Diskuse

Volvo S60 (2003)

2.3.2011

Jedna sa produkt svedskej automobilky Volvo, rada S60 vyrobene v roku 2003, s benzinovym turbomotorom T5 (B5234T3), o obsahu 2319ccm, s vykonom 184KW…

 

Volvo S 60 (Martin_ko)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 02.03.2011  16:53

    Sluzby made in Germany

    Dobre sa to cita o tom ich pristupe. To uz je vyssia forma spolocnosti. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-ko

      Martin_ko 03.03.2011  00:46

      « Re: Sluzby made in Germany

      Rozhodne, takto nejako si predstavujem pristup k zakaznikovi. Skutocne 110% spokojnost, akurat skoda ze to nebol bezny predajca, alebo autobazar, zarucene a s radosotu by som im urobil reklamu a dalsi kseft. Ale mozeme si za to sami, staci sa prejst po par bazaroch a pseudodovozcoch a musi byt kazdemu normalnemu cloveku na zvracanie. Tu chce kazdy zbohatnut z vecera do rana a najlepsie bez roboty. Cest vynimkam, aj u nas sa najdu seriozni, no je ich ako safranu.
  • 00 Reagovat !

    foto blowiik

    blowiik 02.03.2011  16:56

    pěknej kus auta :-)

    Parádní výběr auta... škoda že už k takovýmu výkonu nebyla 4x4... jinak chtělo by to víc fotek a dopilovat recenzi a bude to za 3x10... jenom dvě faktický poznámky s60 je střední třída, a hlavně s 250 kobylama to nebude z 0-100 za 5,1 ale spíš něco málo pod sedum vteřin, obzvlášť s pěti stupňovou automatikou :-)
    • 00 Reagovat !

      foto MaXiLuPa

      MaXiLuPa 02.03.2011  17:19

      « Re: pěknej kus auta

      Pecka auto...uvažuji o něčem podobném...:)
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-ko

      Martin_ko 03.03.2011  00:33

      « Re: pěknej kus auta :-)

      fotky doplnim, len nebolo moc casu a ked je stale kosa a spatne pocasie, len umyvam a umyvam a nic z toho :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Rubb

    Rubb 02.03.2011  18:20

    Návrat do reality

    Zdravím.
    Oficiální údaj výrobce o zrychlení z 0-100km/h je u tohoto auta 7,1 a max 245km/h. Což stačí sotva na tovární O2RS... K Audi S4 se to samozřejmě ani nepřiblíží, ne tak k RS4... :-!
    Jinak ale auto je to povedené, přeju ať slouží ;-)
    P.S. proč tam máš jen fotky bazaru?
    • 00 Reagovat !

      foto Bender-B-Rodriguez

      Bender B. Rodriguez 02.03.2011  18:58

      « Re: Návrat do reality

      uuuu, to aby sme sa vsetci koncernovych aut zacali bat...
      takze este raz, precital som a rec bola o O1RS, pretoze je spominany motor 1.8T. ta ma v oficianych udajoch 7,9s. zakladna matematika hovori, ze 7,9 je viac ako 7,1. to iste u O2RS, ktora ma 7,3. pri automate naviac asi radenie bude spolahlivejsie ako pri manuale z dovodu konzistentnosti casov.
      suma sumarum: 2.5T nema byt superom pre S4. S60R sa ale S4 priblizuje.

      bite my shiny metal a55 :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Stefic

        Stefič 02.03.2011  20:07

        « Re: Re: Návrat do reality

        hm, Audi S4 3.0 TFSI 0-100 km/h za 5,1 s- Tak to se teda ani neblíží. Jinak auto máš pěkný, ale porovnávat ho s S4 mi přijde jako tak trochu mimo mísu
        • 00 Reagovat !

          foto jmurjr-H22A7-

          jmurjr (H22A7) 03.03.2011  23:10

          « Re: Re: Re: Návrat do reality

          mozno treba porovnavat porovnatelny rok vyroby...
          v tej dobe mala S4 343 koni z atmosferickeho V8 a S60R 300 koni z turbo R5.
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 02.03.2011  20:51

        « Re: Re: Návrat do reality

        s 1,8T RS a chipem by díky váze byl asi velký problém a troufám si říci, že by Volvo nestačilo, S3 měla 165kw s tímto motorem. Ale jinak krásné auto. Design Volva a Saabu se mi moc líbí, na to že jsem krajně na němce :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-ko

      Martin_ko 03.03.2011  00:35

      « Re: Návrat do reality

      zatial fotkami ktore by stali za zverejnenie, mimo tychto nedisponujem, ale slubujem ze to napravim
  • 00 Reagovat !

    foto yetti-z-hor

    yetti z hor 02.03.2011  19:25

    nazdar kolego

    dobré auto - v podstatě přesně tohle hledám - jen musí být 4x4 a mít světlou kůži a manuální převodovku.. pak ho hned koupím :)),, no a - i když to k volvu nepatří a řidičům volva je to většinou fuk "za kolik", tak ten údaj o 0-100 oprav - tady to spoustu "dízlkoncernových" fandů TDI traktorů dráždí - taky jsem dostal pojeb ;))
    Drzim palce!
    • 00 Reagovat !

      foto blowiik

      blowiik 02.03.2011  23:55

      « nazdar kolego

      tak koncern mám taky, a rozhodně mě to nedráždí, protože i s nepřikreslenejma údajema budu citelně za nim.. ale tenhle server má bejt o tom, že když se pro nějaký auto rozhodnu, chci o něm něco vědět... a rozhodně to nemá bejt údaj z mokrejch slipů, a uznej sám že mezi 5ti a 7mi vteřinama je rozdíl dvou světelnejch let a jedný zastávky na Tatooinu...
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-ko

      Martin_ko 03.03.2011  00:38

      « Re: nazdar kolego

      4x4 bola tiez alternativa, ale dobre "R" som nezohnal a zlakal ma tento motor a vybava, tak som od stvorkolky ustupil nakoniec. Ale podla recenzii majitelov, je to vyborna volba spolu s motorom 2.5T. Chod do toho, nech maju koncernovi radost :-)
  • 00 Reagovat !

    foto murcix

    murcix 02.03.2011  20:27

    aha

    No to zrychlenie je dobra prkotina to by auto s prednym nahonom dokazalo akurat tak s nejakymi sirokanskymi slickami.A nechcem tu nejak obhajovat skodu, ale nachipovana RS1 ktora mala 210koni , ma podla mna velmi podobny pomer vykon/vaha a niesom si isty ci by si mu hned ukazal *. Ono podla mojich skusenosti , takisto ako ta RS1,tak aj toto volvo su prednohrabky, ktore davaju plny vykon az tak na 3. prevodovom stupni.
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-ko

      Martin_ko 03.03.2011  00:41

      « Re: aha

      nacipovana RS je dobra akurat tak pre bazarnika, lebo si moze byt isty ze sa najde blbec co ju kupi, urcite to nieje spolahlive a bezproblemove auto (o takom totiz tato recenzia pojednava)
      • 00 Reagovat !

        foto Stefic

        Stefič 03.03.2011  08:20

        « Re: Re: aha

        pro bazarníka? Sám máš auto z bazaru, tak proč tyhle kecy? Auto máš pár měsíců, tak nemluv o jeho bezporuchovosti. Nechápu lidi co si koupí luxusní ojetinu apak dělají machry. Až to koupíš nové, pak machruj ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Martin-ko

          Martin_ko 03.03.2011  12:17

          « Re: Re: Re: aha

          Ty vole toto sa mi snad sniva, citaj pozorne ked chces nieco komentovat.
          - Auto bolo v bazare len na komis a docasne,, majitelom bola spominana institucia, nebola to plecka ktora presla 25 rukami. Ak by sa nepredalo tymto sposobom, mala nasledovat drazba. Nieje to auto od tureckeho alebo ineho bazarnika, aj ked urcite by aj tam bola uroven vyssia ako u nas. Cest vynimkam.
          - O spolahlivosti znacky hovorim preto, lebo je to moje druhe volvo a s obidvoma som velmi spokojny. zatial. Samozrejme ze sa najdu v obehu aj vraky, rovnako ako pri dacii logan, octavii, passate, S klasse, cliu, mondeu, touaregu ..., vsetko je o pristupe, financnych moznostiach a serioznosti predchajucich majitelov. Ja som mal asi stastie (alebo dobreho mechanika?), ale obidve moje volva boli vo velmi dobrom stave pri kupe, samozrejme s ohladom na vek a km.
          - urcite si znovu kupim luxusnejsiu jazdenku, ako funglac socku!!! Ked budem mat na to aby som kupil novu S60 a nebudu dolezitejsie veci (stavba, deti...) tak si funglac kupim, dovtedy ale budem rozmaznavat svoj zadok a chranit seba ako aj zivoty svojej rodiny, jazdenym autom vyssej triedy, pri ktorom mi zostavaju aj prachy na udrzbu a starostlivost, ako nejakym novym. To by bol v kazdom pripade zase kompromis.
          • 00 Reagovat !

            foto blowiik

            blowiik 03.03.2011  12:57

            « Re: Re: Re: Re: aha

            Jasně, my tě chápeme... akorát prostě nepůsobí dobře, když si tu někdo koupí skoro 8 let starou ojetinu stěží za cenu nový corsy (spíš nižší) a začně tu rozdávat moudra a přísnost na všechny strany... silně se blížíš definici bazarovýho kovboje... >:-[] :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Martin-ko

              Martin_ko 03.03.2011  15:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: aha

              Definuj ma ako chces, je mi to jedno, konstatujem len svoju opakovanu spokojnost so znackou a zrychlenie je vdacna tema ako som zistil.
              Ty a prezradis mi ako mozes porovnavat S60 s corsou? Radsej "ojetinu" s vybavou a spassfaktorom, ako socku z vypredaja za tie iste prachy.
              • 00 Reagovat !

                foto blowiik

                blowiik 03.03.2011  22:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: aha

                porovnávat jsem je nechtěl, tvoje auto má pravděpodobně mnohem větší užitnou hodnotu...Jinak hele většina z nás tu má ojetý auto, ale prostě nechápu,proč si na to nešel trochu pokorně ono příjít sem, pomasturbovat ego v recenzi, označít to za vyšší střední a plácnout sem nesmyslný zrychlení... to neni zrovna dobrej start >:D ... btw. ani nevíš jak vtipně zní hláška o socce z výprodeje z úst kupce silně "zralých" ojetin... Nahoře sem ti psal docela normální příspěvek, a mrzí mě jak se tu všichni na tebe sesypali, ale trochu si za to můžeš sám svojí nesebereflexí...
                a za sebe tu končim...tak jako tak...hodně šťastnejch km :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Brandon-Walsh

              Brandon Walsh 04.03.2011  10:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: aha

              bazarovy kovboj >:D >:D :yes: takto ma uz dlho nik nerozosmial >:D
      • 00 Reagovat !

        foto murcix

        murcix 03.03.2011  08:28

        « Re: Re: aha

        My mame doma francuza , kupovaneho od importera ako predvadzacku, teraz ma 150 000km a pokazilo sa na nom snad vsetko , co sa zatial nemalo.

        A ano, mam kamarata, ktory uz pred dobrymi par rokmi kupil v AAA O1 RS, kupil to ale na typ znameho co tam pracuje, s mozno 70 000km a servisnou a cuduj sa svete, teraz tam ma natocenych asi 270 000km. sice sa o to stara, a chip tam dal mozno pri 130tis. km , ale zatial menil len spotrebne veci. To podla mna je spolahlive auto.
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 02.03.2011  20:40

    napis t5

    odvazlivci so siltovkami sediaci v autach koncernu z Wolfsburgu, ktorych provokuje napis T5 na kufri
    myslim ze tym odvazlivcom je tvoj napis T5 uplne ukradnuty a ani netusia co to znamena ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-ko

      Martin_ko 03.03.2011  00:32

      « Re: napis t5

      mas pravdu, vacsina veru netusi, ale divil by si sa, najdu sa aj taky ktori citaju aj ine ako len prospekty u predajcov :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-ko

    Martin_ko 03.03.2011  00:28

    to all ....

    Hosi klidek, na vsetkych sa dostane :-)
    - udaj o zrychleni opravim az ked zistim realne cislo, pretoze 7.1 je blbost
    - aj s automatom je to velmi svizne auto, okrem toho ma aj manualny rezim
    - neporovnavam svoje auto so ziadnou S3 ani S4 len som napisal ze mi jedna krasna modra RS4 natrhla *
    - k naftu pozierajuce koncernove superkary sa nebudem vyjadrovat, kombinacia majster sveta so siltovkou a napis TDi hovoria sam za seba.
    - k teme nafta "Einmal diesel, nie mehr diesel"
    - Octavia 1.6, alebo TDi s napisom RS je brutalna kara, to ano ta to ukaze aj spominanej RS4
    - Octavia RS sa na rovinkach teda rozhodne nechyta (I.generacia)
    - Octavia RS II neviem, zatial som na takeho pretekara nenatrafil
    - T5 nieje 2,5T (ten ma rovnych 200 koni)
    - o modelovej rade S60 som si nastudoval dost, preto si trufam pustat sa do konstruktivnej debaty s kymkolvek
    - S60R som tiez uvazoval, ale nenasiel som kus ktory by stal za to a nebol prehnane drahy, mimo toho motor v "R" ma 300 koni a kapanek poruchovejsi, tak som zvolil mensie zlo, aj ked netvrdim ze je to zle auto, to rozhodne nie
    - pre nechapavych este raz: Octavia RS I. ani TDi niesu konkurentami
    - mam sice auto s 250 konmi, ale nie to pretekarsky special, ani polotovar na tunnig. Je to rychle, bezpecne a pohodlne auto na kazdy den.
    - Volvo je zivotny styl a prejav osobitosti.

    (Vyhlasujem ze pocas pisania tejto rezencie a komentarov nebol mnou zraneny ani urazany ziadny vodic TDi. Vyjadrujem svoj nazor, ktory sa nemusi zhodovat s nazormi ostatnych clenov.)
    • 00 Reagovat !

      foto Rubb

      Rubb 03.03.2011  03:55

      « Re: to all ....

      K tvému vyjádření se že "udaj o zrychleni opravim az ked zistim realne cislo, pretoze 7.1 je blbost " - chápu, že máš z nového auta radost, ale když nevíš kolik, tak radši použij oficiální údaj výrobce a ne to, co se ti zdálo, když jses ráno probudil s ...
      Pro nechápavého - to že TDI (v octávce) není konkurence T5 je asi jasné (taky má polovinu koní) - celkem zbytečné řešit. Radši napiš až narazíš na auta typu 30d,35d, 3.0TDI pak budeš moci porovnávat porovnatelné, když jim budeš aspoň trochu stačit...
      Za další - tvé ničím nepodložené, zlepšené údaje zrychlení z 0-100km/h ze 7,1s na 5,1s (kterého dosahují mimochodem o mnoho výkonější auta než S60 s T5) mi velice připomíná tebou spomínané rovné kšilty s TDI octávkama, co jim to zrychluje z 0-100 za taky "vylepšených" 8s a pod... a že jsme jich tu už řešili... u nich a Bendera B. Rodrigeze (viz příspěvek níže) by jsi možná ještě s tvými argumenty že proháníš (dle tvého údaje "zrychlení") na rovince auta typu M3 (252kW, 5,2s) a S4 (245kW, 5,1s) uspěl..., tady ne :-!
      P.S. To, že podle tvého vyjadřování je každý kdo jezdí/koupí octávii "blbec" to už ani rozebírat nebudu. Pro hlupáka každý hloupý...
      Hasta la vista, baby :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-ko

        Martin_ko 03.03.2011  08:11

        « Re: Re: to all ....

        Kamo ukludni sa, neprezivaj to. Napisal som ze udaj o zrychleni doplnim ked budem mat realnu hodnotu. Citaj pozorne a az potom nieco komentuj, niesom zvedavy na tvoje sarkasticke vylevy. Nazor sice beriem, ale na siltakov v TDi mi nesahaj.
        Uz ma nebavi neustale konetovat naftozrutov ktori su najlepsi na svete samozrejme, ako inak, ze? O com hovoris vlastne? M3 je uplne o niecom inom ako S60, a bud si isty ze 330d ani 530d niesu problem.
        Vaz slova brate, pretoze: "DLE MEHO VYJADROVANI KAZDY KDO JEZDI/KOUPI OCTAVII ..." - precitaj si este raz a velmi pozorne co som napisal, nie ten co kupi octaviu je blbec, ale ten co kupi nacipovanu octaviu a tym sa z neho stava superman, je blbec !!!!!!!!!!!!!!!

        Poprosim ta, venuj sa niecomu inemu a nie zrychleniu mojho auta, uz si sa prejavil dostatocne. Opakujem: UDAJ DOPLNIM KED BUDEM MAT PODLOZENY REALNY DOKAZ, aj ked to bude 39,8s, este nejaky duchaplny komentar?
        • 00 Reagovat !

          foto Rubb

          Rubb 03.03.2011  13:03

          « Re: to all ....

          Tak naposled - píšeš: "M3 je uplne o niecom inom ako S60, a bud si isty ze 330d ani 530d niesu problem".
          1) Zajímavé, že údajně i dle tebe je M3 o něčem jiném, ale klidně napíšeš, že zrychlení na 0-100 má tvá S60 lepší...
          2) Chápu že ti nafta nevoní a asi proto se v ní ani neorientuješ, ale například to tebou napsané 330d má výkon 180kW/520Nm a oficiální (to je pod touto recenzí hodně důležité slovo) zrychlení 0-100 má 6,1 - takže kdo pro koho nebude problém si každý soudný člověk uvědomí sám...
          3) Každému dokola píšeš, ať pozorně čte, ale jak je vidět, ten kdo by tu měl opravdu pozorně číst, tak jsi ty...
          4) Plním tvé přání a nebudu si dál této ejakulo-recenze všímat >:D

          Tímto tě zdravím a přeju ti při měření vítr v zádech a dobré stopky, ať máš to zrychlení z 0-100 maximálně za 5 vteřin. Ahoj
          :yes: ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Martin-ko

            Martin_ko 03.03.2011  15:47

            « Re: Re: to all ....

            Kludne pis, ale nie stale o zrychleni, uz ma to fakt nebavi :-) A nemalo 330d (2003) vykon vo variantach 135 a 150KW?
            • 00 Reagovat !

              foto matii

              matii 03.03.2011  16:59

              « Re: Re: Re: to all ....

              Martin ko .... správně, jen se nestyď to říct:

              NAFTA PATŘÍ DO KAMEN A NE DO AUTA!

              >:D >:D >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Rubb

                Rubb 03.03.2011  18:54

                « Re: to all ....

                Jj, s tím rokem máš pravdu, ale já to myslel obecně a konec konců už máme rok 2011... Ještě tak před 5 lety bych se například pod to heslo, co psal Matii klidně podepsal, ale snažím se jít s dobou a z vlastní zkušenosti vím, co dokáží moderní naftové motory, proto je nepodceňuji ;-)
                Jinak k té diskusi níže: obecně jsem zastáncem názoru, že nové je nové, ale zase pokud potřebuju vozit rodinu, tak než se všichni mačkat v Corse (nebo jakémkoli jiném malém autě typů Thalií apod), radši koupím plnohodnotnou ojetinu. Jde to bez problémů i u nás, jen to chce tu snahu (kamaráda klempíře, co ti to prohlédne) a čas hledat. Ale to už je každého osobní věc, pro co se rozhodne ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto gagarin-cccp

      gagarin_cccp 03.03.2011  06:45

      « Re: to all ....

      Nazdáár, moooc pěkný auto, mám rád Volva a mám pro ně slabost, co se týče objektivnosti, tak trochu se musím připojit k Rubbovi.
      Vím, že je to silné auto,ale myslím, že hodnoty udávané výrobcem budou odpovídat....
      Jinak sám mám TDi, bohužel....kdybych nemusel jezdit každý den do práce a nenajezdil hodně kilometrů, chrochtadlo bych si nekupoval. Je jasný, že je jistá část populace, která dělá s TDI sportovní náčiní. Já ten názor rozhodně nesdílím, je to prostě chrochták s absolutně nezajímavou dynamikou....jenže při pohledu na cedule u čerpacích stanic jsi rád, že všudde dojedeš za 5-6 l/100 nehledě na spolehlivost. Nemuset najezdit tolika kilometrů, taky by padla volba na nějakou supr přeplňovačku, nebo vícehrnek...
      Jinak samozřejmě přeji spoustu šťastných kilometrů a ať to dělá radost!
  • 00 Reagovat !

    foto The-Stig-Driver

    The Stig Driver 03.03.2011  08:37

    Zrychlení 6,8 s

    Hoši, tak já Vám to rozlousknu. Zrychlení je 6,8s na 100 km/h ;-) A už se nehádejte :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kornel

      kornel 03.03.2011  11:49

      « Re: Zrychlení 6,8 s

      a rano si sa prebudil s rukou v serbli >:D :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto The-Stig-Driver

        The Stig Driver 03.03.2011  15:12

        « Re: Re: Zrychlení 6,8 s

        Pokud tady chceš s někým komunikovat tak piš srozumitelně a česky :yes:
        A zrovna ty máš co mluvit, co tady nemáš ani auto >:D :no: To se za něj tak stydíš? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto kornel

          kornel 03.03.2011  15:44

          « Re: Re: Re: Zrychlení 6,8 s

          to uz si druhy co reaguje na moje auto, ktore som tu zatial z lenivosti neukazal >:D ale inak islo mi len o srandu..zle si to prebral ;-)
          P.S ja mal za to, ze nasi cesky bratia, rozumeju slovencine viac nez obstojne :-)
        • 00 Reagovat !

          foto matii

          matii 03.03.2011  15:46

          « Re: Re: Re: Zrychlení 6,8 s

          Kluci já měl kdysi Favorita 136L. Tankoval se do něj benzín zvaný SUPER, který asi většina z vás nepamatuje a stál 8Kčs/litr a ten měl takový vám zrychlení, že úplně hrabal předníma kolama až hvízdaly. Nevím přesně kolik to bylo, ale z nuly na třicet to bylo určitě pod 10 sekund. Abych vám to přiblížil tak to znělo jako:

          Vžžžnššššuííííííííííííí hen héééééééééééén (řazení) héééén a tak podobně.

          Na tohle se se svýma "superkárama" nechytáte.
          • 00 Reagovat !

            foto Martin-ko

            Martin_ko 03.03.2011  15:49

            « Re: Re: Re: Re: Zrychlení 6,8 s

            Ale keby si mal TAZ 1900 diesel, to by si bol iny frajer, skus sa orientovat tymto smerom
        • 00 Reagovat !

          foto The-Stig-Driver

          The Stig Driver 03.03.2011  19:00

          « Re: Re: Re: Zrychlení 6,8 s

          Serbi? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Carlos20VT

    Carlos20VT 03.03.2011  20:58

    chacha

    Je to tu sám čísličkový blbec,ale všichni o tom ví prd a srovnávají nesrovnavatelné. Já takové volvo viděl jak porazilo 911tku asi o délku 2 aut.. A ten zvuk 5 hrnce je famozni!! Pravda volvo mělo dobře naladíno,Pruchozí výfuk,chip,velký cooler,ale to je detail. Ochcava Rs tohle volvo t5 nepředjede ani kdyby měla s chipu poskládanou pyramidu..

    Martin-ko - to sou lidi vid?Měl sis koupit ochcaviu rs a nikdo by nerýpal ani kdybys napsal zrychlení 3,5. Jinak at to dělá jenom radost a nezlobí :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Krispos

      Krispos 03.03.2011  23:29

      « Re: chacha

      Víš, majitelé Volva (ke kterým bych se rád brzy připojil) si většinou nekupují auto kvůli tomu, aby někomu natrhli zadní partie na světlech... teda, dokud nezačnou soudruzi ze Švédska dělat Polestar (slint). Já jsem to ve své Felicii na D1 taky nandal 911ce, a to že byla tažena na vozejku je "detail" >:D >:D >:D

      A to, že do majitele Oktávky by nikdo nerýpal, to je taková pytlovina, že to ani nezaslouží komentář...
  • 00 Reagovat !

    foto kuko

    kuko 04.03.2011  15:34

    Krásná S60

    Krásná S60. No ano, tiež mám čierne auto, takže chápem tvoj (márny) boj udržať ho v čistom stave :-!

    Zaujali ma ale najazdené KM - jednak fakt, že štátna inštitúcia (detto v Reichu) si kúpi benzínovú mršku, a hlavne že s ním za 7 rokov dá len 125tis. KM. No ale keď je to potvrdené z ofiko servisu, tak snáď to bude pravda.

    K tomu automatu - to, čo ti povedali v servise je pravda, ale skor pri vačšom nájazde a bez výmeny oleja. Po nejakých 150-200tis je skutočne olej plný usadenín a potom sa už nedoporučuje výmena - pri nej totiž nevytečie nikdy celý obsah, ale časť tam zostáva, a po spojení s novým olejom sa možu usadeniny roznosiť po celej prevodovke a koniec.... Ale pri tvojích KM by som určite zvážil výmenu - jednak to nie je žiadna extra velká investícia, jednak to tá prevodovka určite potrebuje. Nájdi si najlepšie nejaké špecialistu, možno nech odpustí pár deci len na kontrolu v akom stave je olej v skutočnosti, a podla toho zvoliť ďalší postup. Vždy lepšie investovať pár tisíc do kontroly/výmeny oleja, ako 50-60tis Kč do repase.
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-ko

      Martin_ko 05.03.2011  10:37

      « Re: Krásná S60

      Nazdar, moje auto ti dakuje za kompliment :-) Tiez som sa divil naco bolo statnej institucii auto s tymto motorom, ale faktom je ze na nieco im bolo a kilometre su skutocne a realne. Jednak tomu nasvedcuje celkovy stav auta a jednak mam k autu veskeru servisnu dokumentaciu, kopie vsetkych uctov a ten mechanik s ktorym som zalezitosti ohladne stavu auta riesiel, je zamestnancom predajne odkial to auto povodne pochadzalo. Nech uz je to ako chce, som sudruhom nemeckym vdacny ze sa starali a nezhumplovali ho.
      Vymena oleja v prevodovke nieje u mna vecou penazi, auto si vyzaduje investicie vzdy a jazdene duplom, ale s tym sa rata a urcite nebudem setrit na podstatnych veciach. S radostou by som tam kupil akykolvek kvalitny olej, ale je to osemetna zalezitost, stale to nieje uzavreta tema, zatial sondujem fora, pytam sa skenejsich a nazory sa rozchadzaju. Faktom ale zostava, je ta prevodovka je vlemi citliva a uz ich par zomrelo po vymene oleja. Aj ked to bolo pri o dost viac kilometroch, tak neviem. Kazdopadne, tema je stale otvorena a ak bude mat niekto osobnu skusenost, ci uz negativnu alebo pozitivnu, sem s nou. Zatial to vychadza 70:30 v neprospech vymeny oleja, aj ked je to proti logike, ale patram dalej a rad si necham poradit.
      • 00 Reagovat !

        foto kuko

        kuko 07.03.2011  14:43

        « Re: Re: Krásná S60

        ak by to bolo na mne, určite by som skočil za nejakým špecialistom na automaty, aby sa na to mrkol a zvážil ďalší postup. 125tis. Km je myslím ešte celkom v norme na pravidelnú výmenu, ale často to závisí aj od prevádzkovania (vela poskakovania v meste napr.) čo može mať vplyv na kvalitu oleja.

        V každom prípade, rady typu "kým je tá prevodovka OK, tak by som do nej nešprtal" by som bral s velkou rezervou. Tých 150-200tis ti vydrží vačšina automatov bez údržby. Lenže potom zo dňa na deň kľakne a repas nie je lacný špás. Jasne, keď kúpiš 3x stočené auto bez jasnej histórie, tak je skutočne lepšie dúfať, že to proste nejak prežije, ale tvoja kára je pekný kus s jasnou históriou. Čo som zatial počul, tak Geartronicky patria skor k tým prevodovkám, čo vydržia menej než viac, a pri tej porcii Nm je údržba určite ešte doležitejšia než pri nejakom základnom 2.4.

        Nech ti slúži a hlavne sa nenechať provokovať ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 04.03.2011  18:47

    Odvážlivci

    Ahoj, tomuhle jsem se v recenzi zasmál: pripadne ini odvazlivci so siltovkami sediaci v autach koncernu z Wolfsburgu, ktorych provokuje napis T5 na kufri, su nasledne smutni - napadlo mě - radši moc nejezdi do čech, nám tady takových pár odvážlivců jezdí po D1 v R36 (pak by jsi byl smutný ty) >:D
    Jinak auto povedené, ikdyž já jsem spíš na němce. Na fotkách zamakej, rád pak přehodnotím :yes: , zatím čus.
    • 00 Reagovat !

      foto Martin-ko

      Martin_ko 05.03.2011  10:52

      « Re: Odvážlivci

      Nazdar, nejde ani tak o auto, ako skor o nesmrtelnych majstrov sveta v siltovke ktori ma irituju a kazdy z nich ma v obcianskom napisane ze Keke Rosberg zjavne, podla toho ako jazdia povacsine. Proti R32 nemam vobec nic, je to krasne a urcite skvele auto, keby som mal siltovku aj ja by som nad takym uvazoval :-) Ide o to ze sa nezvyknem moc pretekat na beznych cestach, skor uhnem frajerovi s koncernovym super-megaautom, hlavne ak ma zadny naraznik pokryty sadzami zo zomierajuceho motora, velke zehliace prkno na kufri a dorobene xenony do beznych paradol. Tym idem radsej z cesty a necham ich predbehnut ma, netrufam si na taketo superske kary veru. A nezvyknem byt smutny ked ma niekto predbehne, byvam smutny z toho ako niektori umelci vedia znicit a "tuningovat" inak pekne auta.
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 05.03.2011  18:34

        « Re: Odvážlivci

        Ahoj, já měl na mysli tyhle odvážlivce tou kombinací D1+R36 [odkaz] ;-)
        Osobně tuzing taky nemusím, když vidíš, co jsou někteří lidi schopní udělat z autem... nevadí mi úpravy auta (ani profesionální chiptuning), ale řídím se heslem, že v jednoduchosti je síla.
        Co se týká kšiltovek - myslím, že spíš než značka, tohle chování ovlivňuje věk, např v našem městě často potkávám mazdu 626 se zadním křídlem, za jaké by se nemusel stydět ani dvouplošník (navíc asi bylo fakt mega drahé, protože borcovi už nezbylo na lak... 8-s ) plus honda CRX otůněná u nějaké kvalitní tuningové firmy (rozumněj benzínové pumpy)... za dodělávané xenony bych zabíjel, tohle zatím česká policie málo postihuje, já bych jim bral techničáky...
        Jinak k Volvu - osobně jsem měl možnost tenhle typ řídit, také s automatem a dle mého názoru motor není naladěn nijak dravě (na 184kW), spíše exceluje pružností, takovou klidnou sílou, navíc i převodovka je spíš komfort, než sport. Podle mě to ale odpovídá charakteru auta (polykání km) rychle a pohodlně. Taky jezdím dlouhé cesty, ale pro mě je na to (v dnešní době) vhodnější moderní turbodiesel (dlouho jsem se naftě bránil :-) ). S mým cestovním tempem by mi tato S60 pořádně provětrala kartu :-)
        Jinak přeju hodně šťastných km ;-) (kolik počítáš, že s ní ročne najedeš?).
        EDIT: četl jsem diskusi pod tvým autem a měl bych taky něco k té převodovce. Moje máma si asi rok po koupi Mercedesu E (jetého) nechala dle rady servisáka vyměnit olej v automatické převodovce a pak to začalo dělat pěkné psí kusy, nechtěla podřazovat ani při plném plynu (pouze při kickdownu), zlenivěla při rozjezdu (jakoby delší dobu prokluzovala) a později řadila nahoru. Trvalo půl roku (seřizovali to během něj asi 5x), než to dali v servise jakž takž do kupy, nakonec to nejlépe seřídil jeden chlapík, co dělá mercedesy doma (ale pořád to není to, co předtím, dle mého) a taky říkal - pokut automat funguje jak má - nehrabat do něj. Toť moje zkušenost ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto blowiik

          blowiik 05.03.2011  19:19

          « Re: Odvážlivci

          jojo... pravda... já ty dodělávaný xenony taky proklínám.... nedávno sem kuli tomu neviděl člověka na silnici... naštěstí se to obešlo bez nehody, ale měl sem chuť se obrátit za tim * a na nejbližší benzinový pumpě mu ty světla vymlátit kladívkem... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Dan

    Mr.Dan 23.03.2011  19:54

    Automat - výměna oleje

    Já koupil svého Saaba s 308 tisíci km na tachu a taky jsem zvažoval jak a jestli vůbec olej vyměnit. Chtěl jsem to dát firmě, co repasuje automaty, ale byli tak neochotní a drazí, že jsem si to nakonec udělal sám a musím říct, že to byl ten nejsnadnější a nejbezproblémovější úkon, co jsem na tom voze dělal! A když jsem viděl tu černou břečku, co na mě vytekla, provedl jsem (půl)výměnu raději 2x po sobě. Mám tam teda konstrukčně starší almaru (čtyřstupňový německý ZF, pouze kickdown, jinak nic jako zimní režim nebo overdrive apod.), ale myslím, že jí to fakt pomohlo, však jsou tu taky předepsány výměny po 40 tisících a podle mého to přitom nikdo nikdy nedělal. Nicméně teď už se nebojím šlápnout na plyn a prohnat třeba i ten kick-down, byť se při tom zepředu občas ozvou trochu divné zvuky - lamely už mají asi opravdu něco za sebou..
  • 00 Reagovat !

    foto Rubb

    Rubb 25.05.2011  08:02

    R.I.P.

    Ahoj, že ty jsi chtěl zas nějaké kšiltovce ukázat, že ti to taky jede... 8-s Podle fotek jsi měl opravdu štěstí... :-O Kašli na plechy, hlavně že se ti nic vážného nestalo, auto koupíš druhé - život ne ;-\
    Měj se :-|
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 25.05.2011  09:18

      « Re: R.I.P.

      Kdyby sis přečetl poslední novinku, tak se dozvíš, že auto je prodáno a zrušil ho nový majitel, ne Martin_ko. Ale jinak máš pravdu, hlavně, že se nic vážnějšího nestalo..... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…