Recenze

8 Majitel

Renault Mégane Grandtour

8,89 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Renault Mégane, foto 1 Renault Mégane, foto 2 Renault Mégane, foto 3 Renault Mégane, foto 4 Renault Mégane, foto 5 Renault Mégane, foto 6 Renault Mégane, foto 7 Renault Mégane, foto 8
Renault Mégane, foto 9 Renault Mégane, foto 10
 

Technické info

Přezdívka auta žádná Rok výroby 2014 Koupeno nové najeto [km]:50000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1461 výkon [kW]: 81 kroutící moment [Nm]: 240 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11,1 maximální rychlost [km/h]: 199 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 486 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4,8

Popis vozu

Renault Mégane Grandtour, 1.5DCi

Silné stránky

+ velikost vnitřního prostoru
+ nízká nákladová hrana
+ dobrý poměr výkon/cena
+ úsporný motor 1.5 DCi , 81kW
+ kaplička palubní desky (digitální ukazatel rychlosti, přehledné, líbí se mi)
+ slušně odhlučněný motor
+ dobré jízdní vlastnosti (podvozek). Focus to sice není, ale na silnici drží dobře. U Škody Rapid jsem měl z podvozku pocit horší.

Slabé stránky

- průměrné dílenské zpracování uvnitř interiéru (středová kaplička a hluk od dveří viz. zkušenosti se servisem)
- palubní počítač neumí česky!!!
- lehce podprůměrné rádio a hlavně repro.
- ukazatel zařazeného stupně nabádá k přeřazení na vyšší rychlost příliš brzy
- u krátké verze (hatchback) málo místa pro cestující na zadních sedadlech. Grandtour (kombi) má delší rozvor a to je znát !!!
- systém stop/start: mé vozidlo jej naštěstí nemá, ale náhradní vůz jej měl. Stop/start spojen s dieslovým motorem je neštěstí. Na dálnici do kopce 130km/h. Před vámi náhle kolona, vy zastavíte, no a motor se okamžitě vypne. Co to dělá s turbem netřeba komentovat.
- na závěr snad ještě umístění tlačítka zapínání tempomatu mezi sedaly. Samotné nastavování rychlosti je na volantu. Mohlo tam být vše.. Ovšem zvykl jsem si rychle a za velký nedostatek to určitě nepovažuji.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Vozidlo je zánovní a zatím žádné poruchy nebyly. Snad dvě "závady":1) malá odolnost barvy na středovém tunelu /místo kde se dotýká pravé koleno/. Objevilo se už při cca 15.000km. Při dotazu na servisu.: prej opotřebení . 2) po ujetých cca 30.000km se objevilo občasné vrzání ve dveřích, při 40.000km už pravidelně. Zřejmě někde něco přesně nelícuje.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vcelku bez komentáře.

 


Přidat názorDiskuse: Renault Mégane Grandtour

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Renault Mégane



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Vozidlo jsem měl 12 měsíců, najeto nec. 60is km. Motoricky bez závad, trochu horší zpracován interiéru. PS: pokud někdo prodává ojeté vozidlo tzv. referentské nebo firemní, tak 3 leté auto s 80.000km?... asi nebude něco sedět..

praktičnost
10

Kombi je prostě kombi. GRANDTOUR působí sportovně, přitom má dostačující zavazadlový prostor a dostatek místa vzadu. Příjemné jsou střešní lišty na nosič, nízká nákladová hrna kufru a dostatek různých odkládacích prostor a schránek.

prostornost
9

V rámci konkurence slušné, nicméně jsou prostornější kombíky :-)

jízdní vlastnosti
8

Ve srovnání s Fordem Focus (2004 první model) jsou přeci jen horší, ale ne dramaticky. Naopak mé předchozí vozidlo byla Škoda Rapid (2014) a ta měla podvozek pocitově trochu horší. Možná stojí za zmínku mírná nedotáčivost při ostřejší jízdě.

jízdní komfort
8

Na danou kategorii dobrý. Pohodlná sedala, dobré odpružení, pro mě tak akorát. Co mi vadí je málo místa na pravou nohu, dotýká se kolenem spodku palubní desky (ale to je individuání).

provozní náklady
9

Zatím mohu uvést jen spotřebu, průměr cca 4,8l/100km (více u spotřeby). V zimě cca 5l/100km. Roční servis při 30.000km cca 5.500,- Kč vč. DPH

náhradní díly
8

Zatím bez zkušeností.

výkon motoru
9

Vzhledem k objemu 1.5 velice slušný (81kW). Vozidlo akceleruje na 6st při 90 na 130 dostatečně. "Dvoulitr" to sice není, ale za mě dobrý :-).

spotřeba
10

Kombinovaná spotřeba při běžné jízdě cca 4,8l/100km. S hodně lehkou nohou mimo obec při 90km/hod se dá jet za 3,8l/100km!! Při 130km/h stoupá, ale dá se ujet 100km za 4,5litry. Průměr pak 4,8-5l/100km. Mám ovšem slušný denní nájezd km (min.200km).

hlučnost motoru
8

Odhlučnění uvnitř kabiny je velice dobré. Skoro nepoznáte, že jedete v dieslu. Horší už to je, pokud v létě stáhnete okna. Klepání motoru jasně prozradí, jaké palivo to u benzínky budete tankovat.

kvalita sedadel
9

Velice dobrá, jen látka působí trochu laciněji. Ale na funkci to nemá vliv :-) Snad jen sedáky by mohly být trošičku delší. Ale to už jsem hodně přísný.

brzdy
7

Slušné, snad jen parkovací (ruční) brzda by mohla být účinější. Zvážil bych asisitent rozjezdu do kopce , který jsem u předchozího vozidla měl. Zde není.

zavazadlový prostor
10

Výborný. Složení zadních sedadel sice nevytvoří ideální rovinu, ale dvě jízdní kola tam dáte, stejně jako menší skříň. A opět zmíním nízkou nákladovou hranu, tvořící rovinu s podlahou kufru. Páté dveře se otevírají dostatečně. Co dodat. Plný počet bodů!


Více o modeluRenault Mégane X95/X32 (od 2008)
Renault Mégane Grandtour GT 1.6 dCi – Rychle i úsporně s jedním ale Renault Mégane Grandtour GT 1.6 dCi – Rychle i úsporně s jedním ale

Hledáte úsporné rodinné auto, se kterým se také pořádně…

Renault Mégane R.S. přijíždí v posílené verzi Trophy. Nabídne i manuál! Renault Mégane R.S. přijíždí v posílené verzi Trophy. Nabídne i manuál!

Ostrý Mégane je ještě ostřejší. I jeho posílenou…

 





Blesk.cz

S Edou na Hněvín! Jaké je ve skutečnosti místo ze seriálu Most!?

S Edou na Hněvín! Jaké je ve skutečnosti místo ze…

Jednou z největších dominant Mostecka a samotným symbolem města Most je vrch Hněvín. Chybět proto nemohl ani v…

Majitelé žádali pro Lolu smrtící injekci. Zanedbanou fenku zachránila veterinářka

Majitelé žádali pro Lolu smrtící injekci. Zanedbanou…

Ošklivě si osud zahrál s fenkou Lolou, kterou převzal do své péče Psí domov U Lišky ve Střílkách na Kroměřížsku.…

 

iSport.cz

Nejstarší kanonýr! Pizarro ve 40 letech přepisuje rekordy bundesligy

Nejstarší kanonýr! Pizarro ve 40 letech přepisuje…

40 let a 136 dní. V takovém věku většina fotbalistů už dávno neválí v předních ligách, mnohé už zajímá víc…

SESTŘIH: Dukla – Sparta 2:3. Letenští museli otáčet, rozhodl Tetteh

SESTŘIH: Dukla – Sparta 2:3. Letenští museli otáčet,…

Fotbalisté Sparty v dramatické dohrávce 21. kola první ligy zvítězili na hřišti Dukly 3:2 a poskočili na třetí…

 

Reflex.cz

Vladimír Mertlík: Únor bílý – komouš sílí. Někdo by měl KSČM říct, jaký je rok a v jaké zemi žijí

Vladimír Mertlík: Únor bílý – komouš sílí. Někdo by…

Nic na světě se nemění – jen kostýmy a kulisy, tvrdí Zpětné zrcátko při historických ohlédnutích. Věčnou…

Strach z temných sil: Tisíce nápisů zahánějících zlo v anglické jeskyni a posunutá vesnice

Strach z temných sil: Tisíce nápisů zahánějících zlo…

Obyvatelé vesnice Creswell ve střední Anglii museli být před několika staletími přesvědčeni, že brány pekla se…