Toyota Corolla (2019)
20.4.2019Auto bylo potřeba nové ani ne kvůli stáří předchozího, ale kvůli prostornosti a našemu třetímu přírůstku do rodiny. Do současného Aurisu TS se prostě 3…
Toyota Corolla (Mikesus)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
h.onzyk 21.04.19 13:41
« Re: Re: Re: První pořádný hybrid
[odkaz]
Jinak koukám, že Corolla umí sedačky i bez stříbrného dekoru [odkaz]
Nafta je holt těžká na předek, navíc u nových generací Corolla má vzadu vždy multilink, Focus v základu ne, ale musím sebekriticky přiznat, že mám projetou novou Corollu, novou Mazdu 3, ale na aktuální FoFo se ještě nedostalo. -
Ozzman 21.04.19 10:05
« Re: Re: První pořádný hybrid
Těch failů s materiály je tam více, třeba kus palubky u řidiče tvrdý jak šutr. Stejná část u spolujezdce je měkčená.... nejsem si jist, ale Mikesusova Corolla to tak má, kdežto naše testovací červná z blogu měla tvrdý plast i před řidičem. Pak jsou tam chromované dekory na sedačkách, které vypadají jak ty levné napodobeniny chromu z Oktávky... takže ty detaily tam jsou, ale rozhodně to není nic, co by mi zkazilo dojem z auta.
Jakého Fokuse pilotuješ? Mne tedy zejména s Ecoboostem příjde řidičsky ještě o kousíček lepší, než Corolla, ale to je už subjektivní a možná i tím, že turbobenzín má výbornou odezvu na plyn. -
h.onzyk 21.04.19 09:43
« Re: První pořádný hybrid
Jako pilot naftového Fokuse musím jen souhlasit, Corolla s 2,0 jezdí opravdu dobře a moc se mi nechtělo vracet ji dealerovi, dobře jezdí, dobře vypadá, akorát si soudruzi v Japonsku mohli odpustit ten klavírový lak na madlech dveří.
P.S. panoramatická střecha je super když se dá otevřít, smysl pevné jsem dodnes nepochopil (jo nemám děti) . -
Mikesus 21.04.19 09:18
« Re: Re: paráda a tichá závist
Přímé srovnání s dvoulitry nemám, zbytek by byl jen subjektivní plácání. Jízdní dynamiku víc zkoušel Ozzy, za sebe jen mohu říct, že v porovnání s Aurisem je to jiná liga. Jezdil jsem taky RAVku a můžu ti říct, že to není jako Corolla. Je to podobné, ale rozhodně to není tak živé. U té Ravky jsem neměl tolik pocit toho výkonu, u Corolly mne to hned trklo.
Ano, má tam virtuální stupně, ale přijde mi to absolutně k ničemu. Možná tak když chceš předjíždět, tak si tam rovnou připravíš otáčky, jinak nevím.
e-CVT je ve městě super. I mimo není k zahození. Hlavně tu hladkost ti nikdo ničím nenahradí. Nevýhoda je zvuk v zátěži. -
Ozzman 21.04.19 08:56
« Re: Re: paráda a tichá závist
Ahoj, nebyl to dotaz spíš na můj příspěvek výše, kdy srovnávám s naftovým dvoulitrem ?
Jinak - Ano - v rozmezí 100-160 km/h to jede proti Aurisu neskutečně, měřené zrychlení 80-120 za 4s ! Naftové dvoulitry to mají za 5-6s (taky záleží jaké). Já srovnávám s 2.0 TDI a 2.0TDCi o výkonech 140-180k. -
dadasada 21.04.19 06:47
« Re: paráda a tichá závist
Opravdu myslíš, že to napráší dvoulitru třeba na dálnici? Tenhle motor neměli, když jsem to testoval, tak mi půjčili Ravku v 2,5, že prý je to podobné jako Corolla s 2,0.
Mě přijde to e-CVT jako supr automat, teda hlavně do města, dálnici jsem neměl šanci zkusit. Doufám, že bude dobře sloužit :-). Ty už máš vlastně ten jak jakoby kope ty rychlosti? V té nižší verzi je to ten bez rychlostí. -
Mikesus 20.04.19 21:12
« Re: paráda a tichá závist
Camry bych bral taky, ale kočárek tam fakt nedáš.
Takže přímo pro sebe mám tu Corollu, Camry do firmy jako reprezentativní auto, když bude potřeba.
Hučení kol je stejné u jakéhokoli auta, jen podle odhlučnění karoserie. Auris na to trpěl víc, hlavně ve vyšších rychlostech. Do cca 90km/h to bylo naprosto v pohodě. Corolla je odhlučněná o poznání lépe.
196cm už je sakra limitující. Vpředu si myslím, že sis to zkusil sám, vzadu u mne s tou skleněnou střechou určitě ne. Jak to bylo u té klasické, to už si nepamatuji ( jen to, že Ozzy se při nastupování praštil hlavou o střechu >:-[] ). Ale na nohy bys tam měl mít místa dost ( pokud ne pro sebe, tak průměrně vzrostlý člověk ano i za tebe ). Já mám 186 a za sebou mám místa dost na rozdávání.
Držím palce, ať ti to vyjde. V Camry rozhodně mít nouzi o prostor nebudeš. Tam jsem si mohl přehodit nohu přes nohu. Nevýhoda je ten kufr, který je sice velký, ale nedostupný. -
Ozzman 20.04.19 21:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: První pořádný hybrid
Myslím srovnatelná auta C segmentu, GT86 je trochu jinak zaměřené auto. Můj závěr je narážka na naší včerejší lapalii....měl jsem tam dálkové natvrdo dost dlouho a Mikesus na Corolle taky, proto nám přišlo jak to skvělé svítit ;)
-
Mikesus 20.04.19 21:03
« Re: velmi zajímavé auto
Na těch 18" je to ještě o chlup lepší než na 17" Auris zatím co jsem mohl postřehnout. Jinak definitivně to chce více km najet, abych mohl říct. Určitě dám vědět.
Vzdálenost čistě v EV zatím nevím, ale protože to má stejnou kapacitu baterek jako Auris, přepokládám že to bude stejné, tam se to dá podle provozu a reliéfu trasy ( nepočítám, že jedeš jen z kopce, spíše rovniky ) na 3-5 km. Nebo když člověk jede do kopce, tak vycucneš baterku během 200m.
Ještě jsem zapomněl dodat, že Auris zvládá EV mód jen do cca 40km/h, Corolla do 55 km/h. A jízda jen na elektriku končí u Aurise při cca 70 km/h, tady cca 120 km/h.