Renault Mégane (2014)
29.3.2015Hledal jsem, čím nahradit mého dvojkového Focuse II HTB s 1.6 benzínem. První volba byl zase Focus, bohužel ne ST kvůli ceně...tentokráte kombi a s 1.6…
Renault Mégane (OndraGT)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
JaWohl 04.04.15 21:51
« Re: Re: repro
Zdar vespolek, jestli do diskuze muzu vstoupit, tak za sebe asi nasledovne:
Hlucnost z podbehu je od 225mm sirokych gum na prijatelne urovni, hluk od odvalujicich se pneumatik je znatelny krapet vic, nez bych si predstavoval, ale ne natolik, aby mne to nutilo davat extra money za zlepsovaky. Je tolik zpusobu, jakymi lze v souvislosti s timto autem utratit penize, ze odhlucneni poustim z hlavy...nota bene prijde mi efektivnejsi dat penize za zlepseni audia a to zlepsene audio posléze zesilit :-) teda konkretne v mem pripade :-) a kazdy pripad je jiny...druha moznost je poslouchat motor, to je na lekarsky predpis ;-) -
Ronault. 04.04.15 20:41
« Re: Re: Re: Re: repro
Rozpočty tam máš, je tam někde i video s měřením hlučnosti, proklikej to.
Já to dělat nebudu, teda asi ne. Spíše si koupím tišší novší auto >:-[] :-! No asi u fungl nového, kdybych věděl, že to budu ještě 5*-7 let mít, tak ano, ale teď po skoro dvou letech asi už ne... Možná jen domontuju výškové repráky nahoru do palubky, které mi chybí. -
-
dadasada 04.04.15 18:30
« Re: Re: Re: repro
to by mě docela zajímalo, jaký je tedy pak výsledný efekt.. Vyplatí se to? Nevíte na kolik by to oficiálně vyšlo? podběhy + dveře? Jen jestli jste se na to neptali nebo spíš asi ty Ronaulte.. Ronaulte, ty si to nebudeš dělat? nebo se chystáš?
Na kg to asi moc nepřidá.. nevypadá to mohutně, ale takhle na obrázku to může klamat..
-
Ronault. 04.04.15 16:58
« Re: repro
řekl bych, že zrovna u Megana/Fluence to může mít velký efekt. Ještě větší efekt by mělo vytlumit podběhy, v tom je Megane trochu slabší.
Tady je jedna firma z Brn, která se tím zabývá.
[odkaz]
Sám jsem o tom přemýšlel, ale zase mi vadí další kilogramy navíc a cena taky docela vysoká. -
JaWohl 01.04.15 15:06
« Re: Re: Komprese
Díky, koukám na parametry motoru v GT 220 a tak nějak si vybavuju křivku výkonu a točivého momentu z RS Monitoru a spojuju si to s dojmy z řízení...hmm...hmm...rozdíl 33kW nebude to jediné, v čem se ty motory liší...přece jen je u GT 220 spíš výkonová kobližka, než špička...vysvětlovalo by to i to, že mám dojem, že čistě kvůli výkonu nemá smysl motor točit až do omezovače, ale že stačí řadit o něco málo dřív...někde kolem 6.000...ne, že by výš výkon nebyl, ale je ho pořád stejně hodně...zajímavé je, že motor se chová jako atmosféra skoro výlučně mimo oblast maximálního krouťáku...hmmm...hmmm, že bych se šel projet? >:D -
JaWohl 01.04.15 11:00
« Komprese
Ahoj, píšu to k recenzi Tvého auta, protože mi ty techničtější věci na začátku trochu utekly (rozuměno: byl jsem je ze začátku líný hledat ;-) ). Komprese by měla být stejná, jak u klasického RSáckého motoru, takže teoreticky výkon byl snížený vyloženě nižším plnicím tlakem turba? Plus si nejsem jistý, jestli mají obě auta stejně nastavený rev-limiter? Zatím, co jsem dohledal, tak to vypadá, že diskotéka končí u obou na 6.500rpm...Ptám se čistě ze zvědavosti...nejsem ten typ, co by se pouštěl do zásahů do originálního stavu auta. ;-) -
JaWohl 29.03.15 21:28
« Zdravim
Modre GT zdravi bile GT :-)
Hezky se to cte, jen co je pravda. Diky za technicke detaily: brzdy, podvozek, prevodovka, nektere jsem zjistil az ted a vesmes me potesily.
Verva se mi rovnez osvedcila, pneu zatim prvni :-) spotreba oleje bude asi opravdu zavisla na stylu jizdy, ale ani tak to neni nic dramatickeho.
Diky za recenzi