Tak se řadím mezi další problémová auta s 1.4 TSI 118kW 9/2009. Budou mi po roce hledání závady, kdy studený motor cuká a nemá výkon, měnit motor. Při počtu příspěvků na toto téma na webu je až zarážející, že odborné servisy nejsou schopny závadu identifikovat. Asi nemají internet. Podle všeho co jsem přečetl i v zahraničí dochází k poškození pístu asi vlivem teploty. Jen jsem se nikde nedozvěděl, jestli je to problém jen nějaké série z r. 2009, nebo se soudruhům v NDR (nebo NSR?) něco nepovedlo při vývoji. Jestli někdo máte zkušenosti po výměně motoru, napište ať vím do čeho jdu. Nechci zase za rok měnit motor. Jinak se nezmohli při 25 dnech zkoumání auta v servisu ani na zapůjčení náhradního vozu! Ve firmě jsme měli 6x Mazda 323 r.v. 94 a všechna dodnes jezdí bez jediné závady na motoru. Ať mi někdo potom vykládá, že "Japonec až na konec" Nějak jsme si přestali vážit poctivé práce a hamižnost a zisk (kdyby někdo nevěděl, tak se to dnes podle ISO jmenuje byznys) zvítězily nad kvalitní prací, jak servisů, tak výrobců.