Diskuse

Peugeot 5008 (2011)

4.7.2011

Ahoj všem uživatelům Auto.cz. Rád bych se s Vámi podělil o zkušenosti získaných na palubě tohoto auta. Edit 2016: Nastal čas recenzi trochu doplnit…

 

Peugeot 5008 (ericn)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Delfin2

    Delfin2 04.07.2011  17:50

    pekné autičko

    pekný kúsok.. Gratulujem a veľa šťastných chvíľ a kilometrov.. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 05.07.2011  08:54

      « Re: pekné autičko

      Díky, zatím mi dělá jen radost ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Delfin2

        Delfin2 10.09.2013  02:11

        « Re: Re: pekné autičko

        Spotreba vyzera byt úplne fajn na tak veľké auto,ktoré je nalozene super :yes: Tiež by som volil benzínový motor,môj ročný nájazd je smiešny a benzín mi je aj tak bližšie, nafta iba vo firemnom (nakladnom) :-)
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 21.09.2013  16:17

          « Re: Re: Re: pekné autičko

          Jj když jedeš v klidu, tak je spotřeba velmi slušná. Pokud ale začneš šlapat na plyn, což tenhle motor má rád a začneš ho honit po dálnici nad 160, tak jde spotřeba nad 9l ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.07.2011  10:16

    5008

    Ahoj hodně pěkné auto mě upně dostalo ;-) Taky o něm uvažují i stejný motor doufám,že to je dobrý výběr?
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 05.07.2011  10:51

      « Re: 5008

      Pokud bych o tom nebyl přesvědčen, nejdu do něj. Je výrazně lepší než jeho bratříček C4 Grand Picasso. Měl jsem ho ve 1.6Hdi - neni to špatný motor, ale na takhle velký auto je 110k málo. Turbobenzin má stejný "krouťák" 240Nm, ale 156k a je to znát. Zaprvé je výrazně tišší a o dost živější. Průměrná spotřeba zatím spadla z prvotních 9,2l po 3500km na 8,4l při různých stylech jízdy a věřím, že půjde ještě níž. Auto je prostorné a skvěle se řídí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto pario

    pario 05.07.2011  12:32

    Pekná 5008-ka

    Ahoj. Pekný Peugeotik, dobrý výber. Aké máš otáčky pri 90Km/h?
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 05.07.2011  17:26

      « Re: Pekná 5008-ka

      ahoj šel jsem to zkusit, tak na 5st je to 2400 otáček a na 6st 2000 otáček. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto pario

        pario 05.07.2011  17:30

        « Re: Re: Pekná 5008-ka

        Díky,chcel som porovnať s mojou atmosferou. :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 05.07.2011  17:57

          « Re: Re: Re: Pekná 5008-ka

          jj a s čím porovnáváš? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto pario

            pario 05.07.2011  18:09

            « Re: Re: Re: Re: Pekná 5008-ka

            Čau. Klikni na Pario a mám tam stručný popis a foto :-) Mám odfotené otáčky a rýchlosť.
  • 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 05.07.2011  22:03

    moc pekne

    ale hodnotit zatial nebudem, dopln recenziu, dohod foto a ja dam 3x10.
    PS: Osobne mi je aj tak o kusok blizsi C4GP
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 05.07.2011  22:12

      « Re: moc pekne

      ok fajn, co přesně ti tam chybí? Btw obě auta znám dobře a věř mi že P5008 je o dost lepší ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 06.07.2011  18:47

        « Re: Re: moc pekne

        zatial dlhodoba skusenost...viem to chce cas. Ze je P5008 lepsi nespochybnujem, mne sa viac paci C4GP pre dizajn a to exterier aj ponatie interieru. Samozrejme dizajn je ale vecou subjektivnou P5008 som obzeral len staticky, takze k jazde sa nevyjadrim (snad sa mi pod pazur dostane), na C4GP sa mi velmi paci, ze jazda je skor taka plavba krajinou. Hlavne nech to jazdi bez problemov a nech to prinasa okrem uzitku a radost ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 07.07.2011  19:29

          « Re: Re: Re: moc pekne

          No jo, až budu mít trošku víc s tímhle autem najeto, rád splním ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto killerhammer

    killerhammer 07.07.2011  17:29

    komfort, filtrovanie nerovnosti na velmi zlych cestach

    Ericn, vedel by si zhodnotiť, ktoré auto je komfortnejšie, vo význame, ktoré filtruje lepšie nerovnosti na veľmi zlých cestách ? P5008 alebo ten C4GP ktorý si mal predtým ?
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 07.07.2011  17:59

      « Re: komfort, filtrovanie nerovnosti na velmi zlych cestach

      Ahoj, dle mého názoru P5008, je výrazně líp utlumen a neodskakuje na velkých nerovnostech. C4GP měla jako prázdná, tedy když jsem jel sám bez rodinky a zavazadel, tendenci malinko odskakovat (což mě na Citroen překvapilo) a rány byly jaksi více slyšet. Po naložení to bylo lepší. Není to špatné auto, ale 5008 je prostě dál, je to jezdivé MPV a dobře se řídí... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 30.11.2011  19:21

    dělo

    :yes: :yes: :-!
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 30.11.2011  19:42

      « Re: dělo

      díkes... povedený auto, do dokonalosti mu ještě něco chybí, ale jsem fakt spokojenej ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Bud

    Bud 25.10.2012  20:45

    Nokian WR A3

    Tak jsem taky zvědav jaké budou. Taky jsem o nich uvažoval, ale já mám trochu menší auto a na zimu zatím používám menší kola, takže v mém rozměru pneu se nevyrábí. ;-)
    Ale mám objednané Nokian Hakkapeliitta R, tak jsem taky zvědav, jaké budou. Snad budeme spokojeni. :-! Jinak máš super auto, moc se mi líbí. Je to už jiné nastupování a vystupování...
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 02.12.2012  19:23

      « Re: Nokian WR A3

      Ahoj Bude, jo Nokiany můžu jen doporučit, mám je už pátou zimu nejdřív WR G2 a teď WR A3 a dobrý, pokud mě nezklamou na sněhu, zůstanu určitě u nich ;-) Btw jen musí být opravdu vyrobené ve Finsku, ne v Rusku!

      Díky za pochvalu auta, to vždycky potěší ;-) Mohu jen doporučit, jestli máš rodinu, vejde se do něj dost a jezdí se s ním jak s větším kombíkem >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Bud

        Bud 02.12.2012  22:01

        « Re: Re: Nokian WR A3

        Ahoj, na gumách je napsáno, že jsou vyrobeny ve Finsku, tak doufám, že to není jen tak 8-s .
        Jinak jsem měl možnost je hned vyzkoušet, protože po přezutí napadl sníh a já vezl tchána do špitálu. Za pár dní jsem s nimi zajel kousek pod místní hory, kde se uježděný sníh pod vlivem slunka a mrazu změnil na opravdový led a je to opravdu poznat. Jel jsem tam neobvykle 50 až 60 Km./h., v zatáčkách pomaleji. To dřív na stejné cestě nešlo. Dokonce nějaký místní v Zafiře s většími koly jel za mnou ale z nějakých důvodů jel pomaleji. Ovšem to ještě nic neznamená. Když pomyslím, že jsou ty gumy tak malé (14), říkám si, jak by jezdily, kdyby byly větší - třeba 15, nebo16. A taky kdyby byly na autě všechny čtyři. Mám totiž na zadních z minulého roku ještě skoro nové Dunlopy (asymetrické) a bylo vidět, že na tom ledě a sněhu nestíhají těm směrovým v předu. Proto jsem musel jet opatrněji. Ovšem na teplé cestě - hlavně dálnici se těm asymetrickým Dunlopům nevyrovnají. Jsou velice měkké, o mnoho měkčí, než běžné zimní pneu. V létě by to bylo o hubu. Pořád to ukazuji těm, které to zajímá a každý se podivuje, jak jsou neskutečně měkké. Takové gumy jsem opravdu ještě neviděl :-)
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 06.12.2012  21:54

          « Re: Re: Re: Nokian WR A3

          Pěkná zkušenost, btw neměl bys na obě nápravy dát stejné pneu, aby se auto chovalo na silnici stejně? >:D JJ jsou měkké, Finové vědí jak na zimu ;-) Na léto mám Michelin Premacy HP...
          • 00 Reagovat !

            foto Bud

            Bud 06.12.2012  22:42

            « Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3

            Jo měl bych mít všechny čtyři stejné, ale co s těma dvěma vlastně novýma Dunlopama? Je na nich najeto teprv asi 1800Km. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 07.12.2012  19:26

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3

              No a že si nešel do těch Dunlopů? Pravda v Mém rozměru jsou celkem drahé >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Bud

                Bud 07.12.2012  20:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3

                Ty Dunlopy jsou v mém rozměru levnější o tři stovky na kus. Ale já měl obrovskou touhu vyzkoušet ty Nokiany, protože už minulý rok jsem zaváhal a koupil raději gumy co byly v testech. No a pak jsem viděl, že na vysolených, nebo ujěžděných, nezmrzlých cestách jsou sice supr, ale na hlubším sněhu, nebo v břečce se vůbec na deset let staré Nokiany (HKPL NRW), nechytaly. Takže jsem trošičku zalitoval, ale jezdil jsem normálně dál. Letos jsem už posháněl o těch Nokianech (HKPL R) nějaké info, jak na netu v soukromých testech, tak v redakci jednoho auto-časopisu, tak na zastoupení Nokianu v Praze( zjistil jsem proč nejsou v testech). Poskládal si to a risknul. ;-) Je pravda, že člověk z města jezdí převážně po vyslolených cestách, ale ne pořád. Jsou místa, kde pluhy nejezdí a tam právě potřebuji zajet, nebo zaparkovat. 8-s Navíc, asi 4Km. od baráku směrem na jih jsou hory, kde musím taky jezdit, rodina tam taky bydlí, různě po horách a tam je chemický posyp zakázán. Takže pořád led, ten je skoro nejvíc, uježděný sníh, břečka a zase sníh. Člověk pokud nemusí, tak tam radši ani moc nejede, ale právě kvůli té chvíli, je potřeba mít obuté něco, co bude dobře zabírat a držet směr. Je to pravda, že jakákoli soustava je právě tak silná, jako její nejslabší článek. A potvrdilo se mi- (pouze u těch malých asymetrických Dunlopů), že to jsou gumy na dálnici a cesty. Ve sněhu jsou slabé. Ovšem tady ty jsou zase slabé v teple. Takže když v zimně začne pálit slunce, musím zvolnit. >:D Ovšem to jde. Ale zima teprv začala, tak se uvidí. Po pravdě, nejradši bych vyzkoušel všechny pořádné gumy, ať vím, jaké jsou. Jenže to nepůjde, tak aspoň takhle. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 07.12.2012  19:54

            « Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3

            Stejne plaste musi byt na jedne naprave, ne na celem aute. Kazda z naprav se stejne chova uplne jinak- jedna je hnana, jina "vlecena", u zadokolek zase jinak, kazde auto ma jine rozlozeni vahy atd. atd., nedramatizoval bych to. Daleko dulezitejsi je volba plastu pro konkretni auto v konkretnim rozmeru a predevsim hloubka vzorku spolecne se starim pneu.
            • 00 Reagovat !

              foto Bud

              Bud 08.12.2012  10:58

              « Re: Nokian WR A3

              Tak to jsi mně docela uklidnil :-) Dikes.
            • 00 Reagovat !

              foto ericn

              ericn 09.12.2012  21:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nokian WR A3

              Jj jasne, to říká vyhláška ;-) Ale raději mám vždy celou sadu stejnou, pro vlastní klid >:D
  • 00 Reagovat !

    foto luda

    luda 19.03.2014  13:37

    Peugeot 5008 za Citroen C4 Grand 1.6 Hdi

    Chci udělat stejnou vyměnu jen s tm rozdilem, že chci koupit ojetinu P 5008 rv 2011,najeto 57ooo km motor 1,6 THP. Kolik mas najeto a jak vidiš porovnani s C4. V Peugeotu se moc netvařili na benzin a doporucuji naftu. Trochu jsem znejistl. Auto je v plne vybavě a cena je rovněž odpovidajici,vůz ma prodlouženou zaruku do 100000 tis.km. Prosim o radu.
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 25.05.2014  18:34

      « Re: Peugeot 5008 za Citroen C4 Grand 1.6 Hdi

      Ahoj, promiň dlouho jsem tu nebyl. Udělal jsem tu vyměnu a jsem za to rád. 1.6THP je velmi dobrý motor z uživatelského hlediska, jsem s ním spokojený, ikdyž už musel jednou na čištění. Mám najeto cca 35tis km, protože tráví většinu času ve městě a jezdí s ním manželka, já jen občas (používám služební auto) a pak dlouhé trasy. P5008 je svými jizdními vlastnostmi spíš vetší kombi než MPV, je o dost nižší a nenaklání se jako C4GP.
      THP mu propůjčuje skvělou dynamiku (na MPV) a má výrazně lepší řízení, dokonce i se zpětnou vazbou. Řazení 6ti kvaltu je také jinde. P5008 mi přijde uvnitř prostornější - více místa mezi přední a zadní řadou sedadel. Takže já mohu P5008 jen doporučit. K tomu THP, já měl auto od nového. Pokud bych si šel koupit ojeté, vzal bych VIN a zašel do Peugeotu na výzvědy, co s ním bylo jinak bych se ho znovu nebál ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto nxue

    nxue 24.07.2014  10:03

    P 5008

    Toto je prostě nádherné !! :yes: :yes: :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto woody-alien

    woody-alien 25.01.2016  08:53

    Číslo 5(008) žije

    Je dobře, že doplňuješ recenzi. 5008 je ve své kategorii stále zajímavé auto. Kdysi jsem ji zkoušel jak s THP, tak s 2.0 HDI a nutno dodat, že THP s ní cloumalo pěkně. Od té doby se toho o THP napsalo skutečně hodně, ale tvůj případ dokazuje, že ani tzv. problematické motory nejde házet do jednoho pytle. Peugeot v ČR bohužel stáhl z prodeje pro 5008 nejen THP, ale vůbec jakýkoliv benzín - momentálně nabízí pouze 1.6 HDI a 2.0 HDI - takže, kdo nechce naftu, má smůlu. Nebo má spíš smůlu Peugeot, protože zákazník prostě půjde jinam.

    Pochvala za recenzi a doplnil jsem hodnocení, které (ani nevím proč) chybělo. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 25.01.2016  18:17

      « Re: Číslo 5(008) žije

      Zdar woody, díky. Říkal jsem si, že ta recenze je krátká a je potřeba s ní něco udělat. Jo, THP zas takový průser není, jak se z ní snaží všichni dělat, je potřeba sem tam natankovat prémiové palivo a nezanedbávat servisky a bude to OK.

      Btw chystám se i na koupi malého auta pro mladýho, bude mu brzo 18, tak ať se má na čem učit. Nejspíš to bude zas Peugeot, tentokrát P207 s motorem 1.4 70kW, tedy opět podceňovaný kousek EP3...

      Naftu už doma nechci, tj pokud se PSA nezmátoří a nástupce 5008 nebude mít benzín, zamířím nejspíš k fordu pro EB v S-Maxu ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto -awson

    Đawson 26.09.  10:41

    nástupce

    Co vidíš jako náhradu za 5008 ? nějaké další mpv nebo podlehneš vlně suv ? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 27.09.  09:08

      « Re: nástupce

      Na to jsem sám zvědav. Pokud bych měl vsadit vlastní peníze :-) tipnul bych si, že ericn zůstane v kategorii MPV. Jestli je tedy do té doby všechny nezruší anebo neosaděj pouze naftou.

      Já osobně v zásadě nemám nic proti SUV, ale když jsem třeba měl před časem půjčenýho novýho Tucsona, tam se při rodinném využití krásně projevily všechny nevýhody těchto aut vůči MPV. Od složitějšího nastupování menších dětí přes minimální variabilitu až po vysoko umístěnej a špatně využitelnej kufr. Jízdní vlastnosti nebudu řešit, v těch Tucson zcela jistě nevládne....ale to se nedá vztahovat na všechna SUV. Zkrátka pro rodinu mi stále přijde vhodnější MPV než 4x2 SUV.
      • 00 Reagovat !

        foto -awson

        Đawson 28.09.  11:39

        « Re: Re: nástupce

        já třeba do dnes nepochopil, co je na SUV rodinného :)) ale lidi to kupují, v podstatě je to ta nejhorší silniční automobilová konstrukce, co může být z hlediska fyziky. Z větších MPV ještě vybrat celkem jde, ty menší ale nezadržitelně umíraj.
        • 00 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 29.09.  21:57

          « Re: Re: Re: nástupce

          No co místo něj je otázka, SUV to nebude, jsou prostě uvnitř malá. 3 děti vzadu je utopie a zvlášť v Tucsonu. Nová P5008 je sice pěkná, ale drahá a při osobním seznámení moje našení dost opadlo...

          Takže jsou jen 2 možnosti Zafira a Touran, který zatím vede. V plánu je výměna na konci roku ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Na hlavním nádraží v Praze nedobrzdil osobní vlak: Na místě jsou dva zranění lidé

Na hlavním nádraží v Praze nedobrzdil osobní vlak:…

Na pražském hlavním nádraží v pátek dopoledne nedobrzdil při zastavování osobní vlak a zastavil se o zarážedla…

Rudolf, kterého zotročil maďarský tyran, promluvil: Jedli jsme jen toustový chleba a salám

Rudolf, kterého zotročil maďarský tyran, promluvil:…

Maďar s českým jménem Miroslav Bílý (51) si udělal z pětice Čechů novodobé otroky! Nasliboval jim hory doly.…

 

iSport.cz

Bank: Jsem Vagus. Ne Vaginus! Proč je Ledecká 10x lepší než on?

Bank: Jsem Vagus. Ne Vaginus! Proč je Ledecká 10x…

Ondřeji Bankovi maminka od malička říkala: Děláš mi ostudu! Stroj se slušně, vypadáš jak vágus! Bývalý lyžař…

Tragédie změnila hokej. Čajka měl namířeno do NHL, ve 26 letech zemřel

Tragédie změnila hokej. Čajka měl namířeno do NHL,…

Byla to tragédie, jakou československý hokej do té doby nepoznal. A která ho navždy změnila. Pátého ledna 1990…

 

Reflex.cz

Miroslav Zikmund očima svých nejbližších spolupracovníků posledních let Petra Horkého, Miroslava Náplavy a Vladimíra Kroce

Miroslav Zikmund očima svých nejbližších…

Jeden z našich největších cestovatelů, legendární Miroslav Zikmund, nedávno pokřtil novou knihu o svém životě a…

Malá sonda do duše české hospody aneb co je skutečně zabíjí?

Malá sonda do duše české hospody aneb co je skutečně zabíjí?

Často se hovoří o krizi českých hospod a pivnic. Prý je brzy zabije zákaz kouření a EET. No nevím, zákaz kouření…