Recenze

Lotus-Plzen (muž 33 let) Poslat zprávu
 
9 Majitel

Eagle ss

9,67 Uživatelé

Hodnoceno: 19× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Eagle , foto 1 Eagle , foto 2 Eagle , foto 3 Eagle , foto 4 Eagle , foto 5 Eagle , foto 6 Eagle , foto 7 Eagle , foto 8
Eagle , foto 9 Eagle , foto 10 Eagle , foto 11 Eagle , foto 12 Eagle , foto 13 Eagle , foto 14 Eagle , foto 15 Eagle , foto 16 Eagle , foto 17 Eagle , foto 19 Eagle , foto 20 Eagle , foto 21 Eagle , foto 22 Eagle , foto 23 Eagle , foto 24 Eagle , foto 25 Eagle , foto 26 Eagle , foto 34 Eagle , foto 35 Eagle , foto 36 Eagle , foto 37 Eagle , foto 38 Eagle , foto 39 Eagle , foto 43 Eagle , foto 44 Eagle , foto 45 Eagle , foto 51 Eagle , foto 52 Eagle , foto 53 Eagle , foto 57 Eagle , foto 58 Eagle , foto 61 Eagle , foto 63 Eagle , foto 64 Eagle , foto 65 Eagle , foto 72 Eagle , foto 75 Eagle , foto 77 Eagle , foto 79 Eagle , foto 80 Eagle , foto 87 Eagle , foto 88 Eagle , foto 90 Eagle , foto 91 Eagle , foto 92 Eagle , foto 93 Eagle , foto 94 Eagle , foto 95 Eagle , foto 96 Eagle , foto 97 Eagle , foto 98 Eagle , foto 99 Eagle , foto 100 Eagle , foto 101 Eagle , foto 102 Eagle , foto 103 Eagle , foto 104 Eagle , foto 105 Eagle , foto 119 Eagle , foto 131 Eagle , foto 161 Eagle , foto 201 Eagle , foto 202 Eagle , foto 204 Eagle , foto 210 Eagle , foto 215
 

Technické info

Přezdívka auta Eagle Rok výroby 1977 Koupeno ojeté najeto [km]:10 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 2000 převodovka: manuální pohon kol: zadní

Popis vozu

Ford Eagle SS

Tento automobil je výsledek malosériové výroby (150 ks) společnosti Eagle cars ltd, která vznikla v 70 letech. Společnost založil Tim Dutton a Allan Breeze, který po krátké době společnost opustil. Při navrhování tvarů automobilu se Dutton zpočátku nechal inspirovat designem Amerického KitCaru, který měl na svědomí Roy Amore, což je ve tvarech Eagla po chvilce zkoumání vidět. Pochopil, že aby se jejich vůz prodával, bude muset jít nejen cestou než prodávat automobily jen jako KitCary a že nemůže jako základ podvozku použít rozeklaného brouka, který byl v té době mezi takovými auty hojně používaný.

Společnost použila motor a část podvozku z Ford Cortiny GT. Bylo jasné, že podvozek Cortiny bude sloužit jen jako hrubý vzor a že se musí kompletně poupravit, aby potřebám vozu vyhovoval, nejen co se týče funkčnosti, ale samozřejmě i co se týče jízdních vlastností. To se moc nestalo ;) Náhon zůstal na zadní nápravě a motor se tedy přesunul vpřed.

O pohon se stará dvoulitrový čtyřválec osazený dvěma karburátory WEBER. Eagle váží něco okolo 700kg a má velice lehký zadek, takže výběr tohoto motoru byl dle mého názoru dobrý tah.

Vyrobeno bylo asi 150ks a co jsem měl možnost spočítat v Evropě a USA je jich okolo 20. ( z toho 2v ČR)

Eagle je 1080 mm vysoký, 4550 mm dlouhý a 1950 mm široký.

Cena? Byl jsem v kontaktu z pánem z USA, který tento vůz koupil za milion a půl, ale taky jsem viděl v Německu jeden za 400 tis. Myslím, že v tomto případě je to spíš o tom než za kolik, spíše kde. Je jich opravdu už jen cca 20. :) Nejaktuálnější je ale Brněnský Eagle, který se prodává za 980 000 Kč.

Můj Eagle SS


O čem tedy Eagle je? asi o pocitech:
Už při prvním vyklopení dveří, nasednutí a následném nastartování motoru, pochopíte že sedíte v autě, které se Vás bude snažit sežrat za živa. :) Zvuk výfuku, který doplňuje dýchání 4 kalíšků ( dobře dvou dvojitých karburátorů Weber), vás vyděsí a zároveň přinutí celou dobu sedět s úsměvem slintajícího lenochoda, který sedí na horské dráze. Eagle má 5 rychlosti a po sešlápnutí pedálu zjistíte, že že mu bohužel proklouznou kola ještě na trojku. Pochopíte, že to není auto se kterým by jste chtěli jet v mokru. :D Dálnice, je v něm hrozná nuda, je to spíše na jízdu na okreskách. Eagle má dlouhé čelní sklo a je v něm při extrémních teplotách, hlavně při ploužení po městě, docela teplo. Proč to píšu? No, často dělám, že si ve městě nebo při pomalejší jízdě vyklopím dveře a koukám na 10cm vzdálenou ubíhající silnici. No co? Baví mě to a výhled je božský. :D

Vzhled? Já s potěšením říkám, že Eagle ss je ošklivý až je krásný. Jeho tvary na jednu stranu působí jako nasrané zvíře, ale když se podíváte na vyklopená světla, na druhou stranu působí spíše jako romantický brouček. :)

Interiér? Strohý! palubní deska je plná budíku a je opravdu jednoduchá. Přesto, že mám sportovní sedačky, které jsem při koupi k autu dostal, nechal jsem si vyrobit své, ty staré byly moc těžké.
Pohodlí? jaké? k čemu sakra? Nekupujete si Mercedes!!!! ;)

Eagle není o Luxusu ani o lámání rekordů na okruzích. Eagle je o zážitcích, o emocích!!!

Nicméně---- stále je na něm práce ;)

Jízda? napíšu jindy, ale minulá sezóna byla skvělá... :)







 

Novinky v recenzi

13.6.2015 18:18

Natáčení reklamy pro T-mobile

Eagle byl na natáčení umělecké reklamy pro T-mobile. Nějaké fotky jsem přidal do alba a tady je odkaz. :D


https://vimeo.com/127246757

15.10.2012 12:06

Rozloučení se sezónou 2012 Tachov. Fotky v profilu.

Sraz veteránů (převážně Amerik), sexi pinupky, modelky, hostesky, okolo 60 automobilů, 4 kapely (Dors revival)......

Před několika týdny jsme kompletně z repasovali motor a obdarovali ho dvěma dvojitými karburátory Weber, polepili jsme auto a vyrazili na jednu z nejzajímavějších veteránských akcí na které jsem byl. Vyrazili jsme Na rozloučení se sezónou do Tachova. Okolo 60 automobilů. zábava pro děti i dospěle, hostesky, modelky sexi pinupky ve stylu 50 let, 3 kapely včetně Dors revival a spooousta pití. Nádhera. Příští rok bude akce znovu a zde rozhodně nesmím chybět. Něco málo o akci je na veteranemnasvatbu.cz :)

6.5.2012 12:23

konečně.

Po novém přírustku do rodiny MG TF 160, kterého jsem společně s MG F VVC odvezl na ladění motoru, jsem se konečně dostal k bílému mazlovi a vzal ho ven. Je na něm ještě spousta práce, ale to nemění nic na tom, že jsem se s ním poslední týden královsky bavil. :)

30.9.2011 07:55

Shání se dárce. Koupím motor V6 2.8l carburetor, mě umřel.

Hledá se dárce srdce pro Ford Eagle ss. Koupím motor Ford 2.8 l V6 carburetor s převodovkou, mě umřel.

I buy engine Ford 2.8 l V6 Carburetor.

13.3.2011 22:14

Práce na Eaglu, čištění, mytí Eagla a MG, návštěva kamaráda s Cadillacem Coupe de Ville. Více v fotkách

Od pátku do neděle pod Eaglem a další kus práce za mnou.. :)
Návtěva Cadillacu Coupe de Ville a čištění a mytí mých vozů.. :)
Více na fotkách.

7.3.2011 12:24

Včerejšek celý pod autem..

Včerejšek celý pod autem, vyčistil jsem filry, vyndal a zandal pumpu, 3x vyndal, rozebral a vrátil zpět karburátor a stále jsem nevěl co se děle.. Nakonec jsem to k velké radosti sousedů zprovoznil a nechal půl hodinky běžet až před 8. Ale je mi fajn.:D

5.3.2011 12:37

překvapení, mytí a práce na el.

4.3. Po dnešním ránu odpolední počasí příjemně překvapilo. Umyl jsem auta a šel pracovat..
Zase kus práce za mnou..:)

10.2.2011 00:46

Nové fotky a domontování několika doplňků..

Krásný den a předtím než jsem na kabriu stáhnul střechu a vyrazil na silnici, oblékl jsem si monterky a šel si hrát s Eaglem..:) No a udělal nějaké to foto..:)

16.1.2011 12:45

první focení

15.1 Neskutečný, povedlo se mi dostat z garáže. Sice jsem ze dvora udělal pískem a větvemi pole, ale vyjel jsem. :)Než jsem ale vyjel a umyl auto, byla tma. :(

14.1.2011 08:47

Výměna Alternátoru a modlitba

Tak jsem vyměnil Alternátor, očistil svíčky a teď už se můžu jen modlit,aby zítra bahno trochu utuhlo,já se dostal z garáže a mohl vyject na krátkou projížďku, kde bych konečně udělal pár slušných fotek. No, moc na to ale nesázím

6.1.2011 00:55

cesta zpět domů

5. ledna 2011 22:00
Cesta do garáže..
Zkoušel jsem ject, ale díky lehkému zadku, letnímu pneu, a sněhu všude kolem, hrabal Eagle non-stop, tak jsme táhli. -17,5° Sice se ještě teď klepu,ale je mi krásně.
Ford Eagle ss je konečně doma. Doma u mě v garáži.

5.1.2011 11:04

Změna výšky

5. leden 2011- V listopadu jsem nechal vyrobil 18cm dlouhé a o poznání tvrdší pružiny. Bohužel byly moc nízké a výfuk byl pod 4cm nad zemí. Nechal jsem tedy udělat ještě tvrdší a o 3 cm vyšší. Vzhledem k tomu, žejsou tvrdší, Eagle je o 4cm výš. (viz obr) Ikdyž tím, dle mého názoru utrpěl na vzhledu, je fakt, že na České silnice to bude asi lepší. Nejnižší část výfuku pod autem je 7cm nad zemí a to už jde. Stejně ho ale o cm sundam :)

Výška auta včera přeměřena- 1063mm Dnes ho konečne po ose,vzhledem k tomu, má dlouhý předek a je nízký, vezu domů. :)Hurá No ale vidím to tak na 40km/h


Přidat názorDiskuse: Eagle ss

Další vozy Eagle



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele





Blesk.cz

Malta: Ostrov mimo čas a prostor vybízí k romantice i ochutnávkám specialit

Malta: Ostrov mimo čas a prostor vybízí k romantice…

Neber slovo boží nadarmo… říkávali možná i vám vaše babičky. Ale ve spojení s Maltou nelze říci nic jiného, než…

Česko zasáhnou silné bouřky, lokálních je letos hodně. Kde udeří? Sledujte radar

Česko zasáhnou silné bouřky, lokálních je letos…

Také tento týden bude v Česku na bouřky bohatý. Bouřková oblačnost se bude vytvářet od úterý nejméně do konce…

 

iSport.cz

Šéf IIHF: Příští MS? Češi v Bratislavě, domácí v Košicích! A řeší brankáře

Šéf IIHF: Příští MS? Češi v Bratislavě, domácí v…

Čeští hokejisté po sedmém místě na MS v Kodani a Herningu klesli v žebříčku IIHF z páté příčky na šestou. Proč…

Český biatlon má nového krále! Slaví Krčmář, u fanoušků vyhrála Vítková

Český biatlon má nového krále! Slaví Krčmář, u…

Olympijští medailisté se podělili o biatlonové ceny. Stříbrný muž ze sprintu z Pchjongčchangu Michal Krčmář se…

 

Reflex.cz

Dakar jinak. Fotoreportáž Martina Straky z nejtěžší rally světa

Dakar jinak. Fotoreportáž Martina Straky z nejtěžší…

Rally Dakar je známá hlavně fotografiemi, jež přinášejí dramatické sportovní záběry. Poušť, duny, hory, brody,…

Budou Britové za pár let stát fronty na toaletní papír? Možný budoucí ministr financí chce svrhnout kapitalismus

Budou Britové za pár let stát fronty na toaletní…

Svrhneme kapitalismus a nastolíme socialistickou společnost, nastínil v rozhovoru pro BBC John McDonnell, který…