Diskuse

Volkswagen Passat (2002)

18.1.2012

Otázka voľby auta je vždy subjektívny a často veľmi komplexný pojem. V prvom rade ide vždy o to, čo jednotlivý spotrebiteľ od svojho auta vyžaduje a…

 

Volkswagen Passat B5.5 (ORBiTH)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto AMOK

    AMOK 18.01.2012  22:27

    musim pochválit

    Tak auto tiež by som hodnotil 9. Recenzia je pekna a foto počítam, že doplniš :-) nech slúži.
  • 00 Reagovat !

    foto wikinko

    wikinko 19.01.2012  04:34

    pekne

    celkom pekna recenzia, az na to, ze nevies co je turbo efekt (je to pauza medzi pridanim plynu a roztocenim turba)... inak pekne, nech sluzi, jeden z poslednych poriadnych dieslov :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ORBiTH

      ORBiTH 19.01.2012  22:36

      « Re: pekne

      Viem čo je turboefekt, No To čo zmieňuješ Ty je skôr prodleva turba alebo Turbodiera..
      Turbo-efekt zmanená, že po mrtvom a mlkvom pasme otáčok bez ťahu (v mojom prípade 800-1750 ot./min.) nastáva roztočenie, zopnutie turba a nasledny newtonmetrový kopanec.. Toto celé je turbo-efekt, s prodlevou a kopancom..
  • 00 Reagovat !

    foto kornel

    kornel 19.01.2012  07:18

    zatah

    "V kľúčových vlastnostiach turbo-dieslov ako boli a sú spotreba, spolahlivosť a záťah boli PDčka naozaj neprekonateľné"

    ..Ano zatah v pasme 2000 az 3500ot je neprekonatelny {inde mrtvo}, mozno tebe to vyhovuje, ale ja dakujem o zbesily turbokopanec a zatah v rozsahu cca 1500ot. nestojim >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 19.01.2012  21:42

      « Re: zatah

      Mozna nevis spis ty- turboefektu muze byt klidne nekolik. Ten co jsi ted prave popsal se treba oznacuje jako turbo lag- prodleva mezi seslapnutim plynoveho pedalu a skutecnou akceleraci vozu kvuli dosazeni dostatecneho plniciho tlaku turbodmychadla.
      • 00 Reagovat !

        foto kornel

        kornel 19.01.2012  22:14

        « Re: Re: zatah

        no ja som rozhodne nic nepopsal o turboefektu >:D skus o poschodie vyssie ;-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto ORBiTH

        ORBiTH 19.01.2012  22:38

        « Re: Re: zatah

        Presne tak, už som to dotyčnému objasnil. Ak som to aj v texte možno inak formuloval, viem čo je turbo-efekt.. Dík za support.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto baca42

      baca42 19.01.2012  22:36

      « Re: zatah

      Mám to slabší PD 74kw ve Fábii combi a zátah začíná už v 1700 ot. A spotřeba je opravdu nízká:[odkaz]
      Při 390 000 km je v motoru vše původní.
      čau:[odkaz]
      [odkaz]
      [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto ORBiTH

      ORBiTH 19.01.2012  22:52

      « Re: zatah

      Samozrejme, 100 ľudí, 100chutí.. Som si vedomý, že niekomu kopanec a úzke spektrum použitelných otáčok nemusí vyhovovať, Ja to mám ale rád, hlavne preto, lebo nové, na papiery aj výkonnejšie, dnes vyrábane EKO autá nemajú túto zbesilosť. Dnes sú tie motory akoby priškrtené, navyše často s ťažkými prevodmi a potom sa napríklad stane, že človek sadne do Mitshubishi 2.0 D-ID 150 koní, plyn na podlahu a nič, ako to bolo v mojom prípade..
  • 00 Reagovat !

    foto Endroo

    Endroo 19.01.2012  20:14

    hezky

    Řek si to moc hezky...:-)
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 19.01.2012  22:58

    Spotřeba

    Zdárec, hezká recenze, jsem taky majitelem VW Passat B5,5 Variant - mám leden 2005 (jedno z posledních sérií výroby). Chci vás všechny chlapi poprosit co máte zkušenost s tímhle autem a motorem - mám orig. najeto 156000 km, auto perfektně táhne, vše měněné (orig. filtry, kvalitní olej Castrol, nový paliv. filtr - prostě auto opravdu skoro jako nové)... Jenže, mám motor 1,9TDI 96kW - 6ti kvalt a i když se snažím sebevíc - jedu třeba jen 120km/h po dálnici na šestku (bez i s tempomatem) - tak maxidot mi píše průměrnou spotřebu 8,1 litrů na sto a po Praze v poho i přes 10(!) Všude čtu, jak umí tento motor spořit (vím, že umí - vždyť i kolega v recenzi píše průměr 5,7L), ale prostě mi to žere a žere (PS - poslední servis ve VW ve 152000km) a tankuju vždy na Shellce (i když je mi jasný, že naše pumpy jsou asi jinde než v EU směrem na západ)... Štve mi to, auto jsem kupoval pro rodinu kvůli dieselu a při dnešních cenách nafty... PS: fakt s tím jezdím v klidu, nezávodím, počkám až se ohřeje motor, turbo po delší trase vždy tak na minutu nechám chladit na volnoběh.. :-( Díky za radu
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:






Blesk.cz

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

Letní čas 2017: Kdy nastane a proč ho ještě pořád máme?

I letos se na konci března ručičky hodinek posunou o hodinu vpřed z 2:00 na 3:00 a Česko ze zimního času přejde…

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl zřejmě výplaty horníkům

V Čadu unesli Francouze, potvrdil Hollande. Vezl…

V odlehlé části Čadu blízko hranice se súdánským Dárfúrem byl ve čtvrtek unesen francouzský občan. K činu se…

 

iSport.cz

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká Hlaváč v upřímné zpovědi

Byli jsme hozeni do vody, musíme bojovat, říká…

Se Spartou prožil bleskový konec ve čtvrtfinále play off. Kometa vyhrála 4:0, pražský hokejový kolos těžce…

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí na přesun do USA

Reprezentace s mladými mě nabíjí, řekl Sivok. Myslí…

Může se cítit jako poslední "starý" vlk mezi smečkou divochů. Tomáš Sivok zůstal v českém národním týmu i po…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…