepší spotřeba, ale pocitově méně dynamické auto (těžší+delší kvalty) jinak si myslím, že CR bude míň úspornější než PD (ale praxi pro porovnání nemám) ... v zimě při -20 to startovalo trošičku hůř, ale nastartoval a v pohodě .. při -15 bez problému , ale i táty nové BMW 530xd F10 startovalo při -20 stejně jako passat takže v tom nevidím rozdíl .. cena nafty a kvalita.. to je na dlouho no. Lukáš -
ZPablo 27.02.12 20:34
« pěkná SPZ
Ahoj, moc fajnová SPZka :-) Ale jinak moc pěkná recenze, já mám taky VW Passat, jenže žel předchůdce B 5,5 z roku 2005 1,9TDI 96kW 6st.MAN Variant a pokukuju, že bych si koupil B6... Mně zatím auto slouží moc dobře, jen mi trápí spotřeba - i na 6ku při 130km/h mi to žere průměrně skoro 8litrů a ve městě i 10l ... Motor je v kondici, taky leju Castrol EDGE, vše čisté + new filtry při nájezdu 162000 km... A i proto mě láká ten 2,0 common rail, nejde mi o výkon, ale právě o tu spotřebu, vozím sebe při podnikání i rodinu a při dnešní ceně nafty je to hrůza... A jak tvůj motor startuje v zimě, vše OK? Pavel -
talio2 26.02.12 11:23
« Re: Funkce Corner, Haldex
Ahoj, funkce Corner je v mlhovkách.. Co se týče Haldexu, asi budu muset vlézt pod auto abych to pořádně zjistil, protože i materiály od VW "neví" nebo tápu já .. každopádně i kdyby zde byl Haldex 2 tak je to velkej posun kupředu oproti jedničce
EDIT: podle toho co jsem před chvílí našel bych měl mít 2. generaci Haldexu, ale co se týče mnou popisovaných funkcí, mělo by to být snad bez rozdílu. Možná si někdy nechám zjistit ze zajímavosti kódování, ale spíš na to peču :) -
Ja Prvni 123 10.05.13 12:15
« Re: Motor
no.. to me, popravde, taky trochu leka... ma to stop - start system... takze jedes 400km po dalnici... turbo rozpaleny... a v Praze zastavis na prvnim semaforu - a motor vypne.
Jak dlouho to muze vydrzet?
A k tomu je elektricka rucni brzda - takze as necham unest a trochu se rozvasnim - zatim je to moc mlady - tak mi elektricka brzda zavre horky kotouce...
Proste si to dela co chce.
Autora vsech tech elektrickych nesmyslu bych nechal 10x za sebou zaparkovat do rady vozidel... to je opravdova nocni mura!
8-s -
Cipísek 22.01.13 17:08
« Re: Re: Re: Re: poruchovost
Jojo, vstriky Siemens kde kdyz jeden odesel vyplivly zbyle tri a auto nejelo a kanalky rozvrtana hlava to byla mnamka. Dneska jsou to pro neznale pekne pojizdne pasti. Vubec nerozumim proc na jedne strane prevrtaji kvalitni 1,9 tdi 96 kw a udelaji defacto stejny spolehlivy 8v se vstriky Bosch aby pak na strane druhe udelali pruser typu BKP kde znam asi tri lidi, kterym behem 70tkm odesly tri hlavy a o nerepasovatelnych vstricich radeji nemluvim. Nastesti u CR motoru to vypada zatim opet na pohodu tuk tuk, ovsem s obavam se, ze s prichodem nove generace a magickych vykonu bude zase spousta lidi nestastnych. -
Cipísek 22.01.13 16:53
« Motor
Ahoj, moc jasotu nad tim, ze nemas DPF a tim padem jeden z nejpovedenejsich motoru co se do tohodle auta daval - BMP, bych neprozival. Na nekolika techto motorech mam hodne pres 300tis a o DPF nevim. Kazdopadne nemas prave 8V jak pises ale 16V BKP s totalne rozvrtanou hlavou vstriky Siemens a nejvice prusery prave u modelu 05 a 06. Co se tyka kulance na vstriky, preji ti hodne stesti, az ji budes uplatnovat u 7 let stareho auta. Budiz ti utechou, ze je v CR jiz servis, ktery je spolehlive a relativne levne umi zrepasovat. Kazdopadne si nech co nejdrive upravit vyvazovaci hridele, protoze az se ti vymele dira v tom vyvazovaku, ve kterem je zastrceny na volno imbus, ktery pohani olejove cerpadlo, mas razem behem mziku po motoru vcetne turba atd. A ze takovych nestastniku bylo uz mraky. Dale si podle VIN zkontroluj, zda jsou tyto vyvazovaci hridele pohaneny retezem nebo ozubenymi koly. Pokud mas retez, ceka te nakladna vymena, protoze retez uz se nevyrabi a bohuzel dosti praskal. Nektere modely 06 jiz byly ke konci oznacovany jako 07 a mely jiz ozubena kola. Posledni veci je, ze rozhodne nemen olej po 20tkm ale po 15 a poctive zahrivej a dochlazuj motor. Pokud tohle vse dodrzis vcetne upravy tech vyvazovaku, bude ti tohle auto az na bezne poruchy slouzit dlouho a dokonale (mluvim za motor BMP 8V). -
talio2 21.08.12 12:23
« Re: Re: Re: Funkce Corner, Haldex
Ty myslíš natáčení světlometů do zatáčky, ano ty se natáčí podle volantu, ale přisvicování v malých rychlostech při větším rejdu probíhá mlhovkou.. Ano, DPF naštěstí nemám :-) za to mám Siemensové vstřiky >:D
3C s bixenonem má vlastně 3 světelné zdroje pro přisvěcování do zatáček
- samotná bixenonová čočka má natáčení - funguje pořád bez ohledu na rychlost
- zde dotazovaná žárovka vedle bixenonu - funguje do rychlosti 40 km/h
- corner v mlhovce -
Ronault. 15.08.12 22:00
« Re: Re: Re: poruchovost
Já jsem jedovatý a koušu pernamentně. ;-)
Přehodnotit by mnoho lidí mělo svá koncernová vozidla. Ne, že by byla nějak poruchovější než konkurence, ale naopak to reálně ani není taková sláva, jak se mnozí majitelé domnívají.
A tahle kombinace, co máš ty, už pozlobila spoustu lidí... a 100t km, to je taková teprve zahřívačka. Známý s tímhle byl v servisu více než často, vstřiky se měnily pomalu při každé serv. prohlídce. O co bylo větší mé překvapení, když naštvaný na Volkswagen se rozhodl koupit raději novou A4. Inu Německá pověst je hodně silná a několik nepodarů ji jen tak nezničí, jak třeba fr. a it. konkurenci. -
random 14.08.12 23:02
« poruchovost
Na tak malo najazdenych km, mi ta poruchovost rozhodne nepride za 10. Vstreky, cerpadlo,riadiaca jednotka xenonu, parkovacka, nadoba ostrekovaca.. naviac 2x auto nepojazdne :-(. Ja som mal moznost obcas pouzivat ( praca ), passat variant 2.0 tdi ale silnejsiu 125kw verziu a tiez mala pomerne vela problemov. ( velka spotreba oleja, vstreky, cerpadlo, pretesnenie motora, autu obcas "chybal vykon", par krat aj zostalo nepojazdne + vlastne poriadne neriesenie problemov na strane servisu, zavada sa neprejavila.. atd. ), uz to nie je ako starsie generacie passatu kde narocnejsi servis nastaval az po cca. 200.000km. Ved je aj vidno ze dost firiem postupne nahradza vw inymi znackami ( a pre vstupnu cenu to nie je, ved to je len mensia cast nakladou na auto ). -
Ja Prvni 123 10.05.13 12:01
« recenze dobrá, poctivě udělaná... ale:
trochu jsem nepobral to "pořadí zapalování" u nafťáka... a ta poruchovost uz se tady resila.
Jezdim Passata v dieselu asi mesic... 103kW, kombi v HighLinu a s DSG... a je to hruza.
At se na me soudruzi v NDR nezlobi...
:-(
Nejhorsi jsou veci, kter jsou proste vlastnosti auta: neni z neho videt! Jinam nez primo vpred. Abych videl na semafor, mujsim si lehnout na volant...
DSG v automatu drzi motor v nizkych otackach... a to hluboky duneni cele podlahy je desivy. Zalehaji z toho usi... a pripomina to Mitsubishi Galanta v prvni generaci...
Mam najeto jen 5tisíc km... za mesic - ale uz me to jednou nechalo stat!
DSG neradilo... jo jasne, bylo to na zaruku... ale nasXanej jsem jeste ted.
:-(