Seat Leon (2017)
1.3.2017Na úvod musím říct, že by mě ještě tak před dvěma lety ani ve snu nenapadlo, že si někdy pořídím Seata, natož hned druhého v tak krátké době. Design…
Seat Leon (musli)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
musli 02.03.17 11:56
« Re: Pár dotazů...
Ahoj,
diky, pokusim se odpovědět na tvoje otázky :-)
1. Těžko se to popisuje, ale v comfortu mi to přijde podobně tuhé jako předtím u sportu, ale zároveň to však není méně pohodlné. Nic nebouchá, nehlučí, kola neodskakují, auto se jenom tolik nehoupe a jízda je komfortní.
2. Bohužel, v Praze maj asi svoje jistý a co není jistý, to vyvezou ven, takže je zákazník z ulice tolik nebere. Naopak na náhradních dílech a v servisu jsem vždy narazil na ochotný a milý lidi, abych zase jenom nehanil …
3. Vnitřek kapes u předních dveří stále není čalouněný.
4. Slyšel jsem, že by měla CUPRA dostat 7mi stupňovou dvojspojku jakou má Ateca nebo bude mít třeba RS 245 (DQ 381). V Atece prý ale nefunguje zrovna přesvědčivě. Jde o novou skříň a víme jak to u koncernu s novými technologiemi a jejich spolehlivostí dopadá :-) Starší šestistupňová je dnes naopak spolehlivá, takže je otázka, jestli to bude v prvních verzích opravdu posun k lepšímu. Zároveň by se auto ještě víc přiblížilo novému Golfu R, tak těžko říct, jestli ji Seat fakt dostane.
5. Ano, standardní sedačky mají vzadu kapsy, ale to měly i u staré CUPRY přece?
6. Kola jsou fakt věc osobního vkusu, každému se líbí něco jiného a to je dobře! Já mam osobně nejradši kola ze starého performance packetu a pak ta nová standardní. Stará standardní a ta z nového perf. Packetu se mi naopak nelíbí :-)
7. Jojo, o červené jsem chvilku uvažoval, ale jak jsem psal, nechtěl jsem mít stejnou barvu jako manželka … navíc mam radši spis decentnější barvy, v té bílé/šedé dynamické jsem se předtím úplně necítil.
8. Spotřeba bude určitě vyšší, o kolik uvidíme. Dneska cesta do práce (13km tunelem, par svetel) byla za 8.7l, předtím tak 7.8l -
musli 04.05.17 16:40
« Re: Re: Re: Re: Re: cupra
Tak preji prijemnou projizdku! :-) I kdyz pokud chces spise predokolku, budes z te 4x4 verze asi zklamany, je rychla, ale neni tam tolik emoci, zalezi co proste ocekavas. Dobre, ze ponechali obe varianty, protoze kazdymu proste sedi neco jineho. Ja mam 19tky i na zimu, jezdim s tim autem prevazne po Praze a s komfortem opravdu nemam problem. Maji to dobre nastavene, prijde mi to podobne jako u BMW 330D Xdrive, ktere jsem mel pred prvni Cuprou. Dneska jsem se vezl s kamaradovym Evo Lancerem a to byl opravdu rozdil. Manzelcino Clio RS je taky proti Cupre sakra tvrdy. -
musli 04.05.17 11:40
« Re: Re: Re: cupra
Musim te opravit, to co popisujes je stara generace Haldexu. Novejsi V. jiz reaguje proaktivne na zakladne dat z mnoha snimacu. Asi nejvetsim prinosem 4x4 je u podobne silnyho auto vyrazne zlepsena trakce za nepriznivych podminek nebo pri startu z mista. Auto proaktivne pripoji zadek, neceka tedy az se zacnou protacet predni kola. Do hor se clovek dostane celkem v pohode i s predokolkou, tady jde hlavne o to zlepseni trakce, u auta s vykonem 300k se to opravdu hodi. Cupra 4x4 je proste univerzal na bezne jezdeni, zadny uzkoprofilove zamereny vuz. -
musli 03.05.17 11:35
« Re: cupra
Ahoj, vsak to je dobre, ze se kazdemu libi neco jineho. Bylo by to fakt spatne kdyby clovek na ulici koukal pouze na jedno auto s TDI ve stribrne barve :-) Subaru STi a Cupra ST 4x4 nejdou podle meho prilis srovnavat. Nedokazu si predstavit jak bych do STi dostal velkeho psa, dve deti, manzelku a jeste velkej cestovni kufr. Zato si dokazu predstavit, ze bych byl s STi casteji u benzinky a v praxi bychom jeli podobne rychle. Subaru je urcite dobry auto, o tom zadna, ale spis pro fanousky znacky, rozum musi jit stranou. Taky je to auto pro exhibicionisty, protoze ho clovek na silnici neprehledne ani nepreslechne a navic je o dost drazsi. Kdyz prijede soused se svym cernym STI domu, slysim ho o dost driv nez se priblizi k baraku. Jako bejt o 20 let mladsi, mozna bych si vybral taky podobny auto :-)
Jo a 4x4 verze CUPRY nema samosvor na predni naprave, ten je pouze u predokolky. 4x4 ma pouze Haldex a XDS, stejne jako Golf R. -
musli 19.04.17 11:56
« Re: 4x4/2x2
Ahoj,
je to fakt tezke rozhodovani, protoze ta auta maji dost odlisny charakter. Osobne mi vadilo protaceni kol pri startu a hlavne to neprijemne bouchani, kdyz na to clovek slapnul (treba i v padesati) na spatne silnici. Neslo ani tak o to, ze by ta predokolka byla pomala, to vubec ne, ale osobne preferuji plynulejsi prenos vykonu a mene nejistoty. Jezdim hodne v nizsich rychlostech a jde mi prave o jistotu, ze kdyz na to slapnu, tak auto proste pojede, za jakychkoliv podminek.
Rozhodne ale 4x4 verze prisla o cast charakteru! Proste jede rychle, spolehlive, ale clovek tolik tu rychlost nevnima, auto posloucha a dela co chces, bez divadel a komedii. Subjektivne i objektivne bude 4x4 v pruznem zrychleni pomalejsi nez predokolka, tedy za idealnich podminek. Na mokru nebo spatnem povrchu asi ne. U predokolky jsem mel vzdycky pocit, ze je toho vykonu az az, u ctyrkolky mam spis dojem, ze by to chtelo jeste pridat. Coz se da snadno upravit a pak i ta 4x4 poleti, asi pujdu casem do nejake mensi upravy :-)
Doporucuju vyzkouset predokolku pri poradne jizde a uvidis, jestli ti to sedi nebo ne, kazdymu proste vyhovuje neco jinyho. Mimochodem s 4x4 cuprou jsem dal nedavno na svetlech M3 (E90, tedy ne tu novou), chtel mne predjet z vedlejsiho pruhu pred zuzenim na kratsi vzdalenost a proste to nestihnul ... ta potupa, ze nalozenej kombik predjede namachrovanou M3 byla obrovska. Psychicky to neunesl, takze pak zacal predjizdet jako silenec pres plny cary a ja si jel dal pohodu predpisovou padesatkou, v tomhle je proste Cupra dokonaly sleeper :-) -
-
musli 02.03.17 16:39
« Re: Cena za ojetou CUPRU
Ahoj, ekonomicky je tato vymena samozrejme nesmysl. Prodavat auto po roce je asi ta nejhorsi mozna varianta, ale nemohl jsem si pomoci :-) prodal jsem ho znamemu za 573k s DPH, protiuctem mi nabizeli 580k a odhaduju, ze na trhu by se tak za 600-620k prodala asi hodne rychle (mel jsem dalsi 2 zajemce, kteri by ji za 600 vzali hned). Mel jsem najeto pouze 23k, 5let zaruku, zadne upravy na motoru, stav fakt perfektni (brzdy/pneu na 90%), k autu jsem se choval opravdu prikladne :-) -
musli 02.03.17 12:10
« Re: Dodací doba atd.
Je fakt hezka, zvlast kdyz na ni posviti slunicko, to pak ma az lehce fialovy nadech. V garazi je naopak hodne temna.
S tema cekackama mas asi pravdu, ja auto objednal prakticky ihned jak mel prodejce k dispozici interni cenik. Tedy az v te druhe fazi, meli ho jeste drive, ale pak jim zase asi na 2 tydny zmizel :-) Online konfigurator naskocil az asi 6 tydnu pote. -
musli 02.03.19 12:32
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Vypada to zajimave, navic uz to dle videa na nejakou Cupru instalovali, takze bude asi moznost si to poslechnout v realu a ten cenovy rozdil je velky. Jeste je otazkou homologace, ale to u nas vetsina lidi asi prilis neresi. Pokud chce clovek usetrit a mit zaroven lepsi zvuk, muze se nahradit stredovy rezonator trubkou. Je to pak ostrejsi a vyjde to na par tisic, v realu jsem to ale neslysel. -
jamilarov 26.02.19 12:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Tohle me docela zaujalo, protoze ten tvuj vyfuk od JE ted po zdrazeni vychazi na temer 80 tisic s praci, coz uz je fakt raketa. Psal jsem do BSR a odpovedeli, ze cena je 40 tisic za vyfuk a 6200,- za praci, vcetne DPH. Jsou v tom nejake zakladni koncovky o prumeru 100 mm, kdyby tam chtel dotycny jine, cena pujde trochu nahoru. Ohledne klapky: "Ovládání zapojujeme standardně na tlačítko, které vám umístíme dle požadavku do interiéru - většinou volíme kastlík po levé ruce či středový tunel." Stale se rozhoduju, jestli mi takova investice za to stoji, kazdopadne tohle je uz o dost levnejsi nez konkurence, takze se tam u nich mozna casem zastavim. -
drdel 22.02.19 12:22
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Dle tohoto videa je to dalk. ovladacem
[odkaz]
Ani ja jsem nenasel vice info na jejich strankach, lepsi by bylo jim zavolat. Ja na to ale stejne kaslu za tyhle penize, protoze s aktivnim sound aktuatorem v kabine by byl zvuk vyfuku slyset velice slabe. A bez nej mi to prijde, ze auto nema zadny koule. Chtel jsem hlavne to praskani pri pusteni plynu...navic si porad myslim, ze dobry zvuk vykouzlis az od petivalce vys. -
musli 21.02.19 11:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Ahoj, ze by Mansory delal vyfuk pro Seat a jeste za diskontni cenu? To je docela zajimavy :-) Ja jsem o tom jejich vyfuku nikde nenasel moc informaci. U te klapky take zalezi na tom, jak se to ovlada, jestli elektronicky (jako JE) nebo treba jenom tlakem spalin. Nemaj nekde nejake blizsi info? -
drdel 14.02.19 15:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novy vyfuk
Taky mám manuál ST, kde je oproti hatchbacku středový rezonátor + každá koncovka má extra tlumič - hatchback ma jeden pro obě.
Dnes jsem mluvil s BSR a mají svůj homologovaný výfuk s klapkami i na ST, původně to pro ně vyrábí Mansory, cena prý lehce přes 50 tis. Videa jsou na jejich FB a youtube. -
musli 24.01.19 19:58
« Re: Re: Re: baterka v klici
Do auta se da dostat i s vybitou baterkou a nasledne nastartovat, ale osobne jsem to nezkousel. Fakt jsem byl prekvapenej, ze to nemaji osetrene, ale bohuzel je to tak (Renault i BMW to hlasi ze skusenosti). Navic to prislo fakt necekane, po hodine se vratim k autu a proste uz to nejde. -
marguc 23.01.19 19:53
« Re: Re: baterka v klici
To ozaj nema auto ziadnu kontrolku ktora by signalizovala, ze baterka v kluci je slaba? To by som necakal, ze koncern to nema osetrene. Auto sa musi dat otvorit a nastartovat aj klucom bez baterky. To ma prekvapilo ze v seate to nejde. Moje auto ma upozorni na slabu baterku v kluci (menil som asi po roku a pol sam doma za 5 minut) a zaroven v kluci je skryty klasicky kluc na otvorenie vodicovych dveri a nastartujem stlacenim tlacitka klucom. -
musli 23.01.19 16:37
« Re: baterka v klici
Vazne? Musel jsi kvuli tomu do servisu? Tak to je jeste vetsi neprijemnost! :-( Ja jsem pro jistotu vymenil baterku i v tom druhem ovladaci a koupil jich par do rezervy.
Opravdu existuje zpusob jak to auto nastartovat i s mrtvou baterkou, ale stat se to nekde na samote u lesa, clovek by mel o zabavu postarano. Taky mohli pridat nejake varovani, jako to maji jina auta s bezklicovym pristupem. -
Nicco 22.01.19 17:03
« baterka v klici
Moje vydrzela taky jenom 2 roky. Horsi bylo, ze nepomohla ani nova baterka a klic museli vzbudit v servisu. Kazdopadne tyto bezklicove klice nevydrzi jako obycejene 6 let s puvodni baterkou. Pry je ale v navodu (Skoda), ze do auta se da dostat oddelanim krytky zamku a nastartovat prilozenim klice k imobilizeru(tlacitku start).