Volkswagen Passat (2002)
18.1.2012Otázka voľby auta je vždy subjektívny a často veľmi komplexný pojem. V prvom rade ide vždy o to, čo jednotlivý spotrebiteľ od svojho auta vyžaduje a…
Volkswagen Passat B5.5 (ORBiTH)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ZPablo 19.01.12 22:58
« Spotřeba
Zdárec, hezká recenze, jsem taky majitelem VW Passat B5,5 Variant - mám leden 2005 (jedno z posledních sérií výroby). Chci vás všechny chlapi poprosit co máte zkušenost s tímhle autem a motorem - mám orig. najeto 156000 km, auto perfektně táhne, vše měněné (orig. filtry, kvalitní olej Castrol, nový paliv. filtr - prostě auto opravdu skoro jako nové)... Jenže, mám motor 1,9TDI 96kW - 6ti kvalt a i když se snažím sebevíc - jedu třeba jen 120km/h po dálnici na šestku (bez i s tempomatem) - tak maxidot mi píše průměrnou spotřebu 8,1 litrů na sto a po Praze v poho i přes 10(!) Všude čtu, jak umí tento motor spořit (vím, že umí - vždyť i kolega v recenzi píše průměr 5,7L), ale prostě mi to žere a žere (PS - poslední servis ve VW ve 152000km) a tankuju vždy na Shellce (i když je mi jasný, že naše pumpy jsou asi jinde než v EU směrem na západ)... Štve mi to, auto jsem kupoval pro rodinu kvůli dieselu a při dnešních cenách nafty... PS: fakt s tím jezdím v klidu, nezávodím, počkám až se ohřeje motor, turbo po delší trase vždy tak na minutu nechám chladit na volnoběh.. :-( Díky za radu -
ORBiTH 19.01.12 22:52
« Re: zatah
Samozrejme, 100 ľudí, 100chutí.. Som si vedomý, že niekomu kopanec a úzke spektrum použitelných otáčok nemusí vyhovovať, Ja to mám ale rád, hlavne preto, lebo nové, na papiery aj výkonnejšie, dnes vyrábane EKO autá nemajú túto zbesilosť. Dnes sú tie motory akoby priškrtené, navyše často s ťažkými prevodmi a potom sa napríklad stane, že človek sadne do Mitshubishi 2.0 D-ID 150 koní, plyn na podlahu a nič, ako to bolo v mojom prípade.. -
ORBiTH 19.01.12 22:36
« Re: pekne
Viem čo je turboefekt, No To čo zmieňuješ Ty je skôr prodleva turba alebo Turbodiera..
Turbo-efekt zmanená, že po mrtvom a mlkvom pasme otáčok bez ťahu (v mojom prípade 800-1750 ot./min.) nastáva roztočenie, zopnutie turba a nasledny newtonmetrový kopanec.. Toto celé je turbo-efekt, s prodlevou a kopancom.. -
kornel 19.01.12 07:18
« zatah
"V kľúčových vlastnostiach turbo-dieslov ako boli a sú spotreba, spolahlivosť a záťah boli PDčka naozaj neprekonateľné"
..Ano zatah v pasme 2000 az 3500ot je neprekonatelny {inde mrtvo}, mozno tebe to vyhovuje, ale ja dakujem o zbesily turbokopanec a zatah v rozsahu cca 1500ot. nestojim >:D