Volvo S60 (2003)
2.3.2011Jedna sa produkt svedskej automobilky Volvo, rada S60 vyrobene v roku 2003, s benzinovym turbomotorom T5 (B5234T3), o obsahu 2319ccm, s vykonom 184KW…
Volvo S 60 (Martin_ko)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Martin_ko 03.03.11 00:28
« to all ....
Hosi klidek, na vsetkych sa dostane :-)
- udaj o zrychleni opravim az ked zistim realne cislo, pretoze 7.1 je blbost
- aj s automatom je to velmi svizne auto, okrem toho ma aj manualny rezim
- neporovnavam svoje auto so ziadnou S3 ani S4 len som napisal ze mi jedna krasna modra RS4 natrhla *
- k naftu pozierajuce koncernove superkary sa nebudem vyjadrovat, kombinacia majster sveta so siltovkou a napis TDi hovoria sam za seba.
- k teme nafta "Einmal diesel, nie mehr diesel"
- Octavia 1.6, alebo TDi s napisom RS je brutalna kara, to ano ta to ukaze aj spominanej RS4
- Octavia RS sa na rovinkach teda rozhodne nechyta (I.generacia)
- Octavia RS II neviem, zatial som na takeho pretekara nenatrafil
- T5 nieje 2,5T (ten ma rovnych 200 koni)
- o modelovej rade S60 som si nastudoval dost, preto si trufam pustat sa do konstruktivnej debaty s kymkolvek
- S60R som tiez uvazoval, ale nenasiel som kus ktory by stal za to a nebol prehnane drahy, mimo toho motor v "R" ma 300 koni a kapanek poruchovejsi, tak som zvolil mensie zlo, aj ked netvrdim ze je to zle auto, to rozhodne nie
- pre nechapavych este raz: Octavia RS I. ani TDi niesu konkurentami
- mam sice auto s 250 konmi, ale nie to pretekarsky special, ani polotovar na tunnig. Je to rychle, bezpecne a pohodlne auto na kazdy den.
- Volvo je zivotny styl a prejav osobitosti.
(Vyhlasujem ze pocas pisania tejto rezencie a komentarov nebol mnou zraneny ani urazany ziadny vodic TDi. Vyjadrujem svoj nazor, ktory sa nemusi zhodovat s nazormi ostatnych clenov.) -
blowiik 02.03.11 23:55
« nazdar kolego
tak koncern mám taky, a rozhodně mě to nedráždí, protože i s nepřikreslenejma údajema budu citelně za nim.. ale tenhle server má bejt o tom, že když se pro nějaký auto rozhodnu, chci o něm něco vědět... a rozhodně to nemá bejt údaj z mokrejch slipů, a uznej sám že mezi 5ti a 7mi vteřinama je rozdíl dvou světelnejch let a jedný zastávky na Tatooinu... -
murcix 02.03.11 20:27
« aha
No to zrychlenie je dobra prkotina to by auto s prednym nahonom dokazalo akurat tak s nejakymi sirokanskymi slickami.A nechcem tu nejak obhajovat skodu, ale nachipovana RS1 ktora mala 210koni , ma podla mna velmi podobny pomer vykon/vaha a niesom si isty ci by si mu hned ukazal *. Ono podla mojich skusenosti , takisto ako ta RS1,tak aj toto volvo su prednohrabky, ktore davaju plny vykon az tak na 3. prevodovom stupni. -
yetti z hor 02.03.11 19:25
« nazdar kolego
dobré auto - v podstatě přesně tohle hledám - jen musí být 4x4 a mít světlou kůži a manuální převodovku.. pak ho hned koupím :)),, no a - i když to k volvu nepatří a řidičům volva je to většinou fuk "za kolik", tak ten údaj o 0-100 oprav - tady to spoustu "dízlkoncernových" fandů TDI traktorů dráždí - taky jsem dostal pojeb ;))
Drzim palce! -
Bender B. Rodriguez 02.03.11 18:58
« Re: Návrat do reality
uuuu, to aby sme sa vsetci koncernovych aut zacali bat...
takze este raz, precital som a rec bola o O1RS, pretoze je spominany motor 1.8T. ta ma v oficianych udajoch 7,9s. zakladna matematika hovori, ze 7,9 je viac ako 7,1. to iste u O2RS, ktora ma 7,3. pri automate naviac asi radenie bude spolahlivejsie ako pri manuale z dovodu konzistentnosti casov.
suma sumarum: 2.5T nema byt superom pre S4. S60R sa ale S4 priblizuje.
bite my shiny metal a55 :-! -
Rubb 02.03.11 18:20
« Návrat do reality
Zdravím.
Oficiální údaj výrobce o zrychlení z 0-100km/h je u tohoto auta 7,1 a max 245km/h. Což stačí sotva na tovární O2RS... K Audi S4 se to samozřejmě ani nepřiblíží, ne tak k RS4... :-!
Jinak ale auto je to povedené, přeju ať slouží ;-)
P.S. proč tam máš jen fotky bazaru? -
blowiik 02.03.11 16:56
« pěknej kus auta :-)
Parádní výběr auta... škoda že už k takovýmu výkonu nebyla 4x4... jinak chtělo by to víc fotek a dopilovat recenzi a bude to za 3x10... jenom dvě faktický poznámky s60 je střední třída, a hlavně s 250 kobylama to nebude z 0-100 za 5,1 ale spíš něco málo pod sedum vteřin, obzvlášť s pěti stupňovou automatikou :-)