Seat Leon (2017)
1.3.2017Na úvod musím říct, že by mě ještě tak před dvěma lety ani ve snu nenapadlo, že si někdy pořídím Seata, natož hned druhého v tak krátké době. Design…
Seat Leon (musli)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
musli 04.05.17 11:40
« Re: Re: Re: cupra
Musim te opravit, to co popisujes je stara generace Haldexu. Novejsi V. jiz reaguje proaktivne na zakladne dat z mnoha snimacu. Asi nejvetsim prinosem 4x4 je u podobne silnyho auto vyrazne zlepsena trakce za nepriznivych podminek nebo pri startu z mista. Auto proaktivne pripoji zadek, neceka tedy az se zacnou protacet predni kola. Do hor se clovek dostane celkem v pohode i s predokolkou, tady jde hlavne o to zlepseni trakce, u auta s vykonem 300k se to opravdu hodi. Cupra 4x4 je proste univerzal na bezne jezdeni, zadny uzkoprofilove zamereny vuz. -
zbynek68 03.05.17 21:26
« Re: Re: cupra
Hned se mi to zdálo divný - samosvor s haldexem. A určitě bych nesrovnával sti s cuprou, impeza sti je skutečná čtyřkolka s mezinápravovým diferenciálem, ten haldex v cupře mi nedává smysl, to je jenom takový pomocník do hor, připojuje se jenom při prokluzu přední nápravy, proto je v cupře samosvor, který řeší u předokolky nedotáčivost. -
musli 03.05.17 11:35
« Re: cupra
Ahoj, vsak to je dobre, ze se kazdemu libi neco jineho. Bylo by to fakt spatne kdyby clovek na ulici koukal pouze na jedno auto s TDI ve stribrne barve :-) Subaru STi a Cupra ST 4x4 nejdou podle meho prilis srovnavat. Nedokazu si predstavit jak bych do STi dostal velkeho psa, dve deti, manzelku a jeste velkej cestovni kufr. Zato si dokazu predstavit, ze bych byl s STi casteji u benzinky a v praxi bychom jeli podobne rychle. Subaru je urcite dobry auto, o tom zadna, ale spis pro fanousky znacky, rozum musi jit stranou. Taky je to auto pro exhibicionisty, protoze ho clovek na silnici neprehledne ani nepreslechne a navic je o dost drazsi. Kdyz prijede soused se svym cernym STI domu, slysim ho o dost driv nez se priblizi k baraku. Jako bejt o 20 let mladsi, mozna bych si vybral taky podobny auto :-)
Jo a 4x4 verze CUPRY nema samosvor na predni naprave, ten je pouze u predokolky. 4x4 ma pouze Haldex a XDS, stejne jako Golf R. -
cupra 03.05.17 10:14
« Re: cupra
Také by se mi líbila ručka, a pak spoustu dalších drobností. DSG mi už asi nevadí, řazení je rychlé. Já potřebuji kombíka, jinak bych možná šel do Forda Focuse, i když tam se mi zase nelíbí ten předpotopní interiér a exteriér také není tak moc extra. Projel jsem si třeba i Golf Variant R, ten bych řekl, že ještě lepší než Cupra (hlavně ve zpracování) a celkově pocitově, ale cena je při srovnatelné výbavě, co chci o 200 tis. vyšší. Ale když to vezmu ve své podstatě, tak je to auto, a hlavní podstatou je, že by mělo jezdit a při našich vysokých nárocích i rychle a držet v zatáčkách v těchto rychlostech a hlavně dělat radost majiteli. Takže je na každém, co si vybere, hlavní je si auto před nákupem vyzkoušet a nejlépe vícekrát. -
zbynek68 02.05.17 14:21
« cupra
Já například trvám na klasické ruční brzdě, jako bývalý zadokolkař bych se bez ní v zimních měsících určitě neobešel, a pokud bych chtěl čtyřkolku, asi bych šel do Subaru STi, Haldex určitě ne, a nedovedu si představit jak funguje se samosvorem. A ještě drobnost, klíč od zapalování není klíčenka, takže já jsem naopak rád za klasický klíč v zapalování, který je na svém místě, a svazek klíčů od baráku mám v přihrádce ;-) -
musli 02.05.17 11:49
« Re: Zabezpečení auta
Pokud vim, tak se Seaty moc nekradou, proto jsem specialni zabezpeceni neresil. Mam klasicky piskovana skla a pojistku s GAPem, takze bych mel teoreticky dostat v pripade kradeze porizovaci cenu vozidla. Auto mam v noci i pres den v garazi, takze je riziko relativne male. -
cupra 21.04.17 01:56
« Re: 4x4/2x2
Tak to není zrovna moc testovací jízda neřídit, ale asi není předváděcím autem. Přesně jak píše musli, ještě více je to poznat na mokru, sněhu a ledu. Se 4x4 za deště po dálnici klidně 140 km/h, s předokolkou tak max. 110 km/h, samozřejmě podle povrchu a intenzity deště. Mám 7 let 4x4 v manuálu a třeba mně naprosto nevyhovuje DSG, tak jsem pořád v patové situaci. -
edition 20.04.17 20:19
« 4x4/2x2
Ahoj,
Cupru 4x4 maji v Brně, ale pouze jsem se vezl, řídil prodejce. Jinak 10%. Tady na to zrychlení z 0-... je ta 4kolka super, i jak píšeš na ty závodníky v bmw... S předohrabem by šance nebyla ;-\
Tak ještě budu přemýšlet, cena navíc 50 tis, teď nově dalších 10 tis zdražení :-( :no: -
musli 19.04.17 11:56
« Re: 4x4/2x2
Ahoj,
je to fakt tezke rozhodovani, protoze ta auta maji dost odlisny charakter. Osobne mi vadilo protaceni kol pri startu a hlavne to neprijemne bouchani, kdyz na to clovek slapnul (treba i v padesati) na spatne silnici. Neslo ani tak o to, ze by ta predokolka byla pomala, to vubec ne, ale osobne preferuji plynulejsi prenos vykonu a mene nejistoty. Jezdim hodne v nizsich rychlostech a jde mi prave o jistotu, ze kdyz na to slapnu, tak auto proste pojede, za jakychkoliv podminek.
Rozhodne ale 4x4 verze prisla o cast charakteru! Proste jede rychle, spolehlive, ale clovek tolik tu rychlost nevnima, auto posloucha a dela co chces, bez divadel a komedii. Subjektivne i objektivne bude 4x4 v pruznem zrychleni pomalejsi nez predokolka, tedy za idealnich podminek. Na mokru nebo spatnem povrchu asi ne. U predokolky jsem mel vzdycky pocit, ze je toho vykonu az az, u ctyrkolky mam spis dojem, ze by to chtelo jeste pridat. Coz se da snadno upravit a pak i ta 4x4 poleti, asi pujdu casem do nejake mensi upravy :-)
Doporucuju vyzkouset predokolku pri poradne jizde a uvidis, jestli ti to sedi nebo ne, kazdymu proste vyhovuje neco jinyho. Mimochodem s 4x4 cuprou jsem dal nedavno na svetlech M3 (E90, tedy ne tu novou), chtel mne predjet z vedlejsiho pruhu pred zuzenim na kratsi vzdalenost a proste to nestihnul ... ta potupa, ze nalozenej kombik predjede namachrovanou M3 byla obrovska. Psychicky to neunesl, takze pak zacal predjizdet jako silenec pres plny cary a ja si jel dal pohodu predpisovou padesatkou, v tomhle je proste Cupra dokonaly sleeper :-) -
edition 18.04.17 15:57
« 4x4/2x2
Ahoj, ty jediný poradíš a rozlouskneš moje tápání..., vyzkoušels dvojkolku, teď i 4kolku. Rozjezdy to je jasná věc, že 4x4 výtězí na celé čáře ale zajímá mě to pružný zrychlení třeba kolem 70-100 km/h, je tam velký rozdíl? pokud zanedbatelný, beru 4kolku. Ing. v Louda auto mi říkal, že by volil dvojkolku tak nevim. Za 14 dní budu objednávat, a nejsem na 100 pro rozhodnuty. Vyšší spotřeba jasný, váha 100kg taky jasný, trakce superr.
Poraďte chlapci s Cuprama! Děkuji všem, Radim -