Recenze

9 Majitel

Ford Fusion Fusion 1.4TDCi

9,56 Uživatelé

Hodnoceno: 22× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Fusion, foto 1 Ford Fusion, foto 3 Ford Fusion, foto 5 Ford Fusion, foto 6 Ford Fusion, foto 7 Ford Fusion, foto 8 Ford Fusion, foto 9 Ford Fusion, foto 10
Ford Fusion, foto 11 Ford Fusion, foto 12 Ford Fusion, foto 13 Ford Fusion, foto 14
 

Technické info

Přezdívka auta Fuzac Rok výroby 2006 Koupeno nové najeto [km]:25000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 1390 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 135 zrychlení 0-100 km/h [s]: 14 maximální rychlost [km/h]: 160 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 336 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 4,5

Popis vozu

Male, svizne, mestske auticko s kvalitnym podvozkom, praktickym kufrom a nestarnucim designom. Reklama hovori za seba "male-velke auto" Klame telom a robi to dobre. Moj sen bol kupit si nove auticko a ked som si konecne nan nasporil, zistil som, ze kupovat nove auto nie je ziadna radost ako som si pred tym myslel. Po mesiaci behania po autosalonoch som toho zacinal mat po krk. Nemal som ziadneho favorita, snad len ze sa mi vzdy pacil Ford Focus I, ktory vsak uz nepredavali. Narozdiel od kupovania, vozenie sa v novom, vlastnom aute je super pocit, ktoreho sa neda nabazit za par dni. Proste vozite sa, pocuvate motor namiesto radia (jemne krochkanie naftaku je vysoko navykovy zvuk!) a hladkate ho ocami kedykolvek idete von a vas tatos stoji pred domom. Radost z veci je super vec. Fusion sa od ostatnych aut lisi tym ako seriozne vyzera. Vacsina aut sa prednou maskou smeje alebo niektore dokonca placu. Fusion je vazny, seriozne vyzerajuci starsi gentleman ktory obycajne vytrca medzi fabiami na parkovisku.

Silné stránky

-Je maly a obratny
-Vraj dobry podvozok (podla odbornikov, co ja nie som)
-Spotreba okolo 4L po sirsom meste (brutal mesto 4.4-4.8)
-Dobry vnutorny priestor a nastupovanie (auto vhodne hlavne pre vyssich/starsich ludi)
-Vyborny vyhlad z auta aj dozadu. (cuvam bohuzial denne 200m)
-Vacsi kufor bez zavadzajucej nakladacej hrany
-Posilovac s prijemnym odporom (toto auticko sa soferuje velmi, velmi dobre)
-Kvalitny a pekny interier vo faceliftovanej verzii

Slabé stránky

-Original CDplayer bez MP3 a AUX (to tlacitko AUX v skutocnosti nefunguje), ale zase so skvelym designom.
-Vyskove nastavenie sedadla nemusi byt to prave orechove pre kazdeho, pretoze sa nastavuje len sklon.
-Trosku viac sa spini (hlavne koli tmavej farbe)
-Sklapanie sedadiel kolieskom, nie packou. Vraj koli bezpecnosti,
ale kedze casto cakam v aute niekoho a sklapat sedadlo kolieskom sa mi nechce, tak to beriem ako velmi negativnu vec.
-Pogumovanie odspodu nie je 100%
-Ochrana pred koroziou by mohla byt lepsia.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Po pol roku mi zacali vrzgat sedadla a tesnenie okolo dvery. Vzdy ked nieco zacne vrzgat, klepat tak si to spravim sam. Servis nie je nic moc, vacsinu veci si clovek spravi aj tak sam a ked zdiela info s ostatnymi vlasnikmi fusionov (fusion.fordclubs.org), tak je to malina.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Predajca ma nechal nech si vyberiem co chcem :) Vedel o autach, resp. ponukach konkurentov menej ako ja (nie som ziadny guru samozrejme, ale vtedy som sa zaujimal), ale vybavu a parametre fordov ovladal dobre.

Najprv som sadol do fiesty, ale zistil som ze sa do nej na rozdiel od clia II ktore som mal pred tym poriadne nezmestim.

Rozhodoval som sa teda medzi focusom a fusionom (ze chcem tentoraz forda som vedel hned ako mi renault v podstate odmietol predat nove clio "totalna ignoracia"). Previezol som sa v 4 autach (rozhodovanie diesel/benzin+focus/fusion) V oboch autach sa mi sedelo aj soferovalo priblizne rovnako (okrem focus verzia sport, tam sa sedelo lepsie, ale sportove auto som nehladal) a v oboch som si vedel za seba pohodlne sadnut (mam 194cm). Stali rovnako, len fusion mal za tie iste peniaze lepsiu vybavu + par drobnosti ktore potesia. Focus by som bol nakoniec zobral len s 1.6TDCi, ale to uz bolo 100tis navyse, takze som skoncil s fusionom a zatial nelutujem. Navyse do mesta je fusion podla mna podstatne praktickejsie auto. Na dlhsie trasy by bol zase lepsi focus, ale kedze 95% je mesto, nie je o com.

Popis auta a informacie:

Z doplnkov mam zatial len folie, ale snad casom este cosi pribludne. Momentalne som v stadiu ze som spokojny a vozim sa vsade kde sa da :) Preco som kupil diesel ked najazdim do 15tis rocne? Pretoze kazdy 1km je skoro 1sk uspora, auto je v meste zivsie ako 1.4 benzin a tento dieslovy motor vazi rovnako ako benzinovy (hlinikova zliatina), co som sa vsak docital az neskor. Diesel stal 40tis navyse. Ci sa to naozaj oplatilo uvidim za par rokov.

Motor 1.4TDCi:
http://fusion.fordclubs.org/forum/viewtopic.php?t=75

Vsetky recenzie o ford fusion:
http://fusion.fordclubs.org/odkazy.html

Pekne weby:
https://www.kvizmajster.sk/
https://www.kvizmajster.sk/testy_autoskola.php

 

Novinky v recenzi

14.6.2018 17:27

po 11 rokoch

Ahoj, tak moj "fuzac" ma uz peknych 11 rokov. Najazdené mám aktuálne cez 170tis km. Rozvody som menil pri 150tis, inak len lejem olej a jazdim. Auto je posledné obdobie trosku lenivejšie, ale stále spoľahlivé a klop klop...bezporuchové.

19.8.2008 00:00

Niet co pisat k 19.8.2008 len tankujem a jazdim :) ...aha, este ho obcas osprchujem, ale dlho mu to nevydrzi. Holt, tmave auto je dostojnejsie ale neprakticke.

11.6.2008 00:00

pred tyzdnom som sa zucastnil druhej garancnej prehliadky po 2 roku. Cena: 6250sk Strasny pristup :/

28.12.2007 00:00

28.12 vsetko v pohode, len pri tychto -10C teplotach treba klasicky rano pockat 5-6 sec pokial sa nazhavi startovanie.
+auto je permanentne spinave :)

4.10.2007 00:00

Auto zatial slape, len to vrzganie tesnenia sa obcas vrati, ked je prilis sucho. Inak vsetko all right :)

31.7.2007 00:00

30.7 mi na zaklade odporucania z garancnej prehliadky vymenili celu olejovu vanu z dovodu ze tiekol olej. Trvalo to trosku dlho ale mam novu olejovu vanu....zase mam cosi nove na aute ;)

20.7.2007 00:00

19.7 som sa zucastnil prvej garancnej prehliadky po 1 roku. Cena: 3180sk


Další vozy Ford Fusion



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

podla TUV je to druhe auto v spolahlivosti aut do 3 rokov...uvidime, dajme tomu ze tomu verim :)

praktičnost
10

Tu by sa hodilo aj viac ako 10 bodov :)

prostornost
10

Na B segment poriadny nadstandard. Nenadarmo je beta nazov B-Max.

jízdní vlastnosti
10

Podvozok z fiesty s taziskom o par mm vyssie ale vyvazene sirsimi pneumatikami. Proste relativny etalon v segmente.

jízdní komfort
10

Robene do mesta na jamy a obrubniky. Keby to bolo sportove auto, tak by som musel vytknut vyssie sedadla a iny sposob sedenia, ale takto je to ok. Proste sedi sa vyssie a chce to zvyk aby to bol komfort. Kazdopadne komfort to je :)

provozní náklady
10

nove auto by nemalo mat skoro ziadne :)

náhradní díly
8

Odhadujem ze trosku viac, ale naozaj to neviem porovnavat. Davam 8 podla bulharskej konstanty :)

výkon motoru
5

50kW motor je fajn zivy do mesta. Ak chcete jazdit Nemecko-Slovensko, alebo mozno dovolenky tak silne nedoporucujem. 130-140je maximalna rychlost ktorou by som mojim autom isiel. Uvidim tento rok na dovolenke do chorvatska.

spotřeba
10

4.5L vacsinou v meste. Motor je proste nastaveny na spotrebu, nie na vykon.

hlučnost motoru
9

na zaciatku by som mu dal 1bod a zistoval som po forach ci je to normalne aby bol motor taky hlucny. Po zabehnuti mam chut ist na tie iste fora a zistovat preco je teraz taky tichy :) Nad 30-40kmh hluk od motora mizne a na 90kmh pocut viac vietor

kvalita sedadel
8

Taky lepsi nemecky priemer, len absentuje vyskove nastavenie, preto 2 body dole.

brzdy
10

nevadnu, neviem preco. Cakal som ze ked bude vzadu bubon tak budu vadnut ako na Cliu => 10b Skor na Accente06 ktory ma kotucky aj vzadu som mal pocit ze po zahriati platni brzdilo auto "inak". Subjektivny pocit, neberte ma vazne :)

zavazadlový prostor
10

najlepsi v B segmente. Pozna niekto lepsi? (okrem serioznych combi samozrejme)


Více o modeluFord Fusion
Ford Ka 1,3 - Ka-marád Ford Ka 1,3 - Ka-marád

Na začátku tohoto roku nezasvěcené motoristy Ford…

Ford Puma - divoké zvíře Ford Puma - divoké zvíře

Dnes začnu perličkou. Když byl u Fordu schválen projekt…

 





Blesk.cz

Připravte se na pohřeb, říkali lékaři rodičům. Malý bojovník to nevzdal a přežil

Připravte se na pohřeb, říkali lékaři rodičům. Malý…

Mladému páru z amerického státu Indiana se narodil chlapeček Rowan o tři měsíce dříve a s nekrotizující…

Apple zprovoznil EKG na Watch Series 4. Bohužel jen v USA

Apple zprovoznil EKG na Watch Series 4. Bohužel jen v USA

Po několika měsících od představení Apple konečně vydal aktualizaci watchOS 5.1.2, která v hodinkách zprovozní…

 

iSport.cz

Klopp vytáhl na United žolíka, po třech minutách slavil. Štěstí, řekl Mourinho

Klopp vytáhl na United žolíka, po třech minutách…

Takhle nějak by mohla vypadat definice dokonalého střídání. Kouč Liverpoolu Jürgen Klopp poslal dvacet minut…

Rajnoch o Spartě: Hrůza! Hráči skoro brečeli. Co radí Rosickému?

Rajnoch o Spartě: Hrůza! Hráči skoro brečeli. Co…

Když viděl, jak Zdeněk Ščasný, Martin Frýdek či Michal Sáček po remíze s Příbramí (1:1) odevzdaně odpovídají…

 

Reflex.cz

V jídle je skryté nebezpečí, může i za rakovinu. Vím, co změnit, mě to uzdravilo, stačí dny, tvrdí lektorka

V jídle je skryté nebezpečí, může i za rakovinu.…

Jaké jídlo je dnes vlastně zdravé a komu věřit? Lektorka a expertka na výživu Eva Cikrytová říká, že jsme radami…

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se na místo činu

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se…

Psal se rok 1898. V hostinci u Valšů na rohu Betlémské a Poštovské ulice (dnes Karoliny Světlé) panovala…