Renault Fluence (2010)
13.7.2010Auto jako kráva! :oD Po zimě 2009/2010 jsem se rozhodl, že potřebuji nový vůz - pohodlný a bezpečný. Nejsem sice příznivec elektroniky ve vozech,…
Renault Fluence (Psychobolos)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ikolinko 12.04.11 18:21
« Re: Re: Re: Re: Výber farby.
Ahoj, tak je objednané bude dodané do 17.6.2011. Motorizácia 1,6 benzín, výbava exception, farba Cendré NHK, nepripomína ti to niečo?
Doplnky: Defend-lock, predné, zadné lapače nečistôt, strešný nosič, prahové lišty.
Predajca dal koberčeky, povinnú výbavu. Na doplnky dal zľavu cca 380,-€. -
Psychobolos 09.04.11 13:24
« Re: Re: Re: Výber farby.
Držím palce! ;-) A jsem zvědavý na výběr verze, motorizace a doplňků.
(MÁŠ-LI JISTÉ ZAMĚSTNÁNÍ, vyplatí se asi vzít auto na roční splátky, je to krátká doba, nevysaješ si účet, auto je se slevou, která vyrovná úroky, a ještě navíc získáš pětiletou záruku) -
Bud 06.01.11 10:47
« Tatra 603
Ahoj, tak auto snů je Tatra 603? Kdysi jsem o ní taky snil, ale pak jsem zjistil, že 613 je lepší. No a teď když poznávám různé auta, jako např. Lancia Kappa, různé starší velké BMW atd., tak žasnu, jak super se vyrábělo. A dnes je jde sehnat za super cenu. Mít větší příjmy, tak určitě vyzkouším víc aut :-) -
mvdr 30.11.10 17:43
« Renault (y)
Fluence je vlastne nastupca RENAULT Megané Sedan a velmi ma zaujal svojim designom. Kolesa, ktore mas mu velmi sedia, na 18´ to je hotovy sportiak, teda na ukor "tvrdsej" jazdy. Interier je takmer zhodny s mojim Scénicom a to je fakt kvalitka - makcene plasty, prijemne zlicovane, nic nevrzga, parada... Renaulty su jednoducho pohodlne elegantné auta a ti co ich zavrhuju, asi naposledy poculi susedove negativa na adresu Renaulta, vyrobeneho pred 20 rokmi, ktory ma nabehane cez 200.000km. Tesim sa, vivat RENAULT! -
Psychobolos 30.11.10 12:52
« Re: Re: Re: Re: Re: Luxus
Děkuji - doufám, že bude co nejdéle, ačkoli mě někteří známí "pohřbili" hned, jak se dozvěděli, že mám to "sprosté" auto! :)
Psal jsem to na serverech Chevroletu a Renaultu, tak už se mi to sem psát nechtělo. Když odmyslím svoje vlastní nadšení designem fluence, ačkoli mě zprvu totálně nadchla maska cruzíka a taky jeho palubka, tak celkový dojem okamžitě po vsednutí do vozu byl diametrálně odlišný. V cruzu sice sedne zadek do sedačky jako "ehm na hrnec", ale při dlouho cestě nebo větší šíři zadnice to musí být docela opruz. Cruze má také obrovské množství "porodních potíží", proto ho někteří mí známí ještě před dokončením splátky už prodávají s pocitem, že tohle už opravdu ne. Sama kupní cena není všechno a u mne to taky tolik nerozhodovalo, uvažoval jsem chviličku i o překrásné trojkové laguně... ale racionální úvahy nad koupí, splácením, provozem, typem jízd, pojistkou, výhodami koncepcí vozu a nad tím, co vlastně od vozu chci, kromě toho, aby mi kolem něho lidé slintali (což kupodivu dělají i u fluence), mi nakonec zcela jasně vyšel fluence. Kvalitativně mi ještě učarovávalo mitsubishi, ale uvnitř je to jako holobyt a ze všech tří sedanů mělo nejméně místa uvnitř i zavazadelníku. Fluence je také nejtišší a mně osobně sedne benzínová jednašestka asi nejvíc. Jsem klidný řidič. Vždycky jsem měl rád sedany - kvůli dospěláckému vzhledu i pro to, že je zavazadelník oddělený od vnitřního prostoru, tudíž do něho není vidět a dovnitř nejde za mrazů zima. A ta prostornost, to je prostě nádhera.
VÝHODY: Pohodlí (prostornost, podvozek, tichost, bezklíčkový přístup, dvouzónová automatická klimatizace, tónovaná skla narozdíl od cruze, možnost černého interiéru /také narozdíl od cruze/, kůže a koženka na volantu, řadicí páce a krajích sedaček, klasické ručičkové ukazatele, ovládání rádia a počítače pod volantem, podsvícení prvků v palubní desce a displejů počítače a Arkamysu, osvícení vnitřního prostoru /tj. přední část vozu, zadní část vozu a pomocí světel ve dveřích také prostor u nohou/, výbava a také průduchy klimatizace a protisluneční clony v zadní části vozu), ekonomičnost, Arkamys 3D Sound, úložný prostor v opěrce mezi předními sedadly, podle mne nadčasový vzhled (o tom se přesvědčíme až za několik let, ale myslím, že se nemýlím), konstrukční jednoduchost, madla předních dveří u vyšších verzí, dobře řešená světla (skvěle svítí, dobře vypadají a vzadu jsou žárovky po dvou, kdyby jedna praskla), do jisté míry ochrana vozu pomocí kartového ovládání.
NEVÝHODY: Nevhodně umístěný zvedák na auto (je třeba vytáhnout rezervu), asi málo odkládacího prostoru pro toho, kdo je zvyklý vozit kelímky s pitím ap. (což pro mne potíž není), nepodsvícené ovládání tempomatu a omezovače na volantu (jezdím často v noci, proto bych to uvítal), velice hluboká, klimatizovaná, ale relativně nízká přihrádka před řidičem. Někdy výhled přes béčkový sloupek.
NEUTRÁLNÍ VLASTNOSTI: Mrzelo mne zprvu (nejvíc před koupí) údajně příliš citlivé řízení, nicméně - vzhledem k trasám, jež jezdím, a zamýšlenému užití vozu je to nakonec snad vlastně výhoda. Během záběhu občas zvláštní chování plynového pedálu; to už vymizelo. Nijak agresívní rozjezdy, avšak po vytočení umí motor s autem vzhledem ke kombinaci objemu motoru a váze vozu svižně pohnout. Holt je to klasický šestnáctiventil. Při plném využití Arkamysu je nedomyšlený přístup k patřičným konektorům, úložný prostor na brýle je pouze úložná kapsička, moderní brýle se tam nevejdou, ale na malé předměty se dá použít dobře.
POZDĚJI SVÉ ZKUŠENOSTI PŘIDÁM DO RECENZE, zatím je na to však příliš brzy. -
Poustnik 30.11.10 12:22
« Re: Re: Re: Re: Luxus
ClioRS spíš slovíčkaří. Ale je pravda, že slovo luxus se dnes nadužívá. Když dáš rovnítko mezi Fluence a luxus, jak mají potom třeba interiér a elektronické vychytávky pojmenovat majitelé aut za milion a výš...seperluxus, maxiluxus..... >:-[] A když je cena dobrá, není samozřejmě luxusní, ale nízká, výhodná...atd. Autem jsi jistě nadšen a je parádně pohodlné, super! Počáteční nadšení teď doufám doplní praktické postřehy z provozu. Uvidíme za 3 roky. ;-)
Mě by zajímaly důvody vyřazení Mitsibushi a Chevroletu. U něho jsi napsal jen, že žere o 2 litry víc, ale díval jsem se teď na akční ceny a za 350 000 můžeš mít Chevyho v dieslu. To byl Renault o tolik levnější? Nebo co rozhodlo kromě pohodově laděného podvozku ve prospěch Fluence? Nějaké minimální srovnání by bylo príma, jestli jsi všechno pořádně projel a dlouho porovnával. Ať auto slouží a nezlobí! Hoj! :-) -
"-- skrytý --" 30.11.10 10:54
« Re: Re: Luxus
Omračující? Co to je za blbost, takovéhle pojmosloví se nepoužívá a pokud ano, tak by se dalo přirovnat k Rolls Royce, Maybach, ale k Volvu atd..., taky těžko.
Když už chceš používat slovo Luxus ve spojení s Fluence, tak jedině u ceny. Prostě Fluence s luxusem nemá nic společného, já vím, je těžké si to připustit, ale u auta za 300 000,- by luxus čekal jen blázen.
Clio RS taky nikdo nepovažuje za supersport, protože to nemá se supersportem nic společnýho. -
Psychobolos 28.11.10 22:22
« Re: pěkné
Mnohokrát děkuju za pochvalu a povzbuzení! :-) S autem jsem zatím převelice spokojený a kromě očekavatelných jízdních vlastností (ekonomická jednašestka bez sportovních ambicí) mě zásobí až nečekaně velkou měrou pohodlí. Jsem rád, že jsem se rozhodl pro fluence. -
Ronault. 02.11.10 18:16
« Gratulace
Tak kouká, že z auta máš radost, ani se nedivím, přecejen nové je nové, to každý potvrdí a já jen čekám, kdy nastane ta chvíle, kdy si taky pořídím své první nové auto. Zatím jen smutním, že mi někdo naboural mé staré auto :-(
Každopádně neoficiálně máš odemně 10 za auto, protože se mi líbí, je to Renault jak má být, čili pohodlný, elegantní a nehraje si na sporťáka, svalovce ani nic jiného. Za fotky hodnotit nebudu, recenze je pro začátek perfektní, alespoň ten úvod mě dojal :-) :yes: