Diskuse

Renault Mégane (2014)

29.3.2015

Hledal jsem, čím nahradit mého dvojkového Focuse II HTB s 1.6 benzínem. První volba byl zase Focus, bohužel ne ST kvůli ceně...tentokráte kombi a s 1.6…

 

Renault Mégane (OndraGT)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto JaWohl

    JaWohl 29.03.2015  21:28

    Zdravim

    Modre GT zdravi bile GT :-)

    Hezky se to cte, jen co je pravda. Diky za technicke detaily: brzdy, podvozek, prevodovka, nektere jsem zjistil az ted a vesmes me potesily.

    Verva se mi rovnez osvedcila, pneu zatim prvni :-) spotreba oleje bude asi opravdu zavisla na stylu jizdy, ale ani tak to neni nic dramatickeho.

    Diky za recenzi
  • 00 Reagovat !

    foto JaWohl

    JaWohl 01.04.2015  11:00

    Komprese

    Ahoj, píšu to k recenzi Tvého auta, protože mi ty techničtější věci na začátku trochu utekly (rozuměno: byl jsem je ze začátku líný hledat ;-) ). Komprese by měla být stejná, jak u klasického RSáckého motoru, takže teoreticky výkon byl snížený vyloženě nižším plnicím tlakem turba? Plus si nejsem jistý, jestli mají obě auta stejně nastavený rev-limiter? Zatím, co jsem dohledal, tak to vypadá, že diskotéka končí u obou na 6.500rpm...Ptám se čistě ze zvědavosti...nejsem ten typ, co by se pouštěl do zásahů do originálního stavu auta. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto OndraGT

      OndraGT 01.04.2015  11:29

      « Re: Komprese

      Ano. Komprese je stejná u RS tak u GT a to 8,6:1. Takže jen plnící tlak a s tím spojený remap jednotky
      • 00 Reagovat !

        foto JaWohl

        JaWohl 01.04.2015  13:49

        « Re: Komprese

        Díky :-)
        • 00 Reagovat !

          foto OndraGT

          OndraGT 01.04.2015  14:19

          « Re: Re: Komprese

          [odkaz]

          Tady mas takovou zakladni srovnavaci tabulecku >:D
          • 00 Reagovat !

            foto JaWohl

            JaWohl 01.04.2015  15:06

            « Re: Re: Komprese

            Díky, koukám na parametry motoru v GT 220 a tak nějak si vybavuju křivku výkonu a točivého momentu z RS Monitoru a spojuju si to s dojmy z řízení...hmm...hmm...rozdíl 33kW nebude to jediné, v čem se ty motory liší...přece jen je u GT 220 spíš výkonová kobližka, než špička...vysvětlovalo by to i to, že mám dojem, že čistě kvůli výkonu nemá smysl motor točit až do omezovače, ale že stačí řadit o něco málo dřív...někde kolem 6.000...ne, že by výš výkon nebyl, ale je ho pořád stejně hodně...zajímavé je, že motor se chová jako atmosféra skoro výlučně mimo oblast maximálního krouťáku...hmmm...hmmm, že bych se šel projet? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto OndraGT

              OndraGT 01.04.2015  15:14

              « Re: Re: Re: Komprese

              Nekdy bych to chtel jit zmerit na brzdu jak a kolik tam toho je doopravdy >:D ... az bude cas. Do tabulky jsem cerpal z prospektu renaultu z ruznych zemi
              • 00 Reagovat !

                foto JaWohl

                JaWohl 01.04.2015  21:05

                « Re: Re: Re: Re: Komprese

                Když necháváš měřit na brzdě, předpokládáš, že tam toho bude víc >:D Tabulka je přehledná, díky
  • 00 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 03.04.2015  17:06

    repro

    Ahoj,

    chtěl jsem se jen zeptat. Všiml jsem si na fotkách že izoluješ i dveře. Mělo to nějaký větší význam? Pomohlo to? si chtěl kvůli zvuku rádia nebo odhlučnění jako zvenku?

    Díky za info

    David
    • 00 Reagovat !

      foto OndraGT

      OndraGT 03.04.2015  18:17

      « Re: repro

      Jako kdyz na dvere zvenku poklepes tak je to tlumene :)) Ale popravde jsem to delal jen tak ze srandy pac si to delal i bracha na focusu
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 04.04.2015  16:58

      « Re: repro

      řekl bych, že zrovna u Megana/Fluence to může mít velký efekt. Ještě větší efekt by mělo vytlumit podběhy, v tom je Megane trochu slabší.
      Tady je jedna firma z Brn, která se tím zabývá.
      [odkaz]
      Sám jsem o tom přemýšlel, ale zase mi vadí další kilogramy navíc a cena taky docela vysoká.
      • 00 Reagovat !

        foto OndraGT

        OndraGT 04.04.2015  17:36

        « Re: Re: repro

        Kilogramy? Kolik, 10? 20? To uz ti motor neutahne? Nebo se spotreba zvedne o 0,0001l?
        • 00 Reagovat !

          foto dadasada

          dadasada 04.04.2015  18:30

          « Re: Re: Re: repro

          to by mě docela zajímalo, jaký je tedy pak výsledný efekt.. Vyplatí se to? Nevíte na kolik by to oficiálně vyšlo? podběhy + dveře? Jen jestli jste se na to neptali nebo spíš asi ty Ronaulte.. Ronaulte, ty si to nebudeš dělat? nebo se chystáš?

          Na kg to asi moc nepřidá.. nevypadá to mohutně, ale takhle na obrázku to může klamat..
          • 00 Reagovat !

            foto OndraGT

            OndraGT 04.04.2015  19:56

            « Re: Re: Re: Re: repro

            tady mas celou kalkulaci [odkaz]

            Kdyz je clovek zrucnejsi a ma spravne pripravky na demontaz tapecu tak to zmakne sam
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 04.04.2015  20:41

            « Re: Re: Re: Re: repro

            Rozpočty tam máš, je tam někde i video s měřením hlučnosti, proklikej to.

            Já to dělat nebudu, teda asi ne. Spíše si koupím tišší novší auto >:-[] :-! No asi u fungl nového, kdybych věděl, že to budu ještě 5*-7 let mít, tak ano, ale teď po skoro dvou letech asi už ne... Možná jen domontuju výškové repráky nahoru do palubky, které mi chybí.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 04.04.2015  20:39

          « Re: Re: Re: repro

          Každý kilogram na autě něco znamená, obzvlášť pokud je trochu sportovněji laděné, třeba to tvoje. Ne nadarmo značky poslední dobou šetří na hmotnosti. A těch 20 kg, co to klidně udělá, není nic. Vem si jen co váží Astra a jak se to odepíše na spotřebě.
      • 00 Reagovat !

        foto JaWohl

        JaWohl 04.04.2015  21:51

        « Re: Re: repro

        Zdar vespolek, jestli do diskuze muzu vstoupit, tak za sebe asi nasledovne:

        Hlucnost z podbehu je od 225mm sirokych gum na prijatelne urovni, hluk od odvalujicich se pneumatik je znatelny krapet vic, nez bych si predstavoval, ale ne natolik, aby mne to nutilo davat extra money za zlepsovaky. Je tolik zpusobu, jakymi lze v souvislosti s timto autem utratit penize, ze odhlucneni poustim z hlavy...nota bene prijde mi efektivnejsi dat penize za zlepseni audia a to zlepsene audio posléze zesilit :-) teda konkretne v mem pripade :-) a kazdy pripad je jiny...druha moznost je poslouchat motor, to je na lekarsky predpis ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 04.04.2015  22:20

          « Re: Re: Re: repro

          Tady máš pravdu, protože ten dvoulitr je přecejen zvukově jiná liga než naše (já a dadasada) diesely :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto JaWohl

            JaWohl 04.04.2015  23:04

            « Re: Re: Re: Re: repro

            10 z 9 otorinolaryngologu doporucuje :-)

            Ale vazne: ten motor je velice prijemnej.
            • 00 Reagovat !

              foto OndraGT

              OndraGT 05.04.2015  08:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: repro

              Skoda ze to praskani laufu neni uvnitr slyset trochu vic :))
              • 00 Reagovat !

                foto dadasada

                dadasada 05.04.2015  18:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                Thy jo, jste se nějak v té debatě rozjeli :). Jinak zručnější bych možná byl, ale hrabat se mi v tom moc nechce. Né že by mě to nelákalo, ale obávám se možných dopadů -> ulomené čudlíky atd.. Nějak jsem si i to auto, proto nekupoval, právě tohle jsem nechtěl řešit, hrabat se v tom >:D (nejsem asi ten správný auťácký šílenec).. Myslím, že na tohle má třeba Ronault to Fáčko.

                Dneska jak jsem jel, tak jsem to poslouchal a nejvíc hluk je to od těch kol a foukající vzduch okolo.. Ten motor ani tak neslyším, docela jsou ty diesly kultivované - a vůbec nejsou nějak extra sportovní jako třeba ve Vašich specifikacích.

                Docela jsem tedy o tom začal přemýšlet. Investice je to teda velká. Musím to promyslet. Každopádně auto jsem koupil min. rok, takže mi chvíli zůstane. I tak je to pro mě do Brna trochu z ruky. Každopádně nápad dobrý. Přemýšlel bych o těch dveřích, podbězích a vzadu v kufru jsem viděl nějaké tepování. Jinak pokud budete chtít lepší zvuk motoru, tak jsem viděl v R-link storu nějakou aplikaci a bude to znít pak jak létající talíř >:D

                Ještě jsem přemýšlel, že bych si možná nechat folií zatmavit ty zadní okna. Né nějaký ruský styl, ale tak lehce.. možná by to nevypadlo špatně.. Ptal jsem se na to a cena je 3 900 Kč.

                JAWOHL: Co tě napadá, že by si si chtěl do toho auta ještě koupit? Jak si psal viz tři příspěvky výše.. Lepší repro?
                • 00 Reagovat !

                  foto OndraGT

                  OndraGT 05.04.2015  18:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                  Me se ta aplikace R-sound ve storu nezobrazuje. Ne ze bych nebyl se zvukem motoru nespokojeny. Ale kdyz uz jsem si zaplatil nejaky balik konektivity a podpory dalsich aplikaci tak bych to tam pro tu srandu nainstaloval.
                  Uz to resim s prodejcem v cem je problem...
                • 00 Reagovat !

                  foto Ronault-

                  Ronault. 05.04.2015  18:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                  Jo, na tohle mám Favorita, ale už týden bezvýsledně řeším tekoucí spoj mezi ventilem radiatoru a topením a fakt nevím, co s tím, originál těsnění prosakuje, tlustší taky, strhl jsem už dva závity... nooo... 8-s >:D Bych do toho kopl. A čas se krátí, za měsíc s ním vyrážím na tůru do Alp...

                  Máš pravdu, že ty diesely jsou dneska docela tišší než byly, ta má 1,6 dCi je ještě kultivovanější než 1,5 dCi, ale pořád to není taková ta radost jej vytáčet jako v Meganu GT. ;-)

                  Možná kdybych to byl býval věděl, tak bych do toho odhlučnění šel hned při koupi. Ale to bych pak měl toho tolik, co bych udělal hned při koupi, že bych musel koupit sabší motor abych se vlezl do rozpočtu... nebo navýšit rozpočet... ale zase prachy ne a ne růst na stromě >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto dadasada

                    dadasada 05.04.2015  18:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                    Právě.. ten náš motor nebo tedy můj není zase takový motoristický zážitek.. kdybych měl GT, tak právě proto ten motor bych si ho koupil.. pak by byla blbost ho odhlučňovat, abych ho neslyšel :D.. No Ronaulte ty vypadáš, jak když děláš na Čezu :D.. Koupíš si za chvíli nové :). O Fáčku jsem četl a toho se právě bojím, aby se mi teď nestalo.. něco se to zlomí, někde vypadne drátek.. Samá elektronika a pak by to asi mrzelo.. Už jsem jim psal o cenu, musím se zeptat, za jak dlouho to stihnou..

                    Jinak mě se to ve storu nabízí.. bylo to myslím za 4 eura nebo tak.. No nevím, je to takovej umělej zvuk z repráků, ale vychytávka dobrá..
                    • 00 Reagovat !

                      foto OndraGT

                      OndraGT 05.04.2015  19:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                      JJ jako pí*ovina... ale jak rikal technik u prodejce... kdyz uz ten balicek stal tolik penez tak at to tam je
                      Kde to tam mas? V kategorii zabava?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ronault-

                      Ronault. 05.04.2015  21:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                      Tak víš jak... trochu jsem o tom přemýšlel a každý rok ztratíš na autě nějakou částku, cca 3040 tisíc, takže je jedno jestli za 10 let ho někomu daruju nebo za 3 roky třeba prodám a vemu nový leasing, tak či tak na něj budu muset šetřit a třeba po třech letech mé auto bude mít ještě 2 roky záruky a servisu, takže by se mohlo prodat snadno ;-) Ale zase auta šla nahoru a můj nápad mi prodejce až tolik neschválil, že prý zase tak nízkou cenu mi už neudělá >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto JaWohl

                  JaWohl 05.04.2015  19:15

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                  to Dadasada: primárně nový gumy, pak třeba nový gumy... >:D jinak jsem už koupil nové stěrače (ty původní byly po 8 měsících od novoty hocijaké unavené), sháním fólii na zadní lemy u dveří, je tam místo, které je stále zašpiněné, tu síť do kufru nakonec opravdu prozatím nahradila skládací přepravčička a chci se u Renaultu podívat, jak vypadají origo zástěrky, neříkám, že je chci, ale rád bych je viděl.

                  Pokud bych vyloženě dával peníze mimo běžný provoz, bylo by to asi za nějaké zlepšení audia, to odhlučnění pro mne není až takové téma, letní Dunlopy třeba budou trochu tišší při odvalování než zimáky (ani u těch to ale není trága).

                  Takže mi z toho vychází vlastně jen to audio...Ondra má znatelné plus s příplatkovým Bose, rád bych jednu kapsu pod podlahou obětoval subwooferu:-) Uvidím...

                  PS: Jo a zvykám si na ten tempomat, není to tak blbé, jak se mi to zdálo zpočátku...
                  • 00 Reagovat !

                    foto OndraGT

                    OndraGT 05.04.2015  19:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                    Ty dunlopy se mi zdaj trosku hlucnejsi nez zimaky co jsem mel

                    Origo sub stoji cca 7tis... a pak je tam asi jeste jina jednotka radia a kabelaz. Ale predelat by to urcite slo

                    [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto JaWohl

                      JaWohl 05.04.2015  19:44

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                      Aha, já na letních gumách jel pouze předváděcí jízdu, pak to šlo okamžitě na Nokiany a ty mi právě přijdou o kapku hlučnější, než by bylo optimální, na druhou stranu ta šířka být slyšet musí...pokud jsou letní gumy hlučnější, tak to bude zklamání...přezouvat budu nejdřív někdy v příštím týdnu.

                      S úpravou audia jsem na vážkách, díky za info, uvidím.
                      • 00 Reagovat !

                        foto dadasada

                        dadasada 05.04.2015  20:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                        No do nových letních gum se mi moc nechce. Už na nich totiž jezdím od 30.3.2015 ( u nás moc nesněží). Jsou také nové z továrničky. Mám origo 17 palců. Myslím, že to jsou Bridgestone, ale nejsem si jist.. Jsou celkem nejetý a nový fakt asi ne.. Vyšlo by to možná levněji než odhlučnění, ale odhlučnění by řešilo problém jako celek (hudba, vzduch,gumy), gumy jen z části, jestli víte, co mám na mysli.

                        OndyGT: Koukal jsem na to. Když jdu na netu do R-Linku, tak dám Můj katalog a pak záložku nejprodávanější a mám to hned jako druhé.

                        R-Sound Effect
                        Renault sas
                        Přetvořte zvuk vašeho motoru
                        Zakoupit 4.99 EUR

                        Teď jsem zrovna koukal, že mi to nabízí nějaké nové aktualizace, které jsou povinné. Zítra to stáhnu na kartu, teď už se mi do garáže nechce.

                        Pokud máte nějaké tipy na lepší audio, tak se pak nechám inspirovat. Ten Arkansys nebo co to je, zas tak nepíše na takový ten čistý sexy zvuk, ale když ho vypnete, tak je to o dost horší >:D
                        • 00 Reagovat !

                          foto JaWohl

                          JaWohl 06.04.2015  01:11

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                          To dadasada: ja ty gumy myslel tak, ze tohle auto bude mit velmi pravdepodobne nadmernou spotrebu pneu...letni mam Dunlopy a po 8000km se kterymi jsem auto prebiral uz na prednich gumach je znat, ze maj neco za sebou...snad mi aspon sezonu dve vydrzej, stacilo mi vyplaznout za nove zimni obuti...Bridgestone obecne je kvalitni obuti, pokud jsi auto s tema gumama koupil, tak to jde rencku ke cti, ze v teto oblasti nesetri a na nova auta nazouva takove obuti...
                          • 00 Reagovat !

                            foto dadasada

                            dadasada 07.04.2015  17:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                            Ahoj, tak píšu jen info ohledně odhlučnění.

                            Dal jsem poptávku do toho Brna a prý se vejdeme do 10 000 Kč. Jednalo by se o podběhy, dveře, kufr+ možná i kapota (psal jsem mu to, ale cenu neuvedl) :). Váha prý naroste 10 - 15 Kg.

                            Bylo by to hotové za 5 hodin, ale musí se do Brna.

                            Tak jsem dal poptávku i tady do ČB. Někde to tu dělají, tak mi poslal jen cenovky těch tlumících prvků, ale né konečnou cenu. Čím mě naopak překvapil je nárůst váhy. Uvedl, že si není jistý, ale možná tak 25-30 Kg. To si troufám říct, že je na můj motor hodně.

                            Asi Brno vede, kdybych do toho šel. Jen je to 2,5 hodiny do Brna, tam pět hodin a zpátky.. Ta cesta mě štve + čas tam. Rozmyslím to a uvidíme :-)

                            Co na to říkáte vy, Renaultáci?
                            • 00 Reagovat !

                              foto JaWohl

                              JaWohl 07.04.2015  22:34

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                              Toz nevim jestli su renoltak, ale vykaslal bych se na to...max ty podbehy...plus by me zajimaly realne reference od nekoho, komu to delali...
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ronault-

                              Ronault. 08.04.2015  00:15

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                              Tak 2,5hodiny v tom tvém pohodlném kočáře, navíc se spotřebou 1,5 dCi... nemluvě o tom, že bys ji konečně taky využil jako správný diesel... tak to vidím jako nejmenší problém. Já nedávno řekl prodejci Hyundai při vypůjčení ix35, kde měli limit 250 km, že na 250 km ani nevytahuju auto z garáže >:-[] >:D
                              Navíc 5h si najít zábavu v Brně... pohoda... to dojdeš na Špilas, na Svoboďák, projdeš se po Čáře, koukneš na Krokodýla a můžeš jít pro auto ;-) kdyžtak dojedu a dáme sraz ;-)

                              Spíše zvaž, jestli ti ty peníze stojí za to. Jak dlouho to auto budeš mít atd. Rozhodně je to lepší investice než auto olepit nějakými spojlery a podobnými hovadinami, jak činí někteří...
                              25-30 kg na tvůj motor není až tak moc, to je třetina toho, co vážím já, méně jak třetina >:-[] Ale spíše jde o podvozek, ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto OndraGT

                                OndraGT 08.04.2015  17:22

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                Ze ty mas predelane rizeni na prostredek auta, idealni rozlozeni hmotnosti a nikoho jineho nevozis? Kdyz se tak bojis co podvozku udela 20kg navic? >:D
                                • 00 Reagovat !

                                  foto dadasada

                                  dadasada 08.04.2015  18:26

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                  já se bojím o svou dynamiku.. už teď to moc nejede :D, ale díky no.. 20 kg není tolik.. spíš mě zarazilo, že v jednom obchodě je to 20 kg a v druhém 13 kg.

                                  Jinak já to leasnutý nemám a plánuji ho mít přeci jen dýl. Než nasuším na nové a čekám, že mi do výdajů přijdou další věci, které jsem teď nemusel řešit, tak to bude min 6 let, co ho budu mít. Asi bych řekl, než přijde doba na kombík >:D

                                  Samozřejmě by se mi líbilo střídat auta, ale to bych nesměl kupovat nový.. Nějak jsem si to však oblíbil, že v tom nikdo neseděl atd, jezdím si ho po svém. Zase je to mínus na to, když se ho chcete brzo zbavit ;-).

                                  No popřemýšlím o tom. Zkusím asi nejdřív ty okna zatmavit, pak se uvidí. Min. ty podběhy bych asi dal.

                                  Chtělo by to zkušenosti někoho, kdo už to má :)..
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto OndraGT

                                    OndraGT 08.04.2015  19:03

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                    ...To nebyla narážka na tebe :-)
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto dadasada

                                      dadasada 08.04.2015  20:00

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                      to je v pohodě :).. já to psal i tak pro info..
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ronault-

                                    Ronault. 08.04.2015  23:07

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                    No tak to já viděl dost podobně, ale stejěn budeš muset začít pomalu šetřit na auto, které si za těch 6 let koupíš a když to rozpočítáš na roky, tak to výjde nastejno. Já dal teď necelých 400, když bych ho po dvou letech prodal, tak možná za 320t? To je tak 35-40t ročně. Když to prodám po šesti letech, tak budu rád za 160t, spíše 140t takže taky tak 30t ročně. Prostě si tak říkám, že šetřit musíš na nové další auto hned jak to nové, tak proč to nestřídat častěji ;-) Samozřejmě bude záležet za kolik udělají novou cenu a za kolik by se prodalo to současné.

                                    Osobně nikoho s tímhle odhlučněním neznám, ale asi to mít smysl bude, posune to podle mě dojem z jízdy o level více. Měl jsem Lagunu a i když byla o 10 let starší, tak byla odlučněna o třídu lépe a znát to bylo.
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto DanV

                                      DanV 09.04.2015  09:38

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                      Rone, s těma 140 jsi zbytečný pesimista. Megane šel z domu na protiúčet za 125 (základní motor, hatch, blbá barva). No měl najeto jen 90 tisíc, což ty asi budeš mít víc. Tipuju, že soukromníkovi to prodáš o dalších 20 tisíc dráž?
                                      • 00 Reagovat !

                                        foto Ronault-

                                        Ronault. 12.04.2015  23:42

                                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                        Možná jsem moc pesimista, nedokážu posoudit ;-) V podstatě jsem chtěl jen říci, že tak či tak člověk musí šetřit na nové auto hned s pořízením nového nebo dookola točit úvěry, je otázkou jak k tomu přistoupit. Někdy si říkám, že ani operativní leasing není špatný nápad. :-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Ronault-

                                  Ronault. 08.04.2015  23:00

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                  To ne, ale jel jsem ihned po sobě stejné modely aut s různými motorizacemi, např 508 1,6 THP a hned na to 2,0 HDI, 308 2,0HTI a 1,2 THP nebo Superb 2,0 TDI a 1,8 TSI a každé kilo nad nápravou je znát a lehčí motory prostě méně zatíží přední nápravu, jsou často pohodlnější při lepším vedení stopy atd. Třeba srovnání 2,0 TDI a 1,8 TSI v Superbu bylo naprosto markantní a řekl bych, že tam rozdíl více jak těch 30 kg nebude.

                                  A mimo to, nevím jak ty, ale já poznám na jízdních vlastnostech i jednoho pasažéra v autě ;-)
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto OndraGT

                                    OndraGT 09.04.2015  13:08

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                    Ronaulte, prestan prosím psát v diskuzi u mého auta. Děkuji
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Ronault-

                                      Ronault. 12.04.2015  23:41

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: repro

                                      Když nemáš pravdu a neumíš si to obhájit, tak hned ostatní vyháníš?

                                      Tohle je volný prostor, diskuze. Mimo to, nikoho tu nenapadám (na rozdíl od tebe), chovám se slušně, nic závažného ve svém chování nevidím. Už jednou jsi tady svou recenzi mazal, když jsi nezvládl nervy (opět srovnej se mnou). Tak se ovládej.

                                      Diskuze pod recenzí slouží k diskuzi, probírání názorů a zkušeností, neslouží k tomu, abychom jen majitele plácali po zádech a chlácholili jej jaké že to má super auto a jaký je frajer. Tohle není reklamní prostor, ale recenze na produkt. Diskuze není majetkem autora recenze.

                                      Omlouvám se, ale nevidím jakýkoliv problém v mém chování, pokud ano, uveď jej.
  • 00 Reagovat !

    foto MariAchi

    MariAchi 07.04.2015  07:51

    Vždy, když...

    ...jedu podobným autem (GT220, Octavia RS...), uvažuju, jak je vůbec možné, že se ta auta moc neprodávají. Proč nejezdíme jen takovými auty? Místa dost, výkonu dost, cena super, spotřeba vzhledem k výkonu většinou bez výhrad. Tak na co 1,6Diesel?
    Gratuluju ke koupi a k radosti z jízdy :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto JaWohl

      JaWohl 07.04.2015  16:16

      « Re: Vždy, když...

      Spotřeba, údržba...v kombinaci s nájezdem...nekompromisněji naladěný podvozek...v kombinaci s páteří...pořizovací cena...v kombinaci s obavou, zda peníze vydané nad rámec konfekce nebudou později chybět...ty důvody se najdou a já je chápu. Ale stejně tak je potřeba si občas takto povzdechnout ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 14.04.2015  21:16

    Nálepka

    Mohu se zeptat, co vede člověka k tomu, že si z auta udělá reklamní plochu pro rádio?
    • 00 Reagovat !

      foto OndraGT

      OndraGT 15.04.2015  06:24

      « Re: Nálepka

      Ani ti nevim...mel jsem ji na kazdem aute tak ji mam i tady :))
  • 00 Reagovat !

    foto Vranis

    Vranis 29.05.2015  16:16

    Nehoda

    Ahoj,

    Ako tak pozeram na fotku je mi luto auta ;-\ dufam ze si to aspon ty zvladol bez vaznejsich zraneni. Stavim sa ze dotycna mala v ruke telefon a pozerala do neho. Je to fenomen dnesnej doby ze mnoho ludi dnes hlavne v meste stale tuka do telefonu. Nehoda mohla dopadnut aj tak, ze by ta naraz vystrelil na prechod, kde mohli prave prechadzat nejaki ludia. Kazdopadne drzim palce pri vybavovackach s poistovnou :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto OndraGT

      OndraGT 29.05.2015  16:24

      « Re: Nehoda

      Nam se v aute nic nestalo... jen trosku citim zada. Jinak dobry. No telefon ji lezel na sedacce...takze je to dost pravdepodobne. V pojistovne si platim pripojisteni na 100pro takze to resi za me a po dobu opravy mam nahradni auto zdarma. Jen fakt doufam ze to nebude totalka
      • 00 Reagovat !

        foto Vranis

        Vranis 29.05.2015  16:46

        « Re: Re: Nehoda

        Tak moc inych pravdepodobnych pricin asi nebude, nakolko ani neskusala brzdit. Takze bud sa z nejakeho dovodu nevenovala premavke alebo dostala mikrospanok, co bude asi menej pravdepodobne. Mal si aj niekoho na zadnych sedadlach? Takato velka deformacna zona je asi celkom velka vyhoda kombikov oproti hb karoserii.
        • 00 Reagovat !

          foto OndraGT

          OndraGT 29.05.2015  17:18

          « Re: Re: Re: Nehoda

          Ne, vzadu nikdo nesedel
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 29.05.2015  17:25

            « Re: Re: Re: Re: Nehoda

            tak to mi je veľmi ľúto, uvidíme čo na to poistovňa ;-\
            • 00 Reagovat !

              foto JaWohl

              JaWohl 29.05.2015  19:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

              Hmmm, co dodat, vazne skoda... :-(
              • 00 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 29.05.2015  20:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                Sakra, takový škody. ;-\ Tak držím palce s pojišťovnou.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 29.05.2015  21:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                  Zezadu to (teď) vypadá hrozivě, z profilu naopak nadějně..., tak držím pěsti!
    • 00 Reagovat !

      foto OndraGT

      OndraGT 29.05.2015  22:14

      « Re: Nehoda

      Dík kucí
      • 00 Reagovat !

        foto michalpneu

        michalpneu 30.05.2015  01:13

        « Re: Re: Nehoda

        Taky přeju, ať to dobře dopadne. Jak jsem psal v příspěvku níž, tak jsem to zažil. Akorát, že já ten přechod po nárazu přelítnul celý dopředu o dvě délky auta, zastavil až za ním a jako bonus sebou vzal chodkyni. Auto jsem měl úplně stejně zničený.

        No upřímně řečeno, bude záležet na pojišťovákovi, ale tohle je skoro totálka. Podle fotky, je to zlomený až u B sloupku a tutově je hnutá zadní náprava. Nalevo je to spadlý, na pravo rozlezlý....já nevím, jestli bych chtěl, aby auto opravovali. i když bude záležet kolik si představují, že by Ti vyplatili. Evidentně jsi se na autě dost nadřel a to se vyčíslit nedá. Ja na tom byl tehdy podobně, ale opravovat jsem chtěl a auto si nechal. Ale už to nikdy dobrý nebylo. Foukal tam vzduch za zadní dveře a už nikdy nešla úplně na 100% udělat geo a v zatáčkách to plavalo.

        Nicméně držím moc palce. Hlavně pevný nervy s tou pojišťovnou
        • 00 Reagovat !

          foto dr-biker

          dr.biker 30.05.2015  11:05

          « Re: Re: Re: Nehoda

          Také se obávám, že to bude totálka, sice to asi půjde opravit, ale s jakým výsledkem. Toto už je docela dost zničené auto, obávám se zkřížené karoserie a každopádně už to auto bude poznamenáno.
          Škoda tak pěkného autíčka, přeji ti, ať to dopadne dobře.
          • 00 Reagovat !

            foto michalpneu

            michalpneu 30.05.2015  11:17

            « Re: Re: Re: Re: Nehoda

            Je to tak, tam to bude celý hnutý a to už prostě udělat dobře nepůjde. protože je skřížený na tři strany a to se bude hodně blbě rovnat.....

            Je to fakt škoda, je vidět, že se na tom vyblbnul a tento megane je opravdu pěkné auto. no snad to dobře dopadne.
            • 00 Reagovat !

              foto Bully-

              Bully_ 30.05.2015  12:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

              Hlavne nechapu, proc chtit to auto vubec opravovat. Snad jedine kdyby mel majitel nejakou vylozene spatnou pojistku, ale kazda normalni pojistovna proste vuz nahradi novym. Oprava takhle zniceneho vozu nikdy nebude perfektni a i pri ev. pozdejsim prodeji by se jeho cena VYRAZNE propadla. Podle recenze tam navic nevidim skoro zadne investice (financni, ani co se prace na voze tyce), takze nic, co by melo majitele nutit za kazdou cenu do opravy a ne do nahrady za funglovku.
              Nehody je mne samozrejme jinak lito, tohle se proste stava a casto to nemuzeme nijak ovlivnit. Cert vem plechy, hlavne ze se nikomu nic nestalo :yes: A nemyslim to vubec jako nejakou frazi, vim, o cem mluvim.
              • 00 Reagovat !

                foto OndraGT

                OndraGT 30.05.2015  16:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                Jestli mi pojistovna vyplati adekvatni sumu, abych si mohl koupit druhe GT tak samozrejme nebudu proti. Nevim na kolik to naceni... kdyz mi daji 400 tak si muzu koupit tak mozna uprdenou 1,2 (bez urazky pro majitele 1,2)

                A nevim jak to u reseni pojistnych udalosti chodi. Posuzovat to ma pry likvidator z moji pojistovny (mam u koop pripojisteni na 100pro). Takze mu bude asi jedno kdyz rekne ze totalka a vyplatit na nove. Ale jestli to bude chtit videt i pojistovna te zenske... nikdy jsem jeste u pojistovny takhle nic neresil takze nemam zkusenost
                • 00 Reagovat !

                  foto Bully-

                  Bully_ 30.05.2015  16:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                  U vozu s vyssi hodnotou povazuju za automaticke zaridit si pojistku s nahradou za novy vuz (bezna zalezitost; do urcite doby po sjednani pojistne smlouvy samozrejme). Na pojistkach se bohuzel vyplati setrit tak u stareho auta bez hodnoty.
                  A pojistovna dotycne (=vinika) bude chtit auto videt automaticky. Vyplacena castka jde prece z jejiho povinneho ruceni (skoda vznikla druhe strane).
                  • 00 Reagovat !

                    foto michalpneu

                    michalpneu 31.05.2015  11:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                    Pojistka s náhradou na nový vůz je nesmysl. Tohle je možný tak maximálně u Vás v lucembursku, ale ne v ČR. Já bych docela rád viděl pojišťovnu v ČR, která vyplatí nový vůz a vůbec to pojištění nabízí????? Tohle jsem zažil u pána, který žije ve švýcarsku a to je tak všechno. Já už jsem v ČR s pojišťovnama zažil ledacos, ale tohle jsem ještě neviděl, že by šlo..
                    V ČR Ti pojišťovna bude dělat problém i u půl roku starého auta, kdy se snaží o totálku, protože potřebuje vyplatit co nejméně.
                    Pojišťovna viníka se bude snažit o co nejnižší plnění. Takže to bude takto. Podívají se do tabulek, že ceníková cena nového auta je cca 550 tis. Auto je provozované rok a u těch je vysoká klesající hodnota + amortizace, takže se rázem dostáváme odhadem k ceně 350 tis. když dostane 400 bude rád.
                    • 00 Reagovat !

                      foto David-C3

                      David C3 01.06.2015  09:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                      Já naboural po skoro 2 letech mého Aurise kombi.. Pojištovna to dala na totalku a díky GAPU sem dostal celou částku co byla na faktuře... takže za mě určitě GAP ano :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto michalpneu

                    michalpneu 31.05.2015  11:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                    leda by měl pojištění GAP, ale i to sjednává maximálně allianz a škodovka a to jen u nových aut. On píše, že ho kupoval ojeté, asi lehounce ojeté, takže by mu to stejně nepojistili.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Bully-

                      Bully_ 31.05.2015  12:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                      I kdyz sis svuj nesmysl opravil, porad nevis, ze se tohle pojisteni sjednava bezne i v CR a to i pro ojeta auta, dokonce do stari 6 let, kdyz zminujes konkretne GAP.
                      Dalsi vec je vyse plneni- tabulkova hodnota je jenom jednim z voditek, ne tim jedinym a rozhodujicim. Netusim, jaka byla oficialni cena noveho vozu (s priplatky klidne 600 tKc), ale ze by po roce provozu a tech par tkm spadla na 350 tKc (o cca 42%), to s realitou spolecneho mit moc nebude.
                      Zadna pojistovna na svete neuspeje s tak nizkym plnenim, kdyz si nemuzes za vyplacenou castku koupit stejny typ vozu podobneho veku, s podobnou vybavou i ujetymi km. Bezna cena podobneho auta je podle meho letmeho pohledu na mobile.de a autoscout.de v Kc od cca 550.000,-. To je totiz dalsi z aspektu, urcujicich vysi plneni. S timhle muze OndraGT uspesne argumentovat, je to standard garantovany tou skaredou Evropskou Unii.
                      • 00 Reagovat !

                        foto OndraGT

                        OndraGT 31.05.2015  18:20

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                        GAP bohuzel nemam, ale u dalsiho auta si ho urcite zaplatim. Cena noveho vozu byla necelych 630tis kč takze me trochu uklidnuje stale relativne vysoka hodnota vozu stareho 1rok a 2mesice. Snad se do stredy rozhodne co dal
                        • 01 Reagovat !

                          foto Bully-

                          Bully_ 31.05.2015  19:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                          V pripade, ze ti pojistovna bude chtit vyplatit nedostacujici castku, jde porad jenom o jeji navrh a ty ho mas pravo odmitnout! Argumentuj tim, co jsem ti napsal v posledni casti sveho prispevku pred tebou.
                          • 00 Reagovat !

                            foto OndraGT

                            OndraGT 31.05.2015  19:11

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                            Jj budu, diky
                            • 00 Reagovat !

                              foto Prase

                              Prase 03.06.2015  20:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                              kdybys chtěl poradit jsem z oboru.... kdyžtak písni zprávu... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto michalpneu

      michalpneu 30.05.2015  01:05

      « Re: Nehoda

      to se stalo mě, před 5 lety. Mě ten náraz zezadu vystřelil na přechod a já sundal holku, která zrovna přecházela. řeknu Vám, nic moc pohled, když Vám letí na čelní sklo a pak 3 m vzduchem před auto. rozhodně bych to nerad zažil znova. Nebylo to fakt nic moc. Hlavně se to pak rok tahlo, než pojišťovna vyplatila škodu, protože tam bylo zranění.
    • 00 Reagovat !

      foto OndraGT

      OndraGT 05.06.2015  06:49

      « Re: Nehoda

      Vypada to, ze se bude opravovat
      • 00 Reagovat !

        foto Atomas

        Atomas 05.06.2015  08:49

        « Re: Re: Nehoda

        Tak to gratuluji. Věřím, že oprava dopadne dobře ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Atomas

    Atomas 03.06.2015  19:57

    Nehoda

    Tak už máš nějak info o opravě vozidla? Soucítím s tebou a taková rána je pouze s na*rání. Ani nevím, zda bych to chtěl opravovat... V případě parciální škody - i když máš hodně najeto, vznes na pojišťovně požadavek na odškodnění za znehodnocení opravou ( alespoň to zkus)...
    • 00 Reagovat !

      foto Prase

      Prase 03.06.2015  20:50

      « Re: Nehoda

      jj na to by nárok dost pravděpodobně měl skelet je poškozenej určitě a technická hodnota skupin by také měla přesáhnout 60% dle znaleckého standardu :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Atomas

        Atomas 03.06.2015  21:23

        « Re: Re: Nehoda

        JJ, tak trochu jsem byl línej si to spočítat...
    • 00 Reagovat !

      foto OndraGT

      OndraGT 04.06.2015  06:11

      « Re: Nehoda

      Porad nic nevim... pojistovna stim ma asi trosku problem... vzhledem k tomu ze auto neni v cesku k sehnani, nemaji od ceho odpichnout cenu. Pevne doufam ze se dnes uz nekdo ozve co a jak
      • 00 Reagovat !

        foto Atomas

        Atomas 04.06.2015  08:41

        « Re: Re: Nehoda

        Myslím, že primárně by měl servis stanovit náklady na opravu, což by mělo být jednoduché a poté lze dovodit, zda to bude TŠ. Pokud není srovnatelný vůz v ČR, lze cenu odhadnout OCV dle ceny srovnatelných vozidel v DE. Tipuji tak cca 500 tis. Kč...
        • 00 Reagovat !

          foto michalpneu

          michalpneu 05.06.2015  14:03

          « Re: Re: Re: Nehoda

          Podle mě je škoda tak 120 tis....myšleno jako tak, že cena opravy + práce.
          • 00 Reagovat !

            foto OndraGT

            OndraGT 05.06.2015  15:32

            « Re: Re: Re: Re: Nehoda

            to jsi to velice podhodnotil :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Bully-

              Bully_ 05.06.2015  16:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

              U nas by se to spravovat nevyplatilo, v CR to odhaduju tak na trojnasobek? tohoto odhadu ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto OndraGT

                OndraGT 05.06.2015  16:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                tak nejak
              • 00 Reagovat !

                foto OndraGT

                OndraGT 09.06.2015  16:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                Tak jo, potvrzeno, schvaleno. Opravujem
                • 01 Reagovat !

                  foto michalpneu

                  michalpneu 09.06.2015  17:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                  tak teď si jen ohlídej náhradní díly....
                  • 00 Reagovat !

                    foto OndraGT

                    OndraGT 09.06.2015  17:35

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                    tak nepredpokladam ze autorizovany servis bude brat na vrakaci
                    • 00 Reagovat !

                      foto michalpneu

                      michalpneu 09.06.2015  19:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                      ....no právě...tady jsme v Čechách. A co se týče oprav po bouračce, tak si tady musíš hlídat všechno...Já jsem zažil i případ, kdy autorizovaný servis to auto nechal opravovat auto neautorizovaný, díly dali kde to šlo neorigo i z vrakáče. pojišťovna zaplatila škodu autorizáku a oni se mezi sebou šábli.
                      • 00 Reagovat !

                        foto OndraGT

                        OndraGT 09.06.2015  19:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                        zrovna v tomhle pripade se toho nebojim
                        • 01 Reagovat !

                          foto michalpneu

                          michalpneu 10.06.2015  11:29

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                          No to neříkám, aby jsi se bál. Ale být Tebou určitě zkusím udělat takovou malou přepadovku v době opravy, aby jsi se podíval, jak práce probíhají a jak to vypadá. Na to nárok máš a věř mi, že uděláš i dobře.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Atomas

                            Atomas 16.07.2015  09:45

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                            Zdravím, tak jak dopadla oprava auta? Už zase spokojeně jezdíš?
                            • 00 Reagovat !

                              foto OndraGT

                              OndraGT 16.07.2015  11:21

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nehoda

                              Cau. Tenhle tyden se provadeji antikorozni osetreni svaru, lakovani atd... Puvodne to melo byt tenhle tyden, ale tyhle ukony proste nejde uspechat a musi se dodrzet pracovni postup. Rikal ze nechcou aby to za rok zaclo reznout. Takze snad pristi tyden. Uz se nemuzu dockat a o meganu se mi i zda
  • 00 Reagovat !

    foto Laad

    Laad 22.06.2015  13:46

    Rodinný vůz

    Zdravím a chválím pěknou recenzi. Měl bych jeden dotaz. Myslíš podle svých zkušeností, že by se dal tento konkrétní vůz použit jako rodinný, zatím jsem ho nebyl nikde vyzkoušet, jde mi o místo vzadu pro 2 děti a jestli není podvozek až příliš tvrdý, mám octavii RS tdi, tak jestli to není ješte tvrdší a vzadu ještě menší?
    Nevíš kde by se dala projet tahle konkrétní předváděčka?
    Díky moc za tvůj názor. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto OndraGT

      OndraGT 16.07.2015  09:01

      « Re: Rodinný vůz

      Zkus Auto Pokorný Brno... maji tam toho sameho co mam ja... este mozna ani neni na znackach
  • 00 Reagovat !

    foto nelsonpiquet

    nelsonpiquet 03.10.2017  22:35

    Dotaz

    Zdravím vás Ondro, recenzi jste kdysi ukončil "dorezonováno"...pak už jste se neozval, rád bych se zeptal co bylo dál..oprava, záruka..? Mělo to nějaký vývoj ?
    Jinak díky za skvělou recenzi !

    S pozdravem Aleš
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…