Škoda Favorit (1992)
25.10.2007Je to můj první vůz a vlastně jsem ho vůbec neměl mít. Jo jo! :o) Od začátku mi bylo jasné, že při své finanční situaci a navíc s malými zkušenostmi…
Škoda Favorit (Psychobolos)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Poustnik 09.07.08 21:57
« Re: Poraďte, prosím...
Já může poradit barbarský způsob - oboustrannou lepenku. Ale to máš navždy. Protože po pár letech, pokud to bude držet, už to lepidlo z volantu nesundáš.... :no: 8-s Ale já nikdy na volant nic nedával, kdybys to dal jen na čtyřech bodech, možná bys to nějakým ředidlem i po pár letech sundal.... ;-\ ;-) -
"-- skrytý --" 29.01.08 23:11
« Krásný příběh
Ten příběh mě opravdu dojal. Koukám, že máme ke svým autům stejný vztah. :yes:
Pokud hodláš zachovat zadní světla s oranžovými blinkry, sežeň si alespoň kryty couvaček z Black linu, vypadá to i s těmi oranžovými blinkry dobře. Kdyžtak mám foto a můžu doložit ;-)
Jinak teda musím říct, že je to pěkně zachovalý kus! :-) -
Special-line 20.12.07 15:33
« Re: Re: Nedoceněná česká auta
No a to jsem ještě zapomněl na papírový modely c jsem kdysis lepil atd.
Kámoš si taky psal do ciziny a vždy mu něco poslali.
Ano ano ty hezké staročeské, nezprzněné žádným Santa Clausem atd. Ten už bohužel u nás dost prostoupil, no je to škoda. Takže šťastné a veselé :-) -
Psychobolos 17.12.07 20:57
« Re: Nedoceněná česká auta
Ohoho! Tak to se s Tebou vůbec nemůžu rovnat... :-) Navíc onehdy v mé osmé jsem měl rád cizí auta a napsal si dokonce do Itálie pro katalog do jedné firmy s auty. A poslali! >:D
Jinak tu teď možná přes svátky skoro nebudu - tak přeju hezké staročeské Vánoce, ty naše, co o nich chodí Ježíšek. ;-) -
Special-line 17.12.07 17:14
« Re: Re: Nedoceněná česká auta
Jééé tak to jsi můj člověk. ;-) No můžu ti to po Vánocích hodit na skener, ale je to taková horší vazba takže možná to zkusím něco ofotit, ale má to přes 100 stran. No to přesně já hltám všechno taky. Ale skutečně. V osmý třídě sem si napsal do Tatry a Karosy jestli by mě něco neposlali. A z obou mi poslali suprový věci. Z Karosy tuhle knížku, prospekty propag. CD, propisku. Z Tatry prospekty 1 tlustej o vojenských vozidlech super, Taktéž CD + plus prospekt o historii z nákladu jen pár tisíc kusů. Pak sme si dřív nechali posílat prospekty ze škodovky a vymetali prodejce a autosalony. Sbírali jsme přílohy z časopisů. Ukázali se na autosalonu a autotecu. Ze všeho jsme něco vezli. Teď na Aukru občas taky něco koupím (jako prospekt na Š 100 za 200Kč je mimo mý možnosti a tím pádem i podobně drahé staré tatrovácké prospekty) Ale občas něco za rozumnou cenu koupím takže prospekty od favorita až po novou Octavii, prospekt na Superba o tloušťce skoro 1cm atd. nějaký prospekty Zetorů, 2 na Liazky pár Avií. Pár knížek o Dakaru nákladních Tatrách, Škodovce atd. Hrozně si na tom zakládám. Je hodně věcí který bych ještě chtěl ale peníze moc nejsou... Někdy stahuju když někde jsou oskenovaný prospekty (samozřejmě jen pro sebe na kouknutí a rád takhle elektronicky s někým někdo vyměním takže kdyby se někdo našel :-) -
Psychobolos 16.12.07 23:50
« Re: Nedoceněná česká auta
Fakt??? Nešlo by alespoň ty obrázky nějak ofotit? Jé - to Ti docela upřímně závidím. :-) (hltám všechno kolem tatrovek a pak taky věci kolem starých povedených škodovek a jiných českých vozítek, takže z mého hlediska máš hodně suprovou knížku) -
Special-line 16.12.07 20:30
« Re: Re: Nedoceněná česká auta
Ano paráda. Nejvíc mě fascinuje možnost smontovat si auto doma. Pak by to bylo opravdu MOJE.auto:)
Ale abych nezapoměl na toho Sodomku. Ta karoserie Arizona ta teda je. Je to nejuznávanější karoserie od něj. Fakt bomba. A taky ty karoserie na Tatře 80, ty jsou. To byl tenkrát luxusní vůz s 12válcovým motorem který stál ve své době jak tři domky!! A ty Sodomkovy karoserie z toho dělají ještě krásnější a hlavně impozantnější auto. Mám doma knížku, co mi poslali z Krosy jejich historii. Tam jsou všechny tahle auta. -
Psychobolos 16.12.07 16:16
« Re: Nedoceněná česká auta
To samozřejmě není. Je to legendární Lotus 7. Ale přijít s nápadem na stavebnici jeho repliky je na české poměry velmi zajímavé. Ten s motorem 1.3 z favorita (Kaipan 14) má něco do sebe, ale ten větší (právě replika sedmičky) s motorem z oktávky 1.8 TURBO (Kaipan 57; samozřejmě se tam alternativně může dát cokoli) je nejen působivější, ale i praktičtější, pač má střechu. Lhal bych, kdyby tvrdil, že se mi třeba v provedení stříbrná se žlutými dolpňky a černými detaily nelíbí.
Viz: [odkaz]