Volkswagen Golf (2010)
7.1.2011PO DVOU LETECH VELKÝ UPDATE Po více než dvou letech vlastnictví se již cítím dostatečně jistý a názorově urovnaný, abych mohl napsat pár objektivních…
Volkswagen Golf VI (ellector)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ellector 24.11.12 20:14
« Re: Buďme realisty
To je samozřejmě pravda, že mám jen průměrný plat a tak musím lovit u dna, pak lze čekat kompromisy. Problém je v tom, že u VW člověk nemá volbu. Kdyby byla v nabídce použitelná atmosférická 1.6 (tu hrůzu co tam byla do té doby, kterou tenhle motor nahradil, nepočítám, navíc už stejně v nabídce nebyla), tak sáhnu radši po ní. Můj druhý kandidát pro koupi tenkrát byl Mitsubishi Lancer 1.8, ale já se rozhodl jít "cestou inovace". Vědět tehdy co vím dnes, zvolil bych jinak. Cenově na tom v té době byly zhruba stejně. -
velitel mesta bugulmy 20.11.12 08:43
« Buďme realisty
Recenze dobrá, ukazuje myslím věci tak, jak jsou. Jen u jednoho místa jsem se musel zasmát - tam, kde si autor stěžuje na chování malého turbomotoru. Prý je tam turboefekt jako kráva. Buď prý bude jezdit v malých otáčkách a trpět turboefektem, nebo bude mít vyšší otáčky kolem 2500, ale pak zase hluk a tak. To si pan autor nepřeje. "Zvyknete si, ale jsou od vás očekávány ústupky, což se mi nelíbí. Rád bych, aby motor fungoval tak, jak chci já, ne abych já fungoval tak, jak chce motor." - sorry, ale tohle mi přijde jako vzteklé dupání malého kluka. Kdo si kupuje věc, která je ze své podstaty kompromisem - tedy maličký motůrek oživený turbem - musí očekávat, že někde na ten kompromis narazí. Ostatně bez turba by ten projev byl ještě daleko horší - ta jedna dvojka by prostě netáhla. Pokud chce borec motor, který funguje, jak chce on, tak ať jde a koupí si atmosférický 4l osmiválec. Zaručuju, že si na jeho projev nebude stěžovat, jen spotřeba a náklady halt budou někde jinde. Ale kdo nemá prachy a loví u dna, ať je v klidu a šoupe nohama. What you pay is what you get. -
Bully_ 19.11.12 19:09
« Re: drobné poznámky
4/ spousta lidi (spotrebitelu) nejaky jiny zvuk ani nepostrehne a potom uz jde o jinou zavadu, kdyz se retez meni pozde. Tech 4-5 lidi co si stezovali- to je pocet co sdelil servis? Popravde jsem jeste nevidel servis co by otevrene priznal rozsah poruch, a to ani pri oficialnich svolavacich akcich. Sam ale oficialni cisla taky neznam, kazdopadne jsem slysel u maloobjemovych TSI ze jde spis o pravidlo nez o tak naproste vyjimky. Jisteze muzou mit s rozvodovym retezem obcas problemy i jine znacky, mozna se ale odlisuji prave tou cetnosti zavad, proc se o jednech mluvi a o druhych ne.
5/ kunam nektery material proste chutna a jiny ne. Jsou znacky kde ma 1 typ vozu vylozene problemy s hlodavci, druhy prakticky vubec. Potom v tom 1. pripade asi opravdu pomuze jen nejaka plasicka, u auta s takovymhle problemovym materialem elektroinstalace nemuze vyrobce menit technologii behem vyroby. -
6B6 19.11.12 15:35
« drobné poznámky
Dcera má G6Variant, něco přes dva roky a 50tkm, 1,4TSI 90kW.
1/ Dlouhodobá změřená spotřeba, podíl Praha-dálnice-okresky 10-70-20% je 7 l-změřeno,žádný PP,styl jízdy spíš neekonomický...znám své ditě.
2/ auto zpravidla až na Prahu plně naloženo, 2-4 osoby, zavazadla, nebo materiál na stavbu.
3/ tempomat na dálnicích 140-150, okresky 100.
4/ řetěz - byl hlučný někdy kolem 45tkm, bez mrknutí oka vyměnili napínák, řetěz se kontroloval vč. měření a perfekt, přidal se i nový přestavovač vačkové hřídele. Servisováno u jednoho z největších prodejců, z těch spousty aut VW vč. Škody s TSi která prodali jsme patřili mezi asi 4-5 lidí, kteří za poslední dva roky měli problém a stěžovali na hluk po startu, takže masový problém se nekoná-ale píši o 1,4 TSI,jenže lid rád zobecňuje. Do opravy se dali okamžitě, resp.auto ráno nastartovali, slyšeli a měnili díly.
5/ uniká mi, jak má výrobce zabezpečit auto proti kunám...takového neznám,ono to totiž nejde. Řešením je dát do auta plašičku(dobré dělá firma v Křenovicích, každý najde na webu).Kuna proleze sebemenší škvírou,u nás jich je ve městě nekonečné množství.Běžně překouše pancéřovaný vodič u lambda sondy-i to jsem už viděl,příp.brzdové hadičky.Ty se dají zabezpečit jak? Sebelepší zakrytí motoru nepomůže, vlezla mi do M6,která měla hodně dobře zakrytý motor nahoře i vespod, sprej jí voněl a zakousla se ještě víc.Co vím z okolí, leze do všech aut,je fuk, kdo je vyrábí a jak jsou stará.Jedině plašička(vyhnal jsem je dokonale,už 5.rokem). Také jsou přípravky, které se jim podstrčí,sežere, do týdne nežije,skvěle funguje i na kočky-močily na novou fasádu.Do měsíce jsem zlikvidoval vše široko daleko.
6/ plyn-nerozumím, v čem je problémový, dávkování naprosto citlivé, jezdil jsem s několika 1,2 TSI a opravdu jsem nic nepostřehl,ale je to možná tím,že jezdím teprve 37 let a asi se už umím rozjet :-! Turbo díru jsem nepostřehl ani u 1,2 TSI, a to jsem spíš rychlý,než louda...převody u 1,2 TSI jsou poskládány hodně solidně, na rozdíl od takového Aurise.
7/Cena 470tis Trendline vč doplňků za asi 50tis, další sadou litých kol a zimními Micheliny grátis, rok pořízení 2010, mi připadne jako přijatelná.Ale dnes hodnotit cenu u aut dva roky starých vs. jiné modely je dost irelevantní.Cena není vlastnost auta.
8/pokud bych nebyl líný,našel bych, kolik výrobců mělo problém za poslední rok s řetězem, vím, že je tam i motor 1,6, který montuje BMW a PSA, modelů bylo asi 10-12. Je to určitě chyba, jen se o tom nepíše,neb to tak neláká čtenáře, jako u VW a neporostla by cena za reklamu.Což píši jako nemajitel VW či Škody; mám motor s řemenem-třeba se mi neutrhne ;-) -
bobot78 14.09.12 19:37
« Ta kvalita!
Báječná recenze. Měl jsem VW Polo 1.9tdi. Koupil jsem ho v roce 2002 mový, měl ho čtyři roky, najezdil jsem 100000 km a jediný co vydrželo byl ten motor. Kvalita byla hrozná a ceny dílů jak u Rollse. Ta značka mě zklamala a jak mi potvrdili, nezávisle na sobě, dva mechanici, je to čím dál tím horší.
A tak Ti přeju, ať tě čekají už jen šťastné kilometry! -
Kuski 20.08.12 15:46
« Recenze
Ahoj,
s chutí jsem si početl ve Tvé recenzi. Opravdu paráda. Ohledně trablů s motorem. Já se modlím taky aby se nestalo něco podobnýho mě(sice PSA, ale problém stejný). Jinak elektronický pedál plynu, je skoro u všech aut stejně debilní, takže neboj, nebojuješ s cukáním jen ty. Já taky :-)
Sice nejsem příznivec koncernu, ale i tak ti dávám 3x10.
:yes: -
ellector 02.02.11 19:20
« Re: Re: Re: ahoj kolego
Označení si bohužel nepamatuju, ale pokud si vzpomínám, červené byly na výběr dvě. Jedna pastelová (čistokrevná zářivá červená) a jedna metalická (na prospektu se tváří trochu do oranžova). Tohle je metalíza a nevypadá vůbec jako z prospektu. Je o dost tmavší, což je fan :-) Nejlíp odpovídá reálu imho na druhé a třetí fotce, které tu mám. -
ellector 10.01.11 19:31
« Re: Pekne popisane.
Obrázky itenriéru jsem měl, ale nějak moc dobře nevyšly. Nevím jestli to bylo foťákem nebo čím, ale mělo to divné barvy a vůbec to působilo úplně jinak než ve skutečnosti. Každopádně když prolezeš recenze Golfů na internetu, tak tam je spousta fotek interiérů. Všechny jsou stejný a já mám sérii, takže nic co by jinde nebylo ;)