Volkswagen Golf (2009)
2.2.2010Ještě začátkem minulého roku jsem byl majitelem Opelu Astra 1.7 Cdti. S autem jsem byl vcelku spokojen, ale vzhledem k tomu, že bylo dovezeno "na kšeft"…
Volkswagen Golf VI (honzanun)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 06.03.11 20:03
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
Omlouvám se za opožděnou reakci, ale dostal jsem se k tomu až nyní. Příznaky úplně shodné. Při studeném startu jakoby chod na 3 válce, ztráta výkonu. Po zahřátí zdánlivě vše OK. Jen nesmí dojít k vytočení na hranici omezovače ( pro rejpaly ne až zasahuje omezovač), kdy opět dojde ke ztrátě výkonu a bliká kontrolka motoru.
Nicméně mám nový motor a tak se uvidí. Viděl jsem ten starý, rozebraný, a dva válce byly sedřené - ztráta tlaku - olej ve válcích .... Ale to bych asi opakoval co už zde bylo napsáno. Pokud se u někoho tyto závady projevují a je v záruce, doporučuji řešit jako závadu v servisu - a nenechat se odbýt, že to je SW a bla bla bla. Prostě motor při studeném startu musí běžet pravidelně a ne jak za doby MB1000, když někdo neuměl ovládat sytič (ani to nebylo tak hrozný). Spíše by mě zajímalo, jestli má někdo stejné problémy po výměně motoru, nebo polomotoru. Opravili již soudruzi v NSR konstrukční chybu či nikoliv? Jinak je to super auto, jen bych si ho už nekoupil. Každá životní zkušenost něco stojí a holt jsou některé dražší a některé lacinější. Jestli už někdo jezdíte s výměnou, prosím ozvěte se kolik zatím vydržel. Díky.
-
"-- skrytý --" 28.02.11 23:02
« B-stloupek
ahoj,
rád bych se zeptal co ten B-stloupek...také mám G6 a také mi to dělá...je tam takové klepotání na nerovné cestě...ještě mám auto v záruce tak asi zajedu do servisu ale přiznám se, že kvůli jedné věci se mi tam na celý den auto dávat nechce a pod. máš to již ok?! co to bylo?
jirka -
JobiWeb.Net 25.02.11 22:14
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
SW asi daval motoru spatne otacky a tak to vypalilo ten pist a 4.valec.. NHCAR me poznatky nebral vazne, tak jsem zkusil PORSCHE PROSEK - garancni technik p. Krejci vse vyresil k me spokojenosti :-)
S novym motorem + novym SW se mi jezdi mnohem lepe :-) -
robert84 24.02.11 23:34
« Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
nj. tohle je presne popis toho problemu, motor musi byt studeny pak se problem objevi. bohuzel musim rici, ze se mi v posl. dvou dnech zavada znovu objevila. "rano jsem vstaval" asi moc brzo :-))) na teplomeru bylo vzdy pod -10C.
zadna kontrolka katalizatoru se zatim nerozsvitila. jen ztrata vykonu a situace je vzdy neprijemna, nikdy nevim, jestli dojedu :-(. -
-
"-- skrytý --" 21.02.11 19:51
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
Tak se řadím mezi další problémová auta s 1.4 TSI 118kW 9/2009. Budou mi po roce hledání závady, kdy studený motor cuká a nemá výkon, měnit motor. Při počtu příspěvků na toto téma na webu je až zarážející, že odborné servisy nejsou schopny závadu identifikovat. Asi nemají internet. Podle všeho co jsem přečetl i v zahraničí dochází k poškození pístu asi vlivem teploty. Jen jsem se nikde nedozvěděl, jestli je to problém jen nějaké série z r. 2009, nebo se soudruhům v NDR (nebo NSR?) něco nepovedlo při vývoji. Jestli někdo máte zkušenosti po výměně motoru, napište ať vím do čeho jdu. Nechci zase za rok měnit motor. Jinak se nezmohli při 25 dnech zkoumání auta v servisu ani na zapůjčení náhradního vozu! Ve firmě jsme měli 6x Mazda 323 r.v. 94 a všechna dodnes jezdí bez jediné závady na motoru. Ať mi někdo potom vykládá, že "Japonec až na konec" Nějak jsme si přestali vážit poctivé práce a hamižnost a zisk (kdyby někdo nevěděl, tak se to dnes podle ISO jmenuje byznys) zvítězily nad kvalitní prací, jak servisů, tak výrobců. -
robert84 18.02.11 19:33
« Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Obchodnik mi rekl, ze kdyby se to objevilo, tak se mam ozvat. Zpusobuje to lomeni svetelneho kuzelu, coz neni zrovna vhodne.
Jezdil jsem pred golfem s Fiatem Grande punto 07 a ani jednou problem se svetlometem nebyl. Nyni se pouziva ve firme a pri 105tis. vse drzi jak ma.
Piskani nebo urcity zvuk je slyset pri rozjezdech, uvnitr auta neni slyset. Myslel jsem, ze je to kompresor. Nikdy jsem jineho golfa 160hp neslysel, nemam s cim porovnavat. -
robert84 17.02.11 23:06
« Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Diky za info, problemy byly podobne a reseni jsem hledal take na proseku... Pokud se vec bude opakovat, urcite se na daneho cloveka obratim.
Od prehrani SW jezdi auto bez komplikaci.
Jeste jsem objevil dalsi veci:
- behem mrazu kolem -10C nefunguje levy repro, znelo to, jako kdyby byla prorazena membrana - opakovalo se to velmi pravidelne
- zevnitr zamrzly svetlomet, obcas se i mlzil, orosi
Fotky jsem nedavno posilal na prosek, maji se k tomu vyjadrit.
-
JobiWeb.Net 17.02.11 22:48
« Re: 1,4 tsi 118kw problem
Dnes mi u meho WV GOLF - TSI 1.4, r.v. 2009, 160hp dali nový MOTOR i s hlavou!!
Problemy od zimy 2010:
- problikavani zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" - casto pri stani na krizovatce + doplnene vibracemi auta od podvozku..
- obcas sviceni zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" + hlaska "Porucha motoru - jedte do servisu" !!
- obcas pri Sportovnim rezimu problikavani zlute kontrolky "zavada vyfukoveho systemu" + 2x neprijemne bouchani od motoru az do volantu a nizky vykon
- jednou se po rozjeti na krizovatce na 1-2s zasekla akcelarace a auto odmitalo chvilku reagovat..
===> Diagostika rikala ze se jedna o "Sporadickou chybu na valci" tzn. nic mimoradneho, ale skutecnost byla mnohem horsi..
Minuly tyden zjisteno, ze je spaleny/zniceny pist u 4. valce!!
Nasledovalo foceni zavady, posilani VW a odsouhlaseni vymeny motoru.. pro 8 dnech mam auto opraveno :-)
Pokud mate obdobne problemy, tak doporucim poradnou kontrolu pistu-valcu, protoze prehrani SW nemusi pomoct, jako u mne..
Rad bych pochvalil garancniho technika pana Lukase Krejciho - Porsche Praha Prosek - VW,
ktery profesionalnim pristupem zavadu objevil (coz jinde nebyli schopni) a zajistil opravu vymenou motoru a navic mi odstranil otravne piskani pri akceleraci vymenou problemove magneticke spojky na cerpadlu :yes:
Snad budou pro nekoho tyto informace uzitecne. Zdravi, Ondra
PS: vymeny motoru resi i v Nemecku:
[odkaz] -
honzanun 17.12.10 23:23
« Re: Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Zdravím, pak prosím napiš, jestli závada přetrvává. Mě po studeným startu a okamžítém odjezdu auto taky jakoby ztratí na sekundu výkon, po cca 200m je vše OK. Jednou se mi už stalo (cca půl roku zpět) že motor, ač zcela prohřátý, přestal náhle táhnout - ba cca 2-3 sec. Od tý doby jsem nic podobnýho nepozorovaů (jen ty blbý rozjezdy...) -
robert84 02.12.10 19:59
« Re: Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
golfik byl updatovan.. byla provedena kontrola kabelu a byl aktualizovan SW.
vyjadreni technika bylo nasledujici:
po nastartovani bohata smes paliva trapila katalizator, proto davala ridici jednotka pokyn k omezeni vykonu(vstriku paliva do motoru).
Mam pozorovat, jestli vse bude ok. -
robert84 02.12.10 00:33
« Re: Re: Re: 1,4 tsi 118kw problem
Tak problem se vygradoval, ze jsem malem nestihl zkousku. :-( golfik vubec nejel a na pristrojovce se zobrazil problem s motorem. Po nekolika minutach se auto probudilo a risknul jsem cestu na prahu. Okamzite jsem volal do servisu, odvezl jsem auto na diagnostiku a objevil se problem:
1) na auto je svolavacka - prehrani SW v ridici jednotce
2) pri jizde auto vynechalo nekolikrat strik v 1 valci - problem bude v kabelech.. presne nevi. U jednoho tiguana byla stejna chyba.
Auto je good, ale tohle me zklamalo.
Najeto 13tis.
:-! -
Jerry XXL 19.10.10 06:02
« Stěrače :D
Zřejmně jsi nečetl MANUÁL >:-[]
Stěrače mají servisní polohu která je dá do kolmé úrovně a tam se zastaví a ty si je můžes odklopit . Dá se to udelat i pro tu potřebu jak popisuješ se zimou ...
Je to vše v návodě napsáno ale myslím že je to tak že dáš klíček do zapalování , tukneš do stěračů aby se setřelo sklo a než dojedou nahoru tak vytáhneš klíček a ony by mněli dojet a nahoře se trvale zastavit ;-)
Taky to tak mám :yes: